ПОГОДЖЕНО на засіданні МО « » серпня 2023р. протокол №
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Заступник директора _______________
|
Всесвітня історія у 8 класах
Учитель І.О.Прибитько
1 год. на тиждень, 35 год. на рік
За програмою затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698
Календарно – тематичний план повністю відповідає програмі за кількістю годин в рамках розділів та пропонує використання різних видів практичної діяльності школярів, що спрямовані на формування предметних і ключових компетентностей.
Підручник: Щупак І.Я. Всесвітня історія : підруч. для 8 кл. закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак, О. В. Бурлака, Н. С. Власова, І. О. Піскарьова, Д. О. Секиринський. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2021. — 192 с. : іл.
№ з/п |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Дата |
Д/З |
Ключові компетентності |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
|
8-А |
8-Б |
|||||
Вступ. Ранній Новий час в світовій історії. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
|||||
|
Вступ: особливості розвитку людства в Ранній Новий час. |
|
|
§1 |
Хронологічна компетентність: мислить історико-хронологічно, орієнтується в історичному часі, встановлює причиново-наслідкові зв’язки між подіями, явищами і процесами, діяльністю людей та її результатами в часі, виявляє зміни і тривалість у житті суспільства. |
|
Розділ 1. Великі географічні відкриття. Становлення капіталістичних відносин. |
||||||
|
Великі географічні відкриття європейців у XV-XVI ст. |
|
|
§2 |
Просторова компетентність: мислить геопросторово, орієнтується в соціально-історичному просторі, виявляє взаємозалежність розвитку суспільства, господарства, культури і навколишнього природного середовища. Інформаційна компетентність: мислить критично, працює з різними джерелами інформації та формулює історично обґрунтовані запитання. Логічна компетентність: мислить системно, виявляє взаємозв’язок, взаємозалежність та взаємовплив історичних подій, явищ, процесів, постатей у контексті відповідних епох; розуміє множинність трактувань минулого і сучасного та зіставляє їхні інтерпретації. Аксіологічна компетентність: усвідомлює власну гідність, реалізує власні права і свободи, поважає права і гідність інших осіб, виявляє толерантність, протидіє проявам дискримінації. |
|
|
Завоювання Нового світу. Створення колоніальної системи. |
|
|
§3 |
||
|
Зародження капіталізму. Повсякденне життя мешканців Західної Європи. |
|
|
§4 |
||
|
Практична робота №1. Колонізація Нового світу. Вплив Західної цивілізації на світ. |
|
|
§5 |
||
|
Урок узагальнення до розділу 1 «Великі географічні відкриття. Становлення капіталістичних відносин». Тематичний контроль. |
|
|
Повторити §1-5 |
||
Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі. |
Знаю:
Умію:
|
|||||
|
Початок Реформації. Її поширення в Західній Європі. |
|
|
§6 |
Просторова компетентність: мислить геопросторово, орієнтується в соціально-історичному просторі, виявляє взаємозалежність розвитку суспільства, господарства, культури і навколишнього природного середовища. Інформаційна компетентність: мислить критично, працює з різними джерелами інформації та формулює історично обґрунтовані запитання. Логічна компетентність: мислить системно, виявляє взаємозв’язок, взаємозалежність та взаємовплив історичних подій, явищ, процесів, постатей у контексті відповідних епох; розуміє множинність трактувань минулого і сучасного та зіставляє їхні інтерпретації. Аксіологічна компетентність: усвідомлює власну гідність, реалізує власні права і свободи, поважає права і гідність інших осіб, виявляє толерантність, протидіє проявам дискримінації. |
|
|
Контрреформація. Релігійні війни в Німеччині та Франції. |
|
|
§7 |
||
|
Гуманізм. Високе Відродження. Зародження нової європейської науки. |
|
|
§8-9 |
||
|
Практична робота №2. Гуманістичні ідеї доби Відродження. |
|
|
§10-11 |
||
|
Урок узагальнення до розділу 2 «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі.» Тематичний контроль. |
|
|
Повторити §6 - 11 |
||
Розділ 3. Держави Західної Європи в XVI – XVII ст. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
|||||
|
Становлення абсолютної монархії у Франції. |
|
|
§12 |
Просторова компетентність: мислить геопросторово, орієнтується в соціально-історичному просторі, виявляє взаємозалежність розвитку суспільства, господарства, культури і навколишнього природного середовища. Інформаційна компетентність: мислить критично, працює з різними джерелами інформації та формулює історично обґрунтовані запитання. Логічна компетентність: мислить системно, виявляє взаємозв’язок, взаємозалежність та взаємовплив історичних подій, явищ, процесів, постатей у контексті відповідних епох; розуміє множинність трактувань минулого і сучасного та зіставляє їхні інтерпретації. Аксіологічна компетентність: усвідомлює власну гідність, реалізує власні права і свободи, поважає права і гідність інших осіб, виявляє толерантність, протидіє проявам дискримінації. |
|
|
«Золоте століття» Іспанії. Війна Нідерландів за незалежність. |
|
|
§13 |
||
|
Англія в XVI ст. Єлизавета І Тюдор. |
|
|
§14 |
||
|
Англійська революція середини XVII ст. |
|
|
§15 |
||
|
Річ Посполита. «Шляхетська демократія». |
|
|
§16 |
||
|
Тридцятилітня війна. Вестфальський мир. |
|
|
§17 |
||
|
Практична робота №3. Західноєвропейські держави за Ранньомодерної доби. |
|
|
§18 |
||
|
Урок узагальнення до розділу 3 «Держави Західної Європи в XVI – XVII ст.» Тематичний контроль. |
|
|
§19, повторити §12-18 |
||
Розділ 4. Країни Східної Європи в ХVІ - першій половині XVIII ст. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
|||||
|
Османська імперія. |
|
|
§20 |
Просторова компетентність: мислить геопросторово, орієнтується в соціально-історичному просторі, виявляє взаємозалежність розвитку суспільства, господарства, культури і навколишнього природного середовища.
Інформаційна компетентність: мислить критично, працює з різними джерелами інформації та формулює історично обґрунтовані запитання.
Логічна компетентність: мислить системно, виявляє взаємозв’язок, взаємозалежність та взаємовплив історичних подій, явищ, процесів, постатей у контексті відповідних епох; розуміє множинність трактувань минулого і сучасного та зіставляє їхні інтерпретації.
Аксіологічна компетентність: усвідомлює власну гідність, реалізує власні права і свободи, поважає права і гідність інших осіб, виявляє толерантність, протидіє проявам дискримінації. |
|
|
Кримське ханство |
|
|
§21 |
||
|
Московська держава. Реформи Петра І. |
|
|
§22 |
||
|
Річ Посполита в другій половині XVII-XVIII ст. |
|
|
§23 |
||
|
Практична робота №4. Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст. |
|
|
§24 |
||
|
Урок узагальнення до розділу 4 «Країни Східної Європи в ХVІ - першій половині XVIII ст.» Тематичний контроль. |
|
|
§25 |
||
Розділ 5. Епоха Просвітництва |
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
|||||
|
Початок індустріалізації. Головні ідеї Просвітництва. |
|
|
§26-27 |
Хронологічна компетентність: мислить історико-хронологічно, орієнтується в історичному часі, встановлює причиново-наслідкові зв’язки між подіями, явищами і процесами, діяльністю людей та її результатами в часі, виявляє зміни і тривалість у житті суспільства.
Просторова компетентність: мислить геопросторово, орієнтується в соціально-історичному просторі, виявляє взаємозалежність розвитку суспільства, господарства, культури і навколишнього природного середовища.
Інформаційна компетентність: мислить критично, працює з різними джерелами інформації та формулює історично обґрунтовані запитання.
Логічна компетентність: мислить системно, виявляє взаємозв’язок, взаємозалежність та взаємовплив історичних подій, явищ, процесів, постатей у контексті відповідних епох; розуміє множинність трактувань минулого і сучасного та зіставляє їхні інтерпретації.
Аксіологічна компетентність: усвідомлює власну гідність, реалізує власні права і свободи, поважає права і гідність інших осіб, виявляє толерантність, протидіє проявам дискримінації. |
|
|
Австрія за Марії Терезії та Йосифа ІІ. Становлення Пруссії. |
|
|
§28 |
||
|
Російська імперія за правління Катерини ІІ. |
|
|
§29 |
||
|
Міжнародні відносини у XVIII ст. |
|
|
§30 |
||
|
Війна північноамериканських колоній за незалежність. Утворення США. |
|
|
§31 |
||
|
Практична робота №5. Європейські держави та США в епоху Просвітництва |
|
|
§32 |
||
|
Імперія Великих Моголів та Перське царство в XVI — XVIII ст. (оглядово). |
|
|
§33 |
||
|
Практична робота №6. Китай і Японія в XVI-XVIII ст.
|
|
|
§34 |
||
|
Урок узагальнення до розділу 5 «Епоха Просвітництва» Тематичний контроль. |
|
|
Повторити §26-34 |
||
|
Підведення підсумків. Узагальнення курсу. «Історія Раннього Нового часу». |
|
|
§35 |