Календарно-тематичне планування всесвітньої історії 9 КЛАС (35 год на рік, 1 година на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування всесвітньої історії 9 КЛАС (35 год на рік, 1 година на тиждень) Складено згідно Навчальної програми для ЗЗСО (Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698)
Перегляд файлу

Всесвітня історія 9 клас Полянський Нова програмаКалендарно-тематичне планування

всесвітньої історії

9  КЛАС

(35 год на рік, 1 година на тиждень)

  Складено згідно Навчальної програми для ЗЗСО

(Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698)

 

Тема  уроку

Дата

Домашнє завдання

Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ

1

Криза «старого порядку» (французьке суспільство напри-кінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

 

ст.7-12

2

Французька революція кінця XVIII ст. Консульство та Імперія у Франції. Історичне значення Французької революції.

 

§1

3

Практична робота.  На основі аналізу доступних дже-рел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учительки/учителя).

 

Закінчити історичний портрет Наполеона

4

Віденський конгрес. «Священний союз».

 

§2

5

 Узагальнення. Тематичний контроль

 

Повт. §1,2

Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 р.р.)

6

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя.

 

§3

7

Велика Британія.  Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.

 

§4

8

Франція.   Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

 

§5

9

Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів.

 

§6

10

Об’єднання Німеччини.

 

§7

11

Об’єднання Італії.

 

§8

12

Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

 

§9

13

 Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня.

 

§10

13

Утворення незалежних держав у Латинській Америці

 

§11, повт. §3-10

15

Практична робота.   На основі аналізу доступних дже-рел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учительки/учителя).

 

Закінчити істор. портрет О.Бісмарка

16

 Узагальнення. Тематичний контроль

 

Підгот.повідомл. про Ж.Клемансо

Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. «ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ»

17

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в сус-пільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

 

§12

18

Французько-прусська війна та її наслідки. Третя Респуб-ліка у Франції. Жорж Клеменсо.

 

§13

19

Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової полі-тики».

 

§14

20

Втрата Великою Британією промислової першості. Поси-лення колоніальної експансії.

 

§15

21

Економічне піднесення США. Антитрестівське законо-давство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

 

§16

22

 «Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика Росій-ської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.

 

§17

23

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

 

§18

24

«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.

 

§19

25

Сіньхайська революція. Китай у ІІ половині ХІХ ст- на початку ХХ ст.

 

§20

26

Спроби модернізації Османської імперії.

 

§21

27

Практична робота. На підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метро-полій і країн Азії та Африки.

 

Повторити                    §12-21

28

Узагальнення. Тематичний контроль

 

Підг.повідомл. про Антанту і Троїстий союз

Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ

(ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.)

29

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військовополітичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу. Між-народні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.

 

§22

30

Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

 

Опрацювати відеоурок

Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ

ЖИТТЯ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ПОЧАТОК ХХ СТ.)

31

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення. Нау-ковотехнічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства.  

 

§23, відеоурок

32

Література та мистецтво. Зародження масової культури.  Масове виробництво.

 

§23, презентація

33

Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та тради-ційні суспільства. Емансипація.

Практична робота.    Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»

 

Підготувати презентацію; повторити §22-23

34

Узагальнення. Тематичний контроль

 

повторити §1-23

Узагальнення до курсу. ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ, ВИКЛИКИ

«ДОВГОГО» ХІХ СТОЛІТТЯ

35

«Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики. Особливості української історії ХІХ ст. Внесок україн-ського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст.

 

Відеоурок , повторити вивчене

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Полянський П.Б.)
Додано
3 вересня
Переглядів
2931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку