Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі для учнів з ООП до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. (3 години на тиждень)
І семестр
№ |
Тема |
Модифікація/Адаптація |
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Методи оцінювання |
Очікувані результати |
Прогрес |
|
Тема 1: In and out of school. У школі та поза школою |
|||||||||
1. |
Назад до школи: причина бути веселим чи сумним? Формування навичок сприйняття іншомовної мови на слух. Написання есе |
Адаптація |
1. |
|
Повторення навчального матеріалу за попередній рік. |
Спостереження |
Надає інформацію, про себе ( ім’я, вік),
|
|
|
2. |
Життя після школи. Розвиток читацької компетентності. Вивчення нових лексичних одиниць |
Адаптація |
2. |
|
Повторення навчального матеріалу за попередній рік. |
Спостереження |
Розрізняє на слух назви членів родини, їх професії та рід занять |
|
|
3. |
Дитячі клуби та секції після уроків. Формування лексичних та комунікативних навичок |
Адаптація |
3. |
|
Дитячі клуби та секції, які я відвідую |
Спостереження |
Може назвати гуртки та секції, які відвідує чи які йому/їй подобаються |
|
|
4. |
Свята та традиції у школі. Розвиток читацької компетентності. Пошуково-дослідницька діяльність у групах |
Адаптація |
4. |
|
Спілкування з друзями. |
Спостереження |
Називає свята та дати святкування, опираючись на наочність |
|
|
5. |
Випадки вживання Present Simple та Present Continuous. Розділові питання. Формування граматичних навичок |
Адаптація |
5. |
|
Прості правила використання та вживання Present Simple та Present Continuous |
Спостереження |
Розуміє коли та для чого використовують Present Simple та Present Continuous |
|
|
6. |
Організація шкільного свята. Формування вміння сприймати мову на слух. Діалог |
Адаптація |
6. |
|
Спілкування з друзями. |
Спостереження |
Розуміє зміст короткого тексту |
|
|
7. |
Позаурочні активності. Формування мовленнєвих навичок. Випадки вживання у мовленні окремих слів |
Адаптація |
7. |
|
Чим я займаюся після уроків |
Спостереження |
Називає шкільні предмети і дії на уроках, характеризує своє навчання за допомогою вчителя |
|
|
8. |
Спеціальні запитання у Present Simple, Present Continuous. Формування граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Мої улюблені позаурочні активності та клуби. Соціальне опитування. Розвиток комунікативної компетентності |
Адаптація |
8. |
|
Мої хобі та активності |
Спостереження |
Ознайомлюється з новими ЛО по темі. Уміє вітатися та називати декілька предметів, улюблений предмет |
|
|
10. |
Особливі дні у моїй школі. Написання е-листа. Формування мовленнєвих навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Проєктна робота «Створення постеру шкільного клубу чи секції» |
Адаптація |
9. |
|
Проєктна робота. Створення постеру свого улюбленого гуртка |
Спостереження |
Може створити постер свого улюбленого гуртка |
|
|
12. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
10. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «У школі та поза школою» |
Спостереження |
|
|
|
14. |
Діагностична робота з теми «У школі та поза школою» |
Адаптація |
11. |
|
Діагностична робота №1 |
Спостереження |
Може виконати кілька простих завдань за допомогою асистента |
|
|
Тема 2: Do your chores. Займатися своїми справами |
|||||||||
15. |
Радіо для дітей. Дитина навчального року. Формування навичок сприйняття іншомовної мови на слух. Діалогічне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Робота по дому. Типові обов’язки членів родини. Вивчення нових лексичних одиниць, введення у мовлення |
Адаптація |
12. |
|
Мої обов’язки по дому |
Спостереження |
Називає свої домашні обов’язки, опираючись на наочність |
|
|
17. |
Сімейні обов’язки. Побут у Великобританії. Розвиток читацької компетентності. Робота в групах |
Адаптація |
13. |
|
Обов’язки по дому моїх членів сім’ї |
Спостереження |
Може назвати домашні обов’язки своїх членів родини, опираючись на наочність |
|
|
18. |
Сам удома. Коли мама пішла. Розвиток граматичної компетентності |
Адаптація |
14. |
|
Чим я займаюся, коли сам удома |
Адаптація |
Спираючись на наочність, може написати кілька речень про свої домашні обов’язки |
|
|
19. |
Домашні обов’язки моєї сім’ї. Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Розвиток комунікативної компетентності |
Адаптація |
15. |
|
Мої домашні обов’язки та моєї сім’ї |
Адаптація |
Може назвати домашні обов’язки своїх членів родини, опираючись на наочність |
|
|
20. |
Пристрої та девайси мого будинку. Вивчення нових лексичних одиниць, введення у мовлення |
Адаптація |
16. |
|
Пристрої та девайси мого будинку |
Спостереження |
Може назвати найпростіші назви побутових девайсів |
|
|
21. |
Ознайомлення із Past Continuous, випадки вживання. Формування граматичних навичок |
Адаптація |
17. |
|
Що я робив по дому вчора ввечері. Past Continuous |
Спостереження |
Може сказати, що він робив по дому вчора ввечері, використовуючи Past Continuous |
|
|
22. |
Моє ставлення до домашніх обов’язків. Розвиток комунікативної компетентності. Телефонна розмова |
Адаптація |
18. |
|
Моє ставлення до домашніх обов’язків |
Спостереження |
Використовуючи вираз «I have to…» може виразити своє ставлення до домашніх обов’язків |
|
|
23. |
Мої домашні обов’язки протягом тижня. Написання історії. Формування мовленнєвих навичок |
Адаптація |
19. |
|
Мої щоденні домашні обов’язки |
Спостереження |
Може намалювати та коротко пояснити про свої щоденні домашні обов’язки |
|
|
24. |
Проєктна робота «Створення списку домашніх завдань» |
Адаптація |
20. |
|
Проєктна робота «Створення списку домашніх завдань» |
Спостереження |
За шаблоном створює список своїх домашніх завдань |
|
|
25. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
21. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Займатися своїми справами» |
Спостереження |
|
|
|
27. |
Діагностична робота з теми «Займатися своїми справами» |
Адаптація |
22. |
|
Діагностична робота №2 |
Спостереження |
Може виконати кілька простих завдань за допомогою асистента |
|
|
Тема 3: Are you ready to cook? Ти готовий готувати? |
|||||||||
28. |
Манери поведінки за столом. Розвиток читацької компетентності. Робота із текстом |
Адаптація |
23. |
|
Елементарні манери поведінки за столом |
Спостереження |
Розуміє зміст короткого тексту про манери поведінки за столом |
|
|
29. |
Кухонні девайси та прибори. Вивчення нових лексичних одиниць, вживання їх у мовленні |
Адаптація |
24. |
|
Кухонні девайси та прибори, якими я користуюся |
Спостереження |
Розрізняє на слух назви кухонних приборів та девайсів, якими користуються в родині |
|
|
30. |
Кулінарний художник – професія? Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом |
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
Випадки вживання Present Perfect. Розвиток граматичної компетентності |
Адаптація |
25. |
|
Теперішній Доконаний час/Present Perfect |
Спостереження |
За допомогою простих речень розуміє, коли використовують Present Perfect |
|
|
32. |
Кулінарні рецепти. Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Розвиток комунікативної компетентності. Робота з діалогом |
Адаптація |
26. |
|
Рецепт моєї улюбленої страви |
Спостереження |
Може скласти найпростіший рецепт своєї улюбленої страви |
|
|
33. |
Як приготувати улюблену страву. Вивчення нових лексичних одиниць, введення їх у мовлення |
Адаптація |
27. |
|
Інструкції приготування моєї улюбленої страви |
Спостереження |
Може створити малюнок-інструкцію приготування своєї улюбленої страви |
|
|
34. |
Правила вживання спеціальних запитань у Present Perfect. Формування граматичних навичок |
Адаптація |
28. |
|
Питання в Теперішньому Доконаному часі |
Спостереження |
За допомогою асистента може відповісти на загальні запитання в Present Perfect |
|
|
35. |
Як користуватися кухонними пристроями? Діалог. Розвиток діалогічного мовлення |
Адаптація |
29. |
|
Поводження з кухонними приладами |
Спостереження |
Опираючись на наочність, може сказати кілька правил поводження з кухонними приладами |
|
|
36. |
Кулінарний блог. Рецепт страви. Написання посту у соціальних мережах. Формування мовленнєвих навичок |
Адаптація |
30. |
|
Рецепт страви в малюнках |
Спостереження |
Може створити простий рецепт улюбленої страви в малюнках |
|
|
37. |
Проєктна робота «Національні страви» |
Адаптація |
31. |
|
Проєктна робота «Моя улюблена українська страва» |
Спостереження |
Створює постер «Моя улюблена українська страва» |
|
|
38. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
32. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Ти готовий готувати?» |
Спостереження |
|
|
|
39. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
33. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Ти готовий готувати?» |
Спостереження |
|
|
|
40. |
Діагностична робота з теми «Ти готовий готувати?» |
Адаптація |
34. |
|
Діагностична робота №3 |
Спостереження |
Може виконати кілька простих завдань за допомогою асистента |
|
|
Тема 4: Traditions. Традиції |
|||||||||
41. |
Традиції святкування Різдва у різних країнах світу. Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом |
Адаптація |
35. |
|
Святкування Різдва у моїй країні |
Спостереження |
Надає інформацію про Різдво, дату святкування в Україні |
|
|
42. |
Поговоримо про дати. Називаємо дати англійською мовою. Формування мовленнєвих навичок |
Адаптація |
36. |
|
Як правильно називати дати англійською мовою. |
Спостереження |
Може назвати свою та своїх членів родини дати народження |
|
|
43. |
Традиції святкування Нового року у різних країнах світу. Розвиток читацької компетентності. Робота з текстом |
Адаптація |
37. |
|
Святкування Нового року у моїй країні |
Спостереження |
Розрізняє на слух деяку інформацію про Новий рік |
|
|
44. |
Випадки вживання Present Simple Passive. Розвиток граматичної компетентності |
Адаптація |
38. |
|
Коли і для чого використовують Present Simple Passive |
Спостереження |
За допомогою наочного матеріалу розуміє прості правила вживання Present Simple Passive |
|
|
45. |
Новорічні свята. Формування навички сприймання іншомовної мови на слух. Розвиток діалогічного мовлення |
Адаптація |
39. |
|
Які новорічні свята я знаю |
Спостереження |
Розуміє простий діалог про новорічні свята |
|
|
46. |
Різдвяні атрибути. Словниковий кросворд. Активізація активного та пасивного словникового запасу |
Адаптація |
40. |
|
Символи Різдва |
Спостереження |
Може назвати основні символи Різдва |
|
|
47. |
Випадки вживання розділових запитань у різних часових формах. Формування граматичних навичок |
Адаптація |
41. |
|
Вживання розділових запитань у Теперішньому простому часі |
Спостереження |
Розуміє в яких випадках задають розділові запитання |
|
|
48. |
День подяки: історія та традиції святкування. Розвиток діалогічного мовлення. Інтерв'ю |
Адаптація |
42. |
|
День подяки. Основна інформація |
Спостереження |
Переглядає коротке відео про День подяки та розуміє основну інформацію |
|
|
49. |
Християнське свято – Великдень. Написання e-листа. Формування мовленнєвих навичок |
Адаптація |
43. |
|
Великдень - християнське свято |
Спостереження |
Виконує прості завдання про Великдень на робочому листі. Може назвати основні символи цього християнського свята |
|
|
50. |
Повторення вивченого матеріалу |
Адаптація |
44. |
|
Коригуюче повторення вивченого матеріалу з теми «Традиції» |
Спостереження |
|
|
|
51. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
52. |
Діагностична робота з теми «Традиції» |
Адаптація |
45. |
|
Діагностична робота №4 |
Спостереження |
Може виконати кілька простих завдань за допомогою асистента |
|
|
53. |
Діагностична робота: читання та письмо |
Адаптація |
46. |
|
Діагностична робота: читання та письмо |
Спостереження |
|
|
|
54. |
Діагностична робота: аудіювання та говоріння |
Адаптація |
47. |
|
Діагностична робота: аудіювання та говоріння |
Спостереження |
|
|
|
55. |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
56. |
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр |
Адаптація |
48. |
|
Коригуюче узагальнення та повторення вивченого матеріалу за І семестр |
Спостереження |
|
|
|