Календарно-тематичне планування я у Світі, 5 клас.(Інтелектуальні порушення)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування "Я у Світі" для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. (Нозологія - інтелектуальні порушення)
Перегляд файлу

№ за/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

  1.  

 

Людина як особистість

Місце людини в природі та суспільстві.

Розвиток наочно-образного мислення у процесі вивчення місця людини у природі та суспільстві.

Поширення та поглиблення уявлень та понять про індивідуальні характерологічні особливості людей. Розширення та уточнення лексики іменниками та прикметниками, що позначають характер людини.

Запам’ятовування та відтворення інформації про вчинки відомих людей.

Виховання акуратності у зовнішньому вигляді та у веденні справ.

  1.  

 

 Життя – найвища цінність.

  1.  

 

 Людське „Я”.  Характер людини.

Риси характеру притаманні українському народу (чесність, доброта, щедрість, працьовитість тощо).

  1.  

 

Гартування характеру.

  1.  

 

Історія досягнень людини у науці, мистецтві, спорті (на вибір вчителя).

  1.  

 

Шляхи досягнення успіху.

  1.  

 

Зовнішність людини.

  1.  

 

Акуратність. Підсумкове заняття

  1.  

 

Людина серед людей

Людські чесноти.

Формування позитивних якостей особистості, складових вихованості.

 Виховання правил поведінки в сім'ї, школі, громадських місцях тощо.

Збагачення, уточнення активного словника лексикою, що позначає моральні категорії.

  1.  

 

Ввічлива людина. Правила поведінки у сім'ї.

  1.  

 

Ти і твої друзі: правила товаришування, спільної гри, праці, навчання у класі, групі.

  1.  

 

Повага до старших. 

  1.  

 

Правила поведінки у громадських місцях.

  1.  

 

 Правила гостинності та поведінки у гостях.

  1.  

 

Людська гідність.

  1.  

 

Правда і неправда у людському житті.

  1.  

 

Як уникнути конфліктів. Підсумкове заняття

  1.  

 

Людина у суспільстві

Україна – незалежна держава.

Формування уявлень про державу, конституцію, закон, правопорушення, на основі усвідомлення сутності понять.

 Розширення уявлень про рідний край, історичні традиції, обряди тощо.

Розширення та уточнення лексики іменниками та прикметниками, що означають обрядові свята, промисли, страви.

Виховання любові до рідного краю, України, моральних якостей тощо.

  1.  

 

 Значення державних символів: Прапора,  Герба, Гімну.

  1.  

 

Громадянин України. 

Ознайомлення  з правами і обов’язками громадян.

  1.  

 

Громадянин України. 

Ознайомлення  з правами і обов’язками громадян.

  1.  

 

Стосунки людей у суспільстві.

  1.  

 

Держава, конституція, закон.

  1.  

 

Правопорушення: не можна чинити  злочин собі, іншим людям, природі.

  1.  

 

Ознайомлення з юридичною відповідальністю за правопорушення, поширені серед дітей.

  1.  

 

Турбота громадян про довкілля, історичну та культурну спадщину України.

  1.  

 

Моделювання соціальних ролей (учень – учитель – директор школи; покупець – продавець, водій, міліціонер тощо).

  1.  

 

Моделювання соціальних ролей (учень – учитель – директор школи; покупець – продавець, водій, міліціонер тощо).

  1.  

 

Підсумкове заняття

  1.  

 

Людина і світ

Земля – спільний дім. Україна на карті світу.

Розвиток просторової орієнтації в процесі визначення своєї місцевості на карті України .

Розвиток пам’яті на основі збереження інформації про культурно історичні традиції, видатних українців. Розвиток наочно-образного мислення на основі вивчення країн світу.

Розвиток усного мовлення в процесі складання розповіді про Україну за планом.

  1.  

 

Інші країни світу. Найближчі сусіди України.

  1.  

 

Співробітництво людей у питаннях збереження довкілля.

  1.  

 

Внесок кожної людини у збереження

культурних  і природних багатств.

  1.  

 

Внесок українців у винаходи людства,

Інші досягнення у науці, культурі, спорті.

  1.  

 

Підсумкове заняття

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
19 березня 2021
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку