КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
уроків зарубіжної літератури
6 клас
(70 годин/ 2 год. на тиждень)
За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти» (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 6 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.
№ п/р |
ТЕМА УРОКУ |
К-сть годин |
Дата |
Дата |
|
ВСТУП. ХУДОЖНЯ Л-РА І МИСТЕЦТВО |
|
|
|
1. |
Специфіка художньої літератури як виду мистецтва, її подібність і відмінність від інших видів мистецтва.
|
1 |
|
|
2. |
Художній образ, особливості його сприйняття. Роль перекладачів у залученні українських читачів до скарбниці світової літератури. Традиційні образи в нац. л-рах
|
1 |
|
|
|
МІФИ НА ВСІ ЧАСИ (4 год). |
|
|
|
3. |
Поняття про міф, його відмінності від казки та легенди. Міфологія народів світу як джерело літературних сюжетів. Основні тематичні групи грецьких міфів. (ТЛ) Міф. |
1 |
|
|
4. |
Боги, герої і люди в давньогрецьких міфах. Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. |
1 |
|
|
5. |
Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації в міфі. |
1 |
|
|
6. |
Міфи про Геракла. Уславлення розуму й сили людини в циклі міфів про Геракла (на прикладі 1-2 міфів). |
1 |
|
|
7. |
УПЧ №1. Деметра і Персефона. Міфологічне уявлення давніх греків про зміни пір року. |
1 |
|
|
8. |
УРМ №1. (письмово). Улюблений міфологічний герой. |
1 |
|
|
9. |
Діагностувальна робота № 1 за темою «Міфи на всі часи» |
1 |
|
|
|
ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА (19 год). |
|
|
|
10. |
Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна. . |
1 |
|
|
11. |
Образ Діка Сенда, мужність і людяність героя. |
1 |
|
|
12. |
Дік Сенд і його друзі. |
1 |
|
|
13. |
Дік Сенд і Негоро. Проблема рабства в романі «П’ятнадцятирічний капітан». |
1 |
|
|
14. |
Образи природи та ідея її пізнання в романі «П’ятнадцятирічний капітан». |
1 |
|
|
15. |
Діагностувальна робота №2. Твір «Привабливість образу Діка Сенда» |
1 |
|
|
16. |
Чарльз Діккенс . «Різдвяна пісня в прозі». Подорож Скруджа в часі й просторі. |
1 |
|
|
17-18. |
Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. |
2 |
|
|
19. |
Реальні та фантастичні елементи в сюжеті повісті «Різдвяна пісня в прозі». |
1 |
|
|
20. |
Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні) у творі «Різдвяна пісня в прозі». |
1 |
|
|
21. |
Микола Васильович Гоголь. Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом». |
1 |
|
|
22. |
Українські народні традиції та звичаї у творі «Ніч перед Різдвом». Поєднання фантастичного і реального. |
1 |
|
|
23. |
Тема кохання у повісті «Ніч перед Різдвом». Образи Оксани і Вакули. Виразне читання уривків повісті. |
1 |
|
|
24. |
Гумор в повісті, особливості її мови. Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). |
1 |
|
|
25. |
УРМ №2. Учнівський проект. «Святкування Різдва народами різних країн світу». |
1 |
|
|
26. |
Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність. |
1 |
|
|
27. |
Чарівний світ і казкові образи твору. Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами. |
1 |
|
|
28. |
Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві у творі «Міо, мій Міо». |
1 |
|
|
29. |
Діагностувальна робота №3 за темою «Пригоди і фантастика». |
1 |
|
|
30. |
Віра в перемогу дружби та людяності у творі «Міо, мій Міо». |
|
|
|
31. |
УПЧ №2. У. Старк. «Маленька книжка про любов». |
|
|
|
32. |
Повторення вивченого за І семестр. Літературний квест. |
|
|
|
|
|
|
|
|