Календарно-тематичне планування з англ. мови у 8 кл. за новою програмою підр. А. Несвіт на 2018-2019 н.р допоможе вчителю при плануванні уроків у 8 кл. Планування відповідає Програмі та змісту підручника
8 клас (3 год. на тижд.) – II семестр
IV. Музика (12 год.)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
46-47. |
Музичні жанри і стилі |
Називати музичні жанри і стилі, характеризувати їх
|
p. 93 |
|
|
|
48-49. |
Музичні інструменти |
Називати музичні інструменти, описувати їх
|
p/97 |
Модальні дієслова |
|
|
50-51. |
Музика у нашому житті |
Оцінювати роль музики у житті людини, наводити приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття
|
p. 91 |
|
|
|
52-53. |
Мій улюблений виконавець\група\композитор |
Розповідати про улюбленого музичного виконавця, обгрунтовувати свій вибір
|
|
Present Perfect Passive Voice |
|
|
54-55. |
Відвідування концерту |
Описувати свій досвід, ділитися враженнями, пояснювати правила поведінки у закладах культури, обговорювати можливості замовлення квитків онлайн
|
p/95 |
|
|
|
56-57. |
Презентація проектів |
Презентує результати своєї роботи |
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
V. Велика Британія. Стиль життя (12 год.)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
58-59. |
Географічне положення |
Описувати ГП країни, називаючи відповідні терміни |
|
Fhnbrks putjuhfasxybvb yfpdfvb |
|
|
60-61.. |
Клімат. Погода |
Давати характеристику клімату, описувати вплив погоди на стиль життя людей
|
|
Prepositions |
|
|
62-63. |
З історії формування нації |
Розповідати про події з історії країни, оцінювати їхню роль у розвитку країни
|
|
|
|
|
64-65. |
Населення. Традиції і звичаї |
Розповідає про традиції та звичаї, демонструє розуміння цінності культурного розмаїття
|
|
|
|
|
66-67. |
Життя в Британії |
Описує види екотуризму, демонструє розуміння цінності жити разом в мирі
|
|
Modifying adverbs (p. 117) |
|
|
68-69. |
Презентація проектів |
Презентує результати своєї роботи
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
VI. Україна. Стиль життя (12 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
70-71. |
Географічне положення |
Описувати ГП країни, називаючи відповідні терміни
|
Р. 145 |
|
|
|
72-73. |
Клімат. Погода |
Давати характеристику клімату, описувати вплив погоди на стиль життя людей
|
|
Неозначені займенники |
|
|
74-75 |
З історії формування нації |
Розповідати про події з історії країни, оцінювати їхню роль у розвитку країни
|
|
|
|
|
76-77. |
Населення. Традиції і звичаї |
Розповідає про традиції та звичаї, демонструє розуміння цінності культурного розмаїття
|
Р. 147 |
|
|
|
78.79. |
Життя в Україні |
Описує види екотуризму, демонструє розуміння цінності жити разом в мирі
|
|
|
|
|
80-81. |
Презентація проектів |
Презентує результати своєї роботи
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
VII. Повторення вивченого. Книжка вчить, як на світі жить (11 год.)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвнтар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
82-83. |
Марк Твен «Як я редагував сільськогосподарську газету» |
Висловлює свою думку, обрунтовує її, ділиться враженнями, власним досвідом
|
Р. 155 |
|
|
|
84-85. |
Р. Дал «Міс Хані» |
Висловлює свою думку, обрунтовує її, ділиться враженнями, власним досвідом
|
Р. 162 |
|
|
|
86-87. |
Р. Дал «Читачка книжок» |
Висловлює свою думку, обрунтовує її, ділиться враженнями, власним досвідом
|
Р. 168 |
|
|
|
88-89. |
Л. Наміока «У шкільному оркестрі» |
Висловлює свою думку, обрунтовує її, ділиться враженнями, власним досвідом |
Р.174 |
|
|
|
90-91. |
Дж. Болдвін «Робінзон Крузо для дітей» |
Висловлює свою думку, обрунтовує її, ділиться враженнями, власним досвідом |
Р. 183 |
|
|
|
92. |
Презентація проектів |
Презентує результати своєї роботи |
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
Контрольні роботи за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
93. |
Аудіювання |
|
|
|
|
|
94. |
Говоріння |
|
|
|
|
|
95. |
Читання |
|
|
|
|
|
96. |
Письмо |
|
|
|
|
|
97-98. |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|