КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
уроків зарубіжної літератури
6 клас
70 годин (2 години на тиждень)
ІІ семестр
Складено відповідно до програми: Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03 серпня 2022 року № 698); За підручником «Світова література (Ніколенко, Конєва, Орлова)
Усього – 70 годин;
текстуальне вивчення творів – 56 годин;
розвиток мовлення – 4 години;
позакласне читання – 4 години;
резервний час – 6 годин.
ІІ СЕМЕСТР
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть годин |
Очікувані результати |
Домашнє завдання (орієнтовне) |
Примітка |
|
ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ (12ГОД) |
|||||||
33 |
|
Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості Паспорт твору https://dovidka.biz.ua/35-kilo-nadii-analiz-tvoru-pasport/ Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=40dx2eIrdz4&t=15s Книга https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8519
|
1 |
Учень (учениця):
зіставляє літературні твори з їхніми екранізаціями, ілюстраціями (за вибором). |
Створити сторінку «Інстаграм Грегуара Дюбоска» |
|
|
34 |
|
Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи) |
1 |
Скласти невелике повідомлення «Чи важлива для мене підтримка дорослих?» |
|
||
35 |
|
Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця. Відкритий фінал повісті.
Інтерактивна вправа |
1 |
Підготувати цитати про стосунки Грегуара з батьками,дідусем, бабусею |
|
||
36 |
|
Джек Лондон (1876–1916). Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання «Жага до життя». Особливості сюжету та ідеї оповідання. Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=iY246zpDMPI |
1 |
Написати лист головному героєві |
|
||
37 |
|
Інтерактивна вправа |
1 |
Написати твір-мініатюру «Перемагають лише сильні» |
|
||
38 |
|
Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва у творі Дж. Лондона «Жага до життя» |
1 |
Намалювати карту пересування героїв оповідання. |
|
||
39 |
|
Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання. Тест-вікторина https://learningapps.org/view16602005 |
1 |
|
Зробити памятку «Як вижити в екстремальній ситуації» |
|
|
40 |
|
ПЧ№ 3 Філософія життя і смерті в повісті Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані» Книга |
1 |
|
|
||
41 |
|
РМ (усно) Усне висловлювання щодо проблеми вибору у складній життєвій ситуації (на основі вивчених творів) |
1 |
Підготувати доповідь про життя та творчість Ульфа Старка |
|
||
42 |
|
Ульф Старк (1944-2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі Книга http://metoduchna-palitra.blogspot.com/p/blog-page_565.html Довідка https://zl.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/z2_2020_2-8.pdf Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=uulPaYxADAE |
1 |
|
Написати прислів’я та приказки про сім’ю, сімейні цінності. |
|
|
43 |
|
Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч Конспект уроку https://padlet.com/kaya3093/kbjyef1uq3yk/wish/259768088 Літературний пазл https://learningapps.org/watch?v=p8cuuezta18 |
1 |
Написати твір-мініатюру «Моя унікальна сім’я» |
|
||
44 |
|
Сенс назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.) |
1 |
|
Підготуватися до контрольної роботи |
|
|
45 |
|
Контрольний твір «Головне в житті – бути людиною», « У чому полягає сенс людського життя» |
1 |
|
|
||
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ (8 ГОД) |
|||||||
|
|||||||
46 |
|
Мацуо Басьо (1644—1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Вивчити напам’ять 3-4 хайку Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку
|
1 |
Учень (учениця):
|
Вивчити напам’ять 3-4 хайку |
|
|
47 |
|
Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст. Виразне читання напам’ять хайку М. Басьо |
1 |
Спробувати написати власні хайку |
|
||
48 |
|
Роберт Бернс (1759—1796). "Моє серце в верховині …" . Ідея любові до Батьківщини, до рідного краю . Антитеза.
|
1 |
Вивчити напамять "Моє серце в верховині …" |
|
||
49 |
|
Виразне читання напам’ять. Роберт Бернс "Моє серце в верховині …" . Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.)
|
1 |
називає імена видатних українських перекладачів творів зарубіжних поетів, демонструє майстерність їхніх художніх перекладів, барви української мови. |
Написати твір-роздум «Про що змушують замислитись вірші Роберта Бернса?» |
|
|
50 |
|
Генрі Лонгфелло (1807—1882). «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі . Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-genri-longfello-pisna-pro-gajavatu-228286.html Вікторина https://learningapps.org/view6879835 |
1 |
Намалювати ілюстрації до твору |
|
||
51 |
|
Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові (Розділ «Люлька згоди»). Елементи фольклору в творі. |
1 |
Підібрати прислів’я, приказки про мир та злагоду |
|
||
52 |
|
Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. |
1 |
Підготувати повідомлення про виникнення листівок |
|
||
53 |
|
Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття |
1 |
Підготуватися до контрольної роботи |
|
||
54 |
|
Контрольна робота № 5 за темою «Поетичне бачення світу» (тести, відповіді на запитання) |
1 |
Підготувати доповідь про Рея Бредбері |
|
||
ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ (5ГОД) |
|||||||
55 |
|
Рей Дуглас Бредбері (1920—2014) . «Усмішка» Образ Тома, його динаміка. Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w
|
1 |
Учень (учениця):
|
Написати твір на тему «Чи врятує краса світ?»
|
|
|
56 |
|
Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Посмішка». |
1 |
Намалювати ілюстрації до твору Підготувати повідомлення про Роберта Шеклі |
|
||
57 |
|
Роберт Шеклі (1928-2005) . «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=E2sbQU7ENMQ |
1 |
|
Скласти пам’ятку тому, хто опинився у надзвичайній ситуації |
|
|
58
|
|
Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Інтерактивний аркуш https://www.liveworksheets.com/fl253870mp |
1
1 |
висловлює свою думку щодо майбутнього людства, ролі літератури й мистецтва в майбутньому |
Намалювати ілюстрації до твору |
|
|
59 |
|
Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму
|
Інтерактивний аркуш https://www.liveworksheets.com/dz257232fo
|
||||
60 |
|
РМ № 4 (письмово) Написання есе на тему «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?» (за прочитаними творами) |
1 |
Прочитати «Усе літо в один день» |
|
||
61 |
|
ПЧ № 4 Р.Д.Бредбері «Все літо в один день». Проблема дитячої жорстокості в один день Оповідання https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8380 |
1 |
Підготувати повідомлення про життя та творчість Астрід Лінгрен |
|
||
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИН ЗІ СВІТОМ (6 ГОД) |
|||||||
62 |
|
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо» Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=JqMNexF51Ug
|
1 |
Учень (учениця):
творах;
|
Заповнити робочу картку |
|
|
63 |
|
Моральні цінності у творах А. Ліндгрен. Образ головного героя.
|
1 |
Написати есе на тему «Чи є місце лицарству у сьогоденні?»
|
|
||
64 |
|
Перемога добра над злом. Інтерактивний аркуш |
1 |
Заповнити робочу картку https://www.liveworksheets.com/dp419926dh
|
|
||
65 |
|
Крістіне Нестлінгер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки». |
1 |
Намалювати ілюстрації до твору |
|
||
66 |
|
Незвичайність образу Конраду, риси його характеру. Літературна гра https://learningapps.org/view11754230 |
1 |
Створити ребус або кросворд за твором |
|
||
67 |
|
Конрад і його становлення у світі. Проблема булінгу в повісті |
1 |
Написати продовження повісті |
|
||
68 |
|
Контрольна робота № 6 з теми «Образ майбутнього в літературі та сучасна література» (тести, відповіді на запитання) |
1 |
Підготувати проєкт «Портфоліо юного читача» |
|
||
ПОВТОРЕННЯ |
|||||||
69 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого. Представлення творчого проекту «Портфоліо юного читача» |
1 |
Учень (учениця):
|
|
|
|
70 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого. Рекомендації щодо читання літератури влітку |
1 |
|
|
||
|
|
Для вивчення напам’ять Р. Бернс «Моє серце в верховині… » М. Басьо. Хайку (3-4 за вибором учня) |
|
|
|
|
|