КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 11 КЛАС ІІ СЕМЕСТР

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ

УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

11 КЛАС

ІІ СЕМЕСТР

Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ

УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

11 КЛАС

ІІ СЕМЕСТР

 

    

уроку

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітка

Стилістика складних речень

 

 

Смислові відношення між частинами складних речень. Пунктограми в складному реченні.

 

 

 

РМ №11. Доповідь на тему, пов’язану з предметами, що вивчаються (із залученням наукової, науково-популярної літератури), прийоми встановлення й збереження контакту з аудиторією.

 

 

 

РМ №12. Практичне заняття. Виступ з доповіддю.

Реферат на тему, пов’язану з предметами, що вивчаються

 

 

 

Синоніміка складносурядних і складнопідрядних речень. Синоніміка сполучників і сполучних слів, що з’єднують складні сполучникові речення.

 

 

 

Синоніміка складних безсполучникових і складносурядних речень.

 

 

 

Синоніміка складних безсполучникових і складнопідрядних речень.

 

 

 

Синоніміка складнопідрядних і простих речень з дієприкметниковим і дієприслівниковим зворотами.

 

 

 

РМ №13. Реферат на тему, пов’язану з предметами, що вивчаються (із залученням наукової, науково-популярної літератури), особливості його побудови і мовне оформлення.

 

Стилістика речень з різними способами вираження чужого мовлення

 

 

Пряма і непряма мова, її призначення й граматично-смислові особливості. Пунктограми при прямій мові та діалозі.

 

 

 

Стилістичні особливості авторських слів при прямій мові. Синоніміка речень з прямою мовою, реплік у діалозі й непрямій мові.

 

 

 

Тренувальні вправи.

 

 

 

РМ №15. Ділові папери. Офіційний лист.

Аудіювання текстів діалогічного й монологічного характеру різних стилів, типів і жанрів мовлення. Види запису почутого.

 

 

 

 

 

 

 

 

РМ №16. Телефонна розмова як один з видів усного ділового мовлення. Лист електронною поштою і мобільним телефоном (sms). Основні вимоги до культури спілкування телефоном і в Інтернеті.

 

 

 

РМ №17.Навчальне  аудіювання.

 

 

 

Повторення теми, підготовка до контрольної роботи.

 

 

 

Контрольна робота №3. Стилістика складних речень, речень з різними способами вираження чужого мовлення.

 

Стилістика мовлення (функціональна).

Культура мовлення

 

 

Аналіз контрольної роботи. Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення. Мовлення розмовне і книжне, їх співвідношення й особливості. Поняття стилю мовлення: позамовні ознаки (сфера спілкування, умови і мета спілкування) й мовні. Вимоги до  мовлення.

 

 

 

Стилі мовлення: розмовний, науковий, офіційно-діловий, художній і публіцистичний, їх підстилі. Зміст і структура текстів кожного зі стилів, їх характерні мовні засоби, основні жанри.

 

 

 

РМ №18. Контрольний письмовий (докладний) переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (підготовча робота).

 

 

 

РМ №19. Контрольний письмовий (докладний) переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (виконання роботи).

 

 

 

РМ №20. Робота над помилками, допущеними в контрольному переказі. Бібліографія. Доручення. Розписка

 

Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови.  Підготовка до ЗНО

 

 

Лексикологія і фразеологія.

 

 

 

Морфологічна будова слова. Написання слів з найуживанішими орфограмами.

 

 

 

Частини мови.

 

 

 

Слово, словосполучення. Речення. Просте речення. Члени речення.

 

 

 

Складне речення. Система розділових знаків.

 

 

 

Контрольний диктант. Тренувальні вправи.

 

 

 

Текст, його будова.

 

 

 

Повторення теми, підготовка до контрольної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №4. Стилістика мовлення (функціональна). Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови.

 

 

 

РМ №22 Аналіз контрольних робіт.. Ділові папери. Протокол (складний). Витяг з протоколу.

 

 

 

Узагальнення і систематизація  вивченого протягом року. Підсумковий урок

 

 

* Календарно-тематичне планування уроків української мови в 11 класі складено за програмою для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів (суспільно-гуманітарний напрям (історичний, правовий, філософський профілі); філологічний напрям (профілі – іноземна філологія, історико-філологічний); художньо-естетичний напрям. «Українська мова. 10-11 класи: Академічний рівень / Укладачі:  Г.Т. Шелехова,  В.І. Новосьолова, Я.І. Остаф. – К.: Грамота, 2011.)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельникова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 січня 2018
Переглядів
2947
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку