Презентація "Рекламний дизайн"

Про матеріал
Презентація містить матеріали про професію рекламного дизайнера, рекламну продукцію, основні ознаки та призначення рекламного плакату, особливості композиції плакату та зразки сучасних рекламних плакатів та афіш.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Рекламний дизайн

Номер слайду 2

Мета. Поглибити знання учнів про прикладну графіку плакат, сформувати уявлення учнів про рекламний дизайн розвивати вміння створювати ескіз рекламного інформаційного плакату. Виховувати прагнення до особистої творчості.

Номер слайду 3

Завдання уроку. Професія рекламного дизайнера. Рекламна продукція. Основні ознаки та призначення рекламного плакату. Особливості композиції плакату. Творче завдання: створити ескіз рекламного плакату художніх матеріалів або концертної афіші.

Номер слайду 4

Сучасна реклама - складне виробництво, що вимагає всебічних знань. Графічний дизайн в рекламі - це процес вирішення проблеми візуальними засобами. Мета рекламного дизайну в тому, щоб створити візуальне рішення проблеми комунікації, створити правильний образ, зрозумілий аудиторії.  

Номер слайду 5

Найбільша проблема в рекламі, коли дизайнер (або дизайн-бюро) закохується в свій прекрасний твір, створюючи те, що подобається самому собі, забуваючи, що він існує на гроші замовника і повинен стояти «на сторожі капіталістичних інтересів, забезпечуючи рівні продажів і робочі місця

Номер слайду 6

Фотографії в рекламі привертають більше уваги, ніж малюнки. Ілюстрації, що зображують людей, привертають увагу на 23% більше, ніж ілюстрації, що зображують неживі предмети. Малюнки привертають увагу дітей, і їх часто використовують у відповідній рекламі. Рекламні оголошення, надруковані на кольоровому папері, більш ефективні, ніж на простому. Око спочатку затримується на кольоровій рекламі, а потім вже на чорно-білій. 

Номер слайду 7

За ступенем сприйняття кольорів від кращого до гіршого вони розташовуються в наступному порядку1) синій на білому (логотипи IBM, Nokia, Sony, HP); 2) чорний на жовтому (Білайн, UPS, фотостудія Leop. ART); 3) зелений на білому (BP); 4) чорний на білому (Sony Walkman); 5) зелений на червоному, червоний на жовтому (МТС); 6) червоний на білому; 7) помаранчевий на чорному; 8) чорний на пурпурному; 9) помаранчевий на білому (Palm); 10) червоний на зеленому. 

Номер слайду 8

Слід зазначити, що синій на білому вживається найчастіше у високотехнологічній сфері товарів і послуг. Не меншу роль, ніж колір, в рекламі виконують особливі психологічні ефекти.

Номер слайду 9

ОСНОВНІ ШРИФТИ І ЇХ СПРИЙНЯТТЯ Шрифт є виразником культурної спадщини народу і розглядається як засіб естетичного і художнього оформлення носія інформації, в поліграфії є ​​одним з найважливіших засобів оформлення будь-якої друкованої продукції. Найбільш зручно читаються і є розбірливими шрифти Times Roman і Verdana. Саме ці шрифти вживаються в більшості рекламних плакатів. Ними виконується найбільш важлива інформація, яку бажає донести продавець до споживача товару. 

Номер слайду 10

У сучасній рекламі існує тенденція - використовувати шрифти без зарубок. Гарнітура Verdana є прикладом шрифту без зарубок. Букви в цьому шрифті мають геометричну форму, вони однакової товщини, акуратні і відкриті. Такий шрифт, на думку психологів, позитивно впливає на візуальне сприйняття. 

Номер слайду 11

На легкість для читання впливають такі фактори:  Форма шрифтових знаків (малюнок або тип шрифту, розмір, пропорційність відносини ширини знака до його висоти, ритм форми, насиченість, колір);  Шрифтова композиція (довжина рядка (написи) або ширина шрифтового поля (колонки), пробіл навколо рядка або шрифтового поля, інтервал між рядками, шрифтовими полями, форма рядків, шрифтового поля, ритм рядка і композиції тексту, колірне рішення);  Чіткість шрифту (відношення кольору шрифту до кольору фону, фактура, якість виконання); Ясність шрифту (впізнаваність знаків, їх диференційованість, виправдана простота форм, представлення змісту). 

Номер слайду 12

Мета афіш Сповістити аудиторію про захід, що готується  (концерт, виставу) Плакат і афіша впливають на глядача дуже короткий час (скороминущий погляд). Саме тому вони повинні бути дуже емоційні і красиві, щоб змусити погляд людини зупинитися і уважніше вдивитися у зміст. плакат або афіша повинні доставляти глядачам (потенційним покупцям) естетичну насолоду.

Номер слайду 13

Дизайн плакатів і дизайн афіш - особливий напрямок в поліграфічному дизайні. Створити гарний дизайн плаката вкрай важко. В одному зображенні повинні бути присутніми сюжет, інтрига, емоційне напруження, спонукання до дії і цілісність форми

Номер слайду 14

Зразки рекламних плакатів

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Творче завдання. Створити ескіз рекламного плакату художніх матеріалів або концертної афіші.

Номер слайду 41

Намалюй веселку

Номер слайду 42

намалюй веселку

pptx
Додано
9 березня 2020
Переглядів
20833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку