Навчальна програма "Математика (початок вивчення на поглибленому рівні з 8 класу, профільний рівень). 10-11 класи". (Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407)
Підручник
Алгебра і початки аналізу: початок вивчення на поглибленому рівні з 8 класу, профільний рівень: підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти/ А.Г. Мерзляка, В.Б. Полонського, М.С. Якіра. – Х.: Гімназія, 2018. (Наказ МОН від 31.05.2018 № 551)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з алгебри та початків аналізу для 10 класу
6 год на тиждень I семестр – 90 годин, ІI семестр – 120 годин
№ з/п уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
|||||||
ЛЛ |
ГГр1 |
ПГр2 |
||||||||
І. Повторення й систематизація навчального матеріалу з курсу алгебри 8-9 класів (12 год) |
|
|
|
|||||||
1-2 |
Перетворення раціональних виразів |
2 |
|
|
|
|||||
3-4 |
Перетворення ірраціональних виразів |
2 |
|
|
|
|||||
5-6 |
Розв’язування раціональних рівнянь та нерівностей |
2 |
|
|
|
|||||
7-8 |
Властивості функцій. Функції та їх графіки |
2 |
|
|
|
|||||
9 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|||||
10 |
Побудова графіків функцій, рівнянь та нерівностей з двома змінними на площині |
1 |
|
|
|
|||||
11 |
Метод математичної індукції |
1 |
|
|
|
|||||
12 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
|
|||||
ІІ. Степенева функція (24 год)+2 |
|
|
|
|||||||
13 |
Степенева функція з натуральним показником |
1 |
|
|
|
|||||
14 |
Степенева функція з цілим показником |
1 |
|
|
|
|||||
15-16 |
Взаємно обернені функції |
1 |
|
|
|
|||||
17-18 |
Означення кореня n-го степеня. Функція y = |
2 |
|
|
|
|||||
19-20 |
Властивості кореня n-го степеня |
2 |
|
|
|
|||||
21-22 |
Тотожні перетворення виразів, які містять корені n-го степеня. Розв ’язування вправ.Самостійна робота
|
2 |
|
|
|
|||||
23 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|||||
24 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
|||||
25-26 |
Означення степеня з раціональним показником. Властивості степеня з раціональним показником |
2 |
|
|
|
|||||
27-28 |
Перетворення виразів, які містять степені з дробовим показником. Розв ’язування вправ.Самостійна робота
|
2 |
|
|
|
|||||
29-30 |
Ірраціональні рівняння |
2 |
|
|
|
|||||
31-32 |
Метод рівносильних перетворень при розв’язуванні ірраціональних рівнянь. Розв’язування вправ |
2 |
|
|
|
|||||
35-36 |
Ірраціональні нерівності |
2 |
|
|
|
|||||
37 |
Ірраціональні рівняння, нерівності та їх системи з параметрами. |
1 |
|
|
|
|||||
38 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
|
|||||
IІІ.Тригонометричні функції (42 год) – 10 год |
|
|
|
|||||||
39 |
Радіанне вимірювання кутів |
1 |
|
|
|
|||||
40-41 |
Тригонометричні функції числового аргументу |
2 |
|
|
|
|||||
42-43 |
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
2 |
|
|
|
|||||
44-45 |
Періодичні функції. Розв ’язування вправ.Самостійна робота |
2 |
|
|
|
|||||
46-47 |
Властивості і графіки функцій y = sinx і y = cosx |
2 |
|
|
|
|||||
48
|
Властивості і графік функцій y=tgx , y=ctgx |
1 |
|
|
|
|||||
49-50 |
Розвязування вправ і задач |
2 |
|
|
|
|||||
51 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
|
|||||
52-54 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
3 |
|
|
|
|||||
55-56 |
Формули додавання.Сам. робота |
2 |
|
|
|
|||||
57-59 |
Формули зведення |
3 |
|
|
|
|||||
60-62 |
Формули подвійного, потрійного і половинного аргументів |
3 |
|
|
|
|||||
63 |
Розв’язування вправ. Сам. робота |
1 |
|
|
|
|||||
64-66 |
Формули для перетворення суми і різниці тригонометричних функцій у добуток |
3 |
|
|
|
|||||
67-68 |
Формули перетворення добутку тригонометричних функцій у суму |
2 |
|
|
|
|||||
69- |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|||||
70 |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
|
|
|||||
IV. Тригонометричні рівняння і нерівності( 42год) -4 |
|
|
|
|||||||
71-72 |
Рівняння cosx = a |
2 |
|
|
|
|||||
73-75 |
Рівняння sinx = a |
3 |
|
|
|
|||||
76-77 |
Рівняння tgx = a і ctgx = a |
2 |
|
|
|
|||||
78-80 |
Розв’язування рівнянь. Сам. робота |
3 |
|
|
|
|||||
81-83 |
Функції y = arcsinx і y = arccosx |
3 |
|
|
|
|||||
84-85 |
Функції y = arctgx і y = arcctgx |
2 |
|
|
|
|||||
86-88 |
Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних. Сам. робота |
3 |
|
|
|
|||||
89 |
Розвязування рівнянь |
1 |
|
|
|
|||||
90 |
Контрольна робота №6 |
1 |
|
|
|
|||||
91-93 |
Розв’язування тригонометричних рівнянь методом розкладання на множники |
3 |
|
|
|
|||||
94-96 |
Приклади розв’язування більш складних тригонометричних рівнянь.Сам. робота |
3 |
|
|
|
|||||
97-99 |
Про рівносильні переходи при розв’язуванні тригонометричних рівнянь |
3 |
|
|
|
|||||
100-102 |
Приклади розв’язування систем тригонометричних рівнянь |
3 |
|
|
|
|||||
103-105 |
Найпростіші тригонометричні нерівності.Сам. робота |
3 |
|
|
|
|||||
106-107 |
Приклади розв’язування більш складних тригонометричних нерівностей |
2 |
|
|
|
|||||
108 |
Контрольна робота №7 |
1 |
|
|
|
|||||
V. Числові послідовності (12 год)-1год |
|
|
|
|||||||
109 |
Числові послідовності |
1 |
|
|
|
|||||
110 |
Границя числової послідовності |
1 |
|
|
|
|||||
111 |
Властивості збіжних послідовностей |
1 |
|
|
|
|||||
112 |
Розвязування вправ |
1 |
|
|
|
|||||
113 |
Теореми про границі послідовностей |
1 |
|
|
|
|||||
114-115 |
Розвязування вправ.Сам. робота |
2 |
|
|
|
|||||
116 |
Теорема Вейєрштрасса. Число Ейлера |
1 |
|
|
|
|||||
117-118 |
Розвязування вправ |
2 |
|
|
|
|||||
119 |
Контрольна робота №8 |
1 |
|
|
|
|||||
VІ. Границя та неперервність функції (18год) -5 год
|
|
|
|
|||||||
120 |
Границя функції в точці |
1 |
|
|
|
|||||
121-122 |
Теореми про границі функції в точці |
2 |
|
|
|
|||||
123-124 |
Неперервність функції в точці. Властивості неперерних функцій. Сам. робота |
2 |
|
|
|
|||||
125 |
Односторонні границі функції в точці. Класифікація точок розриву |
1 |
|
|
|
|||||
126 |
Деякі властивості неперервних функцій |
1 |
|
|
|
|||||
127-128 |
Перша чудова границя |
2 |
|
|
|
|||||
129-130 |
Асимтоти графіка функції. Сам. робота |
2 |
|
|
|
|||||
131 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|||||
132 |
Контрольна робота №9 |
1 |
|
|
|
|||||
VІІ. Похідна та її застосування (50год) +4год |
|
|
|
|||||||
133 |
Приріст функції. Задачі,які приводять до поняття похідної |
1 |
|
|
|
|||||
134-135 |
Поняття похідної |
2 |
|
|
|
|||||
136-137 |
Правила обчислення похідних |
2 |
|
|
|
|||||
138-143 |
Розв’язування вправ. Сам. робота |
6 |
|
|
|
|||||
144-147 |
Рівняння дотичної |
4 |
|
|
|
|||||
148 |
Розв’язування вправ. Сам. робота |
1 |
|
|
|
|||||
149 |
Теореми Ролля,Ферма, Лагранжа |
1 |
|
|
|
|||||
150 |
Контрольна робота №10 |
1 |
|
|
|
|||||
151-152 |
Ознаки зростання і спадання функції |
2 |
|
|
|
|||||
153-156 |
Розв’язування вправ. Сам. робота |
4 |
|
|
|
|||||
157-158 |
Точки екстремуму функції |
2 |
|
|
|
|||||
159-162 |
Розв’язування вправ |
4 |
|
|
|
|||||
163 |
Екстремуми функції |
1 |
|
|
|
|||||
164-165 |
Розв’язування вправ. Сам. робота |
2 |
|
|
|
|||||
166 |
Найбільше і найменше значення функції |
1 |
|
|
|
|||||
167-169 |
Розв’язування вправ |
3 |
|
|
|
|||||
170-171 |
Друга похідна. Поняття опуклості функції |
2 |
|
|
|
|||||
172 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|||||
173-176 |
Застосування першої та другої похідних до дослідження функцій та побудови їх графіків |
4 |
|
|
|
|||||
177-180 |
Побудова графіків функцій. Сам. робота |
4 |
|
|
|
|||||
181-184 |
Застосування похідної до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту |
4 |
|
|
|
|||||
185 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|||||
186 |
Контрольна робота №11 |
1 |
|
|
|
|||||
187-196 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
10 |
|
|
|
|||||
197-198 |
Узагальнення і систематизація знань |
2 |
|
|
|
|||||
199-210 |
Резерв часу – 12год. |
|
|
|
|
|||||