Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником О.Д.Карпюк English 2 на І семестр,2 години на тиждень. Завжди користуюся такою формою планування
№ ур |
Дата 3-Б Вт-чт |
Тема уроку (за підручником О.Д.Карп`юк English 3,2014) |
Домашнє завдання |
1 |
|
Нова зустріч із Смайликом. Тренування вимови приголосних звуків |
В 1 с 4, В 4 с 5 |
2 |
|
Знайомство з Браунами (Ч 1). Відповіді на спеціальні запитання з What/ who / how / where |
В 1 с 6, В 4 с 7 |
3 |
|
Знайомство з Браунами (Ч 2).To be Present Simple. Читання голосних у відкритому і закритому складі |
В 1 с 8, В 3 с 9, В 2 с 6 РЗ |
4 |
|
Мої шкільні речі. Речення з прийменниками місця in, on, under |
В 3,4 c 11 В 1 с 7 РЗ |
5 |
|
Що ми вміємо робити?
|
В 3,4 с 12 |
6 |
|
У літньому таборі Грінвудс. Нові друзі |
В 1,2,3 с 14,15 |
7 |
|
Друзі з інших країн |
В 3 с 15,В 1 с 16 В 3 с 14 РЗ |
8 |
|
Життя у таборі Грінвудс. Вказівні займенники this/that |
В 1 с 18 В 1 c 15 РЗ |
9 |
|
Розваги у таборі Грінвудc.Наші хобі |
В 1 с 20 В 3,4 с 18 РЗ |
10 |
|
Телефонна розмова. Повторення матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля» |
В 1,2 с 22,23 В 2 с 19 РЗ |
11 |
|
Що ми любимо і не любимо робити? |
В 1 с 24,В 4 с 25 В 2 с 21 РЗ |
12 |
|
Лист від друга по переписці |
В 1 с 26,В 3 с 27 В 2 с 23 РЗ |
13 |
|
Мій друг по переписці |
В 5 с 29 письм. В 1 с 28 |
14 |
|
Родинне дерево. Присвійний відмінок іменників |
В 1 с 30,В 3 с 31 В 2 с 25 РЗ |
15 |
|
Мої друзі. Відповіді на спеціальні запитання з What/ Who/ Where |
В 1 с 32 В 2 с 26 РЗ |
16 |
|
У квартирі/ будинку. Прийменники місця in, on, under |
В1 c 34 В 1 с 27 РЗ |
17 |
|
Будинок у селі. Прийменники місця in, on, under |
В 3 с 37 В 2 с 28 РЗ |
18 |
|
У вітальні. Меблі |
В 1,4 с 38,39,В 2 с 29 |
19 |
|
Професії моїх батьків |
В 2,3 с 40,41 В 3 с 32 РЗ |
20 |
|
Лист від друга. Повторення матеріалу з теми «Моя сім`я та друзі» |
В 4 с 47 В 2 с 33 РЗ |
21 |
|
Ласкаво просимо до школи. Розклад Біла |
В 2 с 49 В 1,2 с 34 РЗ |
22 |
|
Мої улюблені уроки. Читання звуків [æ],[Λ], [i:] |
В 1 с 50, В 3 с 35 РЗ |
23 |
|
Що ми любимо і не любимо робити у школі |
В 3 с 54,В 1 с 37 РЗ |
24 |
|
Лист від Тараса. Розвиток навичок письма |
В 2 с 56,В 1,2 с 38 РЗ |
25 |
|
Мій розпорядок дня. Годинник. |
В 2,3 с 58,59 В 1,2 с 39 РЗ |
26 |
|
Розпорядок дня Мр. Джоунса |
В 3 с 60, В 5 с 62 В 2 с 41 РЗ |
27 |
|
Ми- старанні учні. Речення з модальними дієсловами can, may, could, must |
В 4 с 65 В 2 с 42 РЗ |
28 |
|
Лист-відповідь другові Контроль навичок письма |
В 5 с 62 повт.чит.буквосполучень |
29 |
|
Контроль навичок читання
|
В 2 с 42 РЗ |
30 |
|
Контроль навичок аудіювання |
Підг. Розповідь «Мій день» |
31 |
|
Контроль навичок говоріння
|
Повт. ЛО теми |
32 |
|
Узагальнення та повторення матеріалу,вивченого у І семестрі |
Повт. ЛО теми |