Календарне планування уроків англійської мови у 7 класі (4 години) І семестр Складено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи» (наказ МОНУ від 07.06.2017 № 804) «Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня» (наказ МОНУ від 20.04.2018 № 405) (підручник «Англійська мова. 7 клас» А. Несвіт) |
|||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома-дянська відпові-даль-ність |
Здоров'я і безпека |
Підпри-ємливість та фінансова грамот-ність |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння
|
Читання |
Письмо |
||||||
|
|
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
1 |
|
|
Знову до школи |
ЛО теми, гра “Find the partner” (повторення лексичного матеріалу за 6 клас з теми) |
The Present Simple Tense The Past Simple Tense |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5-6 |
Впр.2, с.5
|
Впр.1, с.5 Скласти діалог про літні канікули |
Zero test on cards |
Впр. 7 с. 7 |
|||||
2 |
|
|
Мої враження від літніх канікул |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
The Past Simple Tense |
|
Впр. 4(a) с. 7 |
Впр.5, с.7
|
Впр.3, с.8 |
Впр.5, с.9, вивчити нові ЛО |
|||||
3 |
|
|
Школа |
|
|
Впр. 4(b) с. 7 |
|
Впр.6, с.7
|
|
Впр.4, с.7
|
|||||
4 |
|
|
Шкільні канікули |
Wonderful, exciting, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded
|
The Past Simple Tense |
Впр.2, с.8
|
Впр.2, с.8
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
Впр.3, с.8 |
Повторити ЛО с.8 Впр.2, с.8 |
|||||
5 |
|
|
Новий навчальний рік |
To go on an excursion, to play games on the beach, to spend a month at grandma’s, to take some photos |
The Future Simple Tense |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10
|
Впр.4, с.11 |
Впр.5, с.11
|
|||||
6 |
|
|
У моєму класі |
|
|
|
|
Впр.3, с.11 |
Картки |
Вивчити 2 абзаца на вибір впр.2 с.10 |
|||||
7 |
|
|
На уроці англійської мови |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset, get on well with smb., thinker, talker I like it. I like it a lot I don`t like it |
To like/don`t like doing smth |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12
|
Впр.3, с.13 Картки |
Впр.6, с.13 Впр.4, с.13 |
|||||
8 |
|
|
Родинні зв’язки
|
|
To like/don`t like doing smth |
Впр.2, с.16-17 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16
|
Впр.4, с.17 |
Намалювати сімейне дерево. |
|||||
9 |
|
|
Рідні мені люди
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Повторення вивчених граматичних часів |
Впр.4, с.17 |
|
Впр.5, с.18 |
Впр.5, с.18 |
Впр.6, с.18 |
|||||
10 |
|
|
Мої особисті якості |
|
Повторення вивчених граматичних часів |
Впр.4, с.19 |
|
|
Впр.4, с19 |
Впр.3, с.19
|
|||||
11 |
|
|
Людина, якою я захоплююся
|
|
|
|
|
Get on well with, a lot of things in common |
|
|
Впр.2, с.19 |
|
|
Впр.6, с.19 |
|
Тема 2: Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||||||
12 |
|
|
Моя сім’я
|
Caring, excellent at, intelligent, interested in, fond of, go picnicking |
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
Впр.3, с.20 |
Впр.2, с.20
|
Впр.1, с.20
|
Впр.4, с.21 Впр.5, с.21 |
Впр.6, с.21 |
|||||
13 |
|
|
Домашні обов’язки |
Повторення ЛО |
What do you usually do? What do you do well? |
Впр.2, с.22
|
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23
|
Впр.2(b), с.22
|
Впр.1, с.22(б) |
|||||
14 |
|
|
Хатня робота |
|
|
Впр.3, с.23 |
|
|
Впр.3, с.22
|
Впр.5, с.23 |
|||||
15 |
|
|
Домашні обов’язки в моїй родині
|
To keep promises, to share activities, to be honest with each other, to stay in contact, to care each other |
Present perfect |
Впр.2, с.24 |
Впр.2, с.24 |
Впр.1, с.24
|
Впр.5, с.26 |
Впр.2, с.24 читати, перекладти, заповнити таблицю після тексту |
|||||
16 |
|
|
Домашні обов’язки членів моєї родини |
Get on well with, a lot of things in common |
Питальні слова Схема питального речення |
Впр.4, с.26 |
Впр.4(b), с.26 |
Впр.3, с.25
|
Впр. 5, с.26 |
Впр.4(c), с.26 |
|||||
17 |
|
|
Новий літній котедж
|
To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons, to cook meals, household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
Question tags |
Впр.2, с.27
|
Впр.5(b), с.29 |
Впр.1, с.27
|
Впр.5, с.29 |
Впр.6, с.29 |
|||||
18 |
|
|
У нас вдома |
|
Question tags |
Впр.3, с.28 |
|
|
Картки |
Впр.4, с.28 |
|||||
19 |
|
|
Сімейні традиції та звичаї
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Question tags |
Впр.2, с.30 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30
|
Впр.5, с.31 |
Впр.4, с.31 |
|||||
20 |
|
|
Традиції моєї родини |
What, where, when, who, which, why, how |
Question tags |
Впр.2, с.33 |
|
Впр.3, с.31 |
Самостійна робота |
Впр.5, с.34 |
|||||
21 |
|
|
Час з родиною |
To make quite a lot of money, full of, gardening, water the lawn |
Повторення вивченого |
|
|
|
Впр.1, с.32
|
Впр.4, с.34 |
|||||
22 |
|
|
Родина мого друга |
Organize a trip to another city, native scene, getting around the table, expressing gratefulness |
Повторення вивченого |
|
|
Впр.3, с.33 |
Картки |
Впр.6, с.34 |
|||||
|
Тема 3: Харчування |
||||||||||||||
23 |
|
|
Їжа |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Впр.2, с.39 |
Впр.3, с.39
|
Впр.4, с.39 |
Впр.1, с.38
|
Впр.5, с.39 |
|||||
24 |
|
|
Корисно для здоров’я
|
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert
|
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
|
|
Впр.2, с.40
|
Впр.1, с.40
|
Впр.6, с.41 |
|||||
25 |
|
|
Їмо вдома |
|
|
|
Впр.4, с.41
|
Впр.3, с.41 |
|
Впр.5, с.41 |
|||||
26 |
|
|
Що у нас на обід? |
a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti, jam
|
Структури to let smb. do smth., tobe allowed to do smth |
Впр.1, с.42 |
Впр.4, с.43 |
Впр.2, с.42 |
Впр.3, с.43 |
Впр.5, с.43 |
|||||
27
|
|
|
Наша кухня |
Р. 45 |
Preposition With By |
Впр.4, с.45 |
|
Впр.3, с.44
|
Впр.2, с.44
|
Впр.5, с.45 |
|||||
28 |
|
|
Ланч |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert |
|
|
Впр.6, с.45 |
|
Картки |
Впр.8, с.46 |
|||||
29 |
|
|
На кухні |
|
Впр.1, с.42 |
Впр.2, с.42 Впр. 4, с. 45 |
Впр.1, с.42 |
Впр.3, с.43
|
Впр.4, с.43 |
Скласти 5 речень в Present Perfect Вивчити нові ЛО |
|||||
Тема 4: Харчування |
|||||||||||||||
30 |
|
|
Кухонне обладнання |
A cutting board, a set of knives, a pan, a grill, a pot, a food processor, a spoon, a grater, a can opener, a ladle, a wok |
|
Впр.1, с.44
|
Впр.1, с.44 Впр.3(b), с.44
|
Впр.2, с.44
|
Впр.3, с.44 Впр.4, с.45
|
Впр.4(b), с.45
|
|||||
31 |
|
|
Готуємо страву |
Р. 46 |
Структури to let smb. do smth., tobe allowed to do smth |
Впр.1, с.46
|
Впр.2, с.47
|
Впр.3, с.47 Впр.4, с.48
|
Впр.1, с.46 Впр.2, с.47 Впр.5, с.48 |
Впр.6, с.48 |
|||||
32 |
|
|
Сервіровка столу |
Tea, a sandwich, a salad, a roast chicken, fried fish |
|
Впр.3, с.47 |
Впр.3(b), с.47 |
Впр.1, с.46 Впр.2, с.47
|
Впр.3, с.47 |
Написати ецепт улюбленої страви |
|||||
33 |
|
|
На кухні з дідусем |
cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
Past Perfect |
Впр.3, с.49 |
Впр.5, с.50 |
Впр.2, с.49
|
Впр.1, с.49
|
Впр.6, с.51 |
|||||
34 |
|
|
Страви різних країн |
Curry, sushiIreland fish and chip,s fried rice, stew moussaka, borshch, rarebit, spaghetti Bolognese |
|
|
|
Text «International dishes” |
Картки |
|
|||||
35 |
|
|
Корисне харчування |
С. 51 |
Question tags |
Впр.2, с.51
|
Впр.5, с.53 |
|
Впр.5, с.53 |
Впр.3, с.51 |
|||||
36 |
|
|
Готуємо разом |
С. 52 |
Question tags |
впр.2, с.52 |
|
Впр.4, с.52 |
Впр.4, с.52 |
Впр.6, с.53 |
|||||
37 |
|
|
Їжа, яку я люблю |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Question tags |
|
впр.2, с.52 |
Впр.1, с.51
|
|
Скласти 5 речень в Present Perfect Вивчити нові ЛО |
|||||
38 |
|
|
Контрольна робота. Виконання завдань тестового характеру |
ЛО с. 39-52 |
Present Simple Past Simple Present Continuous |
Виконання завдань контрольної роботи |
С. 28 повторити |
||||||||
|
Тема 5 : Охорона здоров’я |
||||||||||||||
39 |
|
|
Як ти себе почуваєш? |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. |
Впр.1, с.56
|
|
Впр.3, с.57 |
|
Впр.4, с.58 |
|||||
40 |
|
|
Здоров’я |
|
She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
Впр.2, с.56 |
|
|
Картки |
Впр.5, с.59 |
|||||
41 |
|
|
Хвороби |
a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee, |
I feel sick. He feels cold. She feels |
|
|
Впр.4, с.60 |
Впр.3, с.60
|
Впр.5, с.61 |
|||||
42 |
|
|
В лікарні |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. |
|
Впр.2, с.60 |
|
|
|
Впр.6, с.61
|
|||||
43 |
|
|
Хвороби |
To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better
|
How do you feel? |
|
Впр.4, с.63
|
Впр.2, с.62
|
|
Впр.3, с.63 |
|||||
44 |
|
|
Як я хворів |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
How do you feel? |
Впр.5, с.63 |
Впр.5, с.63 |
Впр.3, с.63 |
|
Ввпр.6, с.63 |
|||||
45 |
|
|
Медичні заклади |
|
|
|
Впр.2, с.64
|
|
Картки |
Впр. 4 с. 64 |
|||||
46 |
|
|
Розмова з лікарем |
|
|
Впр.1, с.64 |
|
Впр.3, с.64 |
|
Впр.5, с.65 |
|||||
47 |
|
|
У лікаря |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. |
You should… You must/mustn’t |
|
Впр.4, с.64
|
|
Впр.3, с.64 |
Впр.6, с.65 |
|||||
48 |
|
|
Здоровий спосіб життя |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
You should… You must/mustn’t |
Впр.1, с.65 |
|
Впр.2, с.66
|
Впр.5, с.67 |
Написати про складові здорового способу життя |
|||||
Тема 6 : Охорона здоров’я |
|||||||||||||||
49 |
|
|
За та проти здорового способу життя |
|
|
|
|
Впр.4, с.67 |
Впр.3, с.66 |
|
Впр.5, с.67 |
||||
50 |
|
|
Форми лікувальних засобів |
vitamins, eye drops, a heating pad, an ice pack, a lotion. An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray |
Модальні слова |
Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68
|
Впр.3, с.69 |
|
Впр.4, с.69 |
|||||
51 |
|
|
В аптеці |
|
Модальні слова |
|
Впр.4, с.69 |
|
Картки |
Впр.5, с.69 |
|||||
52 |
|
|
Травми та пошкодження |
a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an |
Reflexive pronouns as object/ complement (myself, ourselves) |
Впр.1, с.70 |
|
Впр.2, с.70 |
|
Впр.3, с.71 |
|||||
53 |
|
|
Надання першої медичної допомоги |
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance |
|
|
Впр.4, с.71
|
|
Картки |
Написати про один із способів надання першої медичної допомоги |
|||||
54 |
|
|
Лікарі |
|
Reflexive pronouns as object/ complement (myself, ourselves) |
|
Впр.5, с.72 |
|
Картки |
Впр.6, с.72 |
|||||
55 |
|
|
Лікування хвороб |
|
|
|
Впр.1, с.72
|
Впр.3,с.73
|
|
Впр. 3 с. 71 заповнити таблицю |
|||||
56 |
|
|
Складові здоров’я |
|
|
|
Впр.1, с.72
|
|
|
Скласти mind map «Складові здоров’я» |
|||||
57 |
|
|
Режим та розпорядок дня |
|
|
|
Впр.2, с.72
|
|
Картки |
Написати про свій розпоря-док дня |
|||||
58 |
|
|
Що для мене означає здоровий спосіб життя |
С. 72 |
Reflexive pronouns as object/ complement (myself, ourselves) |
|
Впр.4, с.73 |
|
Впр.1с.74 |
Впр.6., с.74
|
|||||
59 |
|
|
Охорона здоров’я. Виконання тестових завдань з теми |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.72 |
|
Впр.5, с.73 |
Картки |
Повторити лексичний матеріал теми |
|
Тематичне оцінювання |
|||||||||||||||
60 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конт-роль письма |
Повторити С. 74 |
|
61 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Конт-роль читання |
|
Повтори-ти граматич-ний матеріал |
|
62 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Контроль аудіюва-ння |
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|
63 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Конт-роль говорі-ння |
|
|
Повторити форми неправи-льних дієслів |
|
64 |
|
|
Віртуальна реальність
|
|
|
|
|
С. 75 |
An Informal Letter |
Впр.3, с.73 |
Впр. 2 с. 74 |
Впр.5, с.75 |
Впр.1, с.74 |
Впр.3, с.75 |
|
65 |
|
|
Здорове харчування |
|
|
|
|
С. 76 |
An Informal Letter |
Впр. 5 с. 75 |
Впр. 6 С. 76 |
Впр.7, с.76 |
Впр.8, с.77 |
Повторити вивчений лексичний матеріал |
|