КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
11 КЛАС
ІІ СЕМЕСТР
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
11 КЛАС
ІІ СЕМЕСТР
№ уроку |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітка |
Стилістика складних речень |
|||
|
|
Смислові відношення між частинами складних речень. Пунктограми в складному реченні. |
|
|
|
РМ №11. Доповідь на тему, пов’язану з предметами, що вивчаються (із залученням наукової, науково-популярної літератури), прийоми встановлення й збереження контакту з аудиторією. |
|
|
|
РМ №12. Практичне заняття. Виступ з доповіддю. Реферат на тему, пов’язану з предметами, що вивчаються |
|
|
|
Синоніміка складносурядних і складнопідрядних речень. Синоніміка сполучників і сполучних слів, що з’єднують складні сполучникові речення. |
|
|
|
Синоніміка складних безсполучникових і складносурядних речень. |
|
|
|
Синоніміка складних безсполучникових і складнопідрядних речень. |
|
|
|
Синоніміка складнопідрядних і простих речень з дієприкметниковим і дієприслівниковим зворотами. |
|
|
|
РМ №13. Реферат на тему, пов’язану з предметами, що вивчаються (із залученням наукової, науково-популярної літератури), особливості його побудови і мовне оформлення. |
|
Стилістика речень з різними способами вираження чужого мовлення |
|||
|
|
Пряма і непряма мова, її призначення й граматично-смислові особливості. Пунктограми при прямій мові та діалозі. |
|
|
|
Стилістичні особливості авторських слів при прямій мові. Синоніміка речень з прямою мовою, реплік у діалозі й непрямій мові. |
|
|
|
Тренувальні вправи. |
|
|
|
РМ №15. Ділові папери. Офіційний лист. Аудіювання текстів діалогічного й монологічного характеру різних стилів, типів і жанрів мовлення. Види запису почутого. |
|
|
|||
|
|
РМ №16. Телефонна розмова як один з видів усного ділового мовлення. Лист електронною поштою і мобільним телефоном (sms). Основні вимоги до культури спілкування телефоном і в Інтернеті. |
|
|
|
РМ №17.Навчальне аудіювання. |
|
|
|
Повторення теми, підготовка до контрольної роботи. |
|
|
|
Контрольна робота №3. Стилістика складних речень, речень з різними способами вираження чужого мовлення. |
|
Стилістика мовлення (функціональна). Культура мовлення |
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення. Мовлення розмовне і книжне, їх співвідношення й особливості. Поняття стилю мовлення: позамовні ознаки (сфера спілкування, умови і мета спілкування) й мовні. Вимоги до мовлення. |
|
|
|
Стилі мовлення: розмовний, науковий, офіційно-діловий, художній і публіцистичний, їх підстилі. Зміст і структура текстів кожного зі стилів, їх характерні мовні засоби, основні жанри. |
|
|
|
РМ №18. Контрольний письмовий (докладний) переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (підготовча робота). |
|
|
|
РМ №19. Контрольний письмовий (докладний) переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (виконання роботи). |
|
|
|
РМ №20. Робота над помилками, допущеними в контрольному переказі. Бібліографія. Доручення. Розписка |
|
Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови. Підготовка до ЗНО |
|||
|
|
Лексикологія і фразеологія. |
|
|
|
Морфологічна будова слова. Написання слів з найуживанішими орфограмами. |
|
|
|
Частини мови. |
|
|
|
Слово, словосполучення. Речення. Просте речення. Члени речення. |
|
|
|
Складне речення. Система розділових знаків. |
|
|
|
Контрольний диктант. Тренувальні вправи. |
|
|
|
Текст, його будова. |
|
|
|
Повторення теми, підготовка до контрольної роботи. |
|
|
|||
|
|
Контрольна робота №4. Стилістика мовлення (функціональна). Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови. |
|
|
|
РМ №22 Аналіз контрольних робіт.. Ділові папери. Протокол (складний). Витяг з протоколу. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого протягом року. Підсумковий урок |
|
* Календарно-тематичне планування уроків української мови в 11 класі складено за програмою для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів (суспільно-гуманітарний напрям (історичний, правовий, філософський профілі); філологічний напрям (профілі – іноземна філологія, історико-філологічний); художньо-естетичний напрям. «Українська мова. 10-11 класи: Академічний рівень / Укладачі: Г.Т. Шелехова, В.І. Новосьолова, Я.І. Остаф. – К.: Грамота, 2011.)