Контрольна робота (5клас)
Слухаємо голоси природи
(за підручником авторського колективу під керівництвом Ольги Ніколенко)
Знання
Вибери правильну відповідь
1. Звірі називали вогонь
А пекельним дотиком
Б червоною квіткою
В червоною стрілою
Г грізним ворогом
2. За життя Мауглі Багіра заплатила:
А зеброю
Б вівцею
В буйволом
Г оленем
3. У зграї Лобо вовків було
А три
Б чотири
В п'ять
Г шість
4. Представником якої національної літератури є Джон Кітс?
А німецької
Б польської
В англійської
Г французької
5. У першій частині вірша "Про коника та цвіркуна" йдеться про
А солов'я
Б коника
В метелика
Г жайворонка
6. У другій частині вірша "Про коника та цвіркуна" автор описує таку пору року, як
А весну
Б літо
В осінь
Г зиму
( правильна відповідь на кожне завдання оцінюється в 0,5 бала)
Уміння
7. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою
Установіть відповідність
Персонаж
1 Шер-Хан
2 Мати Вовчиця
3 Мауглі
4 Балу
Висловлення
А "Яке маленьке! Воно зовсім голе і яке сміливе! ".
Б "На своєму подвір'ї і собака пан. Побачимо, що скаже Зграя".
В "Убивати голе дитинча- просто ганьба, крім того воно може стати вам у пригоді, коли підросте"
Г "Встань, коли говорить Людина, а то я спалю тобі шкуру"
(1 бал)
8. Установити відповідність
Автор
А Джон Кітс
Б Дж. Редьярд Кіплінг
В Е. Сетон-Томпсон
Персонаж
1 Лобо
2 Мауглі
3 Цвіркун
(1 бал)
9. Установіть відповідність
Персонаж
1 Лобо
2 Бланка
3 оповідач
4 ковбой
Вчинок
А "Тоді в мене визрів новий план. Я розставив капкани у формі літери "Н".
Б "Вона обернулася, готуючись стати до бою, і завила".
В ''Він скреготав могутніми іклами, кусаючи ненависні ланцюги".
Г "Допоміг мені відтягти труп Лобо у повітку, де лежала й Бланка"
(1 бал)
Ставлення
10. Запропонуй свій варіант назви оповідання "Лобо- володар Курумпо". Прокоментуй її. (1,5 бала)
11. Вислови власну критичну думку щодо законів Джунглів і людських законів. (за твором Р.Кіплінга " Мауглі") (1.5 бала)
Цінності
Напиши твір-роздум на тему "Чого людині слід навчитися у природи?"(3 бали)