Календарно-тематичне планування
Інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 1 клас»
ІІ семестр (76 години)
Навчальна програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко.
Підручник: Грущинська І.В. «Я досліджую світ» : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти. (у 2-х частинах) : Ч. 2 / І.В. Грущинська, З.М. Хитра, І. Дробязко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018. — 112 с.: іл.
Наше третє дослідження — «ЛЮДИНА І СВІТ» |
||||||
ТЕМА ТИЖНЯ
|
ЗМІСТ |
Сторінка підручника |
Сторінка робочого зошита |
Дата проведення |
Примітка |
|
Сімнадцятий тиждень
Наша |
1. Як називається наша Батьківщина? |
5 |
3 |
|
|
|
2. Які державні символи України? |
7 |
4 |
|
|
||
3. Чим славиться столиця України?
|
9
|
5
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
4.Про що можуть розповісти Герб і Прапор?
Виготовлення з паперу |
11 |
|
|
|
|
Вісімнадцятий Славне минуле нашої країни |
5. Коли виникла наша держава? |
12 |
6 |
|
|
|
6. Які пам’ятки культури прикрашають Україну? |
13 |
7 |
|
|
||
7. Ким славетна Україна? |
15 |
7 |
|
|
||
8.Як створити мрію? Виготовлення |
17 |
|
|
|
||
Дев’ятнадцятий
У кожного свій |
9. Де мій рідний край? Звідки я родом? |
18 |
8 |
|
|
|
10. Яким був наш край у минулому? |
20 |
9 |
|
|
||
11. Чим відомий мій рідний край? |
22 |
10 |
|
|
||
12.Чим схожі всі килимки? Плетіння килимка зі смужок паперу |
23 |
|
|
|
||
Двадцятий Природа мого рідного краю |
13. Які пам’ятки природи є в моєму рідному краї? |
24 |
11 |
|
|
|
14. Урокекскурсія. Подорож у природу взимку |
26 |
11
|
|
|
||
15. Урокекскурсія. Праця людей узимку |
27 |
12 |
|
|
||
16.Чого ми вчимося у птахів? Аплікація «Пташка на гілці» |
28 |
|
|
|
||
Двадцять
перший Сучасний день нашої країни |
17. Хто вдома «помічник»? |
29 |
13 |
|
|
|
18. Із чого складається добробут нашої країни? |
30 |
14 |
|
|
||
19. Як підтримати захисників нашої держави? |
31 |
14
|
|
|
||
20.Як любов може допомогти світові? Виготовлення валентинок |
32 |
|
|
|
||
Двадцять
другий Народи світу |
21. Які народи живуть в Україні? |
33 |
15 |
|
|
|
22. Які в нас країнисусіди? |
35 |
15 |
|
|
||
23. Які країни є на Землі? |
36 |
16 |
|
|
||
24.Як зрозуміти іншого? Виготовлення |
37 |
|
|
|
||
Двадцять
третій Світ у минулому та майбутньому
Родинний проект |
25. Як визначні винаходи удосконалюють наш світ? |
38 |
17 |
|
|
|
26. Яким ми хочемо бачити світ |
40 |
18
|
|
|
||
27.Чому Україна — космічна держава? Виготовлення паперової ракети способом згинання |
41 |
|
|
|
||
28. Підбиваємо підсумки: |
42 |
19 |
|
|
||
|
Наше четверте дослідження — «ЛЮДИНА І ПРИРОДА» |
|||||
Двадцять
четвертий
Цінність |
29. Як моє життя пов’язане з природою? |
44 |
20 |
|
|
|
30. Як я буду досліджувати природу? |
45 |
21 |
|
|
||
31. Які об’єкти природні, а що створили люди? |
46 |
21
|
|
|
||
32.За що я люблю природу? Виготовлення декоративного панно «Вербові котики» |
47 |
|
|
|
||
Двадцять
п’ятий
Значення |
33. Чому Сонце на Землі — найголовніше? |
48 |
22 |
|
|
|
34. Чому без повітря немає життя? |
49 |
22 |
|
|
||
35. Мої досліди. Як виявити |
50 |
23
|
|
|
||
36.Чому людина хоче літати? Конструювання паперового літачка |
52 |
|
|
|
||
Двадцять
шостий
Вода — |
37. Де міститься вода? |
53 |
24 |
|
|
|
38. Мої досліди. Які властивості |
55 |
25
|
|
|
||
39. Чому нам потрібна вода? |
56 |
25 |
|
|
||
40.У чому сила води? Виготовлення квітів або птахів із солоного тіста 57 |
57 |
|
|
|
||
Двадцять
сьомий Земля — годувальниця |
41. Що означають слова «земля» і «ґрунт»? |
58 |
26
|
|
|
|
42. Який склад має ґрунт? |
59 |
27 |
|
|
||
43. Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю? |
61 |
27
|
|
|
||
44.Як подарувати радість? Виготовлення паперового букета |
62 |
|
|
|
||
Двадцять
восьмий
Рослини — |
45. Якими бувають рослини? |
63 |
28 |
|
|
|
46. Як вивчати будову рослин? |
65 |
29 |
|
|
||
47. Як розрізняти дерева, |
66 |
30 |
|
|
||
48.Коли нам допомагає краса? Виготовлення аплікації з елементами оригамі «Першоцвіти» |
67
|
|
|
|
||
Двадцять
дев’ятий Світ рослин |
49. Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? |
68 |
31 |
|
|
|
50. Яку користь культурні рослини приносять людям? |
69 |
31 |
|
|
||
51. Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини? |
70 |
32 |
|
|
||
52.Чому рослини — наші друзі? Аплікація весняної квітучої гілки плодового дерева |
72 |
|
|
|
||
Тридцятий
Тварини —
|
53. Якими бувають тварини?
|
73
|
33
|
|
|
|
|
|
|
||||
54. Хто такі комахи? |
75 |
33 |
|
|
||
55. Хто такі риби? |
76 |
34 |
|
|
||
56.Чи правда, що бджілки не кусають добрих людей? Ліплення рельєфне «Бджілкатрудівниця» |
77 |
|
|
|
||
Тридцять
перший Світ тварин |
57. Хто такі птахи? |
78 |
35 |
|
|
|
58. Хто такі звірі? |
80 |
36 |
|
|
||
59. Як живеться моїм домашнім улюбленцям? |
81 |
37 |
|
|
||
60.Чому курчата веселі? Виготовлення декору до Великодня, або «Веселі курчата» |
83 |
|
|
|
||
Тридцять
другий Взаємозв’язки в природі |
61. Чому свійські тварини і люди — нерозлучні супутники? |
84 |
38 |
|
|
|
62. Як залежить діяльність людей від природних умов? |
85 |
38
|
|
|
||
63. Які взаємозв’язки існують у природі? |
87 |
39 |
|
|
||
64.Навіщо нам розуміти одне одного? Виготовлення декору «Чудова вівця» |
89 |
|
|
|
||
Тридцять
третій
Природа |
65. Урокекскурсія. Як спостерігати за природою навесні? |
90 |
40 |
|
|
|
66. Чому якість мого життя залежить від стану природи? |
92 |
41 |
|
|
||
67. Що шкодить природі? |
93 |
41 |
|
|
||
68.Чим я можу допомогти Землі? Виготовлення аплікації зі рваного паперу «Морський пейзаж» |
95 |
|
|
|
||
Тридцять
четвертий
Природа |
69. Як потрібно поводитися серед природи? |
96 |
42 |
|
|
|
70. Як оберігати рослини? |
98 |
43 |
|
|
||
71. Як не нашкодити тваринам? |
99 |
43 |
|
|
||
72.Чим корисний павучок? Виготовлення паперового павучка 101 |
101
|
|
|
|
||
Тридцять
п’ятий Вітаємо тебе, Літо! Родинний проект |
73. Як я можу допомагати природі? |
102 |
44 |
|
|
|
74. Урокекскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі? |
104 |
45 |
|
|
||
75.З кого складається ми? Створення колективної виставки з виготовлених дитячих виробів |
106 |
|
|
|
||
76. Підбиваємо підсумки: |
107 |
46
|
|
|
||