Календарно-тематичне планування уроків української мови та читання

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови та читання на 2 семестр складене до підручника І. Большакова та М. Пристінська. у відповідності до програми О.Я. Савченко. 8 годин на тиждень ( 4 год українська мова, 4 години - читання.) . У комплекті для читання використовую Хрестоматію сучасної дитячої літератури для читання у 1,2 класах.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

за підручником «Українська мова. Автори: Большакова І. О.,

Пристінська М. С. (2019)»

(4 год/ тиждень)

ІІ семестр

 

Тема уроку

Дата

Примітки

  1.  

Слово. Повторення

 

 

  1.  

Слово. Повторення

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Інструкція

 

 

  1.  

Слова – назви предметів

 

 

  1.  

Слова – назви предметів. Хто? Що?

 

 

  1.  

Однина і множина

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного  мовлення. Історія

 

 

  1.  

Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові

 

 

  1.  

Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові

 

 

  1.  

Велика буква в кличках тварин

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

  1.  

Книга – мій друг.

 

 

  1.  

Велика буква в кличках тварин

 

 

  1.  

Велика буква в іменах, прізвищах та кличках тварин.

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Анкета

 

 

  1.  

Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок

 

 

  1.  

Велика буква в назвах вулиць

 

 

  1.  

Велика буква в назвах вулиць

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями.

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Актуалізація вивченого.

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Рекламна листівка

 

 

  1.  

Слова – назви ознак

 

 

  1.  

Слова – назви ознак

 

 

  1.  

Слова – назви ознак

 

 

  1.  

Однина і множина

 

 

  1.  

Однина і множина

 

 

  1.  

Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Опис предмета

 

 

  1.  

Діагностувальна робота.  Диктант

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Корекція знань

 

 

  1.  

Слова – назви дій

 

 

  1.  

Слова – назви дій

 

 

  1.  

Однина і множина

 

 

  1.  

Слова – назви дій

 

 

  1.  

Уживання слів – назв дій.

 

 

  1.  

- Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Діалог.

 

 

  1.  

Закріплення знань про слова-назви предметів, ознак та дій

 

 

  1.                  

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями.

 

 

  1.                  

Аналіз діагностувальної роботи. Корекція знань

 

 

  1.                  

Слова-помічники

 

 

  1.                  

Службові слова

 

 

  1.                  

Службові слова чи слова-помічники

 

 

  1.                  

Розвиток зв’язного  мовлення. Запрошення

 

 

  1.                  

Узагальнення з теми

 

 

  1.                  

Поняття про речення

 

 

  1.                  

Види речень

 

 

  1.                  

Види речень

 

 

  1.                  

Розповідні речення

 

 

  1.                  

Розповідні речення

 

 

  1.                  

Питальні речення

 

 

  1.                  

Питальні речення. Текст-опис

 

 

  1.                  

Діагностувальна робота. Діалог

 

 

  1.                  

Аналіз діагностувальної роботи. Питальні речення

 

 

  1.                  

Спонукальні речення

 

 

  1.                  

Спонукальні речення окличні

 

 

  1.                  

Діагностувальна робота Списування

 

 

  1.                  

Аналіз діагностувальної роботи. Головні слова в реченні

 

 

  1.                  

Головні слова в реченні

 

 

  1.                  

Поширення речень

 

 

  1.                  

Розвиток мовлення. Афіша

 

 

  1.                  

Зв’язок слів у реченні

 

 

  1.                  

Зв'язок слів у реченні

 

 

  1.                  

Зв’язок слів у реченні. Оповідання.

 

 

  1.                  

Закріплення знань про речення

 

 

  1.                  

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями.

 

 

  1.                  

Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про текст

 

 

  1.                  

Типи текстів

 

 

  1.                  

Будова тексту

 

 

  1.                  

Будова тексту

 

 

  1.                  

Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків

 

 

  1.                  

Розрізнення типів текстів.

 

 

  1.                  

Повторення вивченого про слово

 

 

  1.                  

Діагностувальна робота.  Диктант

 

 

  1.                  

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

  1.                  

Повторення вивченого про речення

 

 

  1.                  

Повторення вивченого про текст

 

 

  1.                  

Урок – подорож «Що ми вивчили у 2 класі»

 

 

  1.                  

Узагальнення і систематизація вивченого

 

 

  1.                  

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧИТАННЯ

за підручником «Українська мова. Автори: Большакова І. О.,

Пристінська М. С. (2019)»

(4 год/ тиждень)

 

Тема уроку

Дата

Примітки

  1.  

Що я читав на зимових канікулах. Щоденник читача.

 

 

  1.  

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик»

 

 

  1.  

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик»

 

 

  1.  

Досліджуємо медіа. Дитячий журнал

 

 

  1.  

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки»

 

 

  1.  

Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка»

 

 

  1.  

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи.Вірш. Заголовок. Послідовність подій. Автор. Уікенд. Г. Фалькович.

 

 

  1.  

Факти і думки. «Давні імена»

 

 

  1.  

Вірш. Тема і головна думка. «Де поділись бутерброди?»

 

 

  1.  

Книга – мій друг. Факти і думки.  Катерина Білокур.

 

 

  1.  

Хрестоматія с. 11-15 О.Кротюк

 

 

  1.  

Хрестоматія с. 85-87 Г.Малик

 

 

  1.  

Вірш. Точка зору. «Хто на повідку»Г. Фалькович Напам’ять

 

 

  1.  

Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса»

 

 

  1.  

Тема і головна думка. «Тато лікує зірки»

 

 

  1.  

Вірш. Головний герой. Опис. «Кріт і сонце»

 

 

  1.  

Казка. Опис явищ. «Дивний дощ»

 

 

  1.  

Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи»

 

 

  1.  

Опис предмета. «Хвилястий папуга»

 

 

  1.  

Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда…»

 

 

  1.  

Характеристика головного героя «Мишкові кросівки»

 

 

  1.  

Оповідання «Найкращий подарунок»

 

 

  1.  

Робота з диячою книгою

«Великий Тарас малим дітям…»

 

 

  1.  

Вірш-небилиця. «Пан Перевертас

 

 

  1.  

Оповідання. Головний герой. «Про моє хобі»

 

 

  1.  

Оповідання. Заголовок

 

 

  1.  

Вірш. Тема і головна думка. Рима. «Приємна зустріч» г. Фалькович.

 

 

  1.  

Вірш. Автор. «Соловейко застудився» Ліна Костенко напам’ять

 

 

  1.  

Вірш. Настрій. Опис природи. «Встала весна» Т. Шевченко

 

 

  1.  

Робота з дитячою книгою

 

 

  1.  

Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння. «Світає, край неба палає…»

 

 

  1.  

Хрестоматія с.103 С.Пантюк «Кілька повідомлень для історії»

 

 

  1.  

Вірш. «Хто де живе» О. Орач

 

 

  1.  

Комікс. «Дні тижня»

 

 

  1.  

Хрестоматія с.102 С.Пантюк «Кілька повідомлень для історії»

 

 

  1.  

Хрестоматія с. 129 Л.Ніцой «Страшне страховисько»

 

 

  1.  

Хрестоматія с. 129 Л.Ніцой «Страшне страховисько»

 

 

  1.                  

Хрестоматія с. 115 М.Павленко «Півтора бажання»

 

 

  1.                  

Хрестоматія с. 115 М.Павленко «Півтора бажання»

 

 

  1.                  

Тема і головна думка. «Загадкова історія»

 

 

  1.                  

Тема і головна думка. «Загадкова історія»

 

 

  1.                  

Факти і думки. Текст-опис.

 

 

  1.                  

Питальні речення. Діалог.

 

 

  1.                  

Вірш. Виразність

«Дивний звір» Г.Малик

 

 

  1.                  

Усна народна творчість. Пісні – заклички. Напам’ять.

 

 

  1.                  

Факти і думки. «Вертеп»

 

 

  1.                  

Оповідання. Передбачення. «Довгожданий лист»

 

 

  1.                  

Вірш. Дні тижня.

 

 

  1.                  

«Дивовижні пригоди в лісовій школі» Всеволод Нестайко

 

 

  1.                  

Продовження. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» Всеволод Нестайко

 

 

  1.                  

Вірш. Тема і головна думка. Автор. «Про котів» г. Фалькович

 

 

  1.                  

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.

 

 

  1.                  

Аналіз діагностувальної роботи.

Хрестоматія Н. Малетич «Парасолька»

 

 

  1.                  

Хрестоматія Т. Мельник «Пінгвіни»

 

 

  1.                  

Хрестоматія с.109-111 Г.Фалькович

 

 

  1.                  

Хрестоматія с. 112-113 Г.Фалькович

 

 

  1.                  

 Хрестоматія Л. Денисенко «Шуша і побиті байдики»

 

 

  1.                  

Хрестоматія с. 149 К.Міхаліцина «Хто росте в парку?»

 

 

  1.                  

Хрестоматія с. 149 К.Міхаліцина «Хто росте в парку?»

 

 

  1.                  

Хрестоматія М.Савка «Україна»

 

 

  1.                  

Хрестоматія с. 77-81 Л.Денисенко

 

 

  1.                  

Хрестоматія с. 77-81 Л.Денисенко

 

 

  1.                  

Хрестоматія С.Дерманський «Кого беруть у космонавти»

 

 

  1.                  

Хрестоматія С. Дерманський «Латочка на лапці»

 

 

  1.                  

Хрестоматія Л. Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка»

 

 

  1.                  

Хрестоматія Д. Кузьменко «Росли груші на вербі»

 

 

  1.                  

Хрестоматія Л.Відута «У царстві Лева»

 

 

  1.                  

Хрестоматія К. Бабкіна. Вірші

 Читання вголос.

 

 

  1.                  

Хрестоматія К. Бабкіна. Вірші 

Читання вголос.

 

 

  1.                  

Хрестоматія К. Бабкіна. Вірші 

Читання вголос.

 

 

  1.                  

Типи текстів

Читання вголос.

 

 

  1.                  

Типи текстів

Читання вголос.

 

 

  1.                  

Хрестоматія К. Бабкіна. Вірші 

Читання вголос.

 

 

  1.                  

Хрестоматія І. Андрусняк «Третій сніг»

 

 

  1.                  

Хрестоматія К. Єгорушкіна «Цятки і плямки»

 

 

  1.                  

Повторення вивченого в 2 класі

 

 

  1.                  

Робота з дитячою книгою. Моя улюблена книга

 

 

  1.                  

Робота з дитячою книгою. Моя улюблена книга

 

 

  1.                  

Підсумковий урок

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
8 січня
Переглядів
2910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку