Календарно-тематичне планування з української мови, 9 клас, згідно з чинною програмою з української мови для 5-9 класів (із змінами 2017 року)...........
Календарно-тематичне планування
з української мови, 9 клас
ІІ семестр, 2018-2019 н. р.
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Підручник |
|
Безсполучникове складне речення - |
||||
1-2 |
17/01 |
УРЗМ. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
3-4 |
24/01 |
УРЗМ. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.
Розділові знаки в безсполучникових реченнях |
|
|
5-6 |
31/01 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях |
|
|
7-8 |
07/02 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях |
|
|
9-10 |
14/02 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях |
|
|
11-12 |
21/02 |
УРЗМ. КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень. |
|
|
13-14 |
28/02 |
Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення».
КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Безсполучникове речення. (тестування). |
|
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку – 8 год |
||||
15-16 |
07/03 |
Складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|
|
17-18 |
14/03 |
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. |
|
|
19-20 |
21/03 |
УРЗМ. КОНТРОЛЬНИЙ вибірковий письмовий ПЕРЕКАЗ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
|
|
21-22 |
28/03 |
Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень.
УРЗМ. Діалог-обговорення актуальної теми. |
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності – 8 год |
||||
23-24 |
11/04 |
Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац
УРЗМ. Стислий усний переказ публіцистичного стилю (за складним планом). |
|
|
25-26 |
18/04 |
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).
УРЗМ. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
|
|
27-28 |
25/04 |
КОНТРОЛЬНИЙ ДИКТАНТ
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
|
|
29-30 |
02/05 |
УРЗМ. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування). |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого – 4 год |
||||
31-32 |
16/05 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
УРЗМ. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації |
|
|
33-34 |
23/05 |
Орфографія. Пунктуація. |
|
|
35-36 |
30/05 |
Підсумковий урок |
|
|