Познанський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ»
Розглянуто «Погоджено»
на засіданні МО вчителів заступник директора з НВР
природничо-математичних дисциплін _ ____ О. П. Дробуш
Протокол № від ____________ О. П. Дробуш
Календарно-тематичне планування
з алгебри
9 клас,
здійснене за програмою МОН України, 2017 рік
Підручник: «Алгебра. О. С. 9 клас. »
Вчитель математики Рябущиць І.І
2020-2021 н. р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
2020/2021 навчальний рік
9 КЛАС. АЛГЕБРА
(2 години на тиждень, усього - 70)
№ теми |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин за програмою |
Розподіл годин + з резерву |
К-сть контрольних робіт |
|
|
Повторення |
- |
1 |
діагностина |
|
1 |
Нерівності |
14 |
14+2 |
1 |
|
2 |
Квадратична функція |
20 |
20+5 |
2 |
|
3 |
Числові послідовності |
10 |
10+1 |
1 |
|
4 |
Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики |
8 |
8 |
1 |
|
|
Резерв (Повторення) |
18 |
9 |
1 |
|
|
Всього |
70 |
70 |
6+діагностична |
|
АЛГЕБРА. 9 клас
(І семестр – 32 год.,ІІ семестр – 38 год.)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
|
Повторення матеріалу, вивченого у 8 класі |
|
|
|||
|
Коригуюче навчання з теми «Квадратні корені» |
|
|
|||
|
Коригуюче навчання з теми «Квадратні корені.Дійсні числа» |
|
|
|||
|
Коригуюче навчання з теми «Квадратні рівняння» |
|
|
|||
|
Коригуюче навчання з теми «Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння» |
|
|
|||
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
|||
Тема І. Нерівності (14 год) |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною |
||||||
|
Числові нерівності |
|
|
|||
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|||
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|||
|
Додавання і множення числових нерівностей |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Нерівності зі змінними |
|
|
|||
|
Числові проміжки. Об’єднання та переріз множин |
|
|
|||
|
Лінійні нерівністі з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
|||
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Контрольна робота №1 «Нерівності» |
|
|
|||
Тема ІІ. Квадратична функція (20 год+5 год з резерву) |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
||||||
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
Тема 1. Функції, їх властивості та графіки (13 год) |
||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Функції. Область визначення та область значень і графік функції. Найбільше та найменше значення функції |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Перетворення графіків функцій |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Квадратична функція та її графік |
|
|
|||
|
Властивості квадратичної функції |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Контрольна робота №2 «Функції, їх властивості та графіки» |
|
|
|||
Тема 2. Квадратична нерівність. Системи двох рівнянь з двома змінними (12 год) |
||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратна нерівність |
|
|
|||
|
Квадратна нерівність |
|
|
|||
|
Квадратна нерівність |
|
|
|||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Розв’язання систем двох рівнянь із двома змінними |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ |
|
|
|||
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
|||
|
Розв’язання текстових задач складанням системи рівнянь з двома змінними |
|
|
|||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|||
|
Контрольна робота №3 «Квадратична нерівність. Системи двох рівнянь з двома змінними» |
|
|
|||
Тема ІІІ. Числові послідовності (10 год) |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій
|
||||||
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Числові послідовності |
|
|
|||
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
|||
|
Сума перших n членів геометричної прогресії |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Контрольна робота №4 «Числові послідовності» |
|
|
|||
Тема ІV. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (8 год) |
||||||
Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Основні правила комбінаторики |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Випадкова подія.Частота та ймовірність випадкової події |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Контрольна робота №5 «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
|
|
|||
Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 7 год з резерву) |
||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Вирази. Тотожні пертворення виразів. Формули скороченого множення |
|
|
|||
|
Пропорції. Відсотки. Відсоткові розрахунки |
|
|
|||
|
Розв’язування рівнянь, нерівностей та їх систем |
|
|
|||
|
Функції, їх графіки та властивості |
|
|
|||
|
Числові послідовності |
|
|
|||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|||
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|||