Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9
Покровської міської ради
ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник директора з НВР В.о. директора школи
Воробйова Т.В. Рудик В.В.
( ПІБ) ( ПІБ)
__________________________ __________________________
( підпис) (підпис)
«____» вересня 2019 р. «_____» вересня 2019 р.
Календарно-тематичне планування
уроків зарубіжної літератури
в 11 класі (профіль)
на 2019 / 2020 н. р.
Фісай Ірина Омелянівна
(ПІБ учителя)
2019/2020 н.р.
11 клас
І семестр 2019 / 2020 н. р.
Згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від від 23 жовтня 2017 року. № 1407 школи (2016). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К. : Вид. дім «Освіта», 2016.
Обов’язкова кількість видів контролю із зарубіжної літератури в 10-11 класах
Семестри |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
Рівні |
стандарту |
профільний |
||
Контрольні роботи у формі: |
2 |
2 |
4 |
4 |
контрольного класного твору*; |
1 |
1 |
1 |
1 |
виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання) |
1 |
1 |
3 |
3 |
Уроки розвитку мовлення** |
2 (1у+1п; у межах текстуального вивчення) |
2 (1у+1п; у межах текстуального вивчення) |
3 (1у+2п) |
3 (2у+1п) |
Уроки позакласного читання |
1 |
1 |
2 |
2 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
4 |
5 |
№ п / п
|
Розділ, тема уроку |
К-сть год |
Дата
|
Примітки |
|||||
Тема1. ( 12 год.): «ВСТУП. ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ» |
|||||||||
1. |
1 |
Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу |
1 |
02.09 |
|
||||
2. |
2 |
Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів в творах світової літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи |
1 |
02.09 |
|
||||
3. |
3 |
Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи |
1 |
06.09 |
|
||||
4. |
4 |
Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст» |
1 |
09.09 |
|
||||
5. |
5 |
Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії «Фауст» Й.В. Гете. Аналіз «Присвяти», «Театрального прологу» та «Прологу на небі» |
1 |
09.09 |
|
||||
6. |
6 |
Проблематика трагедії «Фауст» Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі |
1 |
13.09 |
|
||||
7. |
7 |
Пошуки сенсу буття й призначення людини |
1 |
16.09 |
|
||||
8. |
8 |
Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла |
1 |
16.09 |
|
||||
9. |
9 |
Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита |
1 |
20.09 |
|
||||
10. |
10 |
Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Напам’ять Й. В. Ґете «Фауст» (один із монологів Фауста за вибором учителя) |
1 |
23.09 |
Напам’ять |
||||
11. |
11 |
РМ 1 (у). Пошуки сенсу буття й призначення людини у п’єсі «Фауст» Й. Ґете Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. |
1 |
23.09 |
РМ1 |
||||
12. |
12 |
Контрольна робота з тем «Вступ. Література. Людяність. Мораль» та «Золоті сторінки далеких епох» (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) |
1 |
27.09 |
КР1 ТО1 |
||||
Тема 2 ( 11 год.): «МОДЕРНІЗМ. Франц Кафка. Росія. Михайло Опанасович Булгаков» |
|||||||||
13. |
1 |
Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) |
1 |
04.10 |
|
||||
14. |
2 |
Німецькомовна проза. Франц Кафка (1883–1924). «Перевтілення» |
1 |
07.10 |
|
||||
15. |
3 |
Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення» |
1 |
07.10 |
|
||||
16. |
4 |
Розкриття у «Перевтіленні» Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність |
1 |
11.10 |
|
||||
17. |
5 |
Контрольний твір. «Проблема метафоричного світобачення в оповідання Ф. Кафки «Перевтілення» або «Образ Майстра у романі «Майстер і Маргарита» М.Булгакова.» |
1 |
18.10 |
КТ1
|
||||
18. |
6 |
Життєвий і творчий шлях Михайла Опанасовича Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. «Пригоди Чичикова» Михайла Булгакова як один із ключів до розуміння сенсу авторського задуму роману «Майстер і Маргарита» |
1 |
04.11 |
|
||||
19. |
7 |
Історія задуму й створення роману «Майстер і Маргарита» Михайла Булгакова. Хронотоп і проблематика твору |
1 |
04.11 |
|
||||
20. |
8 |
Роль «московських» розділів у втіленні авторського задуму «Майстра і Маргарити» М. Булгакова |
1 |
08.11 |
|
||||
21. |
9 |
Роль «єршалаїмських» розділів роману «Майстер і Маргарита». Специфіка композиції та жанру твору. Ієшуа – син Божий чи син людський? |
1 |
11.11 |
|
||||
22. |
10 |
РМ 2 (п) Твір-роздум за романом М. Булгакова «Майстер і Маргарита» |
1 |
11.11 |
РМ2 |
||||
23. |
11 |
Контрольна робота з теми «Модернізм» (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) |
1 |
15.11 |
КР2 ТО2
|
||||
Тема 3 ( 15 год.): «Шедеври європейської лірики першої половини xx століття» |
|||||||||
24. |
1 |
Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. |
1 |
18.11 |
|
||||
25. |
2 |
Новаторство поезії Гійома Аполлінера. Відображення почуттів особистості в урбанізованому динамічному світі у вірші «Міст Мірабо». Осмислення трагедії Першої світової війни в поезії Гійома Аполлінера «Зарізана голубка і водограй» |
1 |
18.11 |
Напам’ять |
||||
26. |
3 |
Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рільке. Аналіз вірша «Згаси мій зір…». Збірка «Сонети до Орфея» та вірш «Орфей. Еврідіка. Гермес» Райнера Марії Рільке як модерністський міф початку ХХ століття |
1 |
22.11 |
Напам’ять |
||||
27. |
4 |
Віхи творчого шляху й художні здобутки Ф. Ґарсіа Лорки. Жанрове розмаїття його лірики. Аналіз вірша «Про царівну Місяцівну». Синтез у поезії Федеріко Гарсіа Лорки міфології і фольклору з поетикою модернізму. Аналітична інтерпретація вірша «Гітара» |
1 |
25.11 |
|
||||
28. |
5 |
РосіяСрібна доба російської поезії. Пошуки нових принципів і форм поетичної виразності. Течії срібної доби |
1 |
25.11 |
|
||||
29. |
6 |
Зв’язок поезії Олександра Блока із символізмом. Художні світи вірша «Незнайома» |
1 |
29.11 |
|
||||
30. |
7 |
Віхи життя і творчості Анни Ахматової. Провідні теми й мотиви «поезії втрат». Поема «Реквієм» Анни Ахматової як відображення особистої й суспільної трагедії |
1 |
02.12 |
Напам’ять |
||||
31. |
8 |
Володимир Маяковський – поет-новатор, уплив футуризму на поетику митця. Провідні теми та ідеї в ранній ліриці. Аналіз віршів «А ви могли б?..», «Послухайте!» , Аналіз вірша «Борг Україні» |
1 |
02.12 |
Напам’ять |
||||
32. |
9 |
Філософська глибина й досконала простота поезії Бориса Пастернака. Аналіз віршів «У всьому хочу я дійти…» та «Зимова ніч», Аналіз вірша «Гамлет». |
1 |
06.12 |
Напам’ять |
||||
33. |
10 |
РМ 3 (п) Написання аналітичного есе на основі вивчених поетичних творів, що справили найбільше враження |
1 |
09.12 |
РМ3 |
||||
34. |
11 |
Контрольна робота з теми «Шедеври європейської лірики першої половини ХХ століття» (тести, аналіз запропонованого вірша) |
1 |
09.12 |
КР3 ТО3
|
||||
Тема 3 ( 6 год.): «АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ» |
|||||||||
35. |
1 |
Розвиток жанру антиутопії у XX столітті: ознаки та представники |
|
13.12 |
|
||||
36. |
2 |
Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця |
|
16.12 |
|
||||
37. |
3 |
Сутність художнього конфлікту та особливості системи образів роману «1984» Джорджа Оруелла (або повісті «Скотоферма») |
|
16.12 |
|
||||
38. |
4 |
Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості засобами антиутопії в творі Дж. Оруелла «1984» (або «Скотоферма») |
|
20.12 |
|
||||
39. |
5 |
ПЧ 1 Щиголь російської поезії - Мандельштам Й. Е. Поезії (1-2 вірші за вибором учителя |
|
23.12 |
ПЧ1 |
||||
40
|
6 |
ПЧ 2 Якщо ми не врятуємося як народ, ми не врятуємося ніколи - Кортасар Х. «Поза часом» |
|
23.12 |
ПЧ2 |
||||
ТО4 |
|
|
|
27.12 |
|||||