КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 клас ІІ семестр

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 клас ІІ семестр (4 години/тиждень, розділи 10-20) Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION. (планування створено на основі матеріалів сайту Лінгвіст, що запропоновані для пілотного проєкту НУШ, 6 клас )
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

6 клас ІІ семестр (4 години/тиждень, розділи 10-20)

Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

Clothes and Fashion

67

 

Одяг. Опрацювання ЛІ

• Можуть описати картинку – розповісти, про різний одяг людей. Навести приклади свого улюбленого одягу.

 

 

 

 

 

Опис різного одягу.

Розповідь про свій улюблений одяг.

 

 

 

 

 

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Зорове сприймання та співвідношення картинки до виразу, вибір правильної відповіді.

Розповідь про свій улюблений одяг.

boots,

cap,

gloves,

jumper,

scarf,

socks,

suit,

sunglasses,

swimming costume,

swimming shorts,

tie,

trainers

 

WB c.40

68

 

Одяг. Закріплення ГС: присвійні займенники.

• Можуть розповісти про одяг та улюблені покупки використовуючи відповідні займенники.

Розповідь про улюблену річ, яку вони придбали.

Зорове сприймання тексту про одяг.

Розповідь про улюблену річ.

 

Pronouns and determiners

WB c.41

69

 

Мода і модний одяг. Розвиток навичок зорового сприймання.

• Можуть описати одяг та прикраси, аргументують свій вибір.

Розповідь про одяг та прикраси, аргументація вибору.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть у достатньо швидкому темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

Зорове сприймання тексту для отримання конкретної інформації.

Опис власних речей, які вони хотіли б отримати.

 

 

WB c.42

70

 

Матеріали.  Усна інтеракція за темою.

 

• Можуть скласти опис і на його основі дати базову характеристику однокласникам відносно одягу, який вони обрали сьогодні.

•Бесіда про власність і одяг.

Сприймання тексту на слух, визначення правильної відповіді. Доповнення інформації.

Бесіда про одяг, питання і відповіді.

cork,

cotton,

leather,

metal,

plastic,

wool

 

WB c.43

     71

 

Мій улюблений одяг. Усне продукування за темою.

 

Створення міні- презентації.

 

Слова, що починаються на /s/, /ʃ/, /tʃ/

WB c.43

Buying Things

72

 

Купівля-продаж речей. Введення ЛІ

• Можуть назвати речі, які часто купують у магазинах, розповідати про свідомі та обдумані покупки.

Аргументують вибір з приводу онлайн чи офлайн шопінгу.

• Розповідь про свідомі покупки та як вони обирають, що купувати.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Сприймання тексту-вікторини та відповідна реакція.

Опис та аргументація вибору з приводу закупівлі речей у магазинах.

bill,

cash,

discount,

price,

purse,

receipt,

sale,

wallet

 

WB c.44

73

25.01

Купівля-продаж речей. Опрацювання ГС: Кількісні займенники

• Можуть визначити та описати кількість певних предметів.

Зорове сприймання тексту і поєднання з картинкою.

Опис купівельних звичок.

 

some, any, a lot of, a few,

a bit of

 

Слабкі форми: /ə/

WB c.45

5974

25.01

 

 

 

 

Відомі торгівельні центри. Робоьаз текстом.

• Можуть розповісти про онлайн - бізнес. Аргументувати свою думку на основі прочитаної інформації.

 

 

 

• Розповідь про онлайн – бізнес. Порівняння ідей.

Опис проблеми, яка виникла під час купівлі чогось онлайн.  

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

Співпраця:

• Робота в групах.

Креативність:

• Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

 

Зорове сприймання тексту-опису.

Розмова про онлайн – бізнес. Порівняння ідей. Питання-відповіді.

 

 

WB c.46

6075

30.01

Торгівля онлайн. Розвиток навичок сприймання на слух.

• Можуть розповісти про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. Надають уточнювальну інформацію.

Сприймання тексту на слух із фокусом на різноманітність інформації.

 

Phrases with for

 

WB c.47

    76

30.01

 

 

 

 

 

 

Мої покупки. Письмове продукування за темою.

 

 

Опис історії про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн.

 

 

WB c.47

Culture. Shopping

6177

 

Покупки

 Можуть проаналізувати текст про типи місць, куди можна піти за

покупками.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про зручні місця, де можна закуповувати щось.

window,

shopping,

local,

donate,

accessories,

penny,

technology

 

 

6278

 

Покупки

• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою.

• Презентація проєкту в команді

Сприймання на слух тексту про шопінг.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

 

Eating Out

79

 

Їжа, напої та ресторани.

Опрацювання ЛІ

Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.

 

Питання і відповіді щодо улюбленої їжі.

Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. 

 

 

 

 

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі.

Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби.

burger

chicken legs

cola

cream

fresh vegetables

grapes

lemonade

mineral water

pasta with tomato sauce

mushroom

salad

soft drinks

strawberry

 

WB c.48

80

 

Їжа, напої та ресторани .

Закріплення ЛІ, усна інтеракція

Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей.

Зорове сприймання тексту з порівнянням.

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Порівняльні прикметники

WB c.49

81

 

Вулична їжа.

Сприймання мовлення на слух

Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.

 

Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй.

Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео.

Розповідь про вуличну їжу.

noodles

chilli 

fried onions

omelette

seafood

pancakes

sweets

grilled meat

curry

chips

 

WB c.50

82

08.02

Вулична їжа. Робота з текстом.

Створення діалогу з партнером про вуличну їжу.

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

Розмова з партнером про вуличну іжу.

звуки /ʌ/ і /ɒ/

 

WB c.51

The Latest Technology

83

 

Електронні гаджети. Опрацювання ЛІ.

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

Розповідає про свої гаджети та їх використання.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

• Підприємливість та  технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі.

Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн.

Зорове сприймання тексту.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

e-reader

fitness tracker

games console

headphones

keyboard

laptop

mouse

printer

screen

smartphone

speaker

tablet

 

WB c.52

84

 

Електронні гаджети. Опрацювання ГС: прикметник (ступені порівняння)

Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.

 

 

Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння.

Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння.

Прикметники найвищого ступеня порівняння.

 

WB c.53

85

 

Комп'ютери та інтернет. Робота з текстом

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові.

Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ.

• Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання.

Безпечна поведінка онлайн.

Зорове сприймання тексту в картинках

Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім.

 

 

WB c.54

86

 

Комп'ютери та інтернет

Сприймання усного мовлення на слух

Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета.

 

Сприймання на слух тексту.

Написання листа другові з порадами про гаджет.

digital

download

machine

memory

save

software

virus

 

WB c.55

87

 

Комп’ютери у нашому житті. Усне продукування за темою

 

 

 

 

 

 

 

 

Life Skills. ICT literacy

88

 

Створення блогу

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проєкту

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Сприймання тексту на слух.

 

activities

animals

fashion

food

life

experiences

music

special days and holidays

sports

travel

 

Розробка Проєкту

89

 

Створення блогу

Пишуть і розробляють публікацію в блозі та

діляться своїм постом з іншими учнями.

Зорове сприймання тексту про створення блогу.

Написання і презентація проєкту

 

 

 

90

 

Повторення. Систематизація та узагальнення знань. Діагностична робота. 78-79

Healthy Bodies

91

 

Захворювання. Введення нового ЛІ

Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я.

Запитання і відповіді про здоров’я.

Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

 

Прослуховування аудіо про види захворювань.

Розмова про погані звички для здоров’я.

temperature

eye hurts

cold

headache

pain in my foot.

sick

broken arm

toothache

stomach ache

 

WB c.56

92

 

Що варто  зробити.

Опрацювання ГС (модальні дієслова)

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. 

Зорове сприймання тексту про захворювання.

 

Побудова діалогу лікар – пацієнт.

Вимова беззвучних приголосних.

should / shouldn’t

WB c.57

93

 

Здоров’я і спорт. Зорове сприймання тексту., усна інтеракція.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про біг та його користь.

Поради щодо покращення свого життя.

Зорове сприйняття тексту про біг і співвіднесення його до відповідних заголовків.

 

Здоров’я

 

WB c.58

94

 

Здоров'я. Сприймання усного мовлення на слух.

Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради.

Сприймання тексту на слух.

Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя.

Здоров’я

 

WB c.59

95.

 

Як бути здоровим і активним. Усне продукування .

 

 

 

 

 

 

 

 

Getting Around the Town

96

 

Місто. Введення та опрацювання ЛІ.

Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.

 

Запитання і відповіді про різні місця у місті.

• Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста.

Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються.

bridges

bus stops

a playground

a roundabout

streets

traffic lights

 

WB c.60

97

 

Цікаві місця. Усна інтеракція , вживання прийменників.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі.

Сприймання тексту на слух.

Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць.

 

Прийменники місця.

WB c.61

98

 

Відпочинок у місті. Зорове сприймання тексту.

• Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про подорож до Единбургу.

Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу.

Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру.

Складання діалогів за представленою моделлю.

Фрази для проведення дозвілля.

 

WB c.62

99

 

Моє рідне місто . Письмове продукування.

Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

Сприймання тексту про різні місця в місті на слух.

Написання короткого повідомлення про відомі місця.

Складові іменники

 

WB c.63

 

100.

 

Моє рідне місто . Усне продукування.

 

 

Презентація короткого повідомлення про відомі місця.

 

 

WB c.63

Culture. Ukraine. Natural Attractions

101

 

Природні визначні пам'ятки України.

Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України.

Опис природних пам’яток України.

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Розуміють вплив роботи на життя людини;

Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України.

 

forest

river

lake

sea

mountain

cave

hill

waterfall

 

Розробка проєкту

102

 

Природні визначні пам'ятки України.

Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни.

 

Розповідь про відомі місця країни та їх опис.

 

 

 

103

 

Природні визначні пам'ятки України.

Можуть розповісти про визначні пам’ятки України.

Опис події.

Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни.

Написання і презентація проєкту.

 

 

Розробка проєкту

104

 

Природні визначні пам'ятки України.

Презентують брошуру для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні.

Презентація проєкту.

 

Написання і презентація проєкту.

 

 

 

Mysteries in Nature

105

 

Географічні особливості. Введення ЛІ

Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою.

Розповідь про речі пов’язані з природою.

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Зорове сприймання, співвіднесення виразів з відповіднимизображеннями.

 

cliff

field

island

lake

mountain

river

snow

water

 

WB c.64

106

22.03

Географічні особливості. Закріплення ЛІ.

Зорове сприймання тексту про похід у гори.

Обговорення подій, що стались в минулому.

Вимова висхідної та спадної інтонації.

Past continuous

WB c.65

107

03.04

Погода. Робота з текстом, усна інтеракція.

Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією.

Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. 

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс.

Обгартовує та доносить  свою думку за новою інформацією.

 

 

WB c.66

108

 

Погода. Сприймання на слух, усне продукування.

Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі.

 

Усний опис дивного створіння.

Погода та погодні умови

 

WB c.67

Amazing Animals

109

 

Тварини. Робота з текстом та ЛІ.

Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації.

Розповідь про ставлення до тварин.

 

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Огляд відео про диких домашніх тварин.

Відповідь на запитання про різних тварин.

bear

chicken

duck

elephant

insect

lion

monkey

mouse

rabbit

rat

 

WB c.68

110

 

Тварини. Опрацювання ГС: минулі часи дієслова.

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Опис минулих подій.

Зорове сприймання тексту.

Діалогічна бесіда-опис минулих подій.

 

Past simple і past continuous

WB c.69

111

 

Тварини -  наші друзі. Робота з текстом, усна та письмова взаємодія.

Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію.

Опис тварин, їх умінь.

Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. 

Розповідь про тварин-рятувальників та їх уміння.

 

 

WB c.70

112

 

Тварини — наші друзі. Удосконалення навичок письмового продукування.

Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках.

Сприймання на слух тексту про людей та тварин.

Написання історії.

Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/

 

WB c.71

Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals

113

 

Захист тварин — соціальна відповідальність. Робота з текстом та ЛІ.

 

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проєкту

Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Зорове сприйняття тексту про захист тварин.

 

 

 

Розробка проєкту

 

114.

 

Соціальна відповідальність. Підготовка проекту

Описує простими мовними засобами необхідні міри поведінки по захисту тварин.

 

Презентація проєкту

 

 

 

115

 

Повторення. Систематизація та узагальнення знань. ст.100-101

What Are You Watching?

116

 

Різновиди телепередач. Опрацювання ЛІ,

Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні.

Порівняння різних видів телевізійних програм.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

 

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

Розповідь про улюблені  телепередачі.

cartoons

channels

fan

live

on demand

on TV

programme

records

remote control

stream

talent show

the news

 

WB c.72

117

 

Телебачення та розваги. Робота з текстом.

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати.

Зорове сприймання короткого тексту.

Усний опис планів із залученням вивченої граматики

 

Future with going to

WB c.73

118

 

Шоу талантів. Усне продукування за темою.

Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами талант-шоу, які популярні у країні.

 

Розповідь про популярне талан-шоу.

Громадянська відповідальність:

 • ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприймання тексту про талант-шоу.

Розповідь про популярне талан-шоу.

Розваги

 

WB c.74

119

 

Улюблені телепередачі. Письмове продукування.

Описує простими мовними засобами розваги.

Бесіда про улюблену програму на телебаченні.

Сприймання тексту на слух про співаків.

Розповідь про улюблене програму на телебаченні

Розваги

 

WB c.75

Magazines And Books

120

 

Журнали, книги, вистави та фільми. Введення ЛІ.

Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку.

Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Огляд відео про книжки та журнали.

Розповідь про улюблені книги та журнали.

advertisement

article

cartoon

headline

information

interview

photograph

review

 

WB c.76

121

 

Журнали, книги, вистави та фільми. Усна інтеракція за темою.

Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності.

Зорове сприймання тексту.

Сприймання тексту на слух.

Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій.

 

Making suggestions

WB c.77

122

 

Огляд книги. Робота з текстом.

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. 

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок.

Розповідь про книги та персонажів.

Обґрунтування  думки. 

 

 

WB c.78

123

 

Моя улюблена книга. Письмове продукування.

Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу.

Сприймання тексту на слух про радіо програму.

Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу.

 

as, because, so та when

WB c.79

124

 

Моя улюблена книга. Усне продукування.

 

 

 

 

 

 

 

WB c.79

Culture. British TV Around The World

125

 

Британські телепрограми

Дізнаються про британські телепрограми.

Опис різних видів телепрограм.

Розповідь про телепрограми представлені у Британії.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси;

•Розуміють вплив різних культур на власне життя;

Сприймання письмового тексту про.

 

scuba diving

natural habitat

miss

planet

acrobatics

 

Розробка проєкту

125

 

Британські телепрограми

Можуть розповісти про телепрограми Британії.

 

Розповідь про телепрограми Британії. Опис та власна думка.

 

 

 

127

 

Британські телепрограми

Контроль Читання

Планують розклад телепрограм.

 

Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограми.

Перегляд відео.

Написання і презентація проєкту.

 

 

Створення проєкту

128

 

Британські телепрограми

Контроль аудіювання

Планують розклад телепрограм і

презентують його класу.

 

 

 

 

 

 

School Can Be Fun!

 

129

 

У школі. Опрацювання ЛІ.

Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок.

Опис активностей під час шкільних поїздок.

Опис справ, які вони повинні та не повинні робити.

Громадянська відповідальність: 

• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

 

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Зорове співвіднесення зображень зі словами.

Сприймання тексту на слух.

 

canoeing

cooking on a fire

dancing at a disco

going on a nature walk

going round a museum

going to an amusement park

sailing

visiting a farm

visiting an aquarium

watching a show

 

WB c.80

 

130.

 

Школа — це весело. Опрацювання ГС: модальні дієслова.

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером.

Вимова have to / has to

have to / don’t have to

WB c.81

131

 

Перевернутий клас. Робота з текстом.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення різних шкіл та методів навчання.

Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприйняття тексту.

Відео огляд.

Розповідь про свою школу, що подобається що ні.

 

 

WB c.82

132

 

Ідеальна школа, яка вона? Усна інтеракція.

Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу.

Сприймання тексту на слух про школу-інтернат.

Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. 

School collocations

 

WB c.83

Families

133

 

Сім’я . Опрацювання ЛІ.

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

 

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

 

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

 

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

aunt

cousin

grandchild

granddaughter

grandfather

grandmother

grandparent

grandson

nephew

niece

uncle

 

WB c.84

134

 

Сім’я. Прислівники.

 

Опис своєї родини за зразком.

Вимова букви і

Adverbs of manner

WB c.85

135

 

Чи добре мати велику родину. Робота з текстом.

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Бесіда про членів родини.

Зорове сприйняття тексту про родину.

Розповідь по свою родину.

Родина

 

WB c.86

136

 

Моя сім’я. Письмове продукування.

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Прослуховування інтерв’ю дітей про родину.

Написання короткого повідомлення-опису своєї родини.

 

Adverbs of degree

WB c.87

Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend

137

 

Емоційні навички

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Зорове сприйняття тексту про дружбу.

 

essential

close

mark

advice

alone

friendship

 

Розробка проєкту

138

 

Емоційні навички

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

 

139

 

Повторення. Семестровий контроль.

140

 

Повторення. Семестровий контроль.

141

 

Повторення. Семестровий контроль.

142

 

Повторення. Семестровий контроль.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
16 січня 2023
Переглядів
3933
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку