Календарно-тематичне планування уроків «Я досліджую світ» + «Дизайн і технології» розроблено на основі Типової освітньої програми за редакцією Савченко
Календарно-тематичне планування уроків
«Я досліджую світ» + «Дизайн і технології»
за підручником О.Будної та ін.
І семестр
Розробила Олефіренко Наталія Григорівна,
учитель початкових класів Абазівської ЗОШ І-ІІІ ст..
Тема тижня |
«Я досліджую світ» (3год.)
|
«Дизайн і технології» (1год.) |
Примітка |
|||
* -Тема уроку (дня) ** - Зміст навчання |
|
|||||
Моя школа |
Я іду до школи*
|
Буду я навчатись |
Я і мої однокласники |
Моя класна кімната |
|
|
Школа. Поведінка в школі.**
|
Права та обов'язки школяра. |
Навички співжиття і співпраці у колективі. Моральні норми.
|
Правила внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять. Організація робочого місця. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Мікрорайон школи |
Об’єкти природні та рукотворні |
Дорога до школи |
Переходимо дорогу |
Аплікація з паперу «Світлофор» |
|
|
Тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти |
місце проживання, безпечна поведінка вдома і на вулиці |
Поведінка в громадських місцях |
Робота з папером. Правила роботи з ножицями та правила наклеювання паперу. Різання паперу. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Я і природне довкілля |
Різноманітність природи |
Ознаки організмів |
Людина – частина природи і суспільства |
Аплікація з паперу «Закладка»
|
|
|
Спостереження в довкіллі. Нежива природа. |
Спостереження в довкіллі. Жива природа.
|
Людина – частина природи і суспільства. Пізнання себе, своїх можливостей |
Папір та його призначення. Послідовність дій під час виготовлення аплікації |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Я дбаю про своє здоров’я |
Ознаки здоров’я |
Правильна постава |
Особиста гігієна |
Предмети гігієни (ліплення мила) |
|
|
Пізнання себе, своїх можливостей |
Турбота про органи тіла |
Гігієнічні навички. Самообслуговування. |
Ручні інструменти та пристосування для ліплення. Дизайнерське проектування. Робота з пластиліном. |
|||
Дата |
|
. |
|
|
||
Я пізнаю навколишній світ |
Органи чуттів |
Піклування про органи чуттів |
Дослідження довкілля |
Веселий їжачок (об’ємна форма) |
|
|
Органи чуття. |
Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. |
Вироби з природних матеріалів. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Чарівна осінь |
Ознаки осені. Рослини і тварини восени |
Осінні державні та народні свята |
Дарунки осені. Харчуємося правильно |
Килимок з осіннього листя (аплікація) |
|
|
Спостереження за рослинами, тваринами восени. |
Пізнання історії та культури свого краю |
Спостереження за діяльністю людей восени. Турбота про органи тіла.
|
Вироби з природних матеріалів. |
|||
Сонце в моєму житті |
Значення Сонця для життя на Землі |
Тінь та «сонячний зайчик» |
Сонце корисне та шкідливе |
Сонце та соняшник (аплікація) |
|
|
Сонце і його вплив на живу і неживу природу. |
Організація досліджень. |
Спостереження в довкіллі. |
Раціональне розмічання та обробка паперу |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Повітря навколо мене |
Властивості повітря |
Значення повітря для живої природи |
Дбаємо про чистоту повітря |
Вітрячок (моделювання) |
|
|
Організація досліджень. |
Спостереження в довкіллі. |
Охорона і збереження природи. |
Виготовлення вітрячка з паперу. Складання та згинання паперу. Раціональне використання паперу. Елементи графічної грамоти. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Дивовижна вода |
Значення води для живої природи |
Властивості води |
Використовуємо воду економно |
Аплікація з паперу «Акваріум» |
|
|
Спостереження в довкіллі. |
Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. |
Охорона і збереження природи. |
Послідовність дій під час створення аплікацій. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Грунт – наше багатство
|
Значення грунту для живої природи |
Хліб – усьому голова |
Багатства Землі |
Глиняна мисочка |
|
|
Спостереження в довкіллі. |
Пізнання історії свого краю. Організація досліджень. |
Дослідження властивостей тіл природи. |
Природні матеріали рідного краю. Вироби ДПМ. Робота з пластиліном. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
У світі рослин
|
Рослини – живі організми |
Різноманітність рослин |
Рослини у житті людей |
Осіннє дерево |
|
|
Спостереження за рослинами . Організація досліджень.
|
Організація досліджень. |
Охорона і збереження природи.
|
Виготовлення аплікації з природного матеріалу (засушеного листя) за зразком або власним задумом. Правила з’єднання сухого листя з основою |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
У світі тварин |
Тварини – живі організми |
Різноманітність тварин (комахи, риби) |
Різноманітність тварин (птахи,звірі) |
Зайчик (об’ємна форма) |
|
|
Спостереження за тваринами .
|
Спостереження за тваринами .
|
Організація досліджень. |
Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Прийоми ліплення. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Моя сім’я, родина |
Члени сім’ї, родини |
Обов’язки членів сім’ї
|
Сімейні традиції |
Комбінована робота. Листівка |
|
|
Сім’я. Поведінка в сім’ї. |
Моральні норми. Навички співжиття і співпраці |
Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість, подільчивість). |
Дизайнерське проектування Прикраси із паперу. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Білосніжна зима |
Зима – найхолодніша пора року |
Рослини взимку |
Тварини взимку |
Сніжинка |
|
|
Спостереження за явищами природи взимку |
Спостереження за рослинами взимку |
Спостереження за тваринами взимку |
Мистецтво витинанки. Робота з папером |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Ми любимо зиму |
Зима – щедра святами |
Безпечна поведінка взимку |
Правила безпеки під час Новорічних свят. |
Панно «Новорічна ялинка» (колективна робота) |
|
|
Пізнання історії та культури свого краю |
Безпечна поведінка вдома і на вулиці.
|
Поведінка в громадських місцях |
Види і властивості паперу. Бережливе ставлення до паперу. Вирізання найпростіших форм розмічених за допомогою шаблону. |
|||
Дата |
|
|
|
|
||
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
Дата |
|
|
|
|
||