Другий семестр |
|||
Номер |
Дата |
Тема уроку |
Теорія літератури |
РЕАЛІЗМ |
|||
31. |
09.01.2023 |
Поняття про реалізм та історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму (зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспільства, психологізм та ін.). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом). |
Поглиблення понять про образ (типовий), повість, художню деталь (психологічна). Психологізм, інтер’єр. Комедія. |
32. |
10.01.2023 |
Оноре де Бальзак (1799–1850) «Гобсек» Основні віхи творчості та особливості світогляду О. де Бальзака. «Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи. Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії» |
|
33. |
16.01.2023 |
Сюжетно-композиційні особливості повісті О. де Бальзака «Гобсек» («розповідь у розповіді»). |
|
34. |
17.01.2023 |
Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.). |
|
35. |
23.01.2023 |
Засоби створення образу Гобсека (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.). |
|
36. |
24.01.2023 |
Розвиток мовлення № 3 (усно). Зіставлення образів Фанні Мальво та Анастезі де Ресто. Складання словесних портретів. |
|
37. |
30.01.2023 |
Микола Васильович Гоголь (1809-1952) «Ревізор» Микола Васильович Гоголь «Ревізор». Зрілий етап життя і творчості митця. Творча історія п’єси. Критика суспільства. |
|
38. |
31.01.2023 |
Образи персонажів у драмі М. Гоголя «Ревізор» як відображення аномальної системи, втілення в них соціальних і людських вад. |
|
39. |
06.02.2023 |
Специфіка художнього конфлікту і жанру твору в драмі М. Гоголя «Ревізор». |
|
40. |
07.02.2023 |
Розвиток мовлення № 4 (письмово). Контрольний твір-роздум за драмою М. Гоголя «Ревізор». |
|
41. |
13.02.2023 |
Микола Васильович Гоголь (1809-1952) «Шинель» Особливості сюжету і композиції твору повісті М. Гоголя «Шинель». |
|
42. |
14.02.2023 |
Образ столиці як чужого й ворожого для людини простору в повісті М. Гоголя «Шинель». |
|
43. |
20.02.2023 |
Духовне знецінення й занепад особистості в умовах антигуманного суспільства в повісті М. Гоголя «Шинель». |
|
44. |
21.02.2023 |
Критичний пафос повісті М. Гоголя «Шинель». |
|
45. |
27.02.2023 |
Трактування фіналу повісті М. Гоголя «Шинель» (роль фантастики в реалістичному творі). Авторська позиція. |
|
46. |
28.02.2023 |
Контрольна робота № 4. Реалізм. Різнорівневі завдання. |
|
НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ДРАМАТУРГІЇ КІНЦЯ XIX–ПОЧАТКУ XX СТ |
|||
47. |
06.03.2023 |
«Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. |
«Нова драма», ібсенізм |
48. |
07.03.2023 |
Генрік Ібсен (1828–1906) «Ляльковий дім» Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. |
|
49. |
13.03.2023 |
Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої) у п’єсі Г. Ібсена «Ляльковий дім». |
|
50. |
14.03.2023 |
Композиція п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім». |
|
51. |
20.03.2023 |
Образна система п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім». |
|
52. |
21.03.2023 |
Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім». |
|
53. |
03.04.2023 |
Бернард Шоу (1856–1950) «Пігмаліон» Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон». |
|
54. |
04.04.2023 |
Динаміка образу Елайзи Дулітл в п’єсі «Пігмаліон» Б. Шоу. |
|
55. |
10.04.2023 |
Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови в п’єсі Б. Шоу «Пігмаліон». |
|
56. |
11.04.2023 |
Контрольна робота № 5. Нові тенденції в драматургії кінця ХІХ – початку ХХ ст. Різнорівневі завдання. |
|
ЛІТЕРАТУРА XX–XXI СТ. ЖИТТЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА |
|||
57. |
17.04.2023 |
Шолом-Алейхем (1859–1916) «Тев’є-молочар» Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст. |
Класична і масова література. Рецензія. Поглиблення поняття про «художність». |
58. |
18.04.2023 |
Образна система твору Шолома-Алейхема «Тев’є-молочар». |
|
59. |
24.04.2023 |
Філософські проблеми твору Шолома-Алейхема «Тев’є-молочар». |
|
60. |
25.04.2023 |
Народний гумор твору Шолома-Алейхема «Тев’є-молочар». Сучасні інтерпретації в театрі, кіно та інших видах мистецтва. |
|
61. |
01.05.2023 |
Рей Дуглас Бредбері (1920–2012) «451° за Фаренгейтом» Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом». |
|
62. |
02.05.2023 |
Тема знецінення культури в романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом». |
|
63. |
08.05.2023 |
Провідні мотиви твору Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо. |
|
64. |
09.05.2023 |
Натовп і влада в романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом». |
|
65. |
15.05.2023 |
Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві в романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом». |
|
66. |
16.05.2023 |
Контрольна робота № 6. Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура. Різнорівневі завдання. |
|
67. |
22.05.2023 |
Позакласне читання № 3. Е. М. Ремарк «Три товариші». Погляд письменника на міжвоєнну Німеччину. |
|
68. |
23.05.2023 |
Позакласне читання № 4. Е. М. Ремарк «Три товариші». Образи та долі героїв. |
|
69. |
29.05.2023 |
Узагальнення та систематизація вивченого. |
|
70. |
30.05.2023 |
Узагальнення та систематизація вивченого. |
|