Календарно-тематичне планування уроків з зарубіжної літератури для 11 класу 2019-2020 н. р.

Про матеріал
алендарно-тематичне планування з зарубіжної літератури для 11 класу 2019-2020 н. р.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

зарубіжної літератури

2019-2020 н. р.

11 клас

  (1 год. на тиждень)

Навчальна програма із зарубіжної літератури (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року

Підручник: Зарубіжна література (рівень стандарту)  Євгенія Волощук. 2019

Форми контролю

ІІ семестр

(38 год)

Дата

Контрольні роботи у формі

Всього

2

 

У формі контрольного твору

0

 

Виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

2

06.04;  18.05

Позакласне читання (ПЧ)

1

25.05

Виразне читання (ВЧ)

0

 

Розвиток мовлення (РМ)

2

24.02;  30.03

Перевірка зошитів (ЗОШ)

 

5

27.01; 24.02; 30.03; 27.03; 25.05

ТО

 

2

06.04;

25.05

 

ІІ семестр

АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ (2 год.)

  1.  

 

Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники. Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950). Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості.

(ТЛ) Антиутопія, конфлікт, сатира, соціальна фантастика

20.01

 

  1.  

Джордж Оруелл «Скотоферма». Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.). 

27.01

ЗОШ

ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ XX СТ. (4 год.)

  1.  

Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика.

Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її діти».

Б. Брехт – драматург-новатор.  

(ТЛ) Епічний театр, підтекст, мотив, композиція.

03.02

 

  1.  

Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.

10.02

 

  1.  

Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».

Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти

17.02

 

  1.  

Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті».

Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»)  як відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі. Розвиток мовлення (письмовий). Твір- роздум. Найжахітливіша потвора для людини – це війна (за вивченими творами)

24.02

ЗОШ

ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ В ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ. (4 год.)

  1.  

Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».

Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.

02.03

 

  1.  

Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті.  (ТЛ) Притча, «магічний реалізм», підтекст, індивідуальний стиль письменника, національний колорит. 

16.03

 

  1.  

Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами».

Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.

Розвиток мовлення (усний). Есе. Чи прилетить янгол знову до людей?

30.03

ЗОШ

  1.  

Контрольнаа робота

06.04

ТО

ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТ. (2 год.)

  1.  

Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. 

Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах. 

13.04

 

  1.  

Література постмодернізму. Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».  Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори. (ТЛ) «Театр абсурду», постмодернізм, інтертекстуальність, «магічний реалізм».

27.04

ЗОШ

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ (3 год.)

  1.  

Джон Майкл Ґрін (нар. 1977). «Провина зірок».

Д. Ґрін – американський письменник, автор книжок для підлітків та молоді, відеоблоґер. «Провина зірок» – розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака та дівчини. Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору. Ліризм, іронічність оповіді.

04.05

 

  1.  

Контрольна робота

18.05

 

  1.  

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. ПЧ Купрін О. І. «Гранатовий браслет»

25.05

ЗОШ

ТО

 

docx
Додано
18 січня 2020
Переглядів
3519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку