КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
уроків зарубіжної літератури
5 клас
(70 годин / 2 години на тиждень)
IІ семестр
За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-9 класи» , автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В.,Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П.,Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А. рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р), за підручником «Зарубіжна література. 5 клас» авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М. (К., ВЦ «Академія», 2021).
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
уроків зарубіжної літератури
5 клас
(70 годин / 2 години на тиждень)
IІ семестр
За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-9 класи» , автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В.,Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П.,Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А. рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р), за підручником «Зарубіжна література. 5 клас» авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М. (К., ВЦ «Академія», 2021).
№ п/р |
ТЕМА УРОКУ |
К-сть годин |
Дата |
Дата |
|
СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ (9 год)
|
|
|
|
1 |
Дж. Кітс. «Про коника та цвіркуна» . Поетизація природи, утвердження зв’язку природи й людини; утілення любові та дбайливого ставлення до довкілля. Виразне читання поезії напам’ять. |
1 |
|
|
2 |
Редьярд Кіплінг. «Мауглі». Історія хлопчика, якого виховали тварини, його дружба з ними. |
1 |
|
|
3 |
Сміливість, кмітливість, доброта Мауглі. |
1 |
|
|
4 |
Яскравість характерів персонажів-тварин, утілення в них людських рис. Закони джунглів і цінності людського життя. |
1 |
|
|
5 |
Ідея відповідальності людини за природний світ. |
1 |
|
|
6 |
Ернест Сетон-Томпсон. «Лобо» Авторські спостереження за світом природи. |
1 |
|
|
7 |
Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських характеристиках. |
1 |
|
|
8-9 |
Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин. |
2 |
|
|
10 |
УРМ 1. (усно). Створення розповіді про головного героя твору – Лобо. |
1 |
|
|
11 |
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою «Слухаємо голоси природи» (різнорівневі завдання) |
1 |
|
|
|
СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ (10 год) |
|
|
|
12 |
Ернст Гофман «Лускунчик і Мишачий король». Реальний світ і вигадка в казці. |
1 |
|
|
13 |
Характер головної героїні (Марі). |
1 |
|
|
14 |
Фантастичні перетворення персонажів. Битва добра і зла. |
1 |
|
|
15 |
Символічний образ Різдва, різдвяної ялинки. Ідеї добра, людяності, любові. |
1 |
|
|
16 |
Значення мрії в житті людини |
1 |
|
|
17 |
Елеанор Портер. «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм Полліанни |
1 |
|
|
18 |
Полліанна та її позитивний вплив на життя міста, долю інших людей. Творча фантазія головної героїні. |
1 |
|
|
19 |
Зміни у внутрішньому світі й житті інших персонажів після зустрічі з Полліанною. |
1 |
|
|
20 |
Ідея відчуття радості життя, що змінює світ на краще. |
1 |
|
|
21 |
Художні засоби розкриття образу Полліанни. |
1 |
|
|
22 |
Контрольний твір |
1 |
|
|
23 |
УПЧ. 1.Л..Керролл. «Аліса в Країні Див». Світ уяви героїні та її захопливі пригоди. |
1 |
|
|
|
У ВИРІ ЗАХОПЛИВИХ ПРИГОД (11год) |
|
|
|
24 |
Марк Твен. «Пригоди Тома Соєра» Світ дитинства в романі. |
1 |
|
|
25 |
Том Соєр і Гекльберрі Фінн. Життя містечка і пригоди юних друзів. |
1 |
|
|
26 |
Мрії Тома, його витівки, бажання самоствердитися. |
1 |
|
|
27 |
Том Соєр і Беккі. Риси характеру Тома, що розкриваються в стосунках з іншими. |
1 |
|
|
28 |
Сміливість і заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим і людянішим. |
1 |
|
|
29 |
УРМ 2. (письмово). Порівняльна характеристика Тома Сойєра і Гекльберрі Фінна. |
1 |
|
|
30-31 |
Туве Янсон . «Комета прилітає». Чарівність художнього світу твору. |
2 |
|
|
32-33 |
Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти і щирості. |
2 |
|
|
34 |
Утілення в образах головних героїв сімейних цінностей. |
1 |
|
|
35 |
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою «У вирі захопливих пригод». Різнорівневі завдання. |
1 |
|
|
36 |
УПЧ. 2. П. Маар. «Суботик повертається в суботу». Оптимістичний образ героя. Реальне й фантастичне в творі. |
1 |
|
|
37 |
Підсумковий урок. Бал літературних героїв. |
1 |
|
|
38 |
Список л-ри на літо. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|