3 квітня о 18:00Вебінар: Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 2019/2020 навчальному році Ісеместр (профільний рівень, 3 год. на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 11 клас І семестр 2019 / 2020 н. р. за Програмою 2017 року Профільний рівень (3 година на тиждень) Згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від від 23 жовтня 2017 року. № 1407 школи (2016). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К. : Вид. дім «Освіта», 2016.
Перегляд файлу

Загальноосвітня  школа  І-ІІІ  ступенів №9

Покровської міської ради

 

 

 

ПОГОДЖЕНО:         ЗАТВЕРДЖЕНО:

Заступник директора з НВР       В.о. директора школи

Воробйова Т.В.                                                 Рудик В.В.       

         ( ПІБ)                                                                                   ( ПІБ)

 

__________________________      __________________________

              ( підпис)                                                      (підпис)

 

«____»  вересня  2019 р.        «_____»  вересня  2019  р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків зарубіжної літератури

в 11 класі (профіль)

на 2019 / 2020 н. р.

Фісай Ірина Омелянівна

(ПІБ учителя)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019/2020 н.р.

 

Календарно-тематичне  планування  уроків  зарубіжної  літератури

11 клас

І семестр 2019 / 2020 н. р.

за Програмою 2017 року
Профільний рівень (3 година на тиждень)

 

Згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від від 23 жовтня 2017 року. № 1407 школи (2016). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К. : Вид. дім «Освіта», 2016. 

 

Обов’язкова кількість видів контролю із зарубіжної літератури в 10-11 класах

Семестри

І

ІІ

І

ІІ

Рівні

стандарту

профільний

Контрольні роботи у формі:

2

2

4

4

контрольного класного твору*;

1

1

1

1

виконання інших  завдань (тестів, відповідей на запитання)

1

1

3

3

Уроки розвитку мовлення**

2  (1у+1п; у межах текстуального вивчення)

2  (1у+1п; у межах текстуального вивчення)

3

 (1у+2п)

3

(2у+1п)

Уроки позакласного

читання

1

1

2

2

Перевірка зошитів

4

5

4

5

 

 

 

п / п

 

 

 

Розділ,  тема  уроку

 

К-сть  год

 

Дата

 

 

 

Примітки

Тема1. ( 12 год.): «ВСТУП. ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ»

1.

1

Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу

1

02.09

 

2.

2

Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів

в творах світової літератури. Літературні премії світу.

Роль української перекладацької школи для формування читача. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи

1

02.09

 

3.

3

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи

1

06.09

 

4.

4

Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст»

1

09.09

 

5.

5

Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії «Фауст» Й.В. Гете. Аналіз «Присвяти», «Театрального прологу» та «Прологу на небі»

1

09.09

 

6.

6

Проблематика трагедії «Фауст» Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі

1

13.09

 

7.

7

Пошуки сенсу буття й призначення людини

1

16.09

 

8.

8

Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла

1

16.09

 

9.

9

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита

1

20.09

 

10.

10

Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Напам’ять Й. В. Ґете «Фауст» (один із монологів Фауста за вибором учителя)

1

23.09

Напам’ять

11.

11

РМ 1 (у). Пошуки сенсу буття й призначення людини у п’єсі «Фауст» Й. Ґете Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації.

1

23.09

РМ1

12.

12

Контрольна робота з тем «Вступ. Література. Людяність.

Мораль» та «Золоті сторінки далеких епох»

(тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання)

1

27.09

КР1

ТО1

Тема 2 ( 11 год.): «МОДЕРНІЗМ. Франц Кафка. Росія. Михайло Опанасович Булгаков»

13.

1

Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика)

1

04.10

 

14.

2

Німецькомовна проза. Франц Кафка (1883–1924).

«Перевтілення»

1

07.10

 

15.

3

Життя і творчий шлях Франца Кафки.

Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення»

1

07.10

 

16.

4

Розкриття у «Перевтіленні» Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність

1

11.10

 

17.

5

Контрольний твір.  «Проблема метафоричного світобачення в оповідання Ф. Кафки «Перевтілення» або «Образ  Майстра у романі «Майстер і Маргарита» М.Булгакова.»

1

18.10

КТ1

 

18.

6

Життєвий і творчий шлях Михайла Опанасовича Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. «Пригоди Чичикова» Михайла Булгакова як один із ключів до розуміння сенсу авторського задуму роману «Майстер і Маргарита»

1

04.11

 

19.

7

Історія задуму й створення роману «Майстер і Маргарита» Михайла Булгакова. Хронотоп і проблематика твору

1

04.11

 

20.

8

Роль «московських» розділів у втіленні авторського задуму «Майстра і Маргарити» М. Булгакова

1

08.11

 

21.

9

Роль «єршалаїмських» розділів роману «Майстер і Маргарита». Специфіка композиції та жанру твору. Ієшуа – син Божий чи син людський?

1

11.11

 

22.

10

 

РМ 2 (п) Твір-роздум за романом М. Булгакова «Майстер і Маргарита»

1

11.11

РМ2

23.

11

Контрольна робота з теми «Модернізм» (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання)

1

15.11

КР2

ТО2

 

Тема 3 ( 15 год.): «Шедеври європейської лірики першої половини xx століття»

24.

1

Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст.

1

18.11

 

25.

2

Новаторство поезії Гійома Аполлінера. Відображення почуттів особистості в урбанізованому динамічному світі у вірші «Міст Мірабо». Осмислення трагедії Першої світової війни в поезії Гійома Аполлінера «Зарізана голубка і водограй»

1

18.11

Напам’ять

26.

3

Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рільке. Аналіз вірша «Згаси мій зір…». Збірка «Сонети до Орфея» та вірш «Орфей. Еврідіка. Гермес» Райнера Марії Рільке як модерністський міф початку ХХ століття

1

22.11

Напам’ять

27.

4

Віхи творчого шляху й художні здобутки Ф. Ґарсіа Лорки.

Жанрове розмаїття його лірики. Аналіз вірша «Про царівну Місяцівну». Синтез у поезії Федеріко Гарсіа Лорки міфології і фольклору з поетикою модернізму. Аналітична інтерпретація вірша «Гітара»

1

25.11

 

28.

5

РосіяСрібна доба російської поезії. Пошуки нових принципів і форм поетичної виразності. Течії срібної доби

1

25.11

 

29.

6

Зв’язок поезії Олександра Блока із символізмом. Художні світи вірша «Незнайома»

1

29.11

 

30.

7

Віхи життя і творчості Анни Ахматової. Провідні теми й мотиви «поезії втрат». Поема «Реквієм» Анни Ахматової як відображення особистої й суспільної трагедії

1

02.12

Напам’ять

31.

8

Володимир Маяковський – поет-новатор, уплив футуризму на поетику митця. Провідні теми та ідеї в ранній ліриці. Аналіз віршів «А ви могли б?..», «Послухайте!» , Аналіз вірша «Борг Україні»

1

02.12

Напам’ять

32.

9

Філософська глибина й досконала простота поезії Бориса Пастернака. Аналіз віршів «У всьому хочу я дійти…» та «Зимова ніч», Аналіз вірша «Гамлет».

1

06.12

Напам’ять

33.

10

РМ 3 (п) Написання аналітичного есе на основі вивчених поетичних творів, що справили найбільше враження

1

09.12

РМ3

34.

11

Контрольна робота з теми «Шедеври європейської лірики першої половини ХХ століття» (тести, аналіз запропонованого вірша)

1

09.12

КР3

ТО3

 

Тема 3 ( 6 год.): «АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ»

35.

1

Розвиток жанру антиутопії у XX столітті: ознаки та представники

 

13.12

 

36.

2

Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця

 

16.12

 

37.

3

Сутність художнього конфлікту та особливості системи образів роману «1984» Джорджа Оруелла (або повісті «Скотоферма»)

 

16.12

 

38.

4

Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості засобами антиутопії в творі Дж. Оруелла «1984» (або «Скотоферма»)

 

20.12

 

39.

5

ПЧ 1 Щиголь російської поезії - Мандельштам Й. Е. Поезії (1-2 вірші за вибором учителя

 

23.12

ПЧ1

40

 

6

ПЧ 2 Якщо ми не врятуємося як народ, ми не врятуємося ніколи - Кортасар Х. «Поза часом»

 

23.12

ПЧ2

ТО4

 

 

 

27.12

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.5
Оригінальність викладу
2.0
Відповідність темі
2.5
Загальна:
2.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Брусник Наталія Олексіївна
    Чудовий матеріал. А де ж ІІ семестр?
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Зеленская Александра
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
14 вересня 2019
Переглядів
467
Оцінка розробки
2.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку