Календарно-тематичне планування уроків з " Я у світі " 3 клас

Про матеріал

Календарно – тематичне планування уроків

складено відповідно донавчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів за

наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школи
Перегляд файлу

 

                        Календарно-тематичне планування уроків   з

           Я у світі      3 клас     а підручником О.В. Тагліна, Г.Ж. Іванова)

                                 1 год на тиждень (всього 35 годин)

 

                                                  ОПИС   Змін

 (За наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школи)

  1. Знято теми, які дублюються зі змістом предмету «Основи здоров’я» і які доцільніше вивчати на «Основах здоров’я» (Розвиток людини протягом життя, зовнішність людини).
  2. Доповнено чи конкретизовано теми, які повторюються в 3 і 4 класах програми «Я у світі» (Наприклад: «Людське Я» (3 клас) ; Дискусія на одну із тем ( на вибір): « Де закінчується щедрість і розпочинається марнотратство?», «Чим відрізняється стійкість від упертості?»  (4 клас); «Символи держави: Герб, Прапор, Гімн , їх значення».(3 клас) і Національні та державні символи України. Робота з документами. Обговорення с.10, с. 20, с.67. Конституції України. (4 клас) тощо.
  3. Включено в програму практичні роботи, рольові ігри, дискусію, навчальні проекти. Зроблено акцент на тому, що проекти можуть бути колективні, групові, індивідуальні. На кожен навчальний проект запропоновано кілька тем. Це дало змогу об’єднати деякі теми і цим, з одного боку, розвантажити програму, надати право вибору як вчителю так і учню, з іншого, підказати вчителеві на які аспекти варто звернути увагу. Наприклад, після теми «Національні та державні символи України» (4 клас) пропонується практична робота: «Створення фотоколажу ( проведення конкурсу малюнків) на одну із тем (на вибір): «Державні символи у моєму житті», «Хліб і сіль - символи української гостинності», «Свята нашої держави».
  4. Запропоновано практичні види діяльності, які можуть активізувати формування соціальної та громадянської компетентностей:
    • Дослідження діяльності дитячих екологічних організацій, станцій чи груп в твоєму селі, місті чи регіоні.
    • Екологічний рейд «Рідній природі - на допомогу».
    • Благодійна акція “Допомагаємо творити добро”.

 

                                      Підручники, за якими проводиться

 викладання предмета

 

 

 

Клас

 

 

Предмет

 

Інформація про підручник

 

3

 

 

   Я у світі

 

 

Автори - О.В. Тагліна, Г.Ж. Іванова

(Харків.Видавництво «Ранок 2013р.)

 

 

Зміст навчального матеріалу

К-ть

год

 

   Дата

 

Прим

 

Я - Людина

1

Вступ.

Я – частина природи і суспільства

1

 

 

2

Моє зовнішнє «Я». 

1

 

 

3

Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання,

 характер,ідентичність (приналежність).

1

 

 

4

Самостійність та відповідальність.

1

 

 

5

Обговорення можливостей досягнення успіху. Практична робота:планування свого робочого дня.

1

 

 

6

Обговорення можливостей досягнення успіху.

1

 

 

7

Обов’язкові умови успішного розвитку сучасної людини:

навчання, праця.

1

 

 

                                            Я та інші

8

Сім’я. Склад сім’ї.

1

 

 

9

Мої основні права та обов’язки в сім’ї. Родинні стосунки.

Практична робота

Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї.

1

 

 

10

Соціальна акція. «Здорова сім’я – здорова нація»

1

 

 

11

 

Школа. Традиції рідної школи. Права і обов’язки учня/ учениці.

1

 

 

12

Навчальний проект(колективний)

Історія та традиції мого класу.

 

 

 

13

Людські чесноти.

Навчальний проект  «Людина має творити добро».

1

 

 

14

 

Ми – споживачі. Рольова гра «Рекламна агенція»

1

 

 

15

Стосунки з однокласниками. Учнівське самоврядування класу.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу. Практична робота Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо. 

1

 

 

17

Рольові ігри .Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі,

1

 

 

18

 Рольові ігри. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти під час екскурсії, походу і т.д.

1

 

 

 

Я – українець

 

19

Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність. Відносини людей у суспільстві.

1

 

 

20

Україна – незалежна демократична держава.

1

 

 

21

Символи держави: Герб, прапор, Гімн, їх значення.

1

 

 

22

Громадяни України.

1

 

 

23

Якими правами я наділений/наділена як громадянин/ громадянка України?

1

 

 

24

Конституція України,Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини (робота з адаптованими текстами цих документів)

1

 

 

25

Практична робота

Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних  способів  поведінки.

1

 

 

26

Навчальний проект  «Славетні українці».

 1

 

 

 

Я – європеєць

27

Європейський Союз – співтовариство народів Європи .

11 1

 

 

28

Україна – європейська держава.

1

 

 

29

Я – член європейської спільноти.

1

 

 

30

Земля – спільний дім для людей.

1

 

 

31

Необхідність взаємодопомоги, співпраці,  охорони природи спільними зусиллями

1

 

 

32

Навчальний проект  «Винаходи людства, що змінили світ»

1

 

 

33

Соціальна (екологічна) акція  «Зазирнути в майбутнє»

1

 

 

34

 

Практична роботаЩо я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?

1

 

 

35

Підсумковий урок за рік

1

 

 

 

 

docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
6252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку