Календарно-тематичне планування уроків з інформатики
(у курсі «Я досліджую світ») для 3 АБВ класів
до підручника «Я досліджую світ» для 3 класу (2 частина)
Автори. Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М.
Програма НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.) Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
|
ІІ семестр |
||||
|
|
Інструктаж з БЖД. Як людина взаємодіє із цифровими пристроями |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Як людина взаємодіє із цифровими пристроями |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Пристрої введення та виведення інформації |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Що допомагає комп’ютеру міркувати |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Реальне та віртуальне спілкування |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Мережевий етикет |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Приватна й публічна інформація |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Безпечний Інтернет. Авторське право |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Для чого потрібні алгоритми |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Команди і виконавці. Способи подання алгоритмів |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Створення алгоритмів у середовищі Скретч |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Створення алгоритмів у середовищі Скретч |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Комп’ютерні презентації. Режим показу презентації |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Утворення нового слайду. Доповнення презентації текстом, зображенням. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Чи є майстерність презентування мистецтвом |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Інформаційна модель. Створення текстових інформаційних моделей |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖ. Інформаційна модель. Створення табличних інформаційних моделей. |
|
|
|
|
Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу |
|
|