Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В.

Про матеріал
Календарне планування розроблене згідно Типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами (Наказ МОН №814 від 26.07.2018 року); Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. 3 - 4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022року №743 та розраховане на 3,5 години на тиждень
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

122 години

(3.5 год/тиждень)

за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В.

«Українська мова та читання. 3 клас. У 2-х частинах. Частина 1»;

 

Зведений перелік перевірних робіт,

які проводяться в 3 класі

Вид перевірки

3 клас

І

семестр

ІІ

семестр

Списування

1

1

Диктант

1

2

Перевірка мовних знань і вмінь

1

2

Письмовий переказ

1

-

Усний твір

-

1

Діалог (усно або письмово)**

1

 

Загальна кількість перевірок

за семестр

5

6

 

 

Тема уроку

Вправа

Дата

І семестр

Звуки і букви. Алфавіт. Наголос

1

Вступний урок. Привітання. Повторення вивченого у 1–2 класах.

1 - 4

 

2

Повторення вивченого. Апостроф.

5 - 8

 

3

Повторення вивченого. Написання слів із апострофом. Вхідна діагностувальна робота.

 

 

4

Повторення вивченого. Правильна вимова слів зі звуком (г).

9 - 12

 

5

Повторення вивченого. Правильна вимова слів зі звуками [͡дз], [͡дз׳], [дж].

13 - 16

 

6

Урок розвитку зв’язного мовлення 1. Усний переказ за планом «Велике бажання». Вимова і правопис слова акваріум.

25 - 27

 

7

Повторення вивченого. Правильна вимова слів із подовженими приголосними звуками.

17 - 20

 

8

Повторення вивченого. Алфавіт. Розташування слів (7–9) за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери.

21 - 24

 

9

Повторення вивченого. Використання алфавіту під час роботи з навчальними словниками. Вимова і правопис слів асфальт, апельсин. Підсумковий урок за темою «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос».

28 - 35

 

Слово. Значення слова

10

Розпізнавання найуживаніших багатозначних слів, пояснення їх різних значень.

36 - 40

 

11

Діагностувальна робота. Списування 1 «Шторм».

 

 

12

Аналіз діагностувальної роботи. Пряме і переносне значення слів.

41 - 44

 

13

Синоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживаніших синонімів. Вимова і правопис слова приязний.

45 - 48

 

14

Урок розвитку зв’язного мовлення 2. Складання казки за початком, сюжетними малюнками і планом «Мрії збуваються». Вимова і правопис слова велосипед.

49 - 51

 

15

Антоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживаніших антонімів.

52 - 57

 

16

Роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті. Вимова і правопис слова вогнище.

58 - 61

 

Дослідження будови слова

17

Форми слова. Закінчення.

62 - 65

 

18

Визначення закінчення у слові. Нульове закінчення.

66 - 69

 

19

Основа слова.

70 - 73

 

20

Урок розвитку зв’язного мовлення 3. Складання твору- опису на основі власних спостережень «Айстра». Вимова і правопис слова айстра.

74 - 76

 

21

Діагностувальна робота. Диктант 1 «Допомога матері».

 

 

22

Аналіз діагностувальної роботи. Корінь. Роль кореня.

77 - 80

 

22

Визначення кореня в споріднених словах. Вимова і правопис слова фермер.

81 - 84

 

23

Розрізнення спільнокореневих слів і форм того самого слова. Вимова і правопис слова кишеня.

85 – 89

 

24

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. Дослідження орфограм, пов’язаних з будовою слова.

90 - 99

 

25

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом.

 

 

94 - 99

 

26

Користування орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Вимова і правопис слів депутат, президент.

103 - 106

 

27

Урок розвитку зв’язного мовлення 4. Складання розповіді за планом. Вимова і правопис слова електрика.

100 - 102

 

28

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу перед глухим.

107-112

 

29

Підсумковий урок за темою «Корінь слова»

 

 

30

Діагностувальна робота. Діалог 1 «У магазині» («У лікарні», «Моя школа») (усно, тема – за вибором).

 

 

31

Аналіз діагностувальної роботи. Префікс. Словотворча роль префіксів.

113-116

 

32

Словотворчі вправи з використанням префіксів.

117-120

 

33

Слова з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова директор.

124-127

 

34

Урок розвитку зв’язного мовлення 5. Складання твору за серією малюнків та кінцівкою. Вимова і правопис слів милосердний, вдячний.

121-123

 

35

Перенос слів з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова апетит.

128-131

 

36

Слова з префіксами з- (с-).

132-136

 

37

Слова з префіксами роз-, без-, з-, с-. Вимова і правопис слова коридор.

137-140

 

38

Суфікс. Роль суфікса. Вимова і правопис слова очерет.

141-144

 

39

Спостереження за роллю суфіксів на прикладі спільнокореневих слів.

 

 

40

Діагностувальна робота. Мовна тема 1 «Слово. Будова слова».

 

 

41

Урок розвитку зв’язного мовлення 6. Складання твору за заголовком та опорними словами. Вимова і правопис слова гармонія.

145-147

 

42

Аналіз діагностувальної роботи. Творення слів з найуживанішими суфіксами. Вимова і правопис слова черешня.

 

 

 

 

148-150

 

Досліджуємо частини мови. Іменник

43

Формування поняття про іменник.

151-154

 

44

Іменники — на́зви істот і неістот.

155-158

 

45

Іменники, які називають опредмечені дії. Вимова і правопис слова внесок.

159-163

 

46

Іменники, які називають опредмечені ознаки.

164-167

 

47

Власні та загальні іменники.

170-175

 

48

Урок розвитку зв’язного мовлення 7. Письмовий твір з елементами характеристики. Вимова і правопис слова колектив.

168-169

 

49

Змінювання іменників за числами.

176-179

 

50

Рід іменників.

180-182

 

51

Змінювання іменників за числами, визначення роду іменників. Тренувальні вправи

 

 

52

Діагностувальна робота. Письмовий переказ 1 «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

 

 

53

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок за темою «Іменник». Вимова і правопис слова тривога.

183-186

 

54

Урок розвитку зв’язного мовлення 8. Карнавал. Створення простих медіапродуктів (запрошення).

187-189

 

ІІ семестр

Досліджуємо прикметники

55

Формування поняття про прикметники.

190-193

 

56

Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками.

194-197

 

57

Побудова словосполучень прикметників з іменниками.

194-197

 

58

Граматичний зв’язок прикметників з іменниками за допомогою питань.

198-201

 

59

Змінювання прикметників за родами та числами (словосполучення «іменник + прикметник»).

202-205

 

60

Урок розвитку зв’язного мовлення 9. Переказ тексту за планом.

211-214

 

61

Змінювання прикметників за родами (словосполучення «іменник + прикметник»). Вимова і правопис слова пиріг.

206-210

 

62

Розпізнавання граматичної форми прикметників за родовим закінченням, поставленим питанням, та іменником, з яким він зв’язаний. Вимова і правопис слова горизонт.

215-219

 

63

Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми.

220-223

 

64

Діагностувальна робота. Мовна тема 2 «Слово. Частини мови. Іменник. Прикметник».

 

 

65

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення вивченого про прикметник.

 

 

Досліджуємо числівники

66

Формування поняття про числівник.

224-227

 

67

Урок розвитку зв’язного мовлення 10. Складання правил безпечної поведінки на вокзалі. Вимова і правопис слова вокзал.

232-234

 

68

Вимова і запис числівників, які використовують для запису дати в зошиті. Вимова і правопис слів сантиметр, дециметр.

228-231

 

69

Правильне читання числових виразів.

235-238

 

70

Підсумковий урок за темою «Числівник». Вимова і правопис слів хвилина, секунда.

 

 

71

Діагностувальна робота. Диктант 2 «Сонячний день».

 

 

Досліджуємо дієслова

72

Аналіз діагностувальної роботи. Формування поняття про дієслово.

239-243

 

73

Роль дієслів у мовленні.

244-247

 

74

Урок розвитку зв’язного мовлення 11. Вимова і написання слова криниця.

254-255

 

75

Часові форми дієслів.

248-253

 

76

Змінювання дієслів за часами. Вимова і правопис слова гриміти.

256-260

 

77

Правопис не з дієсловами.

261-264

 

78

Доречне вживання дієслів-синонімів у власних висловленнях

265-268

 

79

Доречне вживання дієслів-антонімів у власних висловленнях.

269-272

 

80

Доречне вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях.

273-277

 

81

Урок розвитку зв’язного мовлення 12. Створення власного висловлювання на основі життєвого досвіду та спостережень. Вимова і правопис слова абрикос.

282-285

 

82

Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і правопис слова кипіти.

278-281

 

83

Діагностувальна робота. Мовна тема 3 «Слово. Частини мови. Дієслово».

 

 

Досліджуємо речення

84

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого про речення.

286-290

 

85

Речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення.

291-294

 

86

Речення, різні за інтонацією (окличні і неокличні).

295-298

 

87

Звертання. Речення зі звертанням. Використання кличного відмінка під час звертань.

299-303

 

88

Урок розвитку зв’язного мовлення 13. Складання казки за малюнковим планом та кінцівкою.

309-311

 

89

Головні члени речення (підмет і присудок).

304-308

 

90

Визначення в реченні другорядних членів речення (без поділу на види).

312-316

 

91

Граматичні зв’язки між словами у простому реченні за допомогою питань.

317-320

 

92

Зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні.

321-324

 

93

Словосполучення в групі підмета і групі присудка.

325-329

 

94

Побудова різних видів простих речень.

 

 

95

Урок розвитку зв’язного мовлення 14. Складання переказу за опорними словами. Вимова і правопис слова космонавт.

330-332

 

96

Узагальнення знань про речення.

 

 

97

Діагностувальна робота. Усний твір 1 «Моя улюблена пора року».

 

 

Досліджуємо текст

98

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення відомостей про текст.

333-336

 

99

Будова тексту. Тема і мета тексту.

333-336

 

100

Текст-розповідь та текст-опис.

337-340

 

101

Текст-міркування.

341-344

 

102

Урок розвитку зв’язного мовлення 15. Навчальний переказ. Вимова і правопис слова адреса.

349-352

 

103

Текст-есе.

345-348

 

104

Спостереження за найголовнішими ознаками художніх текстів. Тема і мета художніх текстів.

353-357

 

105

Спостереження за найголовнішими ознаками науково- популярних текстів. Тема і мета науково-популярних текстів.

358-362

 

106

Спостереження за найголовнішими ознаками ділових текстів. Тема і мета ділових текстів.

363-366

 

107

План тексту. Абзаци в оформленні текстів на письмі. Заголовок відповідно до теми тексту.

367-372

 

108

Зв’язок речень у тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів.

373-375

 

109

Урок розвитку зв’язного мовлення 16. Складання привітання «Вітаємо маму зі святом!» («Мандруємо зі словом. 3 клас» с.63-64).

 

 

110

Узагальнення відомостей про текст.

376-377

 

111

Підсумковий урок за темою «Текст».

 

 

112

Діагностувальна робота. Диктант 3 «Яблунька».

 

 

Повторення вивченого в 3 класі

113

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення. Звуки і букви. Алфавіт. Наголос. Слово. Значення слова.

 

 

114

Повторення. Будова слова.

 

 

115

Повторення. Будова слова.

 

 

116

Урок розвитку зв’язного мовлення 17. Вчимося писати есе «Яким повинен бути справжній друг» («Мандруємо зі словом. 3 клас» с.65-66).

 

 

117

Повторення. Частини мови.

 

 

118

Повторення. Частини мови.

 

 

119

Повторення. Речення, текст.

 

 

120

Повторення. Речення, текст.

 

 

121

Підсумковий урок за рік. 

 

 

122

Резервний урок.

 

 

 

1

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
5 січня
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку