Календарно-тематичне планування уроків української мови в 2 класі на ІІ семестр, до підручника Захарійчук М. Д.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків української мови в 2 класі на ІІ семестр, до підручника Захарійчук М. Д.(4 години на тиждень). Враховано 5 контрольних перевірок та уроки розвитку писемного мовлення.

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

 за підручником Захарійчук М. Д.

 (4 год. на тиждень)

 

 Види та кількість перевірок

Види перевірок

Діалог

Знання й уміння з мови

Диктант

Списування

Загальна кількість

І сем.

-

1

2

1

4

ІІ сем.

1

2

1

1

5

 

ІІ семестр

Дата

При-мітка

Тема уроку

 

Слово

 

60

09.01.2018р

 

Розпізнавання іменників (без вживання терміна) за запитаннями хто? що?  (с.64, впр.1-3)

61

10.01.

 

Іменник як частина мови.

Слова –назви неістот. Слова – назви істот. (с.65, впр1-3)

62

12.01.

 

Уявлення про один предмет і багато предметів. Практичне вживання форм однини і множини (без вживання термінів)  (с.67,впр. 1-3)

63

15.01.

 

Змінювання іменників за зразком «один-багато». Групування предметів за родовими і видовими ознаками. Доповнення речень.  (с.70, впр.1-3)

64

16.01.

 

Розвиток мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив») (с.94)

65

17.01.

 

Вправляння у групуванні предметів за родовими та видовими ознаками. Доповнення речень.  (с.71, впр.1-3)

66

19.01.

 

Закріплення знань про слова, що означають назви предметів.  (с.73, впр.1-3)

67

22.01.

 

Велика буква в іменах, по батькові та  прізвищах людей. Звертання. (с.75, впр.1-3)

Практичне засвоєння форм звертання до співрозмовників.  (с.76, впр.1-3)

68

23.01.

 

Велика буква в кличках тварин. Слова привітання. (с.78, впр.1-3; с.80, впр1-3)

69

24.01.

 

Велика буква в назвах міст, сіл, річок, морів і гір. Пояснювальний диктант. (с.83, впр.1-3)

70

26.01.

 

Велика буква в назвах вулиць, площ і майданів.  (с.84, впр.1-3)

 71

29.01.

 

Розвиток мовлення. Складання казки за поданим початком, кінцем і сюжетними малюнками. Тема «дві білки». Спостереження за роллю дієслів у мовленні. (с.105, впр.1-3)

 72

30.01.

 

Контрольна робота: списування.

 

73

31.01.

 

Аналіз контрольної роботи.

Узагальнення знань за темою «Іменник»

74

02.02.

 

Прикметник.

Слова, які називають ознаки предметів. (с.86, впр.1-3) 

75

05.02.

 

Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. Слова ввічливості. (с.88, впр.1-3)

76

06.02.

 

Добір серед прикметників слів, протилежних за значенням. Вживання прикметників у прямому та переносному значенні. (с.89, впр.1-3)

77

07.02.

 

Змінювання прикметників з іменниками за зразком «один-багато» (с.91, впр.1-3)

78

09.02.

 

Слова близькі за значенням. Узагальнення вивченого за темою «Прикметник» (с.93, впр.1-3)

79

12.02.

 

Дієслова.

Слова, які називають дії предметів. (с.98, впр.1-3)

80

13.02.

 

Роль дієслів у мовленні: зв’язок дієслів з іменниками в реченні. Слова вдячності. (с.100, впр.1-3)

81

14.02.

 

Розвиток мовлення. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Марсюка «Моє оленятко». Тема опису «Оленятко» (с.114, впр.1-2)

82

16.02.

 

Змінювання дієслів за числами. Залежність числа дієслова від іменника. Звуковий аналіз слів. (с.101, 102, впр.1-3)

83

19.02.

 

Дієслова, протилежні за значенням. (с.104, впр.1-3)

84

20.02.

 

Читання і переказування уривка з казки В.  Сухом- линського «Зайчик і місяць». Слова подяки. (с.106, впр.1-3)

85

21.02.

 

Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів. Фразеологізми»(с.108, впр.1-3)

86

23.02.

 

Поняття про службові слова, їх роль у реченні. (с.110, впр.1-3)

87

26.02.

 

Прийменники. Написання прийменників окремо від інших, уживання службових слів за змістом речення.  (с.111, впр.1-3)

88

27.02.

 

Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні.  (с.112, впр.1-3)

89

28.02.

 

Розвиток мовлення. Складання основної частини казки за початком і кінцем та серією малюнків (І. Палагута «Про сіре мишенятко та рудого хом’ячка » ) (с.123)

90

02.03.

 

Корінь слова.

Спільнокореневі (споріднені )слова.  (с.116, впр.1-3)

91

05.03.

 

Визначення кореня у слові шляхом добирання споріднених слів. (с.117, впр.1-3)

92

06.03.

 

Розрізнення слів, у яких корінь звучить однаково, але вони мають різне значення. (с.119, впр.1-3)

93

07.03.

 

Розпізнавання спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови.  (с.120, впр.1-3)

94

09.03.

 

Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови.  (с.121, впр.1-3)

95

12.03.

 

Розрізнення спільнокореневих слів та слів , близьких за значенням.   Звуко-буквений аналіз слів. (с.123, впр.1-3)

96

13.03.

 

Вправи на закріплення вміння добирати споріднені слова, що належать до різних частин мови. Звуковий аналіз слів. (с.125, впр.1-3)

97

14.03.

 

Розвиток мовлення. Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією малюнків (Е. Карл «Звідки прилетів метелик»). (с.130)

98

16.03.

 

Узагальнення знань учнів за темами «Прикметник», «Дієслово», «Службові слова», «Корінь слова». (с.126, впр,1-3)

99

19.03.

 

Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь

 

100

20.03.

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. (с.128, впр.1-3)

 

Речення

 

101

21.03.

 

Поняття про речення. Основні ознаки  речення.  (с.129, впр.1-3)

102

23.03.

 

Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень. Інтонування речень.  (с.131, впр.1-3)

103

02.04.

 

Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Інтонування речень.  (с.132, впр.1-3)

104

03.04.

 

 Інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для висловлення думки. Закріплення знань про розповідні і питальні речення.  (с.134, впр.1-3)

105

04.04.

 

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спону-кальних речень. Форми спонукання.(с.135, впр.1-3)

106

06.04.

 

Розвиток мовлення. Розповідь за поданим початком та кінцем оповідання, малюнками, опорними словами (С. Мацюцький «Кому дістався бублик»)  (с.138, впр.1-3)

107

10.04.

 

Закріплення знань про розповідні, питальні, спонукальні речення. Звуко-буквений аналіз слів. (с.137, впр.1-3)

108

11.04.

 

Головні слова в реченні. Виділення їх у реченні. Визначення головних членів речення. Побудова речень за графічними схемами.  (с.139, 140, впр.1-3)

109

13.04.

 

Зв’язок слів у реченні за питаннями. Поширення речень за допомогою питань. Написання записки.  (с.142, 143, впр.1-3)

110

16.04.

 

Тренувальні вправи на встановлення зв’язку між словами в реченні. (с.145, впр.1-3)

111

17.04.

 

Контрольна робота: діалог.

 

112

18.04.

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення» (с.147, впр.1-3)

 

Текст

 

113

20.04.

 

Поняття про текст. Заголовок. Розрізнення групи окремих речень і тексту.  (с.148, впр.1-4)

114

23.04.

 

Будова тексту:зачин, основна частина, кінцівка. Добір заголовків до текстів. (с.150, впр.1-3)

115

24.04.

 

Розвиток мовлення. Розповідь за сюжетними малюнком і опорними словами. Тема «Подорож у Карпати» (с.146)

116

25.04.

 

Текст-розповідь. (с.151, впр.1-3)

117

27.04.

 

Текст-опис. (с.153, впр.1-3)

118

30.04.

 

Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Текст».  (с.155, впр.1-3)

 

Мова і мовлення

 

119

02.05.

 

Уявлення про мову, як засіб спілкування між людьми. Ознайомлення з мовними і немовними знаками.  (с.157, впр.1-4)

120

04.05.

 

Поняття про рідну мову. Спорідненість української мови з російською та білоруською.  (с.159, впр.1-4)

121

07.05.

 

Контрольна робота: диктант.

 

122

08.05.

 

Аналіз контрольної роботи Уявлення про усне і писемне мовлення. Культура мовлення. (с.161, впр.1-3)

123

11.05.

 

Слова ввічливості. Звертання. Розділові знаки при звертанні. Практичне засвоєння слів ввічливості та різних форм звертання. (с.162, впр.1-3)

124

14.05.

 

Розвиток мовлення. Упорядкування структури тексту.

(с.154, впр.1)

125

15.05.

 

Узагальнення знань учнів за темами «Текст», «Речення», «Мова і мовлення» (с.166, впр.1-3)

126

16.05.

 

Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь

 

127

18.05.

 

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про звуки та букви, частини мови. (с.166, 167, впр.1-3)

128

21.05.

 

Повторення вивченого про речення, текст, види текстів. (с.168, 169, впр.1-3)

129

22.05.

 

Звуко-буквенний аналіз слів.

130

23.05.

 

Розвиток мовлення. Розповідь на тему: «Мої літні канікули» за серією малюнків і змістом вірша О. Палійчука «Алло, ми поїхали в село» (с.171, впр.1-2)

131

25.05.

 

Підсумковий урок за рік.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Купар Іванна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Купар Іванна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
1327
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку