Календарно-тематичне планування уроків української мови у 5 класі (І семестр)

Про матеріал
Зміст матеріалу уроків української мови для 5 класу спланований на І семестр 2020\2021 н.р. з датами (4 години на тиждень: понеділок, вівторок, середа, четвер). У плануванні включено всі види мовленнєвої діяльності, які записуються у розділі "Зміст уроку" класного журналу, а також ті, що записуються у колонках без дат.
Перегляд файлу

Українська мова

5 клас

157 год.

(4,5 год. на тиждень)

Програма. Українська мова. 5  9 класи. Програма для ЗНЗ / укл.: Г. Т. Шелехова та ін. (зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.). К. : ВД «Освіта», 2013. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas

 

 

Усього

годин

Перевірка мовн. теми

Дикт.

Письм.

переказ

Діалог

Усн.

переказ

Усн.

твір

Чит.

уголос

Зош.

РМ

Рік

157

8

2

2

1

1

1

1

9

24

І сем.

 

4

1

1

1

1

0

0

4

11

ІІ сем.

 

4

1

1

0

0

1

1

5

13

 

з / п

 

Тема, зміст навчального матеріалу

Прим.

І семестр (4 год на тиждень)

Вступ. Повторення вивченого в початкових класах

1

01\09

Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова державна мова України.

 

2

 

02\09

РМ. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості.

 

3

03\09

РМ. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й писемне, монологічне й діалогічне.

 

4

 

07\09

РМ. Читання мовчки та вголос. Відповіді на запитання за змістом прочитаного.

 

5

08\09

Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування: ввічливість, привітність, доброзичливість, уважність до співрозмовника, стриманість, тактовність.

 

6

 

09\09

РМ. Складання та розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул).

 

Діалог

7

10\09

Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті.

 

8

 

14\09

РМ.  Тема, основна думка тексту, мікротема. Простий план тексту.

 

9

15\09

Усні й письмові форми тексту (висловлення).

 Зміст, заголовок тексту. Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення.

 

10

16\09

Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення.

 

11

 

17\09

РМ. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум, оцінка предмета (явища).

 

12

21\09

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова.

 

13

22\09

Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речень. Складання речень певного змісту за опорними словами.

 

14

 

23\09

РМ. Особливості будови опису предмета (тварини). Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом.

 

15

 

24\09

КР  1. «Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово»: тестування, виконання завдань.

 

Тематична

Лексикологія

16

28\09

Аналіз контрольної роботи. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова.

 

17

29\09

Однозначні й багатозначні слова

 

18

30\09

Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях. Тлумачний словник.

 

Зошит

19

01\10

Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях

 

20

05\10

Лексична помилка та умовне позначення її.

 

21

06\10

Групи слів за значенням.

 

Усний переказ

22

07\10

Синоніми.  Ознайомлення зі словником синонімів.

 

23

08\10

Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів.

 

24

12\10

Омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів.

 

25

13\10

Пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів.

 

26

15\10

Тренувальні вправи на повторення.

 

27

19\10

Робота з деформованим текстом (заміна повторюваних слів синонімами, використання синонімів як засобу зв’язку речень у тексті).

 

28

 

20\10

КР  2. «Лексикологія»: тестування.

 

 

Тематична

29

 

21\10

Аналіз контрольної роботи.

РМ. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).

 

     30

 

22\10

РМ. Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

 

Зошит

31

 

02\11

РМ. Аналіз письмового переказу.

 

32

03\11

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення значущі частини слова.

 

33

04\11

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення значущі частини слова

 

34

05\11

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення значущі частини слова.

 

35

09\11

Визначення в реченнях (текстах) і добір слів, що містять антонімічні суфікси та префікси.

 

36

10\11

Спільнокореневі слова й форми слова.

 

37

11\11

Спільнокореневі слова й форми слова.

 

38

12\11

Редагування речень, що містять спільнокореневі слова й форми одного слова.

 

39

16\11

Незмінні й змінні слова.

 

40

17\11

Незмінні й змінні слова.

 

41

18\11

Створення розповіді про відвідування зоопарку з використанням незмінних слів (назв тварин).

 

42

19\11

Правопис значущих частин слова.

 

43

23\11

Правопис значущих частин слова.

 

44

24\11

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

 

45

25\11

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

 

46

26\11

Конструювання речень-компліментів (для привітання з днем народження, святом) з використанням слів із префіксом пре-.

 

47

30\11

Тренувальні вправи на повторення.

 

Зошит

48

 

01\12

КР  3. «Будова слова. Орфографія»: тестування, виконання завдань.

 

Тематична

49

 

02\12

Аналіз контрольної роботи.

РМ. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

 

50

03\12

РМ. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини).

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

51

07\12

Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.

 

52

08\12

Приголосні тверді та м’які.

 

53

09\12

Приголосні дзвінкі та глухі.

 

54

10\12

Вимова звуків, що позначаються літерами ґ і г.

 

55

14\12

Проговорювання скоромовок, виконання артикуляційних вправ.

 

56

15\12

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука).

 

57

16\12

Повторення вивчених орфограм.

 

58

17\12

КР. Контрольний диктант

 

59

21\12

Аналіз контрольного диктанту. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ.

 

60

22\12

Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ.

 

61

23\12

Склад. Основні правила переносу.

 

62

24\12

Підсумковий урок за І семестр.

 

Зошит

Тематична

І семестр

 

 

docx
Додано
13 вересня 2020
Переглядів
5102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку