Календарно-тематичне планування з англ. мови у 7 кл. за новою програмою на 1 сем. підр. А. Несвіт на 2018-2019 н.р допоможе вчителю при плануванні уроків у 7 кл. Планування відповідає Програмі та змісту підручника
7 клас (3,5 год.)
І. Моя сім’я та друзі. (15 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
1. |
Знову до школи. Повторення. |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
Ex. 5 p.7 |
|
|
|
2. |
Мої літні канікули. Повторення. |
Описувати свої літні канікули, запитувати та надавати інформацію |
Linking words (p.9) |
|
|
|
3. |
Новий навчальний рік. Повторення |
Характеризувати шкільні традиції, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
p.11 |
|
|
|
4. |
На уроках англ.. мови. Повторення. |
Запитувати та надавати інформацію про урок англ..мови |
p. 13 |
|
|
|
5. |
Моя сім’я та друзі. |
Описувати, розповідати, характеризувати членів родини |
p. 16 |
Verbs+ -ing form ( p.17) |
|
|
6-7. |
Обов’язки в сім’ї. Домашні справи та побут. |
Розпитувати про сімейні обов’язки з метою роз’яснення та уточнення інформації |
p.19 |
Pronouns. Reflexive pronouns (myself, ourselves,etc.) |
|
|
8-9. |
Домашні обов’язки. |
Аргументувати свій вибір, точку зору щодо домашніх справ та побуту. |
p.26 |
|
|
|
10-11. |
Робота з текстом домашнього читання «A New Summer Cottage» |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам та діям героям оповідання. |
p.27-28 |
Question Tags |
|
|
12-13. Родинні традиції та свята Описувати, розповідати, характериз. p.33
14-15. Проектна робота з теми. Презентувати проектні роботи
ІІ. Їжа (16 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
16-17. |
Їжа. |
Називати продукти, характеризувати їх. |
p. 38 |
|
|
|
18-19. |
Улюблена їжа |
Називати улюблену їжу, аргументуати свій вибір |
p. 40 |
Let Somebody, Do Something (41) |
|
|
20-21. |
Кухонне обладнання та посуд. |
Називати кухонні меблі та посуд. Запитувати та надавати інформацію. |
p. 42-44 |
|
|
|
22-23. |
Меню. |
Пропонувати, приймати пропозиції щодо складання меню. Висловлювати свої враження. |
p.46 |
|
|
|
24-25. |
Cервірування столу. Етикет. |
Оцінювати стан речей, обмінюватись думками |
p.47 |
|
|
|
26-27. |
Способи обробки продуктів |
Запитувати та надавати інформацію про способи приготування їжі |
|
|
|
|
28-29. |
Робота з текстом дом. читання. |
Аргументувати свою точку зору, висловити свою думку щодо прочитаного |
p.49 |
Past Perfect Tense (p.50) |
|
|
30-31. |
Презентація проектів. |
Презентувати результати своєї роботи. « Моє улюблене блюдо». Приготувати блюдо, написати рецепт |
|
|
|
|
Тематична
ІІІ. Охорона здоров’я (17 годин) + 4 год.-к/p
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
32-33. |
Захворювання та їх симптоми. |
Називати хвороби та їх симптоми, характеризувати їх |
p.59 |
|
|
|
34-35. |
Відвідування лікаря |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
p.62 |
|
|
|
36-37. |
Здоровий спосіб життя |
Пропонувати,приймати, відхиляти пропозицію.Запитувати та надавати інформацію. |
p. 67 |
Model Verbs (must/musn’t, should/shouldn’t |
|
|
38-39. |
Надання першої допомоги |
Розповідати про надання першої допомоги при нещасних випадках та давати оцінку своїм діям. |
p.70 |
|
|
|
40-41. |
В лікарні. Написання листа |
Написати листа про перебування у лікарні, обгрунтовувати свою відповідь, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
|
|
|
|
42-43. |
Робота над текстом дом. читання. |
Оцінювати стан речей та подій у статті «Virtual Reality» з молодіжного журналу, обмінюватись власними думками |
p.75 |
|
|
|
44-45. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи. « У лікаря» |
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
Контрольні роботи за І семестр |
|
|
|
|
|
46. |
Аудіювання |
|
|
|
|
|
47. |
Говоріння |
|
|
|
|
|
48. |
Читання |
|
|
|
|
|
49. |
Письмо |
|
|
|
|
|
50-51
52.
|
Аналіз контр. робіт
Підсумковий урок за I сем
|
|
|
|
|
|