Календарно-тематичне планування «Я досліджую світ»

Про матеріал
Календарно-тематичне планування «Я досліджую світ» (До підручника І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової, О. Антонова За програмою О. Я. Савченко)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

«Я досліджую світ»

(До підручника І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової, О. Антонова

За програмою О. Я. Савченко)

      Календарно-тематичне планування складено:

      За програмою: Складено за типовою освітньою програмою для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом О. Я. Савченко, затверджена Наказом МОН України від 12. 08. 2022 № 743-22

    За підручником: Ірина Жаркова, Лариса Мечник, Лілія Роговська, Лілія Пономарьова, Олександр Антонов. Я досліджую світ у 2 частинах. Підручник для 3 класу. –  Т.: Вид-во «Підручники і посібники», 2020

3 клас

 

Частина 1 (3 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Примітки

Людина серед людей

1.

Вступ. Історія та традиції рідної школи. Шкільний розпорядок (с. 3–6).

 

 

2.

Ставлення до інших (с. 7–8).

 

 

 

3.

Як уникнути конфлікту. Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя)

(с. 9–10).

 

 

4.

Небезпечні ситуації в школі. Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі (с. 13–14).

 

 

5.

Небезпечні ситуації на вулиці (с. 15–16).

 

 

 

6.

Сім’я. Склад сім’ї. Історія роду. Родинні стосунки між поколіннями. Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та ін- ших членів сім’ї (с. 17–19).

 

 

7.

Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. Дозвілля в сім’ї (с. 22–24).

 

 

8.

Небезпечні ситуації вдома (с. 25–26).

 

 

 

9.

Приватний і громадський простір. Моделювання (інсценізація) поведінки у громадських місцях (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя) (с. 27–28).

 

 

10.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.      

 

 

Природа

11.

Природа — частина навколишнього світу (с. 31–32).

 

 

12.

Тіла та явища природи (с. 33–35).

 

 

13.

Дослідження природи. Значення дослідження природи (с. 38–39).

 

 

14.

Джерела інформації про природу та способи її представлення (с. 40–42).

 

 

15.

Дослідження як джерело знань про природу. Дослідження властивостей речовин (за вибором учнів / вчителя) (с. 43–44).

 

 

16.

Обладнання для вивчення природи (с. 47–48).

 

 

17.

Основні кроки під час дослідження тіл і явищ природи (с. 49–51).

 

 

18.

Спостереження. Вправляння у складанні плану спостереження (с. 52).

 

 

19.

Вимірювання. Вправляння у проведенні вимірювань (с. 56).

 

 

20.

Експеримент (дослід). Вправляння у складанні плану експерименту  (с. 57).

 

 

21.

Дослідження властивостей тіл неживої природи (за вибором учнів/вчителя).

 

 

22.

Моделювання у вивченні природи (с. 60–61).

 

 

23.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.     

 

 

24.

Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості (с. 62–64).

 

 

25.

Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування. Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди) (с. 68–70).

 

 

26.

Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води (с. 71–73).

 

 

27.

Колообіг води в природі (с. 74–75).

 

 

 

28.

Очищення води. Способи очищення води (с. 79–80).

 

 

29.

Повітря. Властивості повітря. Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря (с. 81–82).

 

 

30.

Гірські породи, їх властивості. Порівняння властивостей гірських порід (за вибором учнів/учителя) (с. 83–84).

 

 

31.

Корисні копалини, їх види. Використання та охорона корисних копалин. Ознайомлення з корисними копалинами (с. 87–89).

 

 

32.

Ґрунт. Склад і утворення ґрунту. Дослідження складу і властивостей ґрунту (с. 90–91).

 

 

33.

Догляд за ґрунтом (с. 92–93).

 

 

34.

Значення води, повітря і ґрунту в природі та діяльності людей, їх охорона (с. 97–99).

 

 

35.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.     ______________________________________

 

 

36.

Організми — тіла живої природи. Різноманітність рослин (с. 100–102).

 

 

37.

Дихання і живлення рослин (с. 106–107).

 

 

38.

Квіткові рослини. Розмноження, ріст і розвиток рослин (с. 108–109).

 

 

39.

Розмноження квіткових рослин за допомогою кореня, стебла та листка. Спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона) (с. 110–111).

 

 

40.

Середовище існування рослин. Пристосування рослин до умов існування. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування Дослі- дження умов росту рослин (с. 116–117).

 

 

41.

Тварини — організми (с. 118–119).

 

 

42.

Комахи (с. 122–123).

 

 



43.

Риби (с. 124–125).

 

 

44.

Земноводні (с. 126–127).

 

 

45.

Плазуни (с. 130–131).

 

 

46.

Птахи (с. 132–133).

 

 

47.

Звірі (с. 134–135).

 

 

48.

Середовище існування тварин. Пристосування тварин до способу життя. Виявлення пристосування тварин до способу життя (с. 139–140).

 

 

 

Частина 2 (3 години на тиждень)

49.

Гриби (с. 3–5).

 

 

50.

Бактерії (с. 6–7).

 

 

51.

Значення організмів у природі та житті людини. Охорона рослинного і тваринного світу (с. 8–10).

 

 

52.

Ліс — природне угруповання (с. 13–15).

 

 

53.

Луки — природне угруповання (с. 16–17).

 

 

54.

Прісна водойма — природне угруповання (с. 18–19).

 

 

55.

Море — природне угруповання (с. 22–23).

 

 

56.

Червона книга України (с. 24–25).

 

 

57.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.     _______________________________________

 

 

Людина і природа

58.

Людина — частина природи. Роль природи в житті людини (с. 28–29).

 

 

59.

Вплив людини на природу. Практ ична робот а: спостереження впливу діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості) (с. 30–31).

 

 

60.

Професії, пов’язані з діяльністю людини в природі (с. 32–33).

 

 

61.

Властивості матеріалів. Практична робота: дослідження властивостей матеріалів (за вибором учнів/учителя) (с. 36–37).

 

 

62.

Використання матеріалів. Практична робота: ознайомлення з різноманітністю матеріалів і виробів з них (с. 38–39).

 

 

63.

Техніка та технології (с. 40–41).

 

 

64.

Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини (с. 44–45).

 

 

65.

Правила поведінки в природі. Практична робота: моделювання та аналіз ситуацій перебування у природі (с. 46–47).

 

 

66.

Ощадливе використання природних ресурсів. Практична робота: скла- дання пам’ятки ощадливого використання води і електроенергії у побуті (с. 48–49).

 

 

67.

Охорона природи (с. 52–53).

 

 

Людина

68.

Організм людини (с. 54–55).

 

 

69.

Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Догляд за шкірою (с. 56–57).

 

 

70.

Скелет і м’язи людини, їх значення. Запобігання захворюванням скелета та м’язів (с. 61–62).

 

 

71.

Органи травлення людини, їх значення (с. 63–64).

 

 

72.

Правила здорового харчування (с. 65–66).

 

 

73.

Органи дихання людини, їх значення. Запобігання захворюванням органів дихання (с. 69–70).

 

 

74.

Органи кровообігу людини, їх значення. Запобігання захворюванням органів кровообігу (с. 71–72).

 

 

75.

Головний і спинний мозок людини, їх значення (с. 73–75).

 

 

76.

Органи чуття людини, їх значення (с. 78–79).

 

 

77.

Розвиток людини протягом життя (с. 80–81).

 

 

78.

Умови здорового способу життя (с. 82–83).

 

 

79.

Зовнішність людини (с. 86–87).

 

 

80.

Риси характеру, які сприяють досягненню успіху (с. 88–89).

 

 

81.

Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими (с. 90–91).

 

 

82.

Пізнання себе та своїх можливостей (с. 94–95).

 

 

83.

Навчання — складова життєвого успіху (с. 96–97).

 

 

84.

Вчимося вчитися. Практична робота: тренування уваги, пам’яті (прийоми, алгоритми, вправи) (с. 98–99).

 

 

85.

Взаємодія та співпраця з іншими (с. 102–103).

 

 

86.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.  ____________________________________________

 

 

Людина в суспільстві

87.

Людина — частина суспільства (с. 104–105).

 

 

88.

Стосунки людей у суспільстві (с. 108–109).

 

 

89.

Україна — незалежна держава (с. 110–111).

 

 

90.

Практична робота: створення альбому, портфоліо або облаштування тематичної виставки «Ми — громадяни України» (зображення символів, листівки, світлини).

 

 

91.

Державні свята України (с. 114–115).

 

 

92.

Пам’ятні події та народні свята України (с. 116–117).

 

 

93.

Праця людей різних професій (с. 118–119).

 

 

94.

Господарська діяльність людей рідного краю (с. 122–123).

 

 

95.

Сучасні народні ремесла рідного краю (с. 124–125).

 

 

96.

Взаємозв’язок між вчинком і наслідком (с. 126–127).

 

 

97.

Правопорушення. Практична робота: розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо… » (ситуації правопорушень (с. 130–131).

 

 

98.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.      

 

 

Людина і світ

99.

Земля — спільний дім для всіх людей (с. 132–133).

 

 

100.

Україна на карті світу. Україна — європейська держава. Дослідження «Що в моєму домі вироблено в інших країнах», складання мапи марш- руту цих товарів (на плакаті тощо) (с. 136–137).

 

 

101.

Проект «Славетні українці». Накопичення даних про відомих українців із різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука) та їх представлення у різних формах (тексти, світлини, розповіді та ін.)

 

 

 

102.

Створення проектів. ___________________________________________________

 

 

103.

Повторення вивченого.

 

 

104.

Узагальнення і систематизація знань учнів.   _____________________________________________

 

 

105.

Підсумковий урок за рік.

 

 


 


 


………………………………………..

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
9 вересня
Переглядів
902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку