Календарно-тематичне планування з англійської мови 3 клас 1 семестр (за підручником О.Д. Карп'юк), яке повністю відповідає програмі. Навантаження - 2 год на тиждень.
Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 3 класі за підручником О. Д. Карп`юк.
2 год.на тиждень
I семестр
Мельничук Тетяна Юріївна
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
I N T R O D U C T I O N. NICE TO SEE YOU AGAIN.
|
||||||||||||||||
1 |
|
Знайомство з новими друзями.. Привітання. Англійський алфавіт. .
|
4 c.5 |
Структури: My name is… What is your/his/her name? I am (name) How old are you? How old is he/she? |
Вміти привітатися та попрощатися. |
1 c. 4 |
Відео «Автобус» |
2 с. 5 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська, уміння вчиттися впродовж життя |
4 с. 5 |
|
2 |
|
Повторення. Привітання. Знайомство. Вік.
|
Лексика тем «Знайомство», «Мій вік», «Родина» |
Структури: I like … She likes … I’ve got … My name is … His name is … Her name is … Their names are … |
Вміти називати своє ім’я та запитувати ім’я співрозмовника. Вміти запитувати та відповідати про вік. |
4 с. 5 |
3 с. 5 |
1 с. 6 |
2 с. 3 (WB) |
|
+ |
|
|
1, 3 с. 3 (WB) |
||
3 |
|
Родина Біла. Правила читання.
|
Лексика тем «Знайомство», «Мій вік», «Родина» |
To be у теп. неозн. часі. Особові займенники |
Вміти представляти друзів та родичів. |
4 с. 7 |
2 с. 7 |
3 с. 7 |
1 с. 4, (WB) |
|
+ |
|
|
4 с. 7, 2 с. 4 (WB) |
||
4 |
|
Члени родини. Сім’я Біла. |
Лексика тем «Знайомство», «Вік друга», «Родина друга» |
Особові займенники та їх вживання |
Вміти представляти друзів та їх родичів |
|
1 с.8 |
|
2 с.4 WB |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська, уміння вчиттися впродовж життя |
3 c.9 |
|
5 |
|
Шкільне приладдя. Кольори. Прийменники місця. Правила читання.
|
|
Приймен-ники місця on, in,under |
Повторити кольори, шкільне приладдя, використовувати прийменники місця |
|
3 -5 с. 11 |
1, 2 с. 10 |
1, 2 с. 5 (WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
3,4 c. 11, 3 с. 5 (WB) |
|
6 |
|
Повторення. У школі. Шкільне приладдя |
2 с.12 |
To be у теп. неозн. часі. Присвійні займен., модальне дієслово can |
Вживання модального дієслова can у реченні, використання to be та присвійних займенників, описувати товариша |
|
3, 4 c. 12-13,
|
1, 2 c. 12 |
1 с. 6 (WB) |
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
2 c.12, 2 с. 6(WB) |
|
7 |
|
Назви країн Європи Знайомство. Імена. Привітання.
|
I am from Ukraine, 3 с.15 |
|
Вміти представлятися, називати країни світу |
1 с. 14 |
2, 3 с. 15 |
|
2 с. 7(WB) |
|
+ |
|
|
Спілкування державною мовою, соціальна та громадянська |
2 с.15, 1 с. 7(WB) |
|
8 |
|
Звідки ти? Знайомство. Імена.
|
Where are you from? |
Структури: Where is …? He/She is … . Where are …? They are … . |
Вміти вести діалог по темі, використовувати сталі вирази |
1 с. 16 |
5, 6 с. 17 |
2-4 с. 16-17 |
2 с. 8(WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська, обізнаність та самовираження у сфері культури |
6 с. 17 (скоромовка), 1 с. 8 (WB) |
|
IN THE GREENWOODS SUMMER CAMP. MY DEAR FAMILY
|
||||||||||||||||
9 |
|
Літній табір відпочинку. Дозвілля. Вказівні займенники.
|
Here, there, 1 с.18 |
Вживання This - That |
Вміти називати місця, де можна проводити дозвілля і розповідати, що можна там робити. |
1 с. 18-19 |
2 с. 19 |
|
3 с. 19, 1 с. 9 (WB) |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
2 с. 9 (WB) |
|
10 |
|
Ігри та улюблені заняття.
|
|
Модальне дієслово can |
Вміти будувати речення використовуючи вираз «I like…», вміти розповідати про свої уподобання |
1 с. 20, 5 с. 21 |
1 с. 20 |
2-4 с. 21 |
2 с. 10 (WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
1, 3 с. 10 (WB) |
|
11 |
|
Розмова по телефону. Рахунок.
|
|
Особові займенники. Запитання у теп неозн часі |
Вміти називати телефонні номери, вести телефонну розмову. |
1 с. 22 |
3 с. 23 |
2,4, 5 с. 23 |
2 с. 11 (WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
4 с. 23, 1 с. 11 (WB) |
|
12 |
|
Спортивні ігри та улюблені заняття.
|
1 с. 24 |
Заперечення у теп неозн часі |
Будувати речення з «don’t like…”, розповідати про свої уподобання |
1 с. 24 |
2, 4 с. 24-25 |
2, 5 с. 24 - 25 |
1,2 с. 12 (WB) |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
4 c. 25, 2 с. 12 (WB) |
|
13 |
|
Захоплення. Лист до друга.
|
1 с.26 |
Теп неозн час |
Розповідати про хобі, використовуючи «I like…». Вміти написати лист до друга, розповісти про себе та свої захоплення. |
1, 4 с. 26-27 |
1, 3, 4 с. 26-27 |
5,6 с. 27 |
1,2,3 с. 13(WB) |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
4 c. 27(чит), Написати лист до друга (про себе та свої захоплення) |
|
14 |
|
Моя родина. Введення ЛО |
3 с. 31 |
|
Вміти називати членів родини |
1 с. 30 |
2, 3 с. 30-31 |
4 с. 31 |
1,2 с. 14 (WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
2 с.30, 2 с. 14 (WB) |
|||||
15 |
|
Я та моя родина. Назви країн Європи.
|
|
Спеціальні запитання |
Вміти вказувати місце проживання. Навчитися малювати сімейне дерево. |
1 с. 32 |
2 с. 33 |
3 с. 33 |
1,2 с. 15 (WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
4 с.33 Намалювати родинне дерево |
|||||
16 |
|
Дім, в якому я живу |
1 с. 34, 3 с. 35 |
Прийменники місця |
Вміти називати кімнати в будинку/ квартирі, вказувати їх місце знаходження Перевірити вміння сприймання на слух та розуміння прослуханого |
1 с. 34 |
2 с. 34 |
3 с. 35 |
2 с. 17(WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
3 с.35, 1,3 с. 17 (WB) |
|||||
17 |
|
Моя родина. Будинок, квартира, меблі. На кухні |
|
Прийменники місця |
1 с. 36 |
3 с. 37 |
|
1 с.18 (WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
2 с.18 (WB), проект «План мого будинку» |
||||||
18 |
|
Моя кімната. Будинок, квартира, меблі. Прийменники місця.
|
1, 2 с. 38 |
Прийменники місця |
Вміти описувати розташування предметів у кімнаті. Вміти вести розмову про кімнату. |
|
2 c.38, 3 с. 39 |
4, 5 с. 39 |
1 с. 19 (WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
2 c.38, 2 с. 19 (WB) |
|||||
19 |
|
Професії. Моя родина. Множина іменників.
|
2 с. 40 |
Структури: What is his / her job? He / She is a … . Множина іменників. man – men businessman - businessmen |
Вміти називати професії своїх батьків, використовувати присвійні займенники Перевірити уміння усного продукування та взаємодії |
1 с. 40,
|
4 с. 41 |
3 с. 41,
|
3 с. 20 (WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
2 c.40, 1,2 c.20 (WB) |
|||||
20 |
|
Прощавайте літні канікули! Будинок, квартира, кімнати, меблі. Прийменники місця.
|
a doctor, a teacher, a singer, a secretary, a driver, a dancer, a waiter, a waitress, a farmer, a businessman, a seller, job |
Структури: Where is …? He / She is … . at home at school in the park on the farm |
Вміти називати професії. Вміти розповідати про те, де люди знаходяться |
6 c.45 4 с. 45 |
|
5 c.44 2,3 с. 45 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
1 c.44, 1, 2 c.21 (WB) |
|||||
WELCOME BACK TO SCHOOL
|
||||||||||||||||||||
21 |
|
Ласкаво просимо до школи! Дні тижня. Розклад уроків |
2 с. 48-49
|
Структури: on Monday
I, we, you, they + have got |
Вміти вести розмову-привітання в класі. Вміти називати дні тижня, розповідати про свій розклад уроків |
1 с. 48 |
2 с. 49 |
3, 4 с. 49 |
1 с. 23 (WB) |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська |
2 c.48-49, 2 c.23 (WB) |
|||||
22 |
|
Улюблені шкільні предмети. Школа.
|
|
Структури: on Monday at Maths When is …? It is on+day. |
Вміти називати навчальні предмети, виражати своє ставлення до них |
1 с. 50, 5 с. 51,
|
2 с. 50, 1 с. 52 |
3, 4 с. 50-51, 2, 3 с. 52 |
2 с. 24 (WB)
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
5 c.51,
1, 3 с. 24 (WB)
|
|||||
23 |
|
Улюблений день тижня. |
1 с.52 |
Структури: Don’t like/ doesn’t’t like |
Вміти розповісти про улюблений день тижня |
2 с. 56 |
4 с.53 1 с.54 |
|
1, 2 с. 25 (WB) |
|
|
|
|
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
4 c.57 |
|||||
24 |
|
Годинник. Час. Розпорядок дня.
|
3 с. 59 |
Тепер неозн час |
Вміти орієнтуватися за годинником, розповідати про свій розпорядок дня |
1 с. 58 |
2 с. 58-59, 3 с. 59 |
4 с. 59 |
2 с. 28 (WB) |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
3 c. 59, 1,2 с. 28(WB) |
|||||
25 |
|
Котра година? |
3 с. 60-61 |
Структури: What time is it? It’s …. o’clock. What day is it today? It is … . I have lunch at … o’clock. She has lunch at … o’clock.
|
Вміти називати час, день, раціонально планувати робочий день |
1 с. 60 |
3 с. 60-61, 5 с. 62-63 |
2, 4 с. 60-61 |
1 с.29 (WB) |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість
|
2 c. 29 (WB) |
|||||
26 |
|
Розпорядок дня. |
4 с. 65 |
Модальні дієслова could, may, can, must |
Вміти будувати речення з could, may, can, must; вести діалог про розпорядок дня |
1 c. 64, 5 с. 65 |
4 с. 65 |
2 с. 64 |
31 с.30 (WB) |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
2 с. 30 (WB), |
|||||
27 |
|
Лист другові |
1 с.68 |
|
Вміти писати листа про свій розпорядок дня, улюблені предмети та дні тижня |
2 с.68 |
|
3 с.69 |
4 с.69 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
1, 2 с.31 підготуватись до контролю письма |
|||||
28 |
|
Контроль письма |
|
|
Написати контроль письма |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватись до контролю говоріння |
|||||
29 |
|
Контроль говоріння |
|
|
Написати контроль говоріння |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватись до контролю читання |
|||||
30 |
|
Контроль читання |
|
|
Написати контроль читання |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватись до контролю слухання |
|||||
31 |
|
Контроль слухання |
|
|
Написати контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Повторити вивчене |
|||||
32 |
|
Підсумковий урок |
|
|
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Повторити вивчене за 1 семестр |
|||||