Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 3 класі за підручником О. Д. Карп`юк.
2 год.на тиждень
ІІ семестр
Мельничук Тетяна Юріївна
№ |
Дата уроку |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|
||
HOME SWEET HOME |
||||||||||||||
1 |
|
У час дозвілля |
Уміти: на-зивати співрозмов-ників, тре-тіх осіб; запрошува-ти інфор-мацію про співрозмовника, третю осо-бу; опису-вати когось, щось; запи-тувати про відчуття, самопочут-тя та відповідати на запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє став-лення до когось, чогось; запрошува-ти на свято, у гості то-що; реагу-вати на чи-єсь запро-шення; ро-бити пропо-зицію та реагувати на неї |
Let us watch! |
let us watch! Let's watch! |
Ex.1, p. 70 |
Ex.3, p. 71 |
|
Ex. 1,2,3, pp. 70-71 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 70, ex. 1 p.33 ex. 2 (WB) |
|
||
2 |
|
Різдво на Україні |
Do you usually dance? Yes, I do. No, I don't |
Ukrainian, usually, Christmas, carol |
|
Ex. 2,3,4, p. 73 |
|
Ex. 1,3, pp. 72-73 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 72, ex. 1. p.34 ex. 2 (WB) |
|
|||
3 |
|
У час дозвілля |
May I talk to Bill? Can I talk to Kate? Kate is busy |
eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper |
Ex. 1,2, p. 74 |
Ex. 3,4, pp.75 |
|
Ex.2,3, p. 75 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 75, ex. 3. p.35 ex. 1 (WB) |
|
|||
4 |
|
Фрукти та овочі |
Enjoy your meal. Pass me the salt |
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange |
Ex.1, p. 76 |
Ex. 2,3,4, pp. 70-71 |
|
Ex. 2,4, pp. 76-77 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 76, ex. 1; p. 77, ex. 4
|
|
|||
5 |
|
Обідаймо! |
Pass me the salt. Here you are |
pass, some, enjoy, meal |
Ex.1, p. 78 |
Ex. 3,4,5, pp. 78-79 |
Ex. 2,5, pp. 78-79 |
Ex. 1,2,5, p. 72 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 78, ex. 1. p.37 ex. 2 (WB) |
|
|||
6 |
|
Повсякденні справи |
He is busy |
go to bed, make the bed, always, alone |
Ex.1, p. 80 |
Ex. 1,2,3, pp. 80-81 |
|
Ex. 1,2,4, p. 74 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 80, ex. 2 p.38 ex. 1 (WB) |
|
|||
7 |
|
У час дозвілля |
Do you go to school on Mondays? |
always, never, sometimes |
Ex.1, p. 82 |
Ex. 2,3, p. 82 |
Ex. 2, p. 83 |
Ex. 1,3, pp.82-83 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 83, ex. 3. p.39 ex. 3 (WB) |
|
|||
8 |
|
Святковий час |
|
|
|
|
|
|
Громадян ська відпов ідальність |
|
|
|||
9 |
|
Підсумковий урок. Проект «Моя улюблена їжа» |
|
|
|
Ex. 1,2 p 84 |
Ex. 4, p. 85 |
Ex. 3, p. 85 |
Громадян ська відпов ідальність |
Проект «Моя улюблена їжа» p.40 ex. 2 (WB) |
|
|||
DAY BY DAY |
||||||||||||||
10 |
|
Як ти провів зимові канікули? |
Уміти: про-сити повто-рити інфор-мацію; ви-словлювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситу-аціям тощо; висловлю-вати про-хання та реагувати на нього. Називати співрозмовників, тре-тіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника, третю особу; описувати когось, щось; запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на .запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє ставлення до когось, чогось
|
Where were you on your winter holidays? |
was, were, last, comfortable |
Ex.1, p. 86 |
Ex. 1,3,4, pp. 86-87 |
Ex. 3, pp.87 |
Ex. 1,2, p. 86 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 86, ex.1 p.41 ex. 1, 2 (WB) |
|
||
11 |
|
День за днем |
He was at home. Was he at home? |
was, wasn't; were, weren't |
|
Ex. 2,3, pp.89 |
Ex. 2, p. 89 |
Ex. 1,3, pp. 88-89 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 89, ex. 2,3 p.42 ex. 1 (WB) |
|
|||
12 |
|
Де ти був вчора? |
Were you at home yesterday? |
yesterday |
Ex.1, p. 90 |
Ex. 3,4, p. 91 |
Ex. 4, p. 91 |
Ex.1, 2,5, pp. 90-91 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 90, ex.2 p. 91, ex.3
|
|
|||
13 |
|
Як ти провів минулі вихідні? |
Where were you last weekend? |
garage, stadium |
