Календарно-тематичне планування з англійської мови 3 клас 1 семестр (за О.Д. Карп'юк)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови 3 клас 1 семестр (за підручником О.Д. Карп'юк), яке повністю відповідає програмі. Навантаження - 2 год на тиждень.

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування

уроків англійської мови у 3  класі за підручником О. Д. Карп`юк.

2 год.на тиждень

I семестр

Мельничук Тетяна Юріївна

 

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

I N T R O D U C T I O N.  NICE TO SEE YOU AGAIN.

 

1

 

 

Знайомство з новими друзями..

Привітання.

Англійський алфавіт.

.

 

4 c.5

Структури:

My name is

What is your/his/her name?

I am (name)

How old are you?

How old is he/she?

Вміти привітатися та попрощатися.

1 c. 4

Відео «Автобус»

2 с. 5

 

 

+

 

 

Соціальна та громадянська,

уміння вчиттися впродовж життя

4 с. 5

2

 

 

Повторення.

Привітання.

Знайомство.

Вік.

 

Лексика тем

«Знайомство»,

«Мій вік»,

«Родина»

Структури:

I like …

She likes

I’ve got …

My name is

His name is

Her name is

Their names are

Вміти називати своє ім’я та запитувати ім’я співрозмовника.

Вміти запитувати та відповідати про вік.

4 с. 5

3 с. 5

1 с. 6

2 с. 3 (WB)

 

+

 

 

1, 3 с. 3 (WB)

3

 

Родина Біла.

Правила читання.

 

Лексика тем

«Знайомство»,

«Мій вік»,

«Родина»

To be у теп. неозн. часі. Особові займенники

Вміти представляти друзів та родичів.

4 с. 7

2 с. 7

3 с. 7

1 с. 4,

 (WB)

 

+

 

 

4 с. 7,

2 с. 4 (WB)

4

 

Члени родини. Сімя Біла.

Лексика тем

«Знайомство»,

«Вік друга»,

«Родина друга»

Особові займенники та їх вживання

Вміти представляти друзів та їх родичів

 

1 с.8

 

2 с.4

WB

 

+

 

 

Соціальна та громадянська,

уміння вчиттися впродовж життя

3 c.9

5

 

Шкільне приладдя.

Кольори.

Прийменники місця.

Правила читання.

 

 

Приймен-ники місця on, in,under

Повторити кольори, шкільне приладдя, використовувати прийменники місця

 

3 -5 с. 11

1, 2 с. 10

1, 2 с. 5 (WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська,

екологічна грамотність і здорове життя

3,4 c. 11,

3 с. 5 (WB)

6

 

Повторення. У школі. Шкільне приладдя

2 с.12

To be у теп. неозн. часі.

Присвійні займен., модальне дієслово can

Вживання  модального дієслова can у реченні, використання to be та присвійних займенників, описувати товариша

 

3, 4 c. 12-13,

 

1, 2 c. 12

1 с. 6 (WB)

 

 

+

 

Соціальна та громадянська,

екологічна грамотність і здорове життя

2 c.12,

2 с. 6(WB)

7

 

 

Назви країн Європи Знайомство.

Імена.

Привітання.

 

I am from Ukraine,

3 с.15

 

Вміти представлятися, називати країни світу

1 с. 14

2, 3 с. 15

 

2 с. 7(WB)

 

+

 

 

Спілкування державною мовою, соціальна та громадянська

2 с.15,

1 с. 7(WB)

8

 

 

Звідки ти? Знайомство.

Імена.

 

Where are you from?

Структури:

Where is …?

He/She is … .

Where are …?

They are … .

Вміти вести діалог по темі, використовувати сталі вирази

1 с. 16

5, 6 с. 17

2-4 с. 16-17

2 с. 8(WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська, обізнаність та самовираження у сфері культури

6 с. 17 (скоромовка),

1 с. 8 (WB)

IN THE GREENWOODS SUMMER CAMP.

MY DEAR FAMILY

 

9

 

 

Літній табір відпочинку.

Дозвілля.

Вказівні займенники.

 

Here, there,

1 с.18

Вживання This - That

Вміти називати місця, де можна проводити дозвілля і розповідати, що можна там робити.

1 с. 18-19

2 с. 19

 

3 с. 19,

1 с. 9 (WB)

 

+

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

2 с. 9 (WB)

10

 

 

Ігри та улюблені заняття.

 

 

Модальне дієслово can

Вміти будувати речення використовуючи вираз «I like…», вміти розповідати про свої уподобання

1 с. 20,

5 с. 21

1 с. 20

2-4 с. 21

2 с. 10 (WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

1, 3 с. 10 (WB)

11

 

 

Розмова по телефону.

Рахунок.

 

 

Особові займенники. Запитання у теп неозн часі

Вміти називати телефонні номери, вести телефонну розмову.

1 с. 22

3 с. 23

2,4, 5 с. 23

2 с. 11 (WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

4 с. 23,

1 с. 11 (WB)

12

 

 

Спортивні ігри та улюблені заняття.

 

1 с. 24

Заперечення у теп неозн часі

Будувати речення з «dont like…”, розповідати про свої уподобання

1 с. 24

2, 4 с. 24-25

2, 5 с. 24 - 25

1,2 с. 12 (WB)

 

+

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

4 c. 25,

2 с. 12 (WB)

13

 

 

Захоплення.

Лист до друга.

 

1 с.26

Теп неозн час

Розповідати про хобі, використовуючи «I like…». Вміти написати лист до друга, розповісти про себе та свої захоплення.

1, 4 с. 26-27

1, 3, 4 с. 26-27

5,6 с. 27

1,2,3 с. 13(WB)

 

+

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і  здорове життя

4 c. 27(чит),

Написати лист до друга (про себе та свої захоплення)

 

14

 

 

Моя родина.

Введення ЛО

3 с. 31

 

Вміти називати членів родини

1 с. 30

2, 3 с. 30-31

4 с. 31

1,2 с. 14 (WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

 2 с.30,

2 с. 14 (WB)

15

 

 

Я та моя родина.

Назви країн Європи.

 

 

Спеціальні запитання

Вміти вказувати місце проживання. Навчитися малювати сімейне дерево.

1 с. 32

2 с. 33

3 с. 33

1,2 с. 15 (WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

4 с.33 Намалювати родинне дерево

16

 

Дім, в якому я живу

1 с. 34,

3 с. 35

Прийменники місця

Вміти називати кімнати в будинку/ квартирі, вказувати їх місце знаходження Перевірити вміння сприймання на слух та розуміння прослуханого

1 с. 34

2 с. 34

3 с. 35

2 с. 17(WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

3 с.35,

1,3 с. 17 (WB)

17

 

 

Моя родина.

Будинок, квартира, меблі. На кухні

 

Прийменники місця

1 с. 36

3 с. 37

 

1 с.18 (WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

2 с.18

(WB), проект «План мого будинку»

18

 

 

Моя кімната.

Будинок, квартира, меблі.

Прийменники місця.

 

1, 2 с. 38

Прийменники місця

Вміти описувати розташування предметів у кімнаті. Вміти вести розмову про кімнату.

 

2 c.38,

3 с. 39

4, 5 с. 39

1 с. 19 (WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

2 c.38,

2 с. 19 (WB)

19

 

Професії.

Моя родина.

Множина іменників.

 

2 с. 40

Структури:

What is his / her job?

He / She is a … .

Множина іменників.

man – men

businessman - businessmen

Вміти називати професії своїх батьків, використовувати присвійні займенники Перевірити уміння усного продукування та взаємодії

1 с. 40,

 

4 с. 41

3 с. 41,

 

3 с. 20 (WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

2 c.40,

1,2 c.20 (WB)

20

 

Прощавайте літні канікули!

Будинок, квартира, кімнати, меблі.

Прийменники місця.

 

a doctor, a teacher, a singer, a secretary, a driver, a dancer, a waiter, a waitress, a farmer,  a businessman, a seller, job

Структури:

Where is …?

He / She is … .

at home at school in the park on the farm

Вміти називати професії.

Вміти розповідати про те, де люди знаходяться

6 c.45

4 с. 45

 

5 c.44

2,3 с. 45

 

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

1 c.44,

1, 2 c.21 (WB)

 WELCOME BACK TO SCHOOL

 

21

 

Ласкаво просимо до школи! Дні тижня. Розклад уроків

2 с. 48-49

 

Структури:

on Monday

 

I, we, you, they + have got

Вміти вести розмову-привітання в класі.

Вміти називати дні тижня, розповідати про свій розклад уроків

1 с. 48

2 с. 49

3, 4 с. 49

1  с. 23 (WB)

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

2 c.48-49,

2 c.23 (WB)

22

 

Улюблені шкільні предмети.

Школа.

 

 

Структури:

on Monday

at Maths

When is …?

It is on+day.

Вміти називати навчальні предмети, виражати своє ставлення до них

1 с. 50,

5 с. 51,

 

2 с. 50,

1 с. 52

3, 4 с. 50-51,

2, 3 с. 52

2 с. 24 (WB)

 

 

+

 

 

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

5 c.51,

 

1, 3 с. 24 (WB)

 

23

 

Улюблений день тижня.

1 с.52

Структури:

Don’t like/ doesn’t’t like

Вміти розповісти про улюблений день тижня

2 с. 56

4 с.53

1 с.54

 

1, 2 с. 25 (WB)

 

 

 

 

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

4 c.57

24

 

Годинник.

Час.

Розпорядок дня.

 

3 с. 59

Тепер неозн час

Вміти орієнтуватися за годинником, розповідати про свій розпорядок дня

1 с. 58

2 с. 58-59,

3 с. 59

4 с. 59

2 с. 28 (WB)

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

3 c. 59,

1,2 с. 28(WB)

25

 

Котра година?

3 с. 60-61

Структури:

What time is it?

It’s …. o’clock.

What day is it today?

It is … .

I have lunch at … o’clock.

She has lunch at … o’clock.

 

Вміти називати час, день, раціонально планувати робочий день

1 с. 60

3 с. 60-61, 5 с. 62-63

2, 4 с. 60-61

1 с.29 (WB)

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

 

2 c. 29 (WB)

26

 

Розпорядок дня.

4 с. 65

Модальні дієслова could, may, can, must

Вміти будувати речення з could, may, can, must; вести діалог про розпорядок дня

1 c. 64,

5 с. 65

4 с. 65

2 с.  64

31 с.30 (WB)

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

2 с. 30 (WB),

27

 

Лист другові

1 с.68

 

Вміти писати листа про свій розпорядок дня, улюблені предмети та дні тижня

2 с.68

 

3 с.69

4 с.69

 

+

 

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

1, 2 с.31

підготуватись до контролю письма

28

 

Контроль письма

 

 

Написати контроль письма

 

 

 

 

 

+

 

 

Ініціативність і підприємливість

Підготуватись до контролю говоріння

29

 

Контроль говоріння

 

 

Написати контроль говоріння

 

 

 

 

 

+

 

 

Ініціативність і підприємливість

Підготуватись до контролю читання

30

 

Контроль читання

 

 

Написати контроль читання

 

 

 

 

 

+

 

 

Ініціативність і підприємливість

Підготуватись до контролю слухання

31

 

Контроль слухання

 

 

Написати контроль аудіювання

 

 

 

 

 

+

 

 

Ініціативність і підприємливість

Повторити вивчене

32

 

Підсумковий урок

 

 

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

 

 

 

 

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

Повторити вивчене за 1 семестр

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. kasperska lesya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
18 січня 2019
Переглядів
2770
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку