Календарно-тематичне планування уроків з математики за підручником "Математика"
Автори О. Гісь, І.Філяк за програмою НУШ
II семестр
61 |
Множення і ділення багатоцифрових круглих чисел на круглі числа. Середнє арифметичне |
|
62 |
Множення багатоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на середнє арифметичне |
|
63 |
Середня швидкість. Формула для знаходження швидкості |
|
64 |
Ділення багатоцифрового числа на кругле з остачею. формула для знаходження шляху |
|
65 |
Виділення хвилин із секунд, годин із хвилин. Формула для знаходження часу |
|
66 |
Розклад на множники. Прості числа. Прості множники |
|
67 |
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
|
68 |
Ознаки подільності на 3, 9 |
|
69 |
Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли в частці отримуємо одну цифру |
|
70 |
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове коли в частці отримуємо дві цифри |
|
71 |
Рух назустріч |
|
72 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове з остачею |
|
73 |
Розв'язування задач на рівномірний прямолінійний рух двох об'єктів назустріч одне одному |
|
74 |
Письмове ділення на двоцифрове число, коли в записі частки містяться нулі |
|
75 |
Складені задачі на рух у протилежних напрямках |
|
76 |
Розв'язування задач на рух |
|
77 |
Рівняння, що містять дві дії у лівій частині |
|
78 |
Ділення на трицифрове число, коли в частці отримуємо дві цифри. Розв'язування задач на рух |
|
79 |
Ділення на трицифрове число, коли в частці отримуємо дві цифри. Розв'язування задач на рух |
|
80 |
Ділення на трицифрове число, коли в частці отримуємо дві цифри. Розв'язування задач на рух |
|
81 |
Рух двох об'єктів у одному напрямку |
|
82 |
Рух двох об'єктів в одному напрямку |
|
83 |
Рух двох об'єктів в одному напрямку |
|
84 |
Перетворення іменованих чисел , виражених в одиницях швидкості |
|
85 |
Порівняння різних типів задач на рух |
|
86 |
Діагностувальна робота Числа. Дії з числами |
|
87 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань |
|
88 |
Множення на дво- і трицифрове числа, коли в записі множників є нулі |
|
89 |
Удосконалення обчислювальних навичок письмового множення і ділення. Задачі на рух на знаходження невідомих за двома різницями |
|
90 |
Рівняння, в якому один з компонентів дії є виразом зі змінною. Задачі на спільну роботу |
|
91 |
Вправляння у розв'язуванні складених рівнянь із поясненням. Формування вміння розв'язувати типові задачі на спільну роботу |
|
92 |
Задачі, що є оберненими до задач на спільну роботу. Розв'язування рівнянь |
|
93 |
Ускладнені задачі на спільну роботу |
|
94 |
Периметр прямокутника |
|
95 |
Сюжетні задачі |
|
96 |
Задачі на рух |
|
97 |
Рівняння. Сюжетні задачі |
|
98 |
Просторові відношення. Геометричні фігури. Види кутів. Креслення кутів |
|
99 |
Креслення кутів. Види трикутників за кутами. Види трикутників за сторонами |
|
100 |
Геометричні тіла: куб, куля, конус, циліндр, піраміда, паралелепіпед |
|
101 |
Коло. Круг, Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра |
|
102 |
Вдосконалення вмінь позначати елементи коло |
|
103 |
Практичні задачі з використанням циркуля. Властивості діаметра |
|
104 |
Діагностувальна робота Просторові відношення. Геометричні відношення |
|
105 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань |
|
|
Величини |
|
106 |
Величини. Сюжетні задачі Порівняння плоских геометричних фігур за площею |
|
107 |
Площа і периметр |
|
108 |
Нестандартні задачі на знаходження площі фігури |
|
109 |
Одиниці площі - квадратний сантиметр |
|
110 |
Інші одиниці площі: квадратний міліметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр |
|
111 |
Ар. Гектар, Перетворення одиниць площі |
|
112 |
Задачі на знаходження площі |
|
113 |
Практичні задачі, що передбачають перетворення усіх вивчених одиниць площі |
|
114 |
Підбір довжини і ширини прямокутника за відомою його площею |
|
115 |
Креслення плану у зменшеному вигляді. Розв'язування задач |
|
116 |
Практичні задачі на знаходження площі прямокутника |
|
117 |
Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них |
|
118 |
Розв'язування практично-орієнтованих задач |
|
119 |
Практичне застосування найпростіших навичок знаходження площі прямокутника, довжини прямокутника за його площею та шириною |
|
120 |
Практичне застосування найпростіших навичок знаходження площі. Геометрична майстерня |
|
121 |
Удосконалення вмінь розв'язувати задачі на знаходження площі та невідомої сторони прямокутника |
|
122 |
Діагностувальна робота Величини. Сюжетні задачі |
|
123 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань |
|
|
Дроби |
|
124 |
Поняття про дріб. Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу. Запис дробу за малюнком |
|
125 |
Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів з однаковими знаменниками |
|
126 |
Порівняння дробів з однаковими знаменниками |
|
127 |
Порівняння дробів з однаковими чисельниками. Знаходження дробу від числа |
|
128 |
Порівняння дробів. Знаходження дробу від числа |
|
129 |
Задачі на знаходження дробу від числа |
|
130 |
Вдосконалення вмінь розв'язувати задачі на на знаходження дробу від числа |
|
131 |
Знаходження числа за його дробом |
|
132 |
Діагностувальна робота ( усні обчислення ) |
|
133 |
Аналіз діагностувальної роботи. Розв'язування задач за допомогою відрізків |
|
134 |
Діаграми |
|
135 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
136 |
Робота над виразами |
|
137 |
Дії з іменованими числами |
|
138 |
Порівняння дробів |
|
139 |
Задачі на знаходження дробу за його числом |
|
140 |
Узагальнюючий урок-вікторина "У світі математики" |
|
|
|
|
|
|
|