КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з алгебри та початків аналізу для 10 класу

Про матеріал
Даний матеріал містить календарно-тематичне планування з алгебри та початків аналізу для 10 класу (початок вивчення на поглибленому рівні з 8 класу, профільний рівень) згідно Навчальної програми "Математика (початок вивчення на поглибле-ному рівні з 8 класу, профільний рівень). 10-11 класи". (Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407)
Перегляд файлу

 Навчальна програма "Математика (початок вивчення на поглибленому рівні з 8 класу, профільний рівень). 10-11 класи". (Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407)

 

Підручник

Алгебра і початки аналізу: початок вивчення на поглибленому рівні з 8 класу, профільний рівень: підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти/ А.Г. Мерзляка, В.Б. Полонського, М.С. Якіра. – Х.: Гімназія, 2018. (Наказ МОН від 31.05.2018 № 551)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з алгебри та початків аналізу для 10 класу

                   6 год на тиждень I семестр – 90 годин,  ІI семестр – 120 годин

 

 

з/п

уроку

Зміст навчального матеріалу

Кіль­кість годин

Дата проведення

ЛЛ

ГГр1

ПГр2

І. Повторення й систематизація навчального матеріалу з курсу алгебри 8-9 класів (12 год)

 

 

 

1-2

Перетворення раціональних виразів

2

 

 

 

3-4

Перетворення ірраціональних виразів

2

 

 

 

5-6

Розв’язування раціональних рівнянь та нерівностей

2

 

 

 

7-8

Властивості функцій. Функції та їх графіки

2

 

 

 

9

Розв’язування вправ. Самостійна робота

1

 

 

 

10

Побудова графіків функцій, рівнянь та нерівностей з двома змінними на площині

1

 

 

 

11

Метод математичної індукції

1

 

 

 

12

Контрольна робота №1

1

 

 

 

ІІ. Степенева функція (24 год)+2

 

 

 

13

Степенева функція з натуральним показником

1

 

 

 

14

Степенева функція з цілим показником

1

 

 

 

15-16

Взаємно обернені функції

1

 

 

 

17-18

Означення кореня n-го степеня. Функція y =

2

 

 

 

19-20

Властивості кореня n-го степеня

2

 

 

 

21-22

Тотожні перетворення виразів, які містять корені n-го степеня. Розв ’язування вправ.Самостійна робота

 

2

 

 

 

23

Розв’язування вправ

1

 

 

 

24

Контрольна робота №2

1

 

 

 

25-26

Означення степеня з раціональним показником. Властивості степеня з раціональним показником

2

 

 

 

27-28

Перетворення виразів, які містять степені з дробовим показником. Розв ’язування вправ.Самостійна робота

 

2

 

 

 

29-30

Ірраціональні рівняння

2

 

 

 

31-32

Метод рівносильних перетворень при розв’язуванні ірраціональних рівнянь. Розв’язування вправ

2

 

 

 

35-36

Ірраціональні нерівності

2

 

 

 

 37

 Ірраціональні рівняння, нерівності та їх системи з параметрами.

1

 

 

 

 38

Контрольна робота №3

1

 

 

 

IІІ.Тригонометричні функції (42 год) – 10 год

 

 

 

39

Радіанне вимірювання кутів

1

 

 

 

40-41

Тригонометричні функції числового аргументу

2

 

 

 

42-43

Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій

2

 

 

 

44-45

Періодичні функції. Розв ’язування вправ.Самостійна робота

2

 

 

 

46-47

Властивості і графіки функцій y = sinx і y = cosx

2

 

 

 

48

 

Властивості і графік функцій y=tgx , y=ctgx

    1

 

 

 

49-50

Розвязування вправ і задач

    2

 

 

 

51

Контрольна робота №4

1

 

 

 

52-54

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу

3

 

 

 

55-56

Формули додавання.Сам. робота

2

 

 

 

57-59

Формули зведення

3

 

 

 

60-62

Формули подвійного, потрійного і половинного аргументів

3

 

 

 

63

Розв’язування вправ. Сам. робота

1

 

 

 

64-66

Формули для перетворення суми  і різниці тригонометричних функцій у добуток

3

 

 

 

67-68

Формули перетворення добутку тригонометричних функцій у суму

2

 

 

 

69-

Розв’язування вправ

1

 

 

 

70

Контрольна робота №5

1

 

 

 

IV. Тригонометричні рівняння і нерівності( 42год)

 -4

 

 

 

71-72

Рівняння cosx = a

2

 

 

 

73-75

Рівняння sinx = a

3

 

 

 

76-77

Рівняння tgx = a і ctgx = a

2

 

 

 

78-80

Розв’язування рівнянь. Сам. робота

3

 

 

 

81-83

Функції y = arcsinx і y = arccosx

3

 

 

 

84-85

Функції y = arctgx і y = arcctgx

2

 

 

 

86-88

Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних. Сам. робота

3

 

 

 

89

Розвязування рівнянь

1

 

 

 

90

Контрольна робота №6

1

 

 

 

91-93

Розв’язування тригонометричних рівнянь методом розкладання на множники

3

 

 

 

94-96

Приклади розв’язування більш складних тригонометричних рівнянь.Сам. робота

3

 

 

 

97-99

Про рівносильні переходи при розв’язуванні тригонометричних рівнянь

3

 

 

 

100-102

Приклади розв’язування систем тригонометричних рівнянь

3

 

 

 

103-105

Найпростіші тригонометричні нерівності.Сам. робота

3

 

 

 

106-107

Приклади розв’язування більш складних тригонометричних нерівностей

2

 

 

 

108

Контрольна робота №7

1

 

 

 

V. Числові послідовності (12 год)-1год

 

 

 

109

Числові послідовності

1

 

 

 

110

Границя числової послідовності

1

 

 

 

111

Властивості збіжних послідовностей

1

 

 

 

112

Розвязування вправ

1

 

 

 

113

Теореми про границі послідовностей

1

 

 

 

114-115

Розвязування вправ.Сам. робота

2

 

 

 

116

Теорема Вейєрштрасса. Число Ейлера

1

 

 

 

117-118

Розвязування вправ

2

 

 

 

119

Контрольна робота №8

1

 

 

 

VІ. Границя та неперервність функції (18год) -5 год

 

 

 

 

120

Границя функції в точці

1

 

 

 

121-122

Теореми про границі функції в точці

2

 

 

 

123-124

Неперервність функції в точці. Властивості неперерних функцій. Сам. робота

2

 

 

 

125

Односторонні границі функції в точці. Класифікація точок розриву

1

 

 

 

126

Деякі властивості неперервних функцій

1

 

 

 

127-128

Перша чудова границя

2

 

 

 

129-130

Асимтоти графіка функції. Сам. робота

2

 

 

 

131

Розв’язування вправ

1

 

 

 

132

Контрольна робота №9

1

 

 

 

VІІ. Похідна та її застосування (50год) +4год

 

 

 

133

Приріст функції. Задачі,які приводять до поняття похідної

1

 

 

 

134-135

Поняття похідної

2

 

 

 

136-137

Правила обчислення похідних

2

 

 

 

138-143

Розв’язування вправ. Сам. робота

6

 

 

 

144-147

Рівняння дотичної

4

 

 

 

148

Розв’язування вправ. Сам. робота

1

 

 

 

149

Теореми Ролля,Ферма, Лагранжа

1

 

 

 

150

Контрольна робота №10

1

 

 

 

151-152

Ознаки зростання і спадання функції

2

 

 

 

153-156

Розв’язування вправ. Сам. робота

4

 

 

 

157-158

Точки екстремуму функції

2

 

 

 

159-162

Розв’язування вправ

4

 

 

 

163

Екстремуми  функції

1

 

 

 

164-165

Розв’язування вправ. Сам. робота

2

 

 

 

166

Найбільше і найменше значення функції

1

 

 

 

167-169

Розв’язування вправ

3

 

 

 

170-171

Друга похідна. Поняття опуклості функції

2

 

 

 

172

Розв’язування вправ

1

 

 

 

173-176

Застосування першої та другої похідних до дослідження функцій та побудови їх графіків 

4

 

 

 

177-180

Побудова графіків функцій. Сам. робота

4

 

 

 

181-184

Застосування похідної до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту

4

 

 

 

185

Розв’язування вправ

1

 

 

 

186

Контрольна робота №11

1

 

 

 

187-196

Узагальнення вивченого матеріалу

10

 

 

 

197-198

Узагальнення і систематизація знань

2

 

 

 

199-210

Резерв часу –  12год.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гордеева Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Алгебра, 10 клас, Планування
До підручника
Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
29 серпня 2021
Переглядів
7250
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку