УКРАЇНСЬКА МОВА
за підручником «Українська мова. Автори: Большакова І. О.,
Пристінська М. С. (2019)»
(4 год/ тиждень)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
Слово. Повторення |
|
|
|
Слово. Повторення |
|
|
|
Розвиток мовлення. Інструкція |
|
|
|
Слова – назви предметів |
|
|
|
Слова – назви предметів. Хто? Що? |
|
|
|
Однина і множина |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Історія |
|
|
|
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові |
|
|
|
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові |
|
|
|
Велика буква в кличках тварин |
|
|
|
Діагностувальна робота. Усний твір. |
|
|
|
Книга – мій друг. |
|
|
|
Велика буква в кличках тварин |
|
|
|
Велика буква в іменах, прізвищах та кличках тварин. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Анкета |
|
|
|
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок |
|
|
|
Велика буква в назвах вулиць |
|
|
|
Велика буква в назвах вулиць |
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Актуалізація вивченого. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Рекламна листівка |
|
|
|
Слова – назви ознак |
|
|
|
Слова – назви ознак |
|
|
|
Слова – назви ознак |
|
|
|
Однина і множина |
|
|
|
Однина і множина |
|
|
|
Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис предмета |
|
|
|
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Корекція знань |
|
|
|
Слова – назви дій |
|
|
|
Слова – назви дій |
|
|
|
Однина і множина |
|
|
|
Слова – назви дій |
|
|
|
Уживання слів – назв дій. |
|
|
|
- Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Діалог. |
|
|
|
Закріплення знань про слова-назви предметів, ознак та дій |
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Корекція знань |
|
|
|
Слова-помічники |
|
|
|
Службові слова |
|
|
|
Службові слова чи слова-помічники |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Запрошення |
|
|
|
Узагальнення з теми |
|
|
|
Поняття про речення |
|
|
|
Види речень |
|
|
|
Види речень |
|
|
|
Розповідні речення |
|
|
|
Розповідні речення |
|
|
|
Питальні речення |
|
|
|
Питальні речення. Текст-опис |
|
|
|
Діагностувальна робота. Діалог |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Питальні речення |
|
|
|
Спонукальні речення |
|
|
|
Спонукальні речення окличні |
|
|
|
Діагностувальна робота Списування |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Головні слова в реченні |
|
|
|
Головні слова в реченні |
|
|
|
Поширення речень |
|
|
|
Розвиток мовлення. Афіша |
|
|
|
Зв’язок слів у реченні |
|
|
|
Зв'язок слів у реченні |
|
|
|
Зв’язок слів у реченні. Оповідання. |
|
|
|
Закріплення знань про речення |
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про текст |
|
|
|
Типи текстів |
|
|
|
Будова тексту |
|
|
|
Будова тексту |
|
|
|
Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків |
|
|
|
Розрізнення типів текстів. |
|
|
|
Повторення вивченого про слово |
|
|
|
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
|
Повторення вивченого про речення |
|
|
|
Повторення вивченого про текст |
|
|
|
Урок – подорож «Що ми вивчили у 2 класі» |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
ЧИТАННЯ
за підручником «Українська мова. Автори: Большакова І. О.,
Пристінська М. С. (2019)»
(4 год/ тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
Що я читав на зимових канікулах. Щоденник читача. |
|
|
|
Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» |
|
|
|
Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» |
|
|
|
Досліджуємо медіа. Дитячий журнал |
|
|
|
Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» |
|
|
|
Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» |
|
|
|
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи.Вірш. Заголовок. Послідовність подій. Автор. Уікенд. Г. Фалькович. |
|
|
|
Факти і думки. «Давні імена» |
|
|
|
Вірш. Тема і головна думка. «Де поділись бутерброди?» |
|
|
|
Книга – мій друг. Факти і думки. Катерина Білокур. |
|
|
|
Хрестоматія с. 11-15 О.Кротюк |
|
|
|
Хрестоматія с. 85-87 Г.Малик |
|
|
|
Вірш. Точка зору. «Хто на повідку»Г. Фалькович Напам’ять |
|
|
|
Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» |
|
|
|
Тема і головна думка. «Тато лікує зірки» |
|
|
|
Вірш. Головний герой. Опис. «Кріт і сонце» |
|
|
|
Казка. Опис явищ. «Дивний дощ» |
|
|
|
Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» |
|
|
|
Опис предмета. «Хвилястий папуга» |
|
|
|
Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда…» |
|
|
|
Характеристика головного героя «Мишкові кросівки» |
|
|
|
Оповідання «Найкращий подарунок» |
|
|
|
Робота з диячою книгою «Великий Тарас малим дітям…» |
|
|
|
Вірш-небилиця. «Пан Перевертас |
|
|
|
Оповідання. Головний герой. «Про моє хобі» |
|
|
|
Оповідання. Заголовок |
|
|
|
Вірш. Тема і головна думка. Рима. «Приємна зустріч» г. Фалькович. |
|
|
|
Вірш. Автор. «Соловейко застудився» Ліна Костенко напам’ять |
|
|
|
Вірш. Настрій. Опис природи. «Встала весна» Т. Шевченко |
|
|
|
Робота з дитячою книгою |
|
|
|
Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння. «Світає, край неба палає…» |
|
|
|
Хрестоматія с.103 С.Пантюк «Кілька повідомлень для історії» |
|
|
|
Вірш. «Хто де живе» О. Орач |
|
|
|
Комікс. «Дні тижня» |
|
|
|
Хрестоматія с.102 С.Пантюк «Кілька повідомлень для історії» |
|
|
|
Хрестоматія с. 129 Л.Ніцой «Страшне страховисько» |
|
|
|
Хрестоматія с. 129 Л.Ніцой «Страшне страховисько» |
|
|
|
Хрестоматія с. 115 М.Павленко «Півтора бажання» |
|
|
|
Хрестоматія с. 115 М.Павленко «Півтора бажання» |
|
|
|
Тема і головна думка. «Загадкова історія» |
|
|
|
Тема і головна думка. «Загадкова історія» |
|
|
|
Факти і думки. Текст-опис. |
|
|
|
Питальні речення. Діалог. |
|
|
|
Вірш. Виразність «Дивний звір» Г.Малик |
|
|
|
Усна народна творчість. Пісні – заклички. Напам’ять. |
|
|
|
Факти і думки. «Вертеп» |
|
|
|
Оповідання. Передбачення. «Довгожданий лист» |
|
|
|
Вірш. Дні тижня. |
|
|
|
«Дивовижні пригоди в лісовій школі» Всеволод Нестайко |
|
|
|
Продовження. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» Всеволод Нестайко |
|
|
|
Вірш. Тема і головна думка. Автор. «Про котів» г. Фалькович |
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Хрестоматія Н. Малетич «Парасолька» |
|
|
|
Хрестоматія Т. Мельник «Пінгвіни» |
|
|
|
Хрестоматія с.109-111 Г.Фалькович |
|
|
|
Хрестоматія с. 112-113 Г.Фалькович |
|
|
|
Хрестоматія Л. Денисенко «Шуша і побиті байдики» |
|
|
|
Хрестоматія с. 149 К.Міхаліцина «Хто росте в парку?» |
|
|
|
Хрестоматія с. 149 К.Міхаліцина «Хто росте в парку?» |
|
|
|
Хрестоматія М.Савка «Україна» |
|
|
|
Хрестоматія с. 77-81 Л.Денисенко |
|
|
|
Хрестоматія с. 77-81 Л.Денисенко |
|
|
|
Хрестоматія С.Дерманський «Кого беруть у космонавти» |
|
|
|
Хрестоматія С. Дерманський «Латочка на лапці» |
|
|
|
Хрестоматія Л. Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка» |
|
|
|
Хрестоматія Д. Кузьменко «Росли груші на вербі» |
|
|
|
Хрестоматія Л.Відута «У царстві Лева» |
|
|
|
Хрестоматія К. Бабкіна. Вірші Читання вголос. |
|
|
|
Хрестоматія К. Бабкіна. Вірші Читання вголос. |
|
|
|
Хрестоматія К. Бабкіна. Вірші Читання вголос. |
|
|
|
Типи текстів Читання вголос. |
|
|
|
Типи текстів Читання вголос. |
|
|
|
Хрестоматія К. Бабкіна. Вірші Читання вголос. |
|
|
|
Хрестоматія І. Андрусняк «Третій сніг» |
|
|
|
Хрестоматія К. Єгорушкіна «Цятки і плямки» |
|
|
|
Повторення вивченого в 2 класі |
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Моя улюблена книга |
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Моя улюблена книга |
|
|
|
Підсумковий урок
|
|
|