Календарно-тематичне планування уроків
української мови в 4 класі
складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.,затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): частина 1 // : К.Пономарьова, Л.Гайова - Київ: "Оріон", 2021
I семестр
№ уроку |
Тема |
Дата |
Тема 1. Повторюю знання про звуки і букви |
||
1 |
Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви с.4-5 |
|
2 |
Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях с.6-7 |
|
3 |
Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом с.8-9 |
|
4 |
Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу с.9-11 |
|
5 |
Правильно наголошую слова с.11-14 |
|
6 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. «Враження від осінньої природи» |
|
7 |
Розташовую слова в алфавітному порядку с.14-15 |
|
8 |
Правильно поділяю слова для переносу с.15-16 |
|
Тема 2. Спостерігаю за значенням слів |
||
9 |
Розрізняю пряме і переносне значення слів. Розгорнутої відповіді на подане запитання с.17-18 |
|
10 |
Добираю синоніми й антоніми с.19-20 |
|
11 |
Розпізнаю багатозначні слова с.21-22 |
|
12 |
Досліджую фразеологізми с.23-24 |
|
13 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Хитрий Карло» с. 7-9 |
|
14 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
15 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
Тема 3. Пригадую будову слова |
||
16 |
Визначаю будову слова с.25-26 |
|
17 |
Розрізняю співзвучні префікси і прийменники с.27-29 |
|
18 |
Досліджую слова із префіксами пре- і при- с.29-31 |
|
19 |
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. с.31-32 |
|
20 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. «Казка про яблуню і березу» с. 10-12 |
|
21 |
Діагностувальна робота. Усний твір. |
|
22 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
Тема 4. Дізнаюся більше про іменники |
||
23 |
Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви с.33-34 |
|
24 |
Визначаю рід і число іменників с.35-37 |
|
25 |
Досліджую відмінки і відмінкові питання с.37-39 |
|
26 |
Діагностувальна робота. Діалог (письмово) |
|
27 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
28 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. «Моє ставлення до школи» с.13-15 |
|
29 |
Змінюю іменники за відмінками с.39-40 |
|
30 |
Визначаю початкову форму іменників с.41-42 |
|
31 |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини с.43-45 |
|
32 |
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини с.45-47 |
|
33 |
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини с.45-47 |
|
34 |
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини с.48-50 |
|
35 |
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників с.50-52 |
|
36 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Дві груші й одна» с. 16-18 |
|
37 |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
38 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань. |
|
39 |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини. с.52-55 |
|
40 |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини. с.52-55 |
|
41 |
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (продовження). с.55-57 |
|
42 |
Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини. с.58-59 |
|
43 |
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини. с.60-61 |
|
44 |
Розбираю іменник як частину мови. с.61-62 |
|
45 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. «Мій улюблений журнал». с. 19-21 |
|
46 |
Діагностувальна робота з теми: «Іменник». Робота з мовними одиницями. Тестові завдання. |
|
47 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
Тема 5. Дізнаюся більше про прикметник |
||
48 |
Пригадую вивчене про прикметник с.63-65 |
|
49 |
Спостерігаю за відмінюванням прикметників с.65-68 |
|
50 |
Спостерігаю за відмінюванням прикметників с.65-68 |
|
51 |
Визначаю початкову форму прикметників с.68-69 |
|
52 |
Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках с.70-71 |
|
53 |
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів с.72-74 |
|
54 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Шкідливість куріння» с. 22-24 |
|
55 |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ. |
|
56 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
57 |
Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- с.74-75 |
|
58 |
Визначаю рід, число і відмінок прикметників с.76-77 |
|
59 |
Розбираю прикметник як частину мови с.78-79 |
|
60 |
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр. |
|