9 к л а с
Українська мова (70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т.Шелехова, В.І.Тихоша, А.М.Корольчук, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф; за ред. Л.В.Скуратівського. – К., 2005 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
Українська мова. 9-А клас. 2 семестр 2018-2019н.р.
9 к л а с
Українська мова (70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т.Шелехова, В.І.Тихоша, А.М.Корольчук, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф; за ред. Л.В.Скуратівського. – К., 2005 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
Пор. № |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
|
Вступ |
||||
|
05.09 |
Розвиток української мови. Ознайомлення з найбільш авторитетними мовними онлайн-словниками. |
|
|
|
06.09 |
РМ №1 (усно). Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Аудіювання та читання мовчки текстів (уривків) різних стилів, типів і жанрів мовлення. |
|
|
Повторення вивченого у 8 класі |
||||
|
12.09 |
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. Розділові знаки у простому ускладненому реченні. |
|
|
|
13.09 |
РМ №2 (письмово). Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. |
|
|
Синтаксис. Пунктуація. Пряма й непряма мова |
||||
|
19.09 |
Пряма й непряма мова. Заміна прямої мови непрямою. |
|
|
|
20.09 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Обговорення питання «Які вислови відомих українців варто було б розмістити на сучасних білбордах» з використанням у мовленні цитат. |
|
|
|
26.09 |
Діалог. Розділові знаки при прямій мові й діалозі (повторення й поглиблення вивченого). |
|
|
|
27.09 |
РМ №3 (усно). Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. ДІАЛОГ ЗОШИТ |
ДІАЛОГ ЗОШИТ |
|
|
03.10 |
Контрольна робота №1. Повторення вивченого у 8-му класі. Пряма і непряма мова (тестування). ТЕМАТИЧНА |
ТЕМАТИЧНА |
|
Складне речення. Складносурядне речення |
||||
|
04.10 |
Аналіз контрольної роботи. Складне речення, його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. |
|
|
|
10.10 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами. |
|
|
|
11.10 |
РМ №4 (усно). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. УСНИЙ ПЕРЕКАЗ |
УСНИЙ ПЕРЕКАЗ |
|
|
17.10 |
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. |
|
|
|
18.10 |
РМ №5-6 (усно+письмово). Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням. |
|
|
|
24.10 |
|||
|
25.10 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. ЗОШИТ |
ЗОШИТ |
|
|
07.11 |
РМ №7 (письмово). Аналіз контрольного переказу. Ділові папери. Резюме. Заява. |
|
|
|
08.11 |
Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки. |
|
|
|
14.11 |
Контрольна робота №2. Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення (різнорівневі завдання). Створення монологічних висловлювань. ТЕМАТИЧНА |
ТЕМАТИЧНА |
|
Складнопідрядне речення |
||||
|
15.11 |
Аналіз контрольної роботи. Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях. Основні види складнопідрядних речень. |
|
|
|
21.11 |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними, з’ясувальними. |
|
|
|
22.11 |
РМ №8-9 (усно+письмово). Контрольний письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. |
|
|
|
28.11 |
|||
|
29.11 |
Складнопідрядні речення з обставинними підрядними частинами. Складнопідрядні речення з підрядними способу дії й ступеня, порівняння. ЗОШИТ |
ЗОШИТ |
|
|
05.12 |
Підсумкова контрольна робота за І семестр 2017-2018н.р. Диктант. |
|
|
|
06.12 |
Аналіз контрольного диктанту. Складнопідрядні речення з підрядними місця й часу. |
|
|
|
12.12 |
Складнопідрядні речення з підрядними причини, наслідку, мети. |
|
|
|
13.12 |
Складнопідрядні речення з підрядними умови, допусту. |
|
|
|
19.12 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. |
|
|
|
20.12 |
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами. |
|
|
|
26.12 |
Контрольна робота №3. Складнопідрядне речення (тестування). Створення діалогічних повідомлень. |
|
|
|
27.12 |
Аналіз контрольної роботи. Добір та обговорення питань, виражених складнопідрядними реченнями для проведення в класі анкетування «Як ти ставишся до дистанційної самоосвіти». Повторення та узагальнення вивченого. ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА 1 СЕМЕСТР |
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА 1 СЕМЕСТР |
|
9 к л а с
Українська мова (70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–12 класи / Г.Т.Шелехова, В.І.Тихоша, А.М.Корольчук, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф; за ред. Л.В.Скуратівського. – К., 2005 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
Пор. № |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
|
Безсполучникове складне речення |
||||
|
|
Безсполучникове складне речення. |
|
|
|
|
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
|
|
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні. |
|
|
|
|
РМ №10 (письмово). Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. ЧИТАННЯ ВГОЛОС |
ЧИТАННЯ ВГОЛОС |
|
|
|
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. |
|
|
|
|
|||
|
|
РМ №11-12 (усно+письмово). Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне – своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть із часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень. УСНИЙ ТВІР |
УСНИЙ ТВІР |
|
|
|
|||
|
|
РМ №13 (усно). Діалог-обговорення актуальної теми. Аналіз твору. |
|
|
|
|
Тире у безсполучниковому складному реченні. |
|
|
|
|
|||
|
|
Контрольна робота №4. Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Безсполучникове речення. (тестування). Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення». ТЕМАТИЧНА |
ТЕМАТИЧНА |
|
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. |
|
|
|
|
|||
|
|
РМ №14-15 (усно+письмово). Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
|
|
|
|
|||
|
|
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку. |
|
|
|
|
|||
|
|
РМ №16 (усно). Аналіз переказу. Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень. Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. |
|
|
|
|
РМ №17 (усно). Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення та ін.). |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого з теми. Тренувальні вправи. |
|
|
|
|
Контрольна робота №5. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку (різнорівневі завдання). Створення висловлення «Як уникнути залежності від Інтернету» з використанням складних речень. ТЕМАТИЧНА |
ТЕМАТИЧНА |
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац. |
|
|
|
|
|||
|
|
РМ №18 (письмово). Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
|
|
|
|
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). |
|
|
|
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. ЗОШИТ |
|
|
|
|
|||
|
|
РМ №19 (письмово) .Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за 2 семестр. Контрольний диктант. |
|
|
|
|
Аналіз контрольного диктанту. Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
|
|
|
|
|||
|
|
Контрольна робота №6. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування). Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки. |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні). |
|
|
|
|
Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки. |
|
|
|
|
Орфографія. Пунктуація. Підсумковий урок. ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА 2 СЕМЕСТР |
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА 2 СЕМЕСТР |
|