Календарно-тематичне планування уроків української мови в 2 класі на ІІ семестр, до підручника Захарійчук М. Д.(4 години на тиждень). Враховано 5 контрольних перевірок та уроки розвитку писемного мовлення.
УКРАЇНСЬКА МОВА
за підручником Захарійчук М. Д.
(4 год. на тиждень)
Види та кількість перевірок
Види перевірок |
Діалог |
Знання й уміння з мови |
Диктант |
Списування |
Загальна кількість |
І сем. |
- |
1 |
2 |
1 |
4 |
ІІ сем. |
1 |
2 |
1 |
1 |
5 |
ІІ семестр
№ |
Дата |
При-мітка |
Тема уроку |
Слово
|
|||
60 |
09.01.2018р |
|
Розпізнавання іменників (без вживання терміна) за запитаннями хто? що? (с.64, впр.1-3) |
61 |
10.01. |
|
Іменник як частина мови. Слова –назви неістот. Слова – назви істот. (с.65, впр1-3) |
62 |
12.01. |
|
Уявлення про один предмет і багато предметів. Практичне вживання форм однини і множини (без вживання термінів) (с.67,впр. 1-3) |
63 |
15.01. |
|
Змінювання іменників за зразком «один-багато». Групування предметів за родовими і видовими ознаками. Доповнення речень. (с.70, впр.1-3) |
64 |
16.01. |
|
Розвиток мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив») (с.94) |
65 |
17.01. |
|
Вправляння у групуванні предметів за родовими та видовими ознаками. Доповнення речень. (с.71, впр.1-3) |
66 |
19.01. |
|
Закріплення знань про слова, що означають назви предметів. (с.73, впр.1-3) |
67 |
22.01. |
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. Звертання. (с.75, впр.1-3) Практичне засвоєння форм звертання до співрозмовників. (с.76, впр.1-3) |
68 |
23.01. |
|
Велика буква в кличках тварин. Слова привітання. (с.78, впр.1-3; с.80, впр1-3) |
69 |
24.01. |
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок, морів і гір. Пояснювальний диктант. (с.83, впр.1-3) |
70 |
26.01. |
|
Велика буква в назвах вулиць, площ і майданів. (с.84, впр.1-3) |
71 |
29.01. |
|
Розвиток мовлення. Складання казки за поданим початком, кінцем і сюжетними малюнками. Тема «дві білки». Спостереження за роллю дієслів у мовленні. (с.105, впр.1-3) |
72 |
30.01. |
|
Контрольна робота: списування.
|
73 |
31.01. |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань за темою «Іменник» |
74 |
02.02. |
|
Прикметник. Слова, які називають ознаки предметів. (с.86, впр.1-3) |
75 |
05.02. |
|
Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. Слова ввічливості. (с.88, впр.1-3) |
76 |
06.02. |
|
Добір серед прикметників слів, протилежних за значенням. Вживання прикметників у прямому та переносному значенні. (с.89, впр.1-3) |
77 |
07.02. |
|
Змінювання прикметників з іменниками за зразком «один-багато» (с.91, впр.1-3) |
78 |
09.02. |
|
Слова близькі за значенням. Узагальнення вивченого за темою «Прикметник» (с.93, впр.1-3) |
79 |
12.02. |
|
Дієслова. Слова, які називають дії предметів. (с.98, впр.1-3) |
80 |
13.02. |
|
Роль дієслів у мовленні: зв’язок дієслів з іменниками в реченні. Слова вдячності. (с.100, впр.1-3) |
81 |
14.02. |
|
Розвиток мовлення. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Марсюка «Моє оленятко». Тема опису «Оленятко» (с.114, впр.1-2) |
82 |
16.02. |
|
Змінювання дієслів за числами. Залежність числа дієслова від іменника. Звуковий аналіз слів. (с.101, 102, впр.1-3) |
83 |
19.02. |
|
Дієслова, протилежні за значенням. (с.104, впр.1-3) |
84 |
20.02. |
|
Читання і переказування уривка з казки В. Сухом- линського «Зайчик і місяць». Слова подяки. (с.106, впр.1-3) |
85 |
21.02. |
|
Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів. Фразеологізми»(с.108, впр.1-3) |
86 |
23.02. |
|
Поняття про службові слова, їх роль у реченні. (с.110, впр.1-3) |
87 |
26.02. |
|
Прийменники. Написання прийменників окремо від інших, уживання службових слів за змістом речення. (с.111, впр.1-3) |
88 |
27.02. |
|
Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні. (с.112, впр.1-3) |
89 |
28.02. |
|
Розвиток мовлення. Складання основної частини казки за початком і кінцем та серією малюнків (І. Палагута «Про сіре мишенятко та рудого хом’ячка » ) (с.123) |
90 |
02.03. |
|
Корінь слова. Спільнокореневі (споріднені )слова. (с.116, впр.1-3) |
91 |
05.03. |
|
Визначення кореня у слові шляхом добирання споріднених слів. (с.117, впр.1-3) |
92 |
06.03. |
|
Розрізнення слів, у яких корінь звучить однаково, але вони мають різне значення. (с.119, впр.1-3) |
93 |
07.03. |
|
Розпізнавання спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови. (с.120, впр.1-3) |
94 |
09.03. |
|
Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови. (с.121, впр.1-3) |
95 |
12.03. |
|
Розрізнення спільнокореневих слів та слів , близьких за значенням. Звуко-буквений аналіз слів. (с.123, впр.1-3) |
96 |
13.03. |
|
Вправи на закріплення вміння добирати споріднені слова, що належать до різних частин мови. Звуковий аналіз слів. (с.125, впр.1-3) |
97 |
14.03. |
|
Розвиток мовлення. Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією малюнків (Е. Карл «Звідки прилетів метелик»). (с.130) |
98 |
16.03. |
|
Узагальнення знань учнів за темами «Прикметник», «Дієслово», «Службові слова», «Корінь слова». (с.126, впр,1-3) |
99 |
19.03. |
|
Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь
|
100 |
20.03. |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. (с.128, впр.1-3) |
Речення
|
|||
101 |
21.03. |
|
Поняття про речення. Основні ознаки речення. (с.129, впр.1-3) |
102 |
23.03. |
|
Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень. Інтонування речень. (с.131, впр.1-3) |
103 |
02.04. |
|
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Інтонування речень. (с.132, впр.1-3) |
104 |
03.04. |
|
Інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для висловлення думки. Закріплення знань про розповідні і питальні речення. (с.134, впр.1-3) |
105 |
04.04. |
|
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спону-кальних речень. Форми спонукання.(с.135, впр.1-3) |
106 |
06.04. |
|
Розвиток мовлення. Розповідь за поданим початком та кінцем оповідання, малюнками, опорними словами (С. Мацюцький «Кому дістався бублик») (с.138, впр.1-3) |
107 |
10.04. |
|
Закріплення знань про розповідні, питальні, спонукальні речення. Звуко-буквений аналіз слів. (с.137, впр.1-3) |
108 |
11.04. |
|
Головні слова в реченні. Виділення їх у реченні. Визначення головних членів речення. Побудова речень за графічними схемами. (с.139, 140, впр.1-3) |
109 |
13.04. |
|
Зв’язок слів у реченні за питаннями. Поширення речень за допомогою питань. Написання записки. (с.142, 143, впр.1-3) |
110 |
16.04. |
|
Тренувальні вправи на встановлення зв’язку між словами в реченні. (с.145, впр.1-3) |
111 |
17.04. |
|
Контрольна робота: діалог.
|
112 |
18.04. |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення» (с.147, впр.1-3) |
Текст
|
|||
113 |
20.04. |
|
Поняття про текст. Заголовок. Розрізнення групи окремих речень і тексту. (с.148, впр.1-4) |
114 |
23.04. |
|
Будова тексту:зачин, основна частина, кінцівка. Добір заголовків до текстів. (с.150, впр.1-3) |
115 |
24.04. |
|
Розвиток мовлення. Розповідь за сюжетними малюнком і опорними словами. Тема «Подорож у Карпати» (с.146) |
116 |
25.04. |
|
Текст-розповідь. (с.151, впр.1-3) |
117 |
27.04. |
|
Текст-опис. (с.153, впр.1-3) |
118 |
30.04. |
|
Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Текст». (с.155, впр.1-3) |
Мова і мовлення
|
|||
119 |
02.05. |
|
Уявлення про мову, як засіб спілкування між людьми. Ознайомлення з мовними і немовними знаками. (с.157, впр.1-4) |
120 |
04.05. |
|
Поняття про рідну мову. Спорідненість української мови з російською та білоруською. (с.159, впр.1-4) |
121 |
07.05. |
|
Контрольна робота: диктант.
|
122 |
08.05. |
|
Аналіз контрольної роботи Уявлення про усне і писемне мовлення. Культура мовлення. (с.161, впр.1-3) |
123 |
11.05. |
|
Слова ввічливості. Звертання. Розділові знаки при звертанні. Практичне засвоєння слів ввічливості та різних форм звертання. (с.162, впр.1-3) |
124 |
14.05. |
|
Розвиток мовлення. Упорядкування структури тексту. (с.154, впр.1) |
125 |
15.05. |
|
Узагальнення знань учнів за темами «Текст», «Речення», «Мова і мовлення» (с.166, впр.1-3) |
126 |
16.05. |
|
Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь
|
127 |
18.05. |
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про звуки та букви, частини мови. (с.166, 167, впр.1-3) |
128 |
21.05. |
|
Повторення вивченого про речення, текст, види текстів. (с.168, 169, впр.1-3) |
129 |
22.05. |
|
Звуко-буквенний аналіз слів. |
130 |
23.05. |
|
Розвиток мовлення. Розповідь на тему: «Мої літні канікули» за серією малюнків і змістом вірша О. Палійчука «Алло, ми поїхали в село» (с.171, впр.1-2) |
131 |
25.05. |
|
Підсумковий урок за рік. |