Календарне планування з математики для 11 класу. Вчитель Чусов С.Є.
Алгебра і початки аналізу, 11 – А клас. Рівень стандарту. /54 години/
(I семестр — 16 год., 1 год. на тиждень, II семестр — 38 год., 2 год. на тиждень)
№з/п |
№ ур |
ущ |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
Тема 1. Показникова та логарифмічна функції /22 години/ |
||||||
1.1. Показникова функція /11 годин/ |
||||||
1 |
1 |
|
Функції та їх властивості /повторення/. |
1 |
|
|
2 |
2 |
|
Показникова функція, її графік і властивості. |
1 |
|
|
3 |
3 |
|
Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
4 |
4 |
|
Найпростіші показникові рівняння. |
1 |
|
|
5,6 |
5,6 |
|
Розв'язування показникових рівнянь. |
2 |
|
|
7,8 |
7,8 |
|
Розв'язування показникових нерівностей. |
2 |
|
|
9 |
9 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
10 |
10 |
|
Показникова функція. Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
11 |
11 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
1.2. Логарифмічна функція /11 годин/ |
||||||
12 |
1 |
|
Логарифм числа. Властивості логарифмів. |
1 |
|
|
13 |
2 |
|
Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
14 |
3 |
|
Логарифмічна функція, її графік і властивості. |
1 |
|
|
15 |
4 |
|
Найпростіші логарифмічні рівняння. |
1 |
|
|
16, 17 |
5,6 |
|
Розв'язування логарифмічних рівнянь. |
2 |
|
|
18, 19 |
7,8 |
|
Розв'язування логарифмічних нерівностей. |
2 |
|
|
20 |
9 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
21 |
10 |
|
Логарифмічна функція. Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
22 |
11 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 2. Інтеграл та його застосування /10 годин/ |
||||||
23 |
1 |
|
Первісна та невизначений інтеграл. Основна властивість первісної. Таблиця первісних. |
1 |
|
|
24 |
2 |
|
Правила знаходження первісних. |
1 |
|
|
25 |
3 |
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
26 |
4 |
|
Визначений інтеграл, його геометричний зміст. |
1 |
|
|
27 |
5 |
|
Обчислення інтегралів. |
1 |
|
|
28, 29 |
6,7 |
|
Обчислення площ плоских фігур. |
2 |
|
|
30 |
8 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
31 |
9 |
|
Інтеграл та його застосування. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
ущ |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
32 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 3. Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики /10 годин/ |
||||||
33 |
1 |
|
Елементи комбінаторики. |
1 |
|
|
34 |
2 |
|
Перестановки, розміщення, комбінації (без повторень). |
1 |
|
|
35 |
3 |
|
Класичне визначення ймовірності випадкової події. |
1 |
|
|
36 |
4 |
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
37 |
5 |
|
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. |
1 |
|
|
38 |
6 |
|
Графічне подання інформації про вибірку. |
1 |
|
|
39 |
7 |
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
40 |
8 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
41 |
9 |
|
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
42 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу /12 годин/ |
||||||
43 |
1 |
|
Степінь. Перетворення виразів з степенями. |
1 |
|
|
44 |
2 |
|
Перетворення цілих виразів. |
1 |
|
|
45 |
3 |
|
Перетворення дробових виразів. |
1 |
|
|
46 |
4 |
|
Рівняння. Розв’язування рівнянь та їх систем. |
1 |
|
|
47 |
5 |
|
Розв’язування рівнянь та їх систем. |
1 |
|
|
48 |
6 |
|
Нерівності. Розв’язування нерівностей та їх систем. |
1 |
|
|
49 |
7 |
|
Функції. |
1 |
|
|
50 |
8 |
|
Числові послідовності. |
1 |
|
|
51 |
9 |
|
Похідна та її застосування. |
1 |
|
|
52 |
10 |
|
Інтеграл. |
1 |
|
|
53 |
11 |
|
Розв’язування текстових задач. |
1 |
|
|
54 |
12 |
|
Підсумковий урок. |
1 |
|
|