(за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик, О. І.Мельничайко) ІІ семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Загальне уявлення про числівник як частину мови. Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні |
|
2 |
Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників |
|
3 |
Питання до кількісних і порядкових числівників |
|
4 |
Узагальнення знань про числівник |
|
5 |
Контрольна робота: диктант «Кобзар» |
|
6 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Детальний переказ тексту з творчим завданням |
|
7 |
Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті |
|
8 |
Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах |
|
9 |
Займенники 1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини |
|
10 |
Відмінювання особових займенників |
|
11 |
Вживання займенників з прийменниками |
|
12 |
Розвиток зв'язного мовлення. Складання тексту-міркування на основі прочитаного оповідання В. Сухомлинського «Співуча пір'їнка» |
|
13 |
Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. Вправи на використання займенників для зв'язку речень у текстах. Удосконалення текстів, шляхом використання займенників замість лексичних повторів |
|
14 |
Контрольна робота з мовних тем «Числівник», «Займенник» |
|
15 |
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв'язок з іменниками) |
|
16 |
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях |
|
17 |
Особливості речень з однорідними присудками |
|
18 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання твору «Зима» |
|
19 |
Роль дієслів у текстах розповідного та описового характеру |
|
20 |
Неозначена форма дієслова (початкова форма) |
|
21 |
Змінювання дієслів за часами |
|
22 |
Змінювання дієслів за числами |
|
23 |
Дієслова теперішнього часу |
|
24 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Стислий переказ тексту |
|
25 |
Дієслова майбутнього часу |
|
26 |
Правопис особових закінчень дієслів 1-ї особи |
|
27 |
Правопис особових закінчень дієслів 2-ї особи |
|
28 |
Правопис особових закінчень дієслів 3-ї особи |
|
29 |
Контрольна робота: диктант «Червона калина» |
|
30 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
31 |
Дієслова минулого часу |
|
32 |
Дієслова на –ся (-сь) |
|
33 |
Повторення вивченого про дієслово |
|
34 |
Контрольна робота з мовної теми «Дієслово» |
|
35 |
Аналіз перевірної роботи. Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв’язок з дієсловами) |
|
36 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий письмовий переказ оповідання В. Сухомлинського «Усмішка» |
|
37 |
Роль прислівників – синонімів у мовленні |
|
38 |
Контрольна робота: списування «Максим Березовський» |
|
39 |
Закріплення знань про роль прислівників – синонімів у мовленні. |
|
40 |
Роль прислівників – антонімів у мовленні |
|
41 |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками |
|
42 |
Розвиток зв'язного мовлення. Складання твору-міркування «Що таке доброта?» |
|
43 |
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками |
|
44 |
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах |
|
45 |
Правопис найуживаніших прислівників
|
|
46 |
Узагальнення вивченого про прислівник |
|
47 |
Що ми знаємо про текст, речення, слово |
|
48 |
ДПА |
|
49 |
Що ми знаємо про іменник |
|
50 |
Що ми знаємо про прикметник |
|
51 |
Що ми знаємо про займенник |
|
52 |
Що ми знаємо про числівник |
|
53 |
Що ми знаємо про дієслово та прислівник |
|