Календарно-тематичне планування "Всесвітня історія для 9 класу"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування "Всесвітня історія для 9 класу" створене згідно чинної програми Міністерства освіти і науки України (35 годин).Розподілено на 5 основних тем.

Перегляд файлу

1

 

Календарно-тематичне планування

Всесвітня історія

9 клас (35 год)

№ уроку

Дата

Тема, зміст уроку

Примітки

1

 

Вступ.  Ознайомлення учнів із завданнями і структурою курсу.

Світ наприкінці ХVІІІ — у ХІХ ст. Періодизація Нової історії.

 

Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН

2

 

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). Початок Французької революції кінця XVIII ст.

 

3

 

Завершення Французької революції кінця XVIII ст.

 

4

 

Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт.

 

5

 

Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз.

Практична робота. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції.

 

6

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)

7

 

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя. 

 

8

 

Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.

 

9

 

Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

 

10

 

Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

 

11

 

«Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів. Об’єднання Німеччини та Італії

 

12

 

Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово).

 

13

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ

14

 

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

 

15

 

Практичне заняття Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки (на підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж)

 

16

 

Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо.

 

17

 

Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики».

 

18

 

 

 

 

19

 

Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.

 

Особливості розвитку об’єднаної Італії.

 

20

 

Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

 

21

 

«Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.

 

22

 

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

 

23

 

«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.

 

24

 

Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.

 

25

 

Спроби модернізації Османської імперії.

 

26

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)

27

 

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.

 

28

 

Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.

 

29

 

Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

 

Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)

30

 

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.

 

31

 

Практичне заняття. Зародження масової культури.

 

32

 

Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.

 

33

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

34

35

 

Підсумкове узагальнення.

Урок резерву

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Толстая Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Затишняк Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
4786
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку