15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Урок у 5 класі "Контрольний диктант"

Про матеріал
Повторити вивчене в початкових класах, перевірити знання, вміння писати текст під диктовку, орфографічну пильність, вміння графічно позначати орфогамми в словах
Перегляд файлу

Тема: Вхідний моніторинг (диктант)

Мета:   перевiрити рiвень засвоєння мовних знань i сформованостi правописних,  пунктуацiйних  умiнь,  удосконалювати навички застосовувати теоретичні знання на практицi;   розвивати навички самостiйної роботи, увагу, пам’ять, логічне мислення;   виховувати шанобливе ставлення до духовних скарбiв рiдного краю.

Тип уроку: урок перевiрки та облiку здобутих знань, умiнь i навичок.

                                              Перебiг уроку

  • Організаційний момент.
  • Мотивація навчальної діяльності учнів
  • Оголошення теми і мети уроку
  • Основний зміст

1.Читання тексту диктанту для ознайомлення

2.Написання диктанту

                                           Криниця Тараса

        Малим хлопцем Тарас Шевченко разом зі своїм дідом Іваном ходив пішки до Мотронинського монастиря, що недалеко від Чигирина.

        Ішли вони довго, хоч вийшли з дому ще вранці. Надворі була спека, і подорожні притомилися. Сіли, поїли, що Бог послав, захо­тілося пити. Ось неподалік вони й запримітили маленьке джерельце й почали розгрібати навколо. Незабаром звідти забила вода. Та ще ж яка смачна! Напилися, відпочили й пішли далі.

       А впорядкована ними криничка залишилася й існує до наших днів, тамуючи спрагу багатьох людей, славиться своєю цілющою, смачною водою. І називають її люди Тарасовою. За календарем, ( 90  слів)

3. Перевірка диктанту.

4.Фізкультхвилинка

— Де ваші долоні?

(Діти показують руки,складають у кулачки.)

— Тут-тут-тут!

А в долонях пальчики живуть.

(Розкривають кулачки і показують пальчики в русі.)

Працювали пальчики — не лінувалися:

Набирали, друкували, малювали,

(імітують швидкий набір на клавіатурі  десятьма  пальцями, малювання стилосом)

Працювали, працювали — зупинилися.

А потім, а потім, а потім — стомилися,

(Повільно опускають руки на парту.)

 5.Самоперевірка написаного

6.  Підсумок уроку

7. Домашнє завдання  

 Повторити теоретичний матеріал про частини мови

 

 

 

 

docx
Додано
14 вересня 2020
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку