Календарно – тематичне планування уроків
складено відповідно донавчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів за
наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школи
Календарно-тематичне планування уроків з
Я у світі 3 клас (за підручником О.В. Тагліна, Г.Ж. Іванова)
1 год на тиждень (всього 35 годин)
ОПИС Змін
(За наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школи)
Підручники, за якими проводиться
викладання предмета
Клас
|
Предмет |
Інформація про підручник |
3
|
Я у світі
|
Автори - О.В. Тагліна, Г.Ж. Іванова (Харків.Видавництво «Ранок 2013р.) |
№ |
Зміст навчального матеріалу |
К-ть год |
Дата |
Прим |
|||
|
Я - Людина |
||||||
1 |
Вступ. Я – частина природи і суспільства |
1 |
|
|
|||
2 |
Моє зовнішнє «Я». |
1 |
|
|
|||
3 |
Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер,ідентичність (приналежність). |
1 |
|
|
|||
4 |
Самостійність та відповідальність. |
1 |
|
|
|||
5 |
Обговорення можливостей досягнення успіху. Практична робота:планування свого робочого дня. |
1 |
|
|
|||
6 |
Обговорення можливостей досягнення успіху. |
1 |
|
|
|||
7 |
Обов’язкові умови успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця. |
1 |
|
|
|||
Я та інші |
|||||||
8 |
Сім’я. Склад сім’ї. |
1 |
|
|
|||
9 |
Мої основні права та обов’язки в сім’ї. Родинні стосунки. Практична робота Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї. |
1 |
|
|
|||
10 |
Соціальна акція. «Здорова сім’я – здорова нація» |
1 |
|
|
|||
11
|
Школа. Традиції рідної школи. Права і обов’язки учня/ учениці. |
1 |
|
|
|||
12 |
Навчальний проект(колективний) Історія та традиції мого класу. |
|
|
|
|||
13 |
Людські чесноти. Навчальний проект «Людина має творити добро». |
1 |
|
|
|||
14
|
Ми – споживачі. Рольова гра «Рекламна агенція» |
1 |
|
|
|||
15 |
Стосунки з однокласниками. Учнівське самоврядування класу. |
1
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
16 |
Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу. Практична робота Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо. |
1 |
|
|
|||
17 |
Рольові ігри .Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, |
1 |
|
|
|||
18 |
Рольові ігри. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти під час екскурсії, походу і т.д. |
1 |
|
|
|||
|
Я – українець |
|
|||||
19 |
Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність. Відносини людей у суспільстві. |
1 |
|
|
|||
20 |
Україна – незалежна демократична держава. |
1 |
|
|
|||
21 |
Символи держави: Герб, прапор, Гімн, їх значення. |
1 |
|
|
|||
22 |
Громадяни України. |
1 |
|
|
|||
23 |
Якими правами я наділений/наділена як громадянин/ громадянка України? |
1 |
|
|
|||
24 |
Конституція України,Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини (робота з адаптованими текстами цих документів) |
1 |
|
|
|||
25 |
Практична робота Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки. |
1 |
|
|
|||
26 |
Навчальний проект «Славетні українці». |
1 |
|
|
|||
Я – європеєць |
|||||||
27 |
Європейський Союз – співтовариство народів Європи . |
11 1 |
|
|
|||
28 |
Україна – європейська держава. |
1 |
|
|
|||
29 |
Я – член європейської спільноти. |
1 |
|
|
|||
30 |
Земля – спільний дім для людей. |
1 |
|
|
|||
31 |
Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями |
1 |
|
|
|||
32 |
Навчальний проект «Винаходи людства, що змінили світ» |
1 |
|
|
|||
33 |
Соціальна (екологічна) акція «Зазирнути в майбутнє» |
1 |
|
|
|||
34
|
Практична роботаЩо я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? |
1 |
|
|
|||
35 |
Підсумковий урок за рік |
1 |
|
|
|||