Календарно-тематичне планування уроків української мови в 4 класі I семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови в 4 класі, складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я., затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

української мови в 4 класі

 

складено  відповідно до  Типової  освітньої  програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.,затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743

 

Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): частина 1 // : К.Пономарьова, Л.Гайова - Київ: "Оріон", 2021

 

 

I семестр

 

№ уроку

Тема

Дата

Тема 1. Повторюю знання про звуки і букви

1

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви  с.4-5

 

2

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях  с.6-7

 

3

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом с.8-9

 

4

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу  с.9-11

 

5

Правильно наголошую слова  с.11-14

 

6

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. «Враження від осінньої природи»       

 

7

Розташовую слова в алфавітному порядку с.14-15

 

8

Правильно поділяю слова для переносу с.15-16

 

Тема 2. Спостерігаю за значенням слів

9

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Розгорнутої відповіді на подане запитання   с.17-18

 

10

Добираю синоніми й антоніми  с.19-20

 

11

Розпізнаю багатозначні слова  с.21-22

 

12

Досліджую фразеологізми  с.23-24

 

13

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Хитрий Карло»  с. 7-9

 

14

Діагностувальна робота. Диктант.

 

15

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань

 

Тема 3. Пригадую будову слова

16

Визначаю будову слова  с.25-26

 

17

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники  с.27-29

 

18

Досліджую слова із префіксами пре- і при-  с.29-31

 

19

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів.  с.31-32

 

20

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. «Казка про яблуню і березу»  с. 10-12

 

21

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

22

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань

 

Тема 4. Дізнаюся більше про іменники

23

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви  с.33-34

 

24

Визначаю рід і число іменників  с.35-37

 

25

Досліджую відмінки і відмінкові питання  с.37-39

 

26

Діагностувальна робота. Діалог (письмово)

 

27

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань

 

28

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. «Моє ставлення до школи» с.13-15

 

29

Змінюю іменники за відмінками  с.39-40

 

30

Визначаю початкову форму іменників  с.41-42

 

31

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини  с.43-45

 

32

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини  с.45-47

 

33

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини  с.45-47

 

34

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини  с.48-50

 

35

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників с.50-52

 

36

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Дві груші й одна»  с. 16-18

 

37

Діагностувальна робота. Списування.

 

38

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань.

 

39

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.  с.52-55

 

40

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.  с.52-55

 

41

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (продовження). с.55-57

 

42

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини.  с.58-59

 

43

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини.  с.60-61

 

44

Розбираю іменник як частину мови.  с.61-62

 

45

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. «Мій улюблений журнал».  с. 19-21

 

46

Діагностувальна робота з теми:  «Іменник». Робота з мовними одиницями. Тестові завдання.

 

47

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань

 

Тема 5. Дізнаюся більше про прикметник

48

Пригадую вивчене про прикметник   с.63-65

 

49

Спостерігаю за відмінюванням прикметників  с.65-68

 

50

Спостерігаю за відмінюванням прикметників  с.65-68

 

51

Визначаю початкову форму прикметників  с.68-69

 

52

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках   с.70-71

 

53

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів  с.72-74

 

54

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Шкідливість куріння»  с. 22-24                   

 

55

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

56

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань

 

57

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-  с.74-75

 

58

Визначаю рід, число і відмінок прикметників  с.76-77

 

59

Розбираю прикметник як частину мови  с.78-79

 

60

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
1238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку