Календарно-тематичне планування
всесвітньої історії
9 КЛАС
(35 год на рік, 1 година на тиждень)
Складено згідно Навчальної програми для ЗЗСО
(Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Домашнє завдання |
Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ |
|||
1 |
Криза «старого порядку» (французьке суспільство напри-кінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). |
|
ст.7-12 |
2 |
Французька революція кінця XVIII ст. Консульство та Імперія у Франції. Історичне значення Французької революції. |
|
§1 |
3 |
Практична робота. На основі аналізу доступних дже-рел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учительки/учителя). |
|
Закінчити історичний портрет Наполеона |
4 |
Віденський конгрес. «Священний союз». |
|
§2 |
5 |
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
Повт. §1,2 |
Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 р.р.) |
|||
6 |
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя. |
|
§3 |
7 |
Велика Британія. Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. |
|
§4 |
8 |
Франція. Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія. |
|
§5 |
9 |
Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів. |
|
§6 |
10 |
Об’єднання Німеччини. |
|
§7 |
11 |
Об’єднання Італії. |
|
§8 |
12 |
Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
|
§9 |
13 |
Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня. |
|
§10 |
13 |
Утворення незалежних держав у Латинській Америці |
|
§11, повт. §3-10 |
15 |
Практична робота. На основі аналізу доступних дже-рел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учительки/учителя). |
|
Закінчити істор. портрет О.Бісмарка |
16 |
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
Підгот.повідомл. про Ж.Клемансо |
Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. «ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ» |
|||
17 |
Монополізація економіки. Зростання ролі держави в сус-пільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. |
|
§12 |
18 |
Французько-прусська війна та її наслідки. Третя Респуб-ліка у Франції. Жорж Клеменсо. |
|
§13 |
19 |
Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової полі-тики». |
|
§14 |
20 |
Втрата Великою Британією промислової першості. Поси-лення колоніальної експансії. |
|
§15 |
21 |
Економічне піднесення США. Антитрестівське законо-давство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона. |
|
§16 |
22 |
«Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика Росій-ської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи. |
|
§17 |
23 |
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах. |
|
§18 |
24 |
«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. |
|
§19 |
25 |
Сіньхайська революція. Китай у ІІ половині ХІХ ст- на початку ХХ ст. |
|
§20 |
26 |
Спроби модернізації Османської імперії. |
|
§21 |
27 |
Практична робота. На підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метро-полій і країн Азії та Африки. |
|
Повторити §12-21 |
28 |
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
Підг.повідомл. про Антанту і Троїстий союз |
Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.) |
|||
29 |
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військовополітичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу. Між-народні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. |
|
§22 |
30 |
Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст. |
|
Опрацювати відеоурок |
Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ПОЧАТОК ХХ СТ.) |
|||
31 |
Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення. Нау-ковотехнічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. |
|
§23, відеоурок |
32 |
Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво. |
|
§23, презентація |
33 |
Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та тради-ційні суспільства. Емансипація. Практична робота. Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.» |
|
Підготувати презентацію; повторити §22-23 |
34 |
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
повторити §1-23 |
Узагальнення до курсу. ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ, ВИКЛИКИ «ДОВГОГО» ХІХ СТОЛІТТЯ |
|||
35 |
«Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики. Особливості української історії ХІХ ст. Внесок україн-ського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст. |
|
Відеоурок , повторити вивчене |