№ п.п |
Дата |
Тематика спілкування, мета |
Соціокультурна, соціолінгвістична компетенції |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Загально-навчальна компетенція |
Д/З |
||||
Лексика, фонетика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||
ІІ семестр (55 год.) |
|||||||||||
Тема 5: «Їжа» (12 год.) |
|||||||||||
46/1 |
|
Інструктаж «Правила роботи в кабінеті № 408» Мій сніданок. Введення нових ЛО. |
Дотримання правил ввічливості |
Breakfast, tea, cornflakes, fruit, eggs, milk, sandwich |
Some, множина та однина; have, has |
Ex. 1 p. 71Ex. 4 p. 72 |
Ex. 2p. 71 |
Ex. 3 p. 72 |
Ex. 5p. 72
|
Сприймати новий досвід і застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у специфічній навчальній ситуації |
Вивч. ЛО WB Ex. 1 p.35 |
47/2 |
|
Мій ланч. Повторення: граматичні структури. Виконання команд. |
Ex. 1 p. 73 |
Some, множина та однина;do, does |
Ex. 2p. 73 |
Ex. 1, 2p. 73 |
Ex. 3p. 74 |
Ex. 5p. 75 |
WBEx. 2, 3 p.35, вивч. пісню Ex. 6p. 76 |
||
48/3 |
|
Мій обід. Повторення: граматичні структури. Формування навичок говоріння. |
Ex. 1 p. 77 |
Some, множина та однина |
Ex. 3p. 78 |
Ex. 3, 4p. 78 діалог |
Ex. 3p. 78 |
WBEx. 2 p. 36 WBEx. 3p. 38 |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
WBEx. 1, 3p. 36 WBEx. 1, 2p. 37 |
|
49/4 |
|
Розклад дня. Удосконалення навичок монологічного мовлення. |
Вибір та вживання привітань |
Ex. 1p. 79 |
Прийменникиon, at |
Ex. 1 p. 79 |
Ex. 2p. 79 Ex. 3p. 81 |
Ex. 2p. 79 |
Ex. 4p. 81 |
WBEx. 1, 2, 3p. 39 |
|
50/5 |
|
Робота в парах. Лексико-граматичні вправи |
[ɔ:] |
І особа однина (дієслова) |
Ex. 1,2p. 82 |
Ex. 4, 5p. 84 |
Ex. 3p. 83 |
Ex. 4p. 84 |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
WBp. 40 |
|
51/6 |
|
Корисна їжа. Робота в парах, складання діалогу, активізація нових ЛО |
|
|
Граматичні структури |
Ex. 2p. 85 |
Ex. 2p. 85 |
Ex. 1p. 85 |
WBEx. 1, 2, 3p. 41, діалог |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Вивчити діалог |
52/7 |
|
Перевірка навичок діалогічного мовлення. (діалог на тему: «Мій розпорядок дня») |
Вибір та вживання форм звертання |
Лексика теми |
|
|
Склад. діалогів |
|
|
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повтор. ЛО, словн. диктант |
53/8 |
|
Годинник Удосконалення навичок монологічного мовлення. |
|
O’clock, прийменник at; Ex. 3p. 86 |
Граматичні структури |
|
Ex. 3, 4p. 86Діалог |
|
Перекл. час |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Перекл. час |
54/9 |
|
Удосконалення навичок аудіювання з підтеми: «Годинник». |
Дотримання правил ввічливості |
O’clock, прийменник at |
|
Ex. 7p. 87 |
Ex. 5, 6p. 87 |
Ex. 7p. 87 |
Ex. 5 p. 87 |
Ex. 8p. 88 (проект) |
|
55/10 |
|
Перевірка навичок аудіювання. Удосконалення навичок письма. |
|
|
|
Тести |
Монолог, проектна робота |
|
WB Ex. 1,2,3 p.42 |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
Ex. 1p. 24 (у) |
56/11 |
|
Розвиток навичок писемного мовлення. Лексико-граматичні вправи |
Вибір та вживання форм звертання |
dear, best wishes |
Алгоритм написання листа |
Ex. 1p. 24 Ex. 2p. 25 |
Ex. 4p. 23 |
Числівники |
Складання речень |
Вивчити лист |
|
57/12 |
|
Перевірка навичок письма. Лист про свій розпорядок дня. Підсумковий урок з тем: «Їжа». Тематичне оцінювання |
|
Повторення ЛО |
Числівник (1-20) |
|
Ситуативне спілкування |
|
Лист другу |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
WB 30-31 |
Тема 6: «Свята і традиції» (12 год.) |
|||||||||||
58/1 |
|
Свята і традиції. Введення та активація нових ЛО з теми. Розвиток навичок аудіювання |
|
Ex. 1p. 89 |
|
Ex. 1p. 89 |
Ex. 4p. 91 |
Ex. 2, 3p. 89-90 |
WB Ex. 1,2p.43 |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Вивч.нові ЛО |
59/2 |
|
Активізація нових ЛО і структур. Розвиток навичок читання. |
Вибір та вживання привітань |
Ex. 1p. 92 |
|
Ex. 3p. 94 |
Ex. 2p. 93 |
Ex. 2p. 93 |
Ex. 3p. 94 |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
WBEx. 3p. 44Словник.диктант |
60/3 |
|
Різдво. Лексико-граматичні вправи. Розвиток навичок читання |
|
Ex. 1p. 95 |
Минулий час |
Ex. 1p. 95 |
Ex. 2p. 29-30 |
Ex. 2p. 95 |
Слов.диктант |
|
WBEx. 1, 2p. 45 |
61/4 |
|
Перевірка навичок читання. Закріплення вивчених граматичних структур. |
|
|
Спец. та загальні питання |
Ex. 5p. 97 |
|
Ex.2, 3, 4, p. 96 |
Ex.2, 3, 4,p. 96 |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
WB Ex. p. 46-47Вивч. ЛО |
62/5 |
|
Розширення словника з теми. Ситуативне спілкування. |
Дотримання правил ввічливості |
WILL, tomorrow, next day |
Future Simple |
Ex. 1p. 98 |
Ex. 1p. 98 |
Ex. 3p. 99 |
Слов.ДиктантEx. 4, p. 99 |
|
WB Ex. 2, 3p. 48-49 |
63/6 |
|
Вечірка. Формування навичок діалогічного мовлення. Імітація зразка зв’язного висловлювання. |
Правила вступу до розмови |
|
Стверджувальні, заперечні, питальні речення |
Ex. 2p. 100 |
Ex. 2p. 100Скл. діалог |
Ex. 3p. 101 |
Ex. 1, 4p. 100- 101 |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
WB Ex. 1-3p. 50-51, запрошення на вечірку |
64/7 |
|
Визначні дати. Формування навичок володіння мовним матеріалом. |
Вибір та вживання форм звертання |
Ex. 1p. 102 |
Числівники |
Ex. 1p. 102 |
Ex. 4p. 103 |
Ex. 2p. 102 |
Ex. 3p. 103 WBEx. 1-3 p. 52-53, |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
WB Ex. 1-3 p. 54, вивч. числ |
65/8 |
|
Новий рік в Україні. Лист другу (твір-опис) |
Знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям |
|
Структура листа |
|
|
Ex. 1p. 104 |
Напис. лист |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Вивч. лист |
66/9 |
|
Перевірка навичок письма. Лист про свята в Україні. |
Лексика теми |
|
|
|
|
Напис. лист |
WB Ex. 1-3 p. 55-56 |
||
67/10 |
|
Розвиток навичок роботи в малих групах. Проектна робота |
|
|
Ex. 3p. 104 |
Ex. 3p. 105 |
Ex. 1p. 104 |
Ex. 1, 2p. 104- 105 |
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
Ex. 4p. 105, проект |
|
68/11 |
|
Перевірка навичок говоріння. Захист проектів. Закріплення вивченого матеріалу. |
Правила вступу до розмови |
Лексика теми |
Питання |
Захист проектів |
|
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повт. числівн. |
|
69/12 |
|
Узагальнення матеріалу. Підсумковий урок з теми: «Свята і традиції» Тематичне оцінювання |
|
Повт. лексики теми |
|
|
Вікторина |
|
Самостійна робота |
|
Повтор. дні тижня, місяці |
Тема 7: «Відпочинок і дозвілля» (11 год.) |
|||||||||||
70/1 |
|
Вільний час та хобі. Введення та активація нових ЛО з теми. Удосконалення граматичних навичок. |
|
Last, yesterday, mountain, interesting, fantastic |
To be (Past Simple) |
Ex. 1p. 106 |
Ex. 3, 4p. 107 |
Ex. 1, 2p. 106 - 107 |
Ex. 2p. 107, WB Ex. 1, 2 p. 57 |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Ex. 5p. 108 (пис.) |
71/2 |
|
Граматичний практикум. Розвиток навичок письма електронних листів. |
|
[d], [id], [t] |
Past Simple |
Ex. 1p. 109 |
Ex. 2p. 109 |
Ex. 2, 5p. 109-111 |
Ex. 3p. 110, WB Ex. 3 p. 58 |
Уміти працювати з таблицею невірних дієслів |
Ex. 4p. 111(пис.)WBEx. 1, 2 p. 59 |
72/3 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Лексико - граматичні вправи. |
Дотримання правил ввічливості |
|
Past Simple (питальні речення) |
Ex. 2p. 112 |
Ex. 3p. 113 |
|
Ex. 4p. 113, WBEx. 3, 4 p. 60 |
WBEx. 1, 2, 3 p. 61-62 |
|
73/4 |
|
Робота в парах та малих групах. Розширення словника з теми. |
|
Ex. 1p. 114 |
Do – did, Have – had Past Simple (заперечні речення) |
Ex. 1p. 114 |
Ex. 1, 3p. 114 |
Ex. 2p. 114 |
Ex. 4p. 116 |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
WBEx. 1, 2 p. 63 |
74/5 |
|
Закріплення граматичних навичок під час письмових та усних вправ. |
Дотримання правил ввічливості |
Ex. 1p. 117 |
Неправильні дієслова |
Ex. 1p. 117 |
Ex. 3p. 118 |
Ex. 1, 2p. 117 |
WB Ex. 3, 4p. 64 |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
WBEx. 1, 2p.65, вивч. неправ. дієсл. |
75/6 |
|
Хобі. Розвиток навичок читання. Закріплення граматичних навичок. |
|
|
Неправильні дієслова |
Ex. 5p. 119 |
|
Ex. 5p. 119 |
Ex. 4 p. 119, словн. диктант |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
вивч. неправ. дієсл. |
76/7 |
|
Перевірка навичок читання. Лексико-граматичне тестування. |
|
Ex. 1p. 120 |
Неправильні дієслова |
|
|
Ex. 3, 4, 5p. 121 |
Ex. 2 p. 120 |
|
WBEx. 1, 2, 3 p.66, вивч. неправ. дієсл. |
77/8 |
|
Розклад вихідного дня. Удосконалення навичок аудіювання. |
Знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям |
|
Past Simple |
Ex. 1, 2p. 122 |
Ex. 1, 2p. 122 |
Ex. 1, 2p. 122 |
WBEx. 1, 2 p. 67 Ex. 3 p. 123 |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Розклад дня |
78/9 |
|
Перевірка навичок аудіювання. Робота з словником. Розвиток творчих здібностей |
|
Past Simple |
|
Ex. 5p. 124 |
Ex. 4p. 124 |
Ex. 5b p. 125 |
Уміти працювати з підручником і словником |
WBEx. 3 p. 68 (проект) |
|
79/10 |
|
Формування лексико-граматичних навичок. Удосконалення навичок письма |
|
|
Past Simple |
Проектна робота |
Ex. 7p. 126 |
|
Ex. 6 p. 125 лист другу |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Ex. 8p. 126 Вивчити лист |
80/11 |
|
Перевірка навичок письма. Підсумковий урок з теми: «Відпочинок і дозвілля»
Тематичне оцінювання |
Правила вступу до розмови. |
Лексика теми |
Повтор. граматики |
|
|
|
Напис. листа з теми з теми, грам. завд.
|
Повтор. вивч. ЛО |
|
Тема 8: «Школа (розклад, навчальні предмети; класна кімната)»; «Природа і навколишнє середовище» (15 год.)
|
|||||||||||
81/1 |
|
Навчальні предмети. Опрацювання нових ЛО. Розвиток навичок аудіювання |
Знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям |
Ex. 1p. 127, Ex. 1p. 129 |
|
Ex. 1p. 127 Ex. 1p. 129 |
Ex. 2p. 127 Ex. 2, 3p. 129-130 |
Ex. 3p. 128 |
СловникEx. 4p. 128 |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Вивчити нові ЛО.WBEx. 1-3 p.69 |
82/2 |
|
Шкільний розклад. Закріплення словникового запасу з теми в іграх |
|
There is/ There are |
Ex. 3p. 132 |
Ex. 2p. 131 |
Ex. 1p. 131 |
Слов. диктантWBEx. 3 p. 71 |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Скласти розклад WBEx. 1-2 p.70 |
|
83/3 |
|
Розпорядок дня учня. Розширення словника з теми. |
|
Past Simple |
Ex. 1p. 133 |
Ex. 3p. 134 |
Ex. 1p. 133 |
Ex. 2, 4p. 134 |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Вивчити нові ЛО.WBEx. 1-3p. 72, 73 |
|
84/4 |
|
Формування навичок вживання ЛО на рівні речення. Граматичні вправи. |
|
Ex. 1p. 135 |
PastSimple |
Ex. 1p. 135 |
Ex. 2p. 135 |
Ex. 4p. 136 |
Ex. 3p. 136WBEx. 1-3 p.74-75 |
Уміти працювати з підручником і словником |
Вивч. неправ. дієслова |
85/5 |
|
Перевірка навичок письма. Лексико-граматичні вправи. |
|
Ex. 1p. 138 |
Past Simple |
Ex. 2p. 138 |
|
Ex. 2, 3p. 138 |
WBEx. 1,2p. 76 Ex. 4p. 139 |
|
WBEx. 1-4p. 77-78 |
86/6 |
|
Мій день в школі. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
Ex. 1p. 140 |
Past Simple |
Ex. 1p. 140 |
Ex. 2p. 141 |
Ex. 3p. 142 |
WBEx. 1,2, 3 p. 79-80
|
|
Вивч. неправ. дієслова, Ex. 4p. 142 |
87/7 |
|
Перевірка навичок говоріння. Монолог на тему: «Мій день в школі». |
Вибір та вживання привітань |
|
Past Simple |
Ex. 1p. 143 |
Ex. 5p. 144 |
Ex. 1, 3p. 143, 144 |
Ex. 2, 4p. 143, 144 |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
WBEx. 1-4p. 81-82 (тест) |
88/8 |
|
Природа і навколишнє середовище. Опрацювання нових ЛО. Робота в малих групах |
|
Ex. 1p. 146
|
|
Ex. 1,2p. 146 |
Ex. 2, 3p. 146, 147 |
Ex. 5p. 148
|
Ex. 4p. 148WB Ex. 1, 2p. 83
|
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
WB p. 84-85, вивч. нові ЛО |
89/9 |
|
Удосконалення навичок читання. Формування навичок складання питальних речень до тексту. |
|
Ex. 1p. 149 |
Is going to |
Ex. 1, 6p. 149, 150 |
Ex. 3, 4, 5p. 149 |
Ex. 3p. 149 |
Ex. 5p. 150 |
|
Вивчити вірш |
90/10 |
|
Перевірка навичок читання. Мій одяг у різну пору року. |
|
Ex. 1p. 152 |
Am, is, are going to |
Ex. 1p. 152 |
Ex. 2, 3p. 152-153 |
Тест на розумін. тексту |
Ex. 5p. 154 |
|
WBp. 86-87, вивч.нові ЛО |
91/11 |
|
Лексико-граматичний практикум. Закріплення матеріалу теми
|
|
Ex. 1p. 158 Ex. 1p. 161 |
Порівняльні ступені прикметн. |
Ex. 1p. 155 |
Ex. 3p. 157, 159 |
Ex. 2, 4p. 156, 159 |
WB p. 88-89 |
|
Ex. 2p. 162
|
92/12 |
|
Робота в малих групах. Розвиток навичок читання. |
|
|
Алгоритм написання електронного листа |
|
|
Текст |
WB p. 90 |
|
WB p. 91-92 |
93/13 |
|
Перевірка навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
Написання емейлу |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Скл. 4 питал.речення |
94/14 |
|
Узагальнюючий урок з теми. Удосконалення комунікативних компетенцій
|
|
Лексика теми |
Повтор. граматики Питальні речення |
|
Вікторина |
|
Корекційна робота |
|
Підг. лист другу |
95/15 |
|
Підсумковий урок з теми; «Школа. Навколишнє середовище». Робота в парах.
|
|
|
Алгоритм написання листа |
Рольові ігри |
Складання діалогів. |
Гра |
|
|
Підгот. до к/письма |
96 |
|
Контрольна робота: письмо |
|
Past Simple |
|
|
|
К/р лист |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторити ЛО |
|
97 |
|
Контрольна робота: читання |
|
|
|
|
К/р тести |
|
Повторити монолог |
||
98 |
|
Контрольна робота: аудіювання |
|
|
Тести |
|
|
|
Повтор. грам |
||
99 |
|
Контрольна робота: говоріння |
|
|
|
К/р монолог |
|
|
|
||
100 |
|
Підсумковий урок. Систематизація знань. ІІ семестр Річна |
|
|
|
|
|
|
|