Конспект уроку англійської мови "Улюблена їжа. Харчові уподобання" (6 клас)

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови у 6 класі "Улюблена їжа. Харчові уподобання"

Перегляд файлу

Дата:

Клас: 6

Тема: Харчування

Підтема: Улюблена їжа. Харчові уподобання

Цілі: формувати комунікативну, соціокультурну та здоров’язберігаючу компетентності (предметні), розвивати навички монологічного мовлення;  формувати мовну та мовленнєву компетентності, навички працювати онлайн;  розвивати ключові компетентності здобувачів освіти:

спілкування іноземними мовами – прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови;

ініціативність та підприємливість – ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації;

уміння вчитися впродовж життя - уміння працювати онлайн, розвивати мовну здогадку;

здоров’язберігаючу - розвивати та підтримувати прагнення до здорового способу життя; залучати здобувачів освіти до підтримання свого здоров’я протягом уроку шляхом фізкультхвилинок та релаксації;

Очікувані результати: на кінець уроку здобувач освіти зможе:

описувати харчові уподобання;

аналізувати нову інформацію;

виконувати завдання онлайн;

аргументувати власну точку зору;

вести діалог в умовах комунікативної ситуації .

Інтегрована змістова лінія, що реалізується: Екологічна безпека та сталий розвиток (аналізує харчові звички та уподобання)/ Здоров’я та безпека (аргументує вибір продуктів харчування)

     PROCEDURE

  1. Warming up activity.

Good morning, children! I’m glad to see you. Let’s start our lesson. Today we continue to work at the topic “Food and Drinks”. You’ll learn new words and continue to speak about the right food, our habits of eating. Let’s go. Спільне визначення цілей уроку

  1. Communicative practice (Lexical interactive game)

Т. Let’s play a puzzle-game “What am I?” Listen attentively and guess these puzzles. Your task is to write the words in your exercise-books.

1. I can be red or green or yellow. I grow in the tree in the garden. I am tasty in autumn and in winter. What am I? (Apple)

 

2. I am very small. I am red. I grow in the orchard. I am ripe in summer. Children like varenyky with me. What am I? (Cherry)

3. We are very tasty, when we are green. We grow in the kitchen garden. We are tasty, when we are salty too. People like to eat us with tomatoes in salads. (Cucumbers)

4. I am tasty, if you boil or fry me. And a little salt and butter, please. You like me with meat, fish, salad. You eat me every day. What am I? (Potato)

Т. Now, will you try to make your own riddle about food what you like. Let’s start (Speaking)

2. Practice of reading skills (p.97)

 

3. Working online

 

Task 1. Put the words in alphabetical order.

Task 5. Put the chunks in order to make sentences.

https://learnenglish.britishcouncil.org/vocabulary/a1-a2-vocabulary/meals-and-cooking

4. Grammar rules (repetitions/ watching video)

 

https://www.youtube.com/watch?v=HH8ms6DZePU

Ex.2, p.99.

Online task

 

https://learningapps.org/18407050

 

III. Summing-up.

Home assignment (записати рецепти улюблених страв)

Самооцінювання, рефлексія

 

 

 

docx
Додано
17 січня 2023
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку