Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу з української мови
в 6 класі на ІІ семестр 2024/2025 н.р.
Складене за програмою МОН:
Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
До підручника:
Українська мова: підруч. для 6 класу закл. загал. серед. освіти Заболотний О.В., Заболотний В.В. – К., вид. Генеза, 2023. – 272 с.
ІІ семестр
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
|
Морфологія. Орфографія Іменник. Відмінювання та правопис іменників |
||||
65. |
|
РМ. Усний переказ художнього тексту, що містить опис приміщення. |
|
|
66. |
|
Відмінювання іменників І відміни |
|
|
67. |
|
Відмінювання іменників ІІ відміни |
|
|
68. |
|
Закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини |
|
|
69. |
|
Відмінювання іменників ІІІ відміни |
|
|
70. |
|
Відмінювання іменників ІV відміни |
|
|
71. |
|
Уживання іменників у кличному відмінку однини (узагальнення вивченого |
|
|
72. |
|
Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини |
|
|
73. |
|
Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини. Тренувальні вправи |
|
|
74. |
|
Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ |
|
|
75. |
|
Букви е, и, і в суфіксах -ив(о), -ев(о); -ечок, -ечк-, -ичок, -ичк-; -інн(я), -енн(я), -инн(я), -ен(я) |
|
|
76. |
|
Написання не з іменниками |
|
|
77. |
|
Правопис складних іменників |
|
|
78. |
|
Правопис складних іменників (тренувальні вправи) |
|
|
79. |
|
РМ. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі. |
|
|
80. |
|
Узагальнення вивченого з теми «Іменник». |
|
|
81. |
|
Комплексна підсумкова робота «Іменник» |
|
|
|
|
ПО Група результатів УВ |
|
|
Морфологія. Орфографія Прикметник |
||||
82. |
|
Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
83. |
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу |
|
|
84. |
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу |
|
|
85. |
|
РМ. Докладний усний переказ художнього тексту з елементами опису природи |
|
|
86. |
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення |
|
|
87. |
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. Тренувальні вправи |
|
|
88. |
|
Повні й короткі форми прикметників |
|
|
89. |
|
Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м’якої груп |
|
|
90. |
|
Творення прикметників; перехід прикметників в іменники (практично). Особливості творення присвійних прикметників |
|
|
91. |
|
Букви е, о, и, і в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-, -ичн-, -ічн- (-їчн-). |
|
|
92. |
|
Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -зьк-, -цьк- |
|
|
93. |
|
Написання не з прикметниками |
|
|
94. |
|
Написання не з прикметниками. Тренувальні вправи |
|
|
95. |
|
Написання складних прикметників разом і з дефісом |
|
|
96. |
|
Написання складних прикметників разом і з дефісом. Тренувальні вправи |
|
|
97. |
|
РМ. Докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи |
|
|
98. |
|
Сприймання письмового тексту/виразне читання вголос науково-популярного тексту |
|
|
99. |
|
Сприймання письмового тексту/виразне читання вголос науково-популярного тексту |
|
|
100. |
|
Написання прізвищ прикметникової форми |
|
|
101. |
|
Написання прізвищ прикметникової форми. Тренувальні вправи |
|
|
102. |
|
Узагальнення з теми «Прикметник як частина мови» |
|
|
103. |
|
Комплексна підсумкова робота «Прикметник» |
|
|
104. |
|
РМ. Твір-опис природи в художньому стилі за картиною. |
|
|
|
|
ПО Група результатів ПТ |
|
|
Морфологія. Орфографія Числівник |
||||
105. |
|
Числівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|
106. |
|
Числівники кількісні і порядкові |
|
|
107. |
|
Числівники кількісні і порядкові. Тренувальні вправи |
|
|
108. |
|
Числівники прості, складні та складені |
|
|
109. |
|
Розряди кількісних числівників: на означення цілих чисел, дробові, збірні. Неозначені числівники |
|
|
110. |
|
Відмінювання числівників на означення цілих чисел |
|
|
111. |
|
Відмінювання дробових числівників |
|
|
112. |
|
Відмінювання збірних числівників |
|
|
113. |
|
Відмінювання порядкових числівників |
|
|
114. |
|
Написання разом порядкових числівників із -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний. |
|
|
115. |
|
М’який знак на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках |
|
|
116. |
|
Узгодження кількісних числівників з іменниками |
|
|
117. |
|
РМ. Докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи |
|
|
118. |
|
Складання і розігрування діалогу з використанням числівників |
|
|
119. |
|
Складання і розігрування діалогу з використанням числівників |
|
|
120. |
|
Комплексна підсумкова робота «Морфологія. Орфографія. Числівник» |
|
|
121. |
|
Диктант |
|
|
|
|
ПО Група результатів ПВ |
|
|
Морфологія. Орфографія Займенник |
||||
122. |
|
Займенник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
123. |
|
Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні, питальні, відносні, заперечні, означальні й неозначені |
|
|
124. |
|
Особливості визначення розряду займенників його, її, їх (практично) |
|
|
125. |
|
Відмінювання займенників усіх розрядів |
|
|
126. |
|
Відмінювання займенників усіх розрядів. Тренувальні вправи |
|
|
127. |
|
РМ. Написання есе світоглядного змісту («Право на повагу до гідності», «У чому полягає гідність людини», «Чому не можна принижувати людську гідність») |
|
|
128. |
|
Приставний н у формах особових і вказівних займенників. Типові помилки у вживанні займенників. |
|
|
129. |
|
Уживання займенника ви у ввічливому значенні для звертання до однієї особи |
|
|
130. |
|
Написання разом і з дефісом неозначених займенників. |
|
|
131. |
|
Правопис заперечних займенників. |
|
|
132. |
|
Наголошування займенників мій, твій, свій, той, цей, весь у непрямих відмінках (практично). |
|
|
133. |
|
Використання займенників для зв’язку речень у тексті (практично). |
|
|
134. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
135. |
|
Комплексна підсмкова робота Робота з мовними одиницями. |
|
|
136. |
|
РМ. Написання твору розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі |
||||
137. |
|
Урок-вікторина «Лексикологія. Фразеологія» |
|
|
138. |
|
Урок-гра «Словотвір та орфографія» |
|
|
139. |
|
Урок-подорож «Морфологія та орфографія» |
|
|
140. |
|
Урок культури мовлення. Визначення в слові орфограм, обгрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами. |
|
|
|
|
ПО Група результатів ДМ |
|
|