Календарно-тематичне планування "Я досліджую світ" 1 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 1 клас» для 2 семестру Навчальна програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко. Підручник: Грущинська І.В. «Я досліджую світ» : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти. (у 2-х частинах) : Ч. 2 / І.В. Грущинська, З.М. Хитра, І. Дробязко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018. — 112 с.: іл.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 

Інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 1 клас»

 

ІІ семестр (76 години)

Навчальна програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко. 

 

Підручник:  Грущинська І.В. «Я досліджую світ» : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти. (у 2-х частинах) : Ч. 2 / І.В. Грущинська, З.М. Хитра, І. Дробязко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018. — 112 с.: іл.

 

 

Наше третє дослідження —

«ЛЮДИНА І СВІТ»

 

ТЕМА ТИЖНЯ

 

ЗМІСТ

Сторінка підручника

Сторінка робочого  зошита

Дата проведення

Примітка

Сімнадцятий  тиждень

Наша
Батьківщина — Україна

1. Як називається наша Батьківщина?

5

3

 

 

 

 

 

2. Які державні символи України?

7

4

 

 

3. Чим славиться столиця України?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Про що можуть розповісти Герб і Прапор?

Виготовлення з паперу
державних символів

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вісімнадцятий
тиждень

Славне минуле нашої країни

5. Коли виникла наша держава?

12

6

 

 

6. Які пам’ятки культури прикрашають Україну?

 

13

 

7

 

 

 

7. Ким славетна Україна?

15

7

 

 

8.Як створити мрію? Виготовлення
конструктора з геометричних фігур.
Аплікація (зимова) з геометричних
фігур (будівлі, транспорт)

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дев’ятнадцятий
тиждень

У кожного свій
найкращий
рідний край

9. Де мій рідний край? Звідки я родом?

18

8

 

 

10. Яким був наш край у минулому?

20

9

 

 

11. Чим відомий мій рідний край?

22

10

 

 

12.Чим схожі всі килимки?

Плетіння килимка зі смужок паперу

 

23

 

 

 

 

 

 

Двадцятий
тиждень

Природа мого рідного краю

13. Які пам’ятки природи є в моєму рідному краї?

 

24

 

11

 

 

 

14. Урок­екскурсія. Подорож у природу взимку

 

26

11

 

 

 

 

15. Урок­екскурсія. Праця людей узимку

27

12

 

 

16.Чого ми вчимося у птахів?

Аплікація «Пташка на гілці»

 

28

 

 

 

 

 

 

Двадцять

перший
тиждень

Сучасний день нашої країни

17. Хто вдома «помічник»?

29

13

 

 

18. Із чого складається добробут нашої країни?

 

30

 

14

 

 

19. Як підтримати захисників нашої держави?

 

31

14

 

 

 

 

20.Як любов може допомогти світові?

Виготовлення валентинок

 

32

 

 

 

 

 

 

Двадцять

другий
тиждень

Народи світу

21. Які народи живуть в Україні?

33

15

 

 

22. Які в нас країни­сусіди?

35

15

 

 

23. Які країни є на Землі?

36

16

 

 

24.Як зрозуміти іншого? Виготовлення
символу толерантності «Веселка»

 

37

 

 

 

 

 

 

Двадцять

третій
тиждень

Світ у минулому та майбутньому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Родинний проект

25. Як визначні винаходи удосконалюють наш світ?

38

 

17

 

 

 

26. Яким ми хочемо бачити світ
       у майбутньому?

40

18

 

 

 

27.Чому  Україна — космічна держава?

Виготовлення паперової ракети способом згинання

41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28. Підбиваємо підсумки:
ми досліджуємо світ!

42

 

19

 

 

 

 

Наше четверте дослідження —

«ЛЮДИНА І ПРИРОДА»

Двадцять

четвертий
тиждень

Цінність
природи
для життя

29. Як моє життя пов’язане з природою?

44

20

 

 

30. Як я буду досліджувати природу?

45

21

 

 

31. Які об’єкти природні,       а що створили люди?

 

46

21

 

 

 

 

32.За що я люблю природу?

Виготовлення декоративного панно «Вербові котики»

 

47

 

 

 

 

 

 

Двадцять

п’ятий
тиждень

Значення
Сонця і повітря
для життя

33. Чому Сонце на Землі — найголовніше?

 

48

 

22

 

 

34. Чому без повітря немає життя?

49

22

 

 

35. Мої досліди. Як виявити
невидимку­повітря?

 

50

23

 

 

 

 

36.Чому людина хоче літати?

Конструювання паперового літачка

 

52

 

 

 

 

 

 

Двадцять

шостий
тиждень

Вода —
запорука
життя

37. Де міститься вода?

53

24

 

 

38. Мої досліди. Які властивості
       має вода?

55

25

 

 

 

 

39. Чому нам потрібна вода?

56

25

 

 

40.У чому сила води? Виготовлення квітів або птахів із солоного тіста 57

57

 

 

 

Двадцять

сьомий
тиждень

Земля —

годувальниця

41. Що означають слова «земля» і «ґрунт»?

 

58

26

 

 

 

 

 

42. Який склад має ґрунт?

59

27

 

 

43. Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю?

 

61

27

 

 

 

 

 

44.Як подарувати радість?

Виготовлення паперового букета

 

62

 

 

 

 

 

 

Двадцять

восьмий
тиждень

Рослини —
окраса Землі

45. Якими бувають рослини?

63

28

 

 

46. Як вивчати будову рослин?

65

29

 

 

47. Як розрізняти дерева,
       кущі й трав’янисті рослини?

 

66

 

30

 

 

 

48.Коли нам допомагає краса?

Виготовлення аплікації з елементами оригамі «Першоцвіти» 

 

67

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Двадцять

дев’ятий
тиждень

Світ рослин

49. Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?

 

68

 

31

 

 

 

50. Яку користь культурні рослини приносять людям?

 

69

 

31

 

 

 

51. Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?

 

70

 

32

 

 

 

 

 

52.Чому рослини — наші друзі?

Аплікація весняної квітучої гілки плодового дерева

 

72

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тридцятий
тиждень

Тварини —
багатство
нашої планети

 

 

 

 

 

53. Якими бувають тварини?

 

 

 

 

 

 

 

73

 

 

 

 

 

 

 

33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

54. Хто такі комахи?

75

33

 

 

55. Хто такі риби?

76

34

 

 

56.Чи правда, що бджілки не кусають добрих людей? Ліплення рельєфне «Бджілка­трудівниця»

 

77

 

 

 

 

 

 

Тридцять

перший
тиждень

Світ тварин

57. Хто такі птахи?

78

35

 

 

58.  Хто такі звірі?

80

36

 

 

59. Як живеться моїм домашнім улюбленцям?

 

81

 

37

 

 

60.Чому курчата веселі?

Виготовлення декору до Великодня, або «Веселі курчата»

 

 

83

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тридцять

другий
тиждень

Взаємозв’язки

в природі

61. Чому свійські тварини і люди — нерозлучні супутники?

 

84

 

38

 

 

62. Як залежить діяльність людей від природних умов?

 

85

38

 

 

 

63. Які взаємозв’язки існують у природі?

87

39

 

 

64.Навіщо нам розуміти одне одного?

Виготовлення декору «Чудова вівця»

 

89

 

 

 

 

 

 

Тридцять

третій
тиждень

Природа
в небезпеці

65. Урок­екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?

 

90

 

40

 

 

 

66. Чому якість мого життя залежить від стану природи?

92

41

 

 

 

 

 

 

 

 

67. Що шкодить природі?

93

41

 

 

68.Чим я можу допомогти Землі?

Виготовлення аплікації зі рваного паперу «Морський пейзаж»

 

 

95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тридцять

четвертий
тиждень

Природа
потребує
охорони

69. Як потрібно поводитися серед природи?

 

96

 

42

 

 

 

70. Як оберігати рослини?

98

43

 

 

71. Як не нашкодити тваринам?

99

43

 

 

72.Чим корисний павучок?

Виготовлення паперового павучка 101

101

 

 

 

 

 

 

 

Тридцять

п’ятий
тиждень

Вітаємо тебе, Літо!

Родинний проект

73. Як я можу допомагати природі?

102

44

 

 

74. Урок­екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі?

 

104

 

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

75.З кого складається ми?

Створення колективної виставки з виготовлених дитячих виробів

 

 

106

 

 

 

 

 

 

 

 

 

76. Підбиваємо підсумки:
ми досліджуємо світ!

107

46

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
4 травня 2020
Переглядів
1698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку