Календарне планування уроків англійської мови у 7 класі (4 години) ІІ семестр Складено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи» (наказ МОНУ від 07.06.2017 № 804) «Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня» (наказ МОНУ від 20.04.2018 № 405) (підручник «Англійська мова. 7 клас» А. Несвіт ) |
|||||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома-дянська відпові-даль-ність |
Здоров'я і безпека |
Підпри-ємливість та фінансова грамот-ність |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіюва-ння |
Говоріння
|
Читання |
Письмо |
||||||||
7-А |
7-Б |
||||||||||||||||
Тема 7: Кіно і театр |
|||||||||||||||||
65 |
|
|
Наш вільний час |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
What are you going to do? |
Впр.1, с.80
|
Впр.1, с.80
|
Впр.3, с.81 |
Впр.2, с.80
|
Впр.4, с.82 |
|||||||
66 |
|
|
Кіно |
a horror film, a romance, a science fiction film, a thriller |
|
|
Впр.2, с.80
|
|
Картки |
Впр.5, с.82 |
|||||||
67 |
|
|
Жанри фільмів |
An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy |
Future Simple |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82
|
Впр.1, с.82 |
|
Впр.5, с.84 |
|||||||
68 |
|
|
Світ кіноматографу |
|
|
Впр.2, с.83 |
Впр.4, с.84
|
|
Впр.6, с.84 |
Впр.6, с.84 |
|||||||
69 |
|
|
У кінотеатрі |
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
Past Simple Tense and Past Continuous Tense |
Впр.1, с.85 |
|
Впр.2, с.86
|
Впр.2, с.86
|
Впр.3, с.86 |
|||||||
70 |
|
|
Візит до кінотеатру |
|
|
|
Впр.4, с.87 |
|
Картки |
Впр.5, с.87 |
|||||||
71 |
|
|
Про фільм |
A film Review |
A film Review |
Впр.1, с.88
|
|
Впр.3, с.88 |
Впр.2, с.88
|
Впр.3, с.88 |
|||||||
72 |
|
|
Огляд фільму |
|
|
|
Впр.5, с.89
|
|
Картки |
Впр.6, с.89 |
|||||||
73 |
|
|
Улюблений фільм |
A film Review |
A film Review |
Впр.1, с.88
|
|
Впр.3, с.88 |
Впр.2, с.88
|
Впр.7, с.89 |
|||||||
|
Тема 8: Кіно і театр |
||||||||||||||||
74 |
|
|
Театр |
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery
|
Past Continuous Tense |
Впр.1, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.3, с.91
|
Впр.2, с.90 |
Впр.5, с.93 |
|||||||
75 |
|
|
Театральна вистава |
|
|
Впр.1, с.90 |
|
Впр.4, с.92
|
Картки |
Впр.6, с.94
|
|||||||
76 |
|
|
Відвідування театру |
an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, a programme, a ticket
|
The Theatrical Performance Review |
Впр.1, с.94
|
Впр.2, с.94 |
|
Впр.4, с.96 |
Впр.4, с.96 Заповнити таблицю |
|||||||
77 |
|
|
Паркери у театрі |
|
|
|
Впр.1, с.94 |
Впр.2, с.94 |
|
Впр.6, с.96 |
|||||||
78 |
|
|
П’єса |
an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, a programme, a ticket
|
The Theatrical Performance Review |
Впр.2, с.94
|
Впр.3, с.95
|
Впр.2, с.94
|
Впр.4, с.96 |
Впр.5, с.96 |
|||||||
79 |
|
|
Мій візит до театру |
|
|
|
Впр.6, с.96 |
|
Картки |
Впр.7, с.96 |
|||||||
80 |
|
|
На виставі |
The Theatrical Performance Review |
(not) as ... as / not as ... as |
Впр.1, с.97 |
Впр.3, с.97
|
Впр.2, с.97 |
Впр. 5 с.98 |
Впр.5, с.98 |
|||||||
81 |
|
|
Кінематографічний та реальний простір |
|
|
|
Впр.4, с.98 |
Впр.3, с.99 |
|
Впр.4, с.100 |
|||||||
82 |
|
|
Світ кіно та театру
|
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery
|
(not) as ... as / not as ... as |
|
|
Впр.2, с.99 |
Впр.1, с.98
|
Впр.5, с.100 |
|||||||
Тема 9: Спорт |
|||||||||||||||||
83 |
|
|
Спорт у нашому житті |
P. 104 |
I go in for… |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104
|
Впр.2, с.104 |
Впр.5, с.105 |
Впр.4, с.105 |
|||||||
84 |
|
|
Спортивні секції і клуби |
|
|
|
Впр.3, с.105
|
|
|
Впр.5, с.105 |
|||||||
85 |
|
|
Як довго ти займаєшся спортом? |
P. 107 |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.1, с.106 |
Впр.4, с.108 |
Впр.3, с.107 |
Картки |
|
|||||||
86 |
|
|
Що є спорт для мене |
|
|
|
Впр.4, с.108 |
|
|
Впр.5, с.108 |
|||||||
87 |
|
|
У спортивному центрі |
P.109 |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.3, с.109 |
Впр.1, с.108
|
Впр.2, с.109 |
Картки |
|
|||||||
88 |
|
|
Види спорту |
Kind of sports |
|
|
Впр.2, с.109
|
|
Впр.4, с.110 |
Впр.5, с.111 |
|||||||
89 |
|
|
Ми займаємося спортом |
|
I go in for… |
|
Впр.1, с.110
|
Впр.2, с.110 |
Картки |
Впр.6, с.111 |
|||||||
|
Тема 10: Спорт |
||||||||||||||||
90 |
|
|
Значення спорту у житті людини |
Kind of sports |
|
|
Впр.4, с.110 |
|
|
Впр.5, с.112 |
|||||||
91 |
|
|
Золоті правила спорту |
dead, the competive spirit, blood |
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
Впр.1, с.111 Впр.2, с.112 |
Впр.4, с.112 |
Впр.6, с.113 |
Впр.5, с.112 |
Впр.7, с.113 |
|||||||
92 |
|
|
Про спортивні події |
|
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
|
Впр.4, с.115 |
|
Writing Lab: A Report about a Sporting Event” |
Впр.5, с.115 |
|||||||
93 |
|
|
Глядачі |
Excited, attend, competition, won a victory |
A Report about a Sporting Event |
Впр.2, с.114 |
Впр.1, с.114
|
Впр.3, с.114 |
Картки |
Впр.6, с.115 |
|||||||
94 |
|
|
Ті, хто допомагають нам вигравати |
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.2.с.114 |
«Золоті правила спорту» |
Впр.3 с.114 |
Впр.5 с.115 |
Впр.6 с.115 |
|||||||
95 |
|
|
Відомі спортсмени |
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition |
The Present Perfect Continuous Tense The Present Perfect Tense |
Впр.1, с.116 |
Впр.4, с.117
|
Впр.2, с.116
|
Впр.1, с.118
|
Впр.6, с.117 |
|||||||
96 |
|
|
Спортивні змагання |
|
|
|
Впр.5, с.117 |
Впр.3, с.117 |
Впр.2, с.118 |
Впр. 5 с. 119 |
|||||||
97 |
|
|
Спорт! Спорт! Спорт! |
|
Повторення ЛО |
|
|
Впр.3, с.118 Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118 Впр.2, с.118 |
Впр.5, с.119 |
|||||||
98 |
|
|
Контрольна робота. Виконання завдань тестового характеру |
С. 104 - 117 |
The Present Perfect Continuous Tense |
Виконання завдань контрольної роботи |
Впр. 4 С. 118 повторити
|
||||||||||
Тема 11: Велика Британія |
|||||||||||||||||
99 |
|
|
Завітайте до Великої Британіі |
С. 123 |
So/ Neither Do I |
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122
|
Впр.4а, с.124 |
Впр.4b, с.124 |
Впр.5, с.124 |
|||||||
100 |
|
|
Столиця Великобританії |
|
|
|
Впр3 с.123 |
|
Картки |
Впр.7, с.125 |
|||||||
101 |
|
|
Це – Лондон! |
С. 128 |
So/ Neither Do I |
Впр.3, с.128 |
Впр.1, с.126
|
|
Картки |
Впр.3, с.127 |
|||||||
102 |
|
|
Вулицями Лондону |
|
|
|
Впр.5, с.129 |
|
|
Впр.4, с.128 |
|||||||
103 |
|
|
Мапа Лондону |
|
|
|
|
Впр.5а, с.129 |
Впр.5b, с.129 |
Впр.7, с.129 |
|||||||
104 |
|
|
Визначні місця столиці |
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts |
So/ Neither Do I |
|
Впр.1, с.130
|
Впр.2, с.130
|
Впр.3, с.131 |
Впр.4, с.131 |
|||||||
105 |
|
|
Історичні місця Лондона |
|
|
|
Впр.6, с.132 |
Впр.4, с.131 |
|
Впр.7, с.132 |
|||||||
106 |
|
|
Основні пам’ятки історії та культури Лондона |
С. 134 |
The Present Perfect Continuous Tense |
|
Впр.1, с.132 |
|
Впр.2, с.133
|
Впр.3, с.134 |
|||||||
107 |
|
|
Музеї Лондона |
|
|
|
Впр.2, с.133
|
Впр.4, с.135 |
Картки |
Впр.5, с.136 |
|||||||
108 |
|
|
З історії Великої Британії |
С. 136 |
So as an adjective and a conjunction |
Впр.1, с.136 |
|
Впр.4, с.138
|
Впр.2, с.137
|
Розповіс-ти про визначні місця Британії |
|||||||
109 |
|
|
Музей Мадам Тюссо |
|
|
|
Впр.1, с.136 |
|
Впр.3, с.137 |
Впр.4, с.138 |
|||||||
110 |
|
|
Проєктна робота |
|
|
Впр. 5а, с.138 |
|
Впр. 5b, с.138 |
«The Famous Places Competition» |
Написати проєкт с.138-139
|
|||||||
111 |
|
|
Контрольна робота. Виконання завдань тестового характеру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконання завдань контрольної роботи |
Впр. 4 С. 138 повторити
|
|||
Тема 12: Україна |
|||||||||||||||||
112 |
|
|
Київ – столиця України |
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
So/ Neither Do I |
Впр.4, с.143 |
Впр.1, с.142
|
Впр.3, с.143
|
|
Впр.5, с.144 |
|||||||
113 |
|
|
Київ в мініатюрі |
|
|
|
Впр.2, с.142 |
|
Впр.4, с.143 |
Впр.6, с.144 |
|||||||
114 |
|
|
Визначні місця Києва |
Boast, attraction, contains, frescoes |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.2, с.145
|
|
Впр.4, с.146
|
|||||||
115 |
|
|
Моє улюблене місце в Києві |
|
|
|
|
Впр.3, с.146 |
Картки |
Написати про своє улюблене місце в Києві |
|||||||
116 |
|
|
Стародавній Київ: Поділ. |
Boast, attraction, contains, frescoes |
So as an adjective and a conjunction |
Впр.3, с.148
|
Впр.2, с.148
|
Впр.5, с.148
|
Впр.1, с.147 |
Впр.5, с.147 |
|||||||
117 |
|
|
Поділ – стародавні район столиці |
|
|
|
Впр.4, с.148
|
Впр.3, с.148
|
|
Впр.6, с.149 |
|||||||
118 |
|
|
Головна вулиця столиці |
|
So as an adjective and a conjunction |
|
Впр.7, с.149 |
|
Картки |
Впр.9, с.150 |
|||||||
Тема 13: Україна |
|||||||||||||||||
119 |
|
|
Серце столиці – Хрещатик |
Capital, a stream, |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150
|
Впр.2, с.151
|
|
Впр.5, с.152 |
|||||||
pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
|||||||||||||||||
120 |
|
|
Головна площа країни |
|
|
|
Впр.3, с.151 |
Впр.4, с.152 |
|
Впр.7, с.153 |
|||||||
121 |
|
|
Майдан Незалежності |
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
So as an adjective and a conjunction |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153
|
Впр.2, с.153 |
Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155
|
|||||||
122 |
|
|
Мій візит до столиці |
|
|
|
Впр.6, с.155 |
|
Картки |
Впр.4, с.157 |
|||||||
123 |
|
|
Сучасний Київ |
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
So as an adjective and a conjunction |
Впр.2, с.153 |
Впр.5, с.155 |
Впр.3, с.154
|
Впр.4, с.155
|
Впр.6, с.158 |
|||||||
124 |
|
|
Київ. Повторення |
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
So as an adjective and a conjunction |
Впр.2, с.153 |
Впр.6, с.155 |
Впр.2, с.153 |
|
Впр.7, с.158 |
|||||||
125 |
|
|
Моє рідне місто/село |
|
|
|
Впр.4, с.157 |
|
Картки |
Написати про своє рідне місто/село |
|||||||
|
Тема 14: Шкільне життя |
||||||||||||||||
126 |
|
|
Навчальні предмети |
|
A school orchestra, the Drama Club, a school newspaper, the Sports Club, Arts and Crafts Clubs, the piano classes, a school choir, the Literature Club, the Nature Study Club |
So as an adjective and a conjunction |
Впр.3 с.163-164 |
Впр. 6 с.165 |
Впр.1с.162
|
Впр.4с.164 |
Впр.5с.165 |
||||||
127 |
|
|
На уроці географії |
|
|
Впр.3с.166 |
Впр .2с.166 |
Впр1,6с.166, 168
|
Впр.4,5 с.166 |
Впр 5с.166 |
|||||||
128 |
|
|
Мій розклад |
|
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.4,5с.170-171 |
|
Впр.2,7с.169,172
|
Впр.1,6с.169,171 |
Впр.6с. 171 |
|||||||
129 |
|
|
На уроці фізкультури |
|
|
Впр.1,4с.172-173 |
|
Впр.2,6,.173,174 |
Впр.5с.174 |
Впр,7с. 175 |
|||||||
130 |
|
|
Мій улюблений предмет |
the piano classes, a school choir, the Literature Club, the Nature Studу Club |
So/ Neither Do I |
|
|
Впр.1,4,5 с.175,176 |
Впр.2,3 с.176 |
Впр.5, с.176 |
|||||||
131 |
|
|
Шкільні традиції |
a school newspaper, the Sports Club, Arts and Crafts Club |
|
Впр.6с.165 |
Впр.1с.162 Впр.4 с.164 |
Впр.5р.165 |
Впр.2,6,7с.173,174,175 |
Впр .5с.174 |
|||||||
132 |
|
|
Шкільні свята |
To organize a concert for the orphans, to clean the river bank, to plant a fruit garden, to help the elderly people, to collect toys and school things, to work collaboratively, to organize a charity event, to run a charity marathon |
So/ Neither Do I |
Впр.2 с.166 |
Впр.1,6 с.166, 168
|
Впр.4,5 с.166 |
Впр.1,4,5 с.175,176 |
Впр.2,3с.176 |
|||||||
133 |
|
|
Позакласні виховні заходи. |
|
|
|
Впр.2,7с.169,172 |
Впр.1,6с.169 |
Картки |
Впр.1,6с.169,171 |
|||||||
Тематичне оцінювання |
|||||||||||||||||
134 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конт-роль письма |
Повторити c. 142 |
|||
135 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Конт-роль читання
|
|
Повторити модальні дієслова |
|||
136 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Конт-роль аудію-вання |
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|||
137 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
Повторити різні види запитань |
|||
138 |
|
|
Спорт влітку |
|
|
|
|
С. 176 |
questions to the words |
Впр.4, с.176 |
Впр.2, с.176
|
Впр.3, с.176 |
Впр.2, с.176 |
Впр.6б,с с.177 |
|||
139 |
|
|
Літні канікули |
|
|
|
|
С. 176 |
questions to the words |
Впр.4, с.176 |
Впр.4, с.176 |
Впр.3, с.176 |
Впр.3, с.176 |
Повторити вивчений лексичний матеріал |
|||