КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків зарубіжної літератури 5 кл (II семестр) (НУШ)

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків зарубіжної літератури

5 клас

(70 годин / 2 години на тиждень)

IІ семестр

За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-9 класи» , автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В.,Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П.,Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А. рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р), за підручником «Зарубіжна література. 5 клас» авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М. (К., ВЦ «Академія», 2021).

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків зарубіжної літератури

5 клас

(70 годин / 2 години на тиждень)

IІ семестр

За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-9 класи»  , автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В.,Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П.,Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А. рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р), за підручником «Зарубіжна література. 5 клас» авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М. (К., ВЦ «Академія», 2021).

№ п/р

ТЕМА УРОКУ

К-сть годин

Дата

Дата

 

СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ (9 год)

 

 

 

 

1

 Дж. Кітс. «Про коника та цвіркуна» .

Поетизація природи, утвердження зв’язку природи й людини; утілення любові та дбайливого ставлення до довкілля. Виразне читання поезії напам’ять.

1

 

 

2

Редьярд Кіплінг. «Мауглі».

Історія хлопчика, якого виховали тварини, його дружба з ними.

1

 

 

3

Сміливість, кмітливість, доброта

Мауглі.

1

 

 

4

Яскравість характерів персонажів-тварин, утілення в них людських рис. Закони джунглів і цінності людського життя.

1

 

 

5

Ідея відповідальності людини за природний

світ.

1

 

 

6

Ернест Сетон-Томпсон. «Лобо»

Авторські спостереження за світом природи.

1

 

 

7

Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських характеристиках.

1

 

 

8-9

Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин.

2

 

 

10

УРМ 1. (усно). Створення розповіді про головного героя твору – Лобо.

1

 

 

11

 Діагностування прогресу набуття учнями знань і

компетентностей  за темою  «Слухаємо голоси природи» (різнорівневі завдання)

1

 

 

 

СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ (10 год)

 

 

 

12

Ернст Гофман «Лускунчик і Мишачий король». Реальний світ і вигадка в казці.

1

 

 

13

Характер головної героїні (Марі).

1

 

 

14

Фантастичні перетворення персонажів. Битва добра і зла.

1

 

 

15

Символічний образ Різдва, різдвяної ялинки. Ідеї добра, людяності, любові.

1

 

 

16

Значення мрії в житті людини

1

 

 

17

Елеанор Портер. «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм Полліанни

1

 

 

18

Полліанна та її позитивний вплив на життя міста, долю інших людей. Творча фантазія головної героїні.

1

 

 

19

Зміни у внутрішньому світі й житті інших

персонажів після зустрічі з Полліанною.

1

 

 

20

Ідея відчуття радості життя, що змінює світ на краще.

1

 

 

21

Художні засоби розкриття образу Полліанни.

1

 

 

22

Контрольний твір

1

 

 

23

УПЧ. 1.Л..Керролл. «Аліса в Країні Див». Світ  уяви героїні та  її  захопливі пригоди. 

1

 

 

 

У ВИРІ ЗАХОПЛИВИХ ПРИГОД (11год)

 

 

 

24

Марк Твен. «Пригоди Тома Соєра»

  Світ дитинства в романі. 

1

 

 

25

Том Соєр і Гекльберрі Фінн. Життя містечка і пригоди юних друзів.

1

 

 

26

Мрії Тома, його витівки, бажання самоствердитися.

1

 

 

27

Том Соєр і Беккі. Риси характеру Тома,

що розкриваються в стосунках з іншими.

1

 

 

28

Сміливість і заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим і людянішим.

1

 

 

29

УРМ 2. (письмово). Порівняльна характеристика Тома Сойєра і Гекльберрі Фінна.

1

 

 

30-31

Туве Янсон . «Комета прилітає».

Чарівність художнього світу твору.

2

 

 

32-33

Казкові персонажі, утілення в них ідей

доброти і щирості.

2

 

 

34

Утілення в образах головних героїв сімейних цінностей.

1

 

 

35

Діагностування прогресу набуття учнями знань і

компетентностей за темою  «У вирі захопливих пригод». Різнорівневі завдання.

1

 

 

36

УПЧ. 2. П. Маар. «Суботик повертається в суботу». Оптимістичний образ героя. Реальне й фантастичне в творі.

1

 

 

37

Підсумковий урок. Бал літературних героїв.

1

 

 

38

Список л-ри на літо.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 січня 2023
Переглядів
7293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку