Календарно-тематичне планування з української мови

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови, 9 клас, згідно з чинною програмою з української мови для 5-9 класів (із змінами 2017 року)...........

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з української мови, 9 клас

ІІ семестр, 2018-2019 н. р.

 

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Підручник

 

Безсполучникове складне речення -

1-2

17/01

УРЗМ. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.

 

Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення.

 

 

3-4

24/01

УРЗМ. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.

 

Розділові знаки в безсполучникових реченнях

 

 

5-6

31/01

Розділові знаки в безсполучникових реченнях

 

 

7-8

07/02

Розділові знаки в безсполучникових реченнях

 

 

9-10

14/02

Розділові знаки в безсполучникових реченнях

 

 

11-12

21/02

УРЗМ. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень.

 

 

13-14

28/02

Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення».

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Безсполучникове речення. (тестування).

 

 

Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку – 8 год

15-16

07/03

Складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку

 

 

17-18

14/03

Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

 

 

19-20

21/03

УРЗМ. КОНТРОЛЬНИЙ вибірковий письмовий ПЕРЕКАЗ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).

 

 

21-22

28/03

Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень.

 

УРЗМ. Діалог-обговорення актуальної теми.

 

 

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності – 8 год

23-24

11/04

Текст, його основні ознаки. Будова  тексту. Мікротема й абзац

 

УРЗМ. Стислий усний переказ

публіцистичного стилю (за складним планом).

 

 

25-26

18/04

Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).

 

УРЗМ. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.

 

 

27-28

25/04

КОНТРОЛЬНИЙ ДИКТАНТ

 

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

 

 

29-30

02/05

УРЗМ. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА.

Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування).

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого – 4 год

31-32

16/05

Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).

 

УРЗМ. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації

 

 

33-34

23/05

Орфографія. Пунктуація.

 

 

35-36

30/05

Підсумковий урок

 

 

 

docx
До підручника
Українська мова 9 клас (Глазова О.П.)
Додано
8 січня 2019
Переглядів
3172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку