КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 10 КЛАСУ
( 105 год. 2,5+0,5 год. на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть годин |
Дата |
Примітка
|
|||||
Вступ |
|||||||||
1 |
Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література. Довідкові медіаресурси |
1 |
|
|
|||||
2 |
Основні типи словників |
1 |
|
|
|||||
3 |
РМ Укладання тематичних словників-мінімумів |
1 |
|
|
|||||
Поняття норми в сучасній українській літературній мові |
|||||||||
4 |
Мовна норма. Нормативне й ненормативне мовлення. Типи норм |
1 |
|
|
|||||
5 |
Читання мовчки науково-популярного тексту |
1 |
|
|
|||||
Фонетика. Орфографія. Орфоепічна норма |
|||||||||
6 |
Основні правила вимовляння голосних і приголосних звуків |
1 |
|
|
|||||
7 |
Орфоепічний словник. Орфоепічна помилка |
1 |
|
|
|||||
8 |
РМ Усне переказування тексту із творчим завданням |
1 |
|
|
|||||
9 |
Наголос у словах. Склад |
|
|
|
|||||
10 |
Алфавіт. Фонетична транскрипція |
1 |
|
|
|||||
11 |
Співвідношення звуків і букв |
1 |
|
|
|||||
12 |
Найпоширеніші випадки чергування звуків (чергування голосних) |
1 |
|
|
|||||
13 |
Найпоширеніші випадки чергування звуків (чергування приголосних) |
1 |
|
|
|||||
14 |
Основні норми вимови |
1 |
|
|
|||||
15 |
Контрольна робота з теми «Фонетика. Орфографія. Орфоепічна норма» (тест) |
1 |
|
КР №1 |
|||||
Лексична норма |
|||||||||
16 |
Лексичне значення слова. Слово і контекст |
1 |
|
|
|||||
17 |
Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність |
1 |
|
|
|||||
18 |
РМ Письмове переказування тексту публіцистичного стилю із творчим завданням |
1 |
|
|
|||||
19 |
РМ Письмове переказування тексту публіцистичного стилю із творчим завданням |
1 |
|
|
|||||
20 |
Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення |
1 |
|
|
|||||
21 |
Нейтральна і стилістично забарвлена лексика |
1 |
|
|
|||||
22 |
Синоніми. Антоніми |
1 |
|
|
|||||
23 |
Омоніми. Пароніми |
1 |
|
|
|||||
24 |
Лексичні та фразеологічні синоніми, антоніми |
1 |
|
|
|||||
25 |
Лексична помилка. Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми |
1 |
|
|
|||||
26 |
РМ Написання контрольного есе на тему «Чого варто уникати в спілкуванні» |
1 |
|
КР есе |
|||||
27 |
РМ Написання контрольного есе на тему «Чого варто уникати в спілкуванні» |
1 |
|
|
|||||
28 |
Фразеологізми. Багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів |
1 |
|
|
|||||
29 |
Контрольна робота з теми «Лексична норма» |
1 |
|
КР №2 |
|||||
Практична риторика |
|||||||||
30 |
Мовленнєва ситуація. Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на запитання |
1 |
|
|
|||||
31 |
Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника |
1 |
|
|
|||||
32 |
Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця |
1 |
|
|
|||||
33 |
Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту |
1 |
|
|
|||||
34 |
РМ Написання контрольного есе на одну з теми «Мовна мода – це добре чи погано?» |
1 |
|
КР есе |
|||||
35 |
РМ Написання контрольного есе на одну з теми «Мовна мода – це добре чи погано?» |
1 |
|
|
|||||
36 |
Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту |
1 |
|
|
|||||
37 |
РМ Написання тексту публічного виступу. Дискусія на тему «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?» |
1 |
|
|
|||||
38 |
РМ Написання тексту публічного виступу. Дискусія на тему «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?» |
1 |
|
|
|||||
39 |
Ефективність мовлення. Комунікативний намір. Суперечка як вид комунікації. Аргументи і докази |
1 |
|
|
|||||
40 |
Контрольна робота з теми «Практична риторика» |
1 |
|
КР №3 |
|||||
Орфографічна норма |
|||||||||
41 |
Орфограма. Принципи української орфографії. Орфографічний словник. Орфографічна помилка |
1 |
|
|
|||||
42 |
Літери на позначення ненаголошених е, и в корені слова |
1 |
|
|
|||||
43 |
РМ Складання конспекту тексту наукового стилю |
1 |
|
|
|||||
44 |
Апостроф |
1 |
|
|
|||||
45 |
Позначення м'якості приголосних |
1 |
|
|
|||||
46 |
Чергування голосних |
1 |
|
|
|||||
47 |
Чергування і зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення |
1 |
|
|
|||||
48 |
Повторення вивченого в І семестрі |
1 |
|
|
|||||