Тема: Вхідний моніторинг (диктант)
Мета: перевiрити рiвень засвоєння мовних знань i сформованостi правописних, пунктуацiйних умiнь, удосконалювати навички застосовувати теоретичні знання на практицi; розвивати навички самостiйної роботи, увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати шанобливе ставлення до духовних скарбiв рiдного краю.
Тип уроку: урок перевiрки та облiку здобутих знань, умiнь i навичок.
Перебiг уроку
1.Читання тексту диктанту для ознайомлення
2.Написання диктанту
Криниця Тараса
Малим хлопцем Тарас Шевченко разом зі своїм дідом Іваном ходив пішки до Мотронинського монастиря, що недалеко від Чигирина.
Ішли вони довго, хоч вийшли з дому ще вранці. Надворі була спека, і подорожні притомилися. Сіли, поїли, що Бог послав, захотілося пити. Ось неподалік вони й запримітили маленьке джерельце й почали розгрібати навколо. Незабаром звідти забила вода. Та ще ж яка смачна! Напилися, відпочили й пішли далі.
А впорядкована ними криничка залишилася й існує до наших днів, тамуючи спрагу багатьох людей, славиться своєю цілющою, смачною водою. І називають її люди Тарасовою. За календарем, ( 90 слів)
3. Перевірка диктанту.
4.Фізкультхвилинка
— Де ваші долоні?
(Діти показують руки,складають у кулачки.)
— Тут-тут-тут!
А в долонях пальчики живуть.
(Розкривають кулачки і показують пальчики в русі.)
Працювали пальчики — не лінувалися:
Набирали, друкували, малювали,
(імітують швидкий набір на клавіатурі десятьма пальцями, малювання стилосом)
Працювали, працювали — зупинилися.
А потім, а потім, а потім — стомилися,
(Повільно опускають руки на парту.)
5.Самоперевірка написаного
6. Підсумок уроку
7. Домашнє завдання
Повторити теоретичний матеріал про частини мови