Календарно-тематичне планування уроків української літератури для 10 класу

Про матеріал
Календарно-тематіщне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закла¬дів. Українська література: 10—11 класи. Рівень стандарт За підручником : Українська література (рівень стандарту) підруч. для 10 кл. закл. загальн. серед. освіти / Олександр Авраменко, Василь Пахаренко. — К. : Грамота, 2018. — 256 с.: іл.
Перегляд файлу

                                                          10 клас

Українська література

( Рівень стандарт)

(70 год, 2 год на тиждень)

 

Календарно-тематіщне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для  загальноосвітніх навчальних закла­дів. Українська література: 10—11 класи. Рівень стандарт

За підручником : Українська література (рівень стандарту)  підруч. для 10 кл. закл. загальн.  серед. освіти / Олександр Авраменко, Василь Пахаренко. — К. : Грамота, 2018. — 256 с.: іл.

 

 

Обов’язкова кількість видів контролю

Форми контролю

І семестр

Дата

ІІ семестр

Дата

Контрольні роботи

 

 

 

у формі:

- контрольного класного твору;

- виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

3

 

 

 

2

 

2

1.

2.

3.

 

 

 

1.

2.

 

1.

2.

 

3

 

 

 

2

 

2

1.

2.

3.

 

 

 

1.

2.

 

1.

2.

 

Уроки розвитку мовлення(РМ)

2

(у+п)

 

1.

2.

 

2

(у+п)

 

1.

2.

 

Уроки позакласного читання(ПЧ)

1

 

 

 

1

 

 

Перевірка зошитів

4

1.

2.

3.

4.

 

5

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

Тема уроку

Примітки

І семестр

Вступ

Реалістична українська проза

1

 

Українська література др. пол. ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози

 

2

 

Іван Нечуй-Левицький. Творчість і життя письменника як новий імпульс української літератури

 

 

3

 

“Кайдашева сім’я” І. Нечуя-Левицького – соціально-побутова повість-хроніка.

ТЛ: соціально-побутова повість

 

 

4

 

Реалізм повісті І. Нечуя-Левицького “Кайдашева сім’я”. Актуальність проблеми батьків і дітей.

ТЛ: реалізм (поглиблено)

 

 

5

 

Колоритні людські характери в повісті І. Нечуя-Левицького “Кайдашева сім’я”. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного.

ТЛ: засоби змалювання комічного

 

6

 

Панас Мирний. Життєвий і творчий шлях письменника

 

 

7

 

“Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Панаса Мирного та Івана Білика – перший український соціально-психологічний роман.

ТЛ: соціально-психологічний роман

 

 

8

 

Широта представлення народного життя в романі Панаса Мирного та Івана Білика “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”

 

Зошит

 

9

 

Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукача до розбійництва

 

 

10

 

Жіночі образи в романі “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини

 

11

 

Контрольна робота №1. Творчість Івана Нечуя-Левицького та Панаса Мирного (тест)

 

Тематична

“Театр корифеїв”

12

 

Розвиток драматургії. Від аматорських гуртків до “театру корифеїв”. Популярність “театру корифеїв”

 

13

 

Іван Карпенко-Карий. Життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності, новаторство

 

14

 

Комедія “Мартин Боруля”, її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя

 

 

15

 

Підміна особистісних етичних цінностей становою належністю в комедії І. Карпенка-Карого “Мартин Боруля”. ТЛ: комедія

 

16-17

 

Контрольна робота №2. Творчість Івана Карпенка-Карого (твір)

 

18

 

Урок позакласного читання №1

 

Зошит

 

Тематична

 

 

 

Титан духу і думки

 

19

 

Іван Франко – письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності письменника

 

20

 

Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси в сонеті І. Франка “Сикстинська мадонна”.

ТЛ: сонет

 

 

21

 

Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму в поезії І. Франка “Гімн”.

ТЛ: гімн

 

 

22

 

Поетична збірка І. Франка “Зів’яле листя”. Любовні мотиви в поезіях “Ой ти, дівчино, з горіха зерня” і “Чого являєшся мені...”

 

23

 

Виразне читання поезій І. Франка (напам’ять)

 

 

24

 

Філософська поезія І. Франка. Драматизм людських стосунків у “Легенді про вічне життя”

ТЛ: філософська поезія

 

Зошит

 

25

 

Поема “Мойсей” – вершинний твір І. Франка. Проблематика твору.

ТЛ: терцини

 

26

 

Характеристика героїв поеми І. Франка “Мойсей”. Пролог до поеми – заповіт українському народові

 

 

27

 

Проза І. Франка. Жіноча доля в новелі І. Франка “Сойчине крило”. Образ героя-адресата в новелі І. Франка “Сойчине крило” – уособлення боротьби між “естетикою” і “живим чоловіком”. Значення творчості І. Франка

ТЛ: поняття про модернізм

 

 

28

 

Контрольна робота №3. Творчість Івана Франка (тест)

 

Тематична

Модерна українська проза

29

 

Основні риси українського прозового модернізму. Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду письменника

 

 

30

 

Психологічна новела М. Коцюбинського “Intermezzo” з жанровими ознаками “поезії в прозі”. Автобіографічна основа новели.

ТЛ: психологічна новела, “поезія в прозі”

 

31

 

Символічні образи в новелі М. Коцюбинського “Intermezzo”. Проблеми душевної рівноваги. Поетика імпресіонізму.

ТЛ: імпресіонізм

 

 

32

 

Повторення вивченого матеріалу в І семестрі (вікторина)

 

Зошит

 

ІІ семестр

33

 

 М. Коцюбинський. Повість “Тіні забутих предків”. Зміст твору

 

34

 

Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю

 

35

 

Фольклорне тло в повісті М. Коцюбинського “Тіні забутих предків”. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як утілення романтичної ідеї незнищенності кохання

 

36

 

Урок розвитку комунікативних умінь

Усне переказування найбільш разючих епізодів із повісті з аргументацією свого вибору

 

37

 

Контрольна робота №4. Творчість Михайла Коцюбинського (твір)

 

Зошит

Тематична

38

 

Життя і творчість Ольги Кобилянської

 

39

 

Краса вільної душі й аристократизм духу в новелі    О. Кобилянської «Іmpromtu phantasie». Автобіографізм твору

 

40

 

Образи жінок-інтелектуалок у новелі О. Кобилянської «Valse melancolique»

 

41

 

Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь новели О. Кобилянської «Valse melancolique». Глибокий психологізм твору

 

42

 

Життя і творчість Василя Стефаника

 

43

 

Психологічне розкриття теми еміграції в новелі В. Стефаника “Камінний хрест”. Історична основа твору, його сюжетно-композиційні особливості.  Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного

 

44

 

Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з рідною землею.

ТЛ: експресіонізм

 

45

 

Життя і творчість Володимира Винниченка. Винниченко-художник

 

46

 

Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В. Винниченка “Момент”

 

Зошит

47

 

Образ панни – утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору

 

48

 

Контрольна робота №5. Творчість Ольги Кобилянської, Василя Стефаника й Володимира Винниченка (тест)

 

49

 

Альманах “З-над хмар і з долин”. Угруповання “Молода муза”. “Нова” драма на межі століть

 

Тематична

Образне слово поетичного модернізму

50

 

Життєвий і творчий шлях Лесі Українки

 

 

51

 

“Contra spem spero!” Лесі Українки як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії у вірші “Слово, чому ти не твердая криця...”

ТЛ: неоромантизм

Вивити напам’ять

“Contra spem spero!”

52

 

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки “Мріє, не зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала весну...”

 

Зошит

53

 

Виразне читання поезій Лесі Українки (напам’ять)

 

 

54

 

Драма Лесі Українки “Лісова пісня”, її фольклорно-міфологічна основа.

ТЛ: драма-феєрія

 

55

 

Символічність образів Мавки й дядька Лева – уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килини – антиподи головній героїні Мавці в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Симбіоз духовності і прагматизму в образі Лукаша

 

56

 

Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії

 

57

 

Урок позакласного читання №2. Леся Українка «Бояриня»

 

58

 

Урок розвитку комунікативних умінь

Письмовий твір за творчістю Лесі Українки

 

59

 

Життя і творчість Миколи Вороного, багатогранна діяльність поета. Творчість М. Вороного – перша декларація ідей і форм символізму. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії М. Вороного “Блакитна Панна”.

ТЛ: символізм

Напам’ять “Блакитна Панна”.

 

60

 

Жіночий образ як сюжетний центр символістського твору “Інфанта”. Мотив самотності людини

 

61

 

Виразне читання поезій Миколи Вороного (напам’ять)

 

Зошит

62

 

Життя і творчість Олександра Олеся, світоглядні переконання митця. Неоромантичні й символістські тенденції у вірші “З журбою радість обнялась...”

 

63

 

“Чари ночі” Олександра Олеся – перлина інтимної лірики. Мотив краси, кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів у вірші “О слово рідне! Орле скутий!..”

Напам’ять “Чари ночі”

64

 

Виразне читання поезій Олександра Олеся (напам’ять)

 

65

 

Драматичний етюд Олександра Олеся “По дорозі в Казку”. Дорога в Казку – символ духовних поривань до кращого життя.

ТЛ: драматичний етюд

 

66

 

Контрольна робота №6. Творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся (тест)

 

67

 

Література рідного краю (прозові твори)

 

68

 

Література рідного краю (віршовані твори)

 

69

 

Повторення вивченого матеріалу в ІІ семестрі (вікторина)

 

70

 

Підсумковий урок

 

Зошит

Тематична

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Віговська Катя
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Присліпська Світлана Валентинівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
19 січня 2019
Переглядів
18439
Оцінка розробки
4.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку