Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу з української мови
в 6 класі на І семестр 2024/2025 н.р.
Складене за програмою МОН:
Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
До підручника:
Українська мова: підруч. для 6 класу закл. загал. серед. освіти Заболотний О.В., Заболотний В.В. – К., вид. Генеза, 2023. – 272 с.
І семестр
№ уроку |
Дата |
Тема |
Примітки |
І семестр |
|||
ВСТУП. Українська мова — державна мова України |
|||
1. |
|
Краса та багатство української мови. |
|
2. |
|
УМР № 1. Мовлення та спілкування. |
|
3. |
|
УМР № 2. Повторення вивченого про типи мовлення. |
|
4. |
|
УМР № 3. Складання і розігрування діалогів. ДІАЛОГ |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|||
5. |
|
Словосполучення і речення. Головні й другорядні члени речення. |
|
6. |
|
Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова. |
|
7. |
|
Складне речення. Пряма мова. Діалог. |
|
8. |
|
УМР № 4. Стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль. |
|
9. |
|
Основні орфограми |
|
10. |
|
УМР № 5. Ділові папери. Оголошення. |
|
Лексикологія. Фразеологія |
|||
11. |
|
Власне українські слова та слова іншомовного походження. |
|
12. |
|
Тренувальні вправи. Власне українські слова та слова іншомовного походження. |
|
13. |
|
Написання и та і в словах іншомовного походження. |
|
14. |
|
Подвоєні букви в словах іншомовного походження. |
|
15. |
|
Аудіювання |
|
16. |
|
Текст. Складний план текст |
|
17. |
|
Апостроф у словах іншомовного походження. |
|
18. |
|
М’який знак у словах іншомовного походження. |
|
19. |
|
Активна та пасивна лексика. |
|
20. |
|
Загальновживані Слова. Професійні слова й термін. |
|
21. |
|
Діалектні та просторічні слова. |
|
22. |
|
УМР № 6. Текст. Складний план текст. |
|
23. |
|
Стилістично забарвлені слова. |
|
24. |
|
Правильне вживання слів. |
|
25. |
|
Фразеологізми. Джерела фразеологізмів. |
|
26. |
|
Прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми. |
|
27. |
|
Узагальнення вивченого з теми «Лексикологія. Фразеологія» |
|
28. |
|
Комплексна підсумкова робота «Лексикологія. Фразеологія» |
|
|
|
ПО Група результатів УВ |
|
Словотвір. Орфографія |
|||
29. |
|
УМР № 7. Будова елементарного роздум. |
|
30. |
|
Змінювання і творення слів. Похідні й непохідні слова. |
|
31. |
|
Основні способи словотворення. |
|
32. |
|
Тренувальні вправи. Основні способи словотворення. |
|
33. |
|
Зміни приголосних під час утворення слів за допомогою суфіксів -ськ-, -ств-. |
|
34. |
|
УМР № 8. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. |
|
35. |
|
Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксом -ин |
|
36. |
|
Складні слова. Сполучні голосні звуки в складних слова |
|
37. |
|
Правопис складних слів разом і з дефісом. |
|
38. |
|
Творення і правопис складноскорочених слів. |
|
39. |
|
Написання слів з пів, напів-, полу-. |
|
40. |
|
УМР № 9. Письмовий твір-роздум у художньому стилі про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень. |
|
41. |
|
Узагальнення вивченого з розділу «Словотвір. Орфографія». |
|
42. |
|
Підсумкова комплексна робота «Робота з мовними одиницями» |
|
|
|
ПО Група результатів ПВ |
|
Морфологія. Орфографія Іменник, як частина мови |
|||
43. |
|
Самостійні та службові частини мови, вигук. |
|
44. |
|
Іменник як частина мови |
|
45. |
|
Іменники конкретні й абстрактні, загальні і власні, назви істот і неістот (повторення і поглиблення) |
|
46. |
|
Збірні іменники |
|
47. |
|
Тренувальні вправи. Збірні іменники |
|
48. |
|
Загальні та власні назви. Велика буква у власних назвах. |
|
49. |
|
Рід іменників. |
|
50. |
|
Незмінювані іменники. |
|
51. |
|
РМ №10. Сприймання письмового тексту/читання |
|
52. |
|
Незмінювані іменники (тренувальні вправи) |
|
53. |
|
Підсумкова комплексна робота «Робота з мовними одиницями. Іменник» |
|
|
|
ПО Група результатів ПТ |
|
54. |
|
Число іменників |
|
55. |
|
Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини |
|
56. |
|
Відмінки іменників |
|
57. |
|
Тренувальні вправи. Відмінки іменників |
|
58. |
|
Поділ іменників на відміни та групи |
|
59. |
|
РМ №11. Будова опису приміщення. |
|
60. |
|
Поділ іменників на відміни |
|
61. |
|
Диктант |
|
62. |
|
Поділ іменників на відміни та групи |
|
63. |
|
Поділ іменників на відміни та групи. Тренувальні вправи |
|
64. |
|
Підсумкова комплексна робота «Іменник, як частина мови» |
|
|
|
ПО Група результатів ДМ |
|