Технологічна карта проекту з образотворчого мистецтва «Емблеми малидослідження топонімів ( історія виникнення назв населених пунктів ) сіл .

Про матеріал
Мета проекту :зацікавити учнів до пошукової та творчої діяльності та ознайомити з походженням історичних назв малих населених пунктів Житомирщини ,сформувати у дітей здібність нестандартно трактувати (відтворювати) ту чи іншу тему, розвивати творче сприйняття і самостійність мислення, навчити дитину творчо підходити до рішення будь-яких проблем.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технологічна карта проекту з образотворчого мистецтва. Конча Інна Василівна Вчитель образотворчого мистецтва Видиборський ліцей інформаційних технологій Черняхівської РДА Житомирської області

Номер слайду 2

Опис навчального проекту. Назва проекту «Моє Полісся»Тема «Емблеми малих населених пунктів Полісся»

Номер слайду 3

Мета :зацікавити учнів до пошукової та творчої діяльності та ознайомити з походженням історичних назв малих населених пунктів Житомирщини ;сформувати у дітей здібність нестандартно трактувати (відтворювати) ту чи іншу тему, розвивати творче сприйняття і самостійність мислення, навчити дитину творчо підходити до рішення будь-яких проблем.

Номер слайду 4

Завданняформування в учнів навичок отримувати, осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел;ефективне та творче застосування набутих знань та досвіду на практиці;використання суб’єктивного досвіду набутого учнями;підвищення рівня самоосвітньої та творчої активності учнів;розвивати мисленнєву діяльність школярів та творчі здібності.

Номер слайду 5

Тип проекту{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}за основною діяльністюза предметною галуззюза характером контакту за тривалістю за кількістю учасників Дослідницько-творчий Міжпредметний (історія , образотворче мистецтво)Серед учнів класу Короткостроковий (2 неділі)Індивідуальний

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Учасники проекту. Учні 7 класу. Стислий опис проекту. Учні роблять дослідження топонімів ( історія виникнення назв населених пунктів ) сіл Житомирської області. Обирають цікаві на їх погляд назви сіл. Наступним етапом роботи над проектом є створення ескізів емблем обраних ними населених пунктів . Результати роботи представляють у вигляді презентації ескізів в подальшому оформлених в альбом .

Номер слайду 7

Етапи роботи над проектом 1. Підготовчий етап {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності вчителя 1. Представлення теми .2. Мотивація . Мозковий штурм.«Який герб нашої держави?» «Чи має герб місто Житомир ?» « Чи має герб смт Черняхів ?» « А чи є герб, емблема у нашого села?»( демонстрація прикладів гербів)3. Допомога у постановці завдання «Як встановити «справедливість?» - Створити ескізи емблем населених пунктів. 4. Згадати з учнями , що таке емблема ,геральдика , стилізація . На цих чотирьох етапах використовується наочність .5. Розподіл завдань (завдання для кожного учня індивідуальне )Учні самі обирають населені пункти , які будуть ілюструвати для того , щоб під час пошуку опрацювали більшу кількість інформації .

Номер слайду 8

Мозковий штурм «- Який герб нашої держави?Чи має герб місто Житомир ?Чи має герб смт Черняхів ?- А чи є герб , емблема у нашого села?

Номер слайду 9

Малий герб України

Номер слайду 10

Великий герб України

Номер слайду 11

Герб Житомирської області Герб Житомира

Номер слайду 12

Черняхів

Номер слайду 13

СШААнглія. Франція. Польша

Номер слайду 14

Троянди на гербах Ланкастерів та Йорків під час “війни троянд” в Англії . Потім після укладення миру і об'єднання було створено стилізовану червоно-білу троянду нової династії Тюдорів .

Номер слайду 15

Ірландія. Гондурас

Номер слайду 16

Оман. Таїланд. Японія

Номер слайду 17

Емблема Видиборського ліцею

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Проблемне завдання : Як встановити справедливість? - Створити ескізи емблеми населених пунктів.

Номер слайду 20

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності учнів Учні обговорюють поставлене проблемне запитання. Пропонують шляхи вирішення .(створити такі емблеми для цих населених пунктів )

Номер слайду 21

Ембле́ма (від грец. έμβλημα — вставка, опукла прикраса) — умовне означення певного поняття, ідеї за допомогою зображення. Емблема нерідко розглядається як різновид алегорії, але відрізняється від неї тим, що можлива лише у пластичних мистецтвах.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Геральдику  визначають як гербознавство або мистецтво зображення та опису гербів. Її відносять до спеціальних історичних дисциплін, розглядаючи як складову історичної науки.

Номер слайду 24

Стилізація це один із прийомів візуальної організації образного вираження, при якому виявляються найбільш характерні риси предмета і відкидаються непотрібні деталі. Стилізація як процес роботи являє собою декоративне узагальнення зображуваних об'єктів (фігур, предметів) за допомогою ряду умовних прийомів зміни форми, об'ємних і колірних співвідношень

Номер слайду 25

Номер слайду 26

2. Етап планування {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності вчителя. Пропозиції вчителя , щодо плану роботи над проектом . Пропозиція вчителя , щодо часу виконання (2 неділі). Сформувати уявлення про очікувані результати форму звіту:усний захист проекту, коротка розповідь про походження назви населеного пункту з демонстрацією ескізу та опису техніки й використаних матеріалів . Результатом роботи над проектом буде сформованість у дітей вміння працювати самостійно, добирати матеріал для виконання завдання, оцінювати та аналізувати свою роботу та роботу однокласників. Запропонувати учням самостійно розробити критерії оцінювання роботи над проектом .

Номер слайду 27

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Ім’я Коментарі  Чи сподобався мені цей проект ?Чи був він для мене інформативним ?Чи зручними та зрозумілими були для мене рекомендації ?Чи сподобалось мені працювати одному ? Чи є мій вклад в кінцевий результат проекту ?Чи здобув я дослідницькі навички ?Які саме навички я здобув під час роботи над проектом ?Які навички під час роботи над проектом вдосконалив ?Яких навичок і знань мені не вистачало ?Щоб я змінив у своїй роботі над проектом ?Самооцінювання

Номер слайду 28

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності учнів. Розробка плану збір інформації про топоніми ;консультація з вчителем ;створення ескізів ;консультація з вчителем ;завершення роботи над ескізами ;(малюнок на аркушах А4 в обраній самостійно техніці та матеріалів );презентація ескізів;оцінювання роботи учасників проекту ;створення альбому ;Форма збору інформації – мережа Інтернет. Критерії оцінювання роботи над проектом .

Номер слайду 29

3. Етап дослідження , аналізу{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності вчителя1. На цьому етапі вчитель спостерігає , коригує діяльність учнів в разі потреби (проводить консультації з метою уникнути повтору назв населених пунктів , допомога у виправленні помилок в ескізах)Наголосити учням , що при використанні інформації , вони повинні також вказувати джерела з ,яких брали інформацію

Номер слайду 30

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності учнів1. На цьому етапі учні досліджують інформацію про топоніми Полісся .2. Самостійно обирають техніку та матеріали виконання творчого етапу проекту.

Номер слайду 31

4. Етап оформлення звіту та оцінювання {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності вчителя. Участь в колективному обговоренні, оцінюванні результатів проекту та процесу роботи над ним .

Номер слайду 32

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності учнів. Учні закінчують проекти. Захист проекту( усна коротка розповідь про походження назви населеного пункту з демонстрацією ескізу та опису техніки й використаних матеріалів ). Розповідають з якими труднощами зіткнулися під час виконання проекту , що їм найбільше сподобалось в процесі виконання , що не сподобалось . Оцінюють власні результати та результати однокласників.

Номер слайду 33

5. Етап підсумків {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності вчителя. Допомога у створенні альбому «Емблеми малих населених пунктів Полісся» (скомпонувати сторінки альбому , роздрукувати та зшити )

Номер слайду 34

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зміст діяльності учнів. Підводять підсумки роботи над проектом , оцінюють результат . Чи відповідає результат очікуванням .

Номер слайду 35

Ось , що у нас вийшло

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Ось такий вигляд має сторінка альбому

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Дякую за увагу 

pptx
Додав(-ла)
Вознюк Інна
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку