Календарно-тематичне планування уроків з образотворчого мистецтва для учнів 7-х класів

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з образотворчого мистецтва для учнів 7-х класів
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план для 7 класу

 

К-ть

годин

Дата

 

Тема уроку

Домашнє завдання

Техніка виконання

7-А

7-Б

«Мистецтво: діалог традицій  і новаторства»

1 семестр.

Тема 1. «Мистецтво в нашому житті».

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

Передача простору. Повітряний, візуальний, умовний простір. Виконання композиції «Простір»

Вивчити поняття у словниках

Змішана

2

 

 

Перспектива. Передача просторової та лінійної перспективи в пейзажі.

Спостерігати архітектурні образи в гармо-нії з природнім середовищем

Графіка

3

 

 

Зображення на площині. Відтворення лінійної та повітряної перспективи в творчій композиції за уявою "Дерево серед степу".(гризаль)

Узагальнення набутих знань

Змішана техніка

4

 

 

Інтер’єр у житті людини.. Побудова фронтального інтер’єру за уявою "Моя кімната", "Спортзал".

Висловлювати судження про специфіку інтер’єру

Живопис

 

 

 

 

 

5

 

 

 

Архітектурні стилі. Інтегрований урок з використанням комп’ютера.

Розпізнавати стилі та націо-нальні традиції в архітектурі

Змішана техніка

6

 

 

Сприйняття мистецтва. Монументальне мистецтво.. Імітація вітража в готичному стилі.

Розрізняти художні стилі в в архітектурі

Паперо-пластика

7

 

 

 Архітектурні пам’ятки України. Створення живописної композиції на одну із тем «Старовинна фортеця», «Замкова гора», «Храми рідного краю»

Наводити приклади історичних міст

Змішана техніка

8

 

 

 

Узагальнюючий урок.

Повторення

На вибір

Декоративно-прикладне мистецтво

9

 

 

 

Сприйняття мистецтва. Декоративно-прикладне мистецтво в ОТМ та його види.

Повторити різновиди ДПМ

Змішана техніка

10

 

 

Народна іграшка — пам’ять нації. Вивчення елементів яворівського та подільського розпису.

Розрізняти види розпису ДПМ

Живопис

11

 

 

Декоративний розпис (петриківський розпис, полтавський, львівський) в образотворчому мистецтві.

Порівнювати традиційні осередки ро-зпису

Живопис

12

 

 

Мистецтво вишивки. Символіка та колір в українській вишивці. Імітація вишивки в українському народному стилі з використанням рослинного та тваринного мотивів.

Визначати специфічні засоби вира-зності виши-вки

Змішана техніка

13

 

 

Мистецтво витинанки. Історія розвитку витинанки в Україні. Вивчення типів витинанки, символіки.

Пригадати класифікацію витинанок

Витинанка

14

 

 

Лялька-мотанка — берегиня роду. Виготовлення ляльки мотанки.

Розрізняти сим-воли народного мистецтва

Тканина

15

 

 

Вертеп: мистецтво народжене вірою. Виготовлення персонажів різдвяного вертепу.

Узагальнення вивченого матеріалу

Паперо-пластика

16

 

 

Узагальнюючий урок.

Повторення

На вибір

ІІ семестр.

Тема 2. «Дизайн».

17

 

 

 

Мистецтво дизайну. Види дизайну (графічний, промисловий, ландшафтний, артдизайн) Створення емблеми навчальних кабінетів школи (мистецтва, фізики, математики, праці)

Техніка безпеки при роботі з різними худ. мат.

Змішана техніка

18

 

 

Особливості засобів виразності видів дизайну. Інтегрований урок з використанням комп’ютера.

Порівнювати засоби вираз-ності дизайну.

Змішана техніка

19

 

 

Дизайн посуду. Розпис посуду за власним ескізом (картонний шаблон).

 

Аналізувати колір і деталі в оформленні

Живопис

20

 

 

Дизайн інтер’єру. Виготовлення декоративного панно для оздоблення інтер’єру (кімната, кафе, школа і тд.)

Розпізнавати інтер’єри різних приміщень

Графіка

 

 

 

 

 

21

 

 

 

Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Створити ескіз дизайну куточку дитячого майданчика.

Природно-ландшафтний вплив на організацію простору

Змішана техніка

22

 

 

Промисловий дизайн як обличчя епохи. Конструювання та естетичне оформлення підставки для олівців і ручок.

Спостерігати різновиди природніх форм

Паперо-пластика

23

 

 

Дизайн промисловий. Моделювання транспортних засобів .

Техніка безпеки при роботі з рі-зними худ. мат.

Паперо-пластика

24

 

 

Біоніка як джерело ідей промислового дизайну. Виконання проектного ескізу транспортного засобу або побутової техніки.

Характеризувати біоформи.

Змішана техніка

25

 

 

Сучасний дизайн та імідж людини. Створення ескізів сучасного жіночого чи чоловічого костюму із використанням народних мотивів, створення ескізу аксесуарів з народними мотивами (шкільний рюкзак, жіноча сумка).

Порівнювати одяг різного напрямку діяльності.

Змішана техніка

26

 

 

Зачіска — краса і стиль, що створює дизайнер. Виконання начерків художнього моделювання зачіски для створення індивідуального стилю людини.

Узагальнення набутих знань

Графіка

27

 

 

Узагальнюючий урок. Оформлення та виставка робіт.

Повторення

На вибір

28

 

 

Дизайн графічний. Прикладна графіка.

Види графіки. Графічні техніки.

Розпізнавати графічні техніки

Змішана техніка

29

 

 

Види художньо-прикладної графіки . Рекламний дизайн. Створення ескізу рекламного плакату художніх матеріалів або концертної афіші (плакат, рекламна продукція).

Порівнювати різні види прикладної графіки

Живопис

30

 

 

Художнє оформлення книги. Поняття  «Буквиця», шрифт, офорт.

Специфіка оформлення книг

Графіка

31

 

 

Графіті — мистецтво вулиць. Створення ескізу напису вашого імені у стилі мистецтва графіті, за допомогою літер передаючи власний характер, уподобання, суть власного «Я».

Техніка безпеки при роботі з різними худ. мат.

Змішана техніка

32

 

 

Країна фестивалів. Розробка ескізу головної нагороди фестиваля кубка або пам’ятної статуетки (за вибором).

Розпізнавати характерні особливості творів дизайну.

Графіка

33

 

 

Розробка дизайну інтер’єру кімнати в стилі пори року.

 

Аналізувати колір і деталі інтер’єру.

Змішана техніка

34

 

 

Образотворче мистецтво: діалог традицій і новаторство.

 

Розпізнавати характерні особливості творів дизайну.

Живопис

35

 

 

Узагальнюючий урок.  Виставка робіт.

Повторення

На вибір

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мартиненко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
8649
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку