Фотографії в рекламі привертають більше уваги, ніж малюнки. Ілюстрації, що зображують людей, привертають увагу на 23% більше, ніж ілюстрації, що зображують неживі предмети. Малюнки привертають увагу дітей, і їх часто використовують у відповідній рекламі. Рекламні оголошення, надруковані на кольоровому папері, більш ефективні, ніж на простому. Око спочатку затримується на кольоровій рекламі, а потім вже на чорно-білій.
За ступенем сприйняття кольорів від кращого до гіршого вони розташовуються в наступному порядку1) синій на білому (логотипи IBM, Nokia, Sony, HP); 2) чорний на жовтому (Білайн, UPS, фотостудія Leop. ART); 3) зелений на білому (BP); 4) чорний на білому (Sony Walkman); 5) зелений на червоному, червоний на жовтому (МТС); 6) червоний на білому; 7) помаранчевий на чорному; 8) чорний на пурпурному; 9) помаранчевий на білому (Palm); 10) червоний на зеленому.
ОСНОВНІ ШРИФТИ І ЇХ СПРИЙНЯТТЯ Шрифт є виразником культурної спадщини народу і розглядається як засіб естетичного і художнього оформлення носія інформації, в поліграфії є одним з найважливіших засобів оформлення будь-якої друкованої продукції. Найбільш зручно читаються і є розбірливими шрифти Times Roman і Verdana. Саме ці шрифти вживаються в більшості рекламних плакатів. Ними виконується найбільш важлива інформація, яку бажає донести продавець до споживача товару.
У сучасній рекламі існує тенденція - використовувати шрифти без зарубок. Гарнітура Verdana є прикладом шрифту без зарубок. Букви в цьому шрифті мають геометричну форму, вони однакової товщини, акуратні і відкриті. Такий шрифт, на думку психологів, позитивно впливає на візуальне сприйняття.
На легкість для читання впливають такі фактори: Форма шрифтових знаків (малюнок або тип шрифту, розмір, пропорційність відносини ширини знака до його висоти, ритм форми, насиченість, колір); Шрифтова композиція (довжина рядка (написи) або ширина шрифтового поля (колонки), пробіл навколо рядка або шрифтового поля, інтервал між рядками, шрифтовими полями, форма рядків, шрифтового поля, ритм рядка і композиції тексту, колірне рішення); Чіткість шрифту (відношення кольору шрифту до кольору фону, фактура, якість виконання); Ясність шрифту (впізнаваність знаків, їх диференційованість, виправдана простота форм, представлення змісту).
Мета афіш Сповістити аудиторію про захід, що готується (концерт, виставу) Плакат і афіша впливають на глядача дуже короткий час (скороминущий погляд). Саме тому вони повинні бути дуже емоційні і красиві, щоб змусити погляд людини зупинитися і уважніше вдивитися у зміст. плакат або афіша повинні доставляти глядачам (потенційним покупцям) естетичну насолоду.