ДРУГИЙ СЕМЕСТР |
|||
Номер |
Дата |
Мовна тема |
Розвиток мовлення |
ДІЄПРИСЛІВНИК |
|||
38. |
09.01.2023 |
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
39. |
11.01.2023 |
|
РМ № 11. Аудіювання тексту, що містить дієприслівники, з’ясування їхньої ролі в мовленні. |
40. |
12.01.2023 |
Дієприслівниковий зворот. |
|
41. |
16.01.2023 |
Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові. |
|
42. |
18.01.2023 |
Вид і час дієприслівників |
|
43. |
23.01.2023 |
|
РМ № 12. Контрольний письмовий переказ тексту-розповіді на історичну тему про визначні події. |
44. |
25.01.2023 |
Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, творення їх. |
|
45. |
26.01.2023 |
Не з дієприслівниками. |
|
46. |
30.01.2023 |
Контрольна робота № 4. Дієприслівник. Різнорівневі завдання. |
|
ПРИСЛІВНИК |
|||
47. |
01.02.2023 |
Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
48. |
06.02.2023 |
Розряди прислівників (практично). |
|
49. |
08.02.2023 |
|
РМ № 13. Складання анотації на книжку з використанням прислівників. |
50. |
09.02.2023 |
|
РМ № 14. Портретний нарис у публіцистичному стилі. |
51. |
13.02.2023 |
Ступені порівняння прислівників. |
|
52. |
15.02.2023 |
Творення й правопис прислівників. Букви -н-та -нн-у прислівниках. |
|
53. |
20.02.2023 |
Не і ні з прислівниками. |
|
54. |
22.02.2023 |
И та і в кінці прислівників. |
|
55. |
23.02.2023 |
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. |
|
56. |
27.02.2023 |
|
РМ № 15. Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом). |
57. |
01.03.2023 |
|
РМ № 16. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (орієнтовні теми: «Душу я у вишивку вкладаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Як наш клас готує контент для заповнення блога»). |
58. |
06.03.2023 |
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день. |
|
59. |
08.03.2023 |
Контрольна робота № 5. Прислівник. Різнорівневі завдання.
|
|
ПРИЙМЕННИК |
|||
60. |
09.03.2023 |
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. |
|
61. |
13.03.2023 |
Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. |
|
62. |
15.03.2023 |
Види прийменників за будовою. |
|
63. |
20.03.2023 |
Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. |
|
64. |
22.03.2023 |
Синонімічні й антонімічні прийменники. |
|
65. |
23.03.2023 |
Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення. |
|
СПОЛУЧНИК |
|||
66. |
03.04.2023 |
Сполучник як службова частина мови. |
|
67. |
05.04.2023 |
Види сполучників за будовою, походженням. |
|
68. |
10.04.2023 |
Використання сполучників упростому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. |
|
69. |
12.04.2023 |
|
РМ № 17. Читання тексту, що містить поєднані сполучниками однорідні члени речення та складні сполучникові речення. Коментування ролі сполучників у мовленні. |
70. |
13.04.2023 |
Написання сполучників разом та окремо. |
|
71. |
17.04.2023 |
Розрізнення сполучників й однозвучних слів. |
|
72. |
19.04.2023 |
|
РМ № 18. Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками (проте — про те, зате — за те, якби — як би та ін.). |
73. |
24.04.2023 |
Синонімічні й антонімічні сполучники. |
|
74. |
26.04.2023 |
Контрольний диктант |
|
ЧАСТКА |
|||
75. |
27.04.2023 |
Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. |
|
76. |
01.05.2023 |
Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично). |
|
77. |
03.05.2023 |
Правопис часток не і ніз різними частинами мови (узагальнення). |
|
78. |
08.05.2023 |
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки. |
|
79. |
10.05.2023 |
|
РМ № 19. Складання висловлення «Чи хотів(ла) би я щось у собі змінити» («Які чесноти хотілося б виховати в собі», «Чи входить до переліку рис моєї вдачі самокритичність»)з використанням часток (наприклад: авжеж, хіба, лише, нехай, би (б),хіба ж). |
ВИГУК |
|||
80. |
11.05.2023 |
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. |
|
81. |
15.05.2023 |
Дефіс у вигуках. |
|
82. |
17.05.2023 |
Кома і знак оклику при вигуках. |
|
83. |
22.05.2023 |
Контрольна робота № 6. Прийменник, сполучник, частка, вигук. Різнорівневі завдання. |
|
84. |
24.05.2023 |
|
РМ № 20. Визначення частин мови в реченнях. |
85. |
25.05.2023 |
|
РМ № 21. Написанняречень і текстів з поясненням написання слів різних частин мови та вживання розділових знаків |
86. |
29.05.2023 |
|
РМ № 22. Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки. |
87. |
31.05.2023 |
Узагальнення і систематизація вивченого. |
|