№ з/п |
К-сть годин та тему |
Тема |
К-сть годин |
Тема уроку |
Дата |
1 |
1 |
Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ |
1 |
Історія як наука. |
|
2 |
4 |
Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ |
1 |
Відлік часу в історії |
|
3 |
1 |
Розв`язання історичних задач |
|
||
4 |
1 |
Історико-культурні епохи |
|
||
5 |
1 |
Практичне заняття «Лічба років в історії (розв`язання задач з історичної математики) |
|
||
6 |
4 |
Тема 2 ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ |
1 |
Історична карта |
|
7 |
1 |
Україна на картах упродовж історії |
|
||
8 |
1 |
Історико-географічні регіони України та їх особливості. |
|
||
9 |
1 |
Практичне заняття: «Рідний край на карті України» |
|
||
10 |
1 |
|
1 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із «Вступу», тем № 1, 2 |
|
11 |
5 |
Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ |
1 |
Речові історичні джерела – збір та особливості зберігання |
|
12 |
1 |
Писемні джерела. Архіви. |
|
||
13 |
1 |
Усні джерела знань про минуле. Фольклор |
|
||
14 |
1 |
Практичне заняття: «Як опрацьовувати історичне джерело?» |
|
||
15 |
1 |
Практичне заняття: «Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому» |
|
||
16 |
1 |
|
|
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із теми: «Джерела до вивчення історії» |
|
17 |
7 |
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ У ПАМ'ЯТКАХ |
1 |
Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію княжої Русі-України |
|
18 |
1 |
Джерела, що зберігають пам`ять про козацьку Україну |
|
||
19 |
1 |
Історичні джерела до вивчення Української революції 1917-21рр. |
|
||
20 |
1 |
Пам’ятки історії, що зберігають інформацію про Голодомор |
|
||
21 |
1 |
Робота із історичними пам`ятками які зберігають інформацію про українські землі під час Другої світової війни |
|
||
22 |
1 |
Україна у період незалежності |
|
||
23 |
1 |
Практичне заняття: « Про що розповідають історичні пам`ятки рідного краю» |
|
||
24 |
1 |
|
1 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із теми: «Історія України у пам`ятках» |
|
25 |
4 |
Тема 5 ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ |
1 |
Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора |
|
26 |
1 |
Козацькі літописи. Літопис Самійла Величка |
|
||
27 |
1 |
Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського. |
|
||
28 |
1 |
Практичне заняття: «Чим відрізняється наукове та мистецьке осмислення історії» |
|
||
29 |
5 |
Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ. |
1 |
Житло і побут давніх мешканців України. |
|
30 |
1 |
Українське село і місто: минуле і сучасність. |
|
||
31 |
1 |
Винаходи, що змінили людство |
|
||
32 |
1 |
Розвиток освіти та науки на території України. |
|
||
33 |
1 |
Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України. |
|
||
34 |
1 |
|
1 |
Оцінювання знань учнів по темі: Усе має минуле. |
|
35 |
1 |
|
1 |
Узагальнення до курсу: "Подорож у минуле " |
|