Календарно-тематичний план для 7 класу
№ |
К-ть годин |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Техніка виконання |
|
7-А |
7-Б |
|||||
«Мистецтво: діалог традицій і новаторства» 1 семестр. Тема 1. «Мистецтво в нашому житті». |
||||||
1 |
8 |
|
|
Передача простору. Повітряний, візуальний, умовний простір. Виконання композиції «Простір» |
Вивчити поняття у словниках |
Змішана |
2 |
|
|
Перспектива. Передача просторової та лінійної перспективи в пейзажі. |
Спостерігати архітектурні образи в гармо-нії з природнім середовищем |
Графіка |
|
3 |
|
|
Зображення на площині. Відтворення лінійної та повітряної перспективи в творчій композиції за уявою "Дерево серед степу".(гризаль) |
Узагальнення набутих знань |
Змішана техніка |
|
4 |
|
|
Інтер’єр у житті людини.. Побудова фронтального інтер’єру за уявою "Моя кімната", "Спортзал". |
Висловлювати судження про специфіку інтер’єру |
Живопис |
|
|
||||||
5 |
|
|
|
Архітектурні стилі. Інтегрований урок з використанням комп’ютера. |
Розпізнавати стилі та націо-нальні традиції в архітектурі |
Змішана техніка |
6 |
|
|
Сприйняття мистецтва. Монументальне мистецтво.. Імітація вітража в готичному стилі. |
Розрізняти художні стилі в в архітектурі |
Паперо-пластика |
|
7 |
|
|
Архітектурні пам’ятки України. Створення живописної композиції на одну із тем «Старовинна фортеця», «Замкова гора», «Храми рідного краю» |
Наводити приклади історичних міст |
Змішана техніка |
|
8 |
|
|
|
Узагальнюючий урок. |
Повторення |
На вибір |
Декоративно-прикладне мистецтво |
||||||
9 |
|
|
|
Сприйняття мистецтва. Декоративно-прикладне мистецтво в ОТМ та його види. |
Повторити різновиди ДПМ |
Змішана техніка |
10 |
|
|
Народна іграшка — пам’ять нації. Вивчення елементів яворівського та подільського розпису. |
Розрізняти види розпису ДПМ |
Живопис |
|
11 |
|
|
Декоративний розпис (петриківський розпис, полтавський, львівський) в образотворчому мистецтві. |
Порівнювати традиційні осередки ро-зпису |
Живопис |
|
12 |
|
|
Мистецтво вишивки. Символіка та колір в українській вишивці. Імітація вишивки в українському народному стилі з використанням рослинного та тваринного мотивів. |
Визначати специфічні засоби вира-зності виши-вки |
Змішана техніка |
|
13 |
|
|
Мистецтво витинанки. Історія розвитку витинанки в Україні. Вивчення типів витинанки, символіки. |
Пригадати класифікацію витинанок |
Витинанка |
|
14 |
|
|
Лялька-мотанка — берегиня роду. Виготовлення ляльки мотанки. |
Розрізняти сим-воли народного мистецтва |
Тканина |
|
15 |
|
|
Вертеп: мистецтво народжене вірою. Виготовлення персонажів різдвяного вертепу. |
Узагальнення вивченого матеріалу |
Паперо-пластика |
|
16 |
|
|
Узагальнюючий урок. |
Повторення |
На вибір |
|
ІІ семестр. Тема 2. «Дизайн». |
||||||
17 |
|
|
|
Мистецтво дизайну. Види дизайну (графічний, промисловий, ландшафтний, артдизайн) Створення емблеми навчальних кабінетів школи (мистецтва, фізики, математики, праці) |
Техніка безпеки при роботі з різними худ. мат. |
Змішана техніка |
18 |
|
|
Особливості засобів виразності видів дизайну. Інтегрований урок з використанням комп’ютера. |
Порівнювати засоби вираз-ності дизайну. |
Змішана техніка |
|
19 |
|
|
Дизайн посуду. Розпис посуду за власним ескізом (картонний шаблон).
|
Аналізувати колір і деталі в оформленні |
Живопис |
|
20 |
|
|
Дизайн інтер’єру. Виготовлення декоративного панно для оздоблення інтер’єру (кімната, кафе, школа і тд.) |
Розпізнавати інтер’єри різних приміщень |
Графіка |
|
|
||||||
21 |
|
|
|
Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Створити ескіз дизайну куточку дитячого майданчика. |
Природно-ландшафтний вплив на організацію простору |
Змішана техніка |
22 |
|
|
Промисловий дизайн як обличчя епохи. Конструювання та естетичне оформлення підставки для олівців і ручок. |
Спостерігати різновиди природніх форм |
Паперо-пластика |
|
23 |
|
|
Дизайн промисловий. Моделювання транспортних засобів . |
Техніка безпеки при роботі з рі-зними худ. мат. |
Паперо-пластика |
|
24 |
|
|
Біоніка як джерело ідей промислового дизайну. Виконання проектного ескізу транспортного засобу або побутової техніки. |
Характеризувати біоформи. |
Змішана техніка |
|
25 |
|
|
Сучасний дизайн та імідж людини. Створення ескізів сучасного жіночого чи чоловічого костюму із використанням народних мотивів, створення ескізу аксесуарів з народними мотивами (шкільний рюкзак, жіноча сумка). |
Порівнювати одяг різного напрямку діяльності. |
Змішана техніка |
|
26 |
|
|
Зачіска — краса і стиль, що створює дизайнер. Виконання начерків художнього моделювання зачіски для створення індивідуального стилю людини. |
Узагальнення набутих знань |
Графіка |
|
27 |
|
|
Узагальнюючий урок. Оформлення та виставка робіт. |
Повторення |
На вибір |
|
28 |
|
|
Дизайн графічний. Прикладна графіка. Види графіки. Графічні техніки. |
Розпізнавати графічні техніки |
Змішана техніка |
|
29 |
|
|
Види художньо-прикладної графіки . Рекламний дизайн. Створення ескізу рекламного плакату художніх матеріалів або концертної афіші (плакат, рекламна продукція). |
Порівнювати різні види прикладної графіки |
Живопис |
|
30 |
|
|
Художнє оформлення книги. Поняття «Буквиця», шрифт, офорт. |
Специфіка оформлення книг |
Графіка |
|
31 |
|
|
Графіті — мистецтво вулиць. Створення ескізу напису вашого імені у стилі мистецтва графіті, за допомогою літер передаючи власний характер, уподобання, суть власного «Я». |
Техніка безпеки при роботі з різними худ. мат. |
Змішана техніка |
|
32 |
|
|
Країна фестивалів. Розробка ескізу головної нагороди фестиваля кубка або пам’ятної статуетки (за вибором). |
Розпізнавати характерні особливості творів дизайну. |
Графіка |
|
33 |
|
|
Розробка дизайну інтер’єру кімнати в стилі пори року.
|
Аналізувати колір і деталі інтер’єру. |
Змішана техніка |
|
34 |
|
|
Образотворче мистецтво: діалог традицій і новаторство.
|
Розпізнавати характерні особливості творів дизайну. |
Живопис |
|
35 |
|
|
Узагальнюючий урок. Виставка робіт. |
Повторення |
На вибір |