Ex.1, p. 92 |
Ex.2,3,4, p. 93 |
Ex.1, p. 92 |
Ex. 1,2, p. 93 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 92, ex. 1 p.44 ex. 1 (WB) |
|
|||
14 |
|
Чим ми займалися вчора |
I played in the yard yesterday. |
did, did not |
|
Ex. 2,3,4, pp. 92-93 |
Ex. 2, p. 94 |
Ex. 3,4, p. 95 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 95, ex. 2,3 p.45 ex. 1 (WB) |
|
|||
15 |
|
Робота й дозвілля |
Did you help yesterday? Yes, I did. No, I didn't |
• |
|
Ex.1, p. 96 |
Ex. 4, p. 97 |
Ex. 2,3, p. 97 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 97, ex. 3 p.46 ex. 1 (WB) |
|
|||
16 |
|
Чим ти займався вчора? |
I went. I didn't go. Did I go? |
see-saw, come-came, learn-learnt, do-did, have-had |
Ex. 2, p. 99 |
Ex. 1,3, pp. 98-99 |
|
Ex. 1,2,3,4, pp. 98-100 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 98, ex. 1, p.47 ex. 1,2 (WB) |
|
|||
17 |
|
Чим ти займався на вихідних? |
I went. I didn't go. Did I go? |
write-wrote blow-blew, bring-brought, buy-bought, take-took, make-made |
|
Ex. 2,3, pp. 102 |
|
Ex.1, p. 101 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 101, ex. 1, p.48 ex. 1 (WB) |
|
|||
18 |
|
Чим ми вчора займалися |
Wh-questions |
|
|
Ex.3, p. 103 |
Ex. 5, p. 103 |
Ex. 4,6, p. 103 |
Громадян ська відпов ідальність |
p.103,ex.6 p.49 ex. 3 (WB) |
|
|||
19 |
|
Як ти провів вчорашній день? |
Wh-questions |
Irregular verbs |
|
Ex.2,3,4, p. 104-105 |
Ex. 5, p. 105 |
Ex. 1,3, p. 104-105 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 104, ex.3 p.50 ex. 1 (WB) |
|
|||
20 |
|
Підсумковий урок. Як ми розважаємося |
|
|
|
Ex. 2, 3, p. 106-107 |
Ex. 4, p. 107 |
Ex. 1, 2, p. 106 |
Громадян ська відпов ідальність |
Проект «My Last Weekend» |
|
|||
SPRING IS HERE, SUMMER WILL COME |
||||||||||||||
21 |
|
Яка сьогодні погода? |
Уміти: за-питувати про відчут-тя, самопо- чуття та відповідати на запитан-ня; повідо- мляти про смаки, упо-добання; виражати своє став-лення до когось, чогось; запрошувати на свято, у гості тощо; повідомля-ти про когось, щось; називати дії; описувати погоду; розповідати про пори року; запитувати про погоду; давати ха-рактеристи-ку порам року, пого-дним явищам |
What is the weather like today? |
weather, shine, stay |
Ex.1,4, p. 108-109 |
Ex. 1,2,3, pp. 108-109 |
Ex.3, p.109 |
Ex. 1,4, pp. 108-109 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 108, ex.1 p.51 ex. 2 (WB) |
|
||
22 |
|
Пори року |
What is your favourite season? |
Seasons, months |
Ex.1, p. 110 |
Ex. 2,3,4, pp. 110-111 |
|
Ex. 1,3, pp. 110-111 |
Громадян ська відпов ідальність |
p.110,ex.1 p.53 ex. 1 (WB) |
|
|||
23 |
|
Календар |
How many days are there in a week? |
Seasons, months |
|
Ex. 1,2,3, p. 112-113 |
Ex. 3, p. 113 |
Ex. 5, p. 113 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 112, ex. 2 p.54 ex. 1 (WB) |
|
|||
24 |
|
У нас незабаром свято! |
I shall go to the party tomorrow |
I shall go. I shall not go. Shall I go? You will go. Will you go? You will not go |
Ex.1, p. 114 |
Ex.2,3,4, pp. 114-115 |
Ex.1, p. 114 |
Ex.3, p. 115 |
Громадян ська відпов ідальність |
p. 114, ex.2, 3 p.55 ex. 1 (WB) |
|
|||
25 |
|
Наші мрії |
He will be a doctor |
Professions |
|
Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117 |
Ex. 5, p. 117 |
Ex. 2, p. 117 |
|
p. 116, ex. 3. p.56 ex. 1,2 (WB)
|
|
|||
26 |
|
Наші мрії |
He will be a doctor |
Professions |
|
Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117 |
Ex. 5, p. 117 |
Ex. 2, p. 117 |
|
p. 117, ex. 4 p.56 ex. 3,4 (WB)
|
|
|||
27 |
|
Свята. Великдень |
|
Christ, church, Easter, hot cross bun, people, Easter Bunny |
Ex. 1,8, pp.118, 120 |
Ex.5,p.119 |
Ex. 3,4,6,7, pp. 119-120 |
Ex. 2, p. 118 |
|
p. 118, ex. ,2, p. 119, ex. 4. p.58 ex. 2 (WB) |
|
|||
28 |
|
Незабаром літо! |
I shall travel. He will go to the seaside |
seaside, river, holidays, travel, visit |
Ex. 1,7, pp.121, 123 |
Ex. 3,4,5, pp. 121-123 |
Ex.3, p. 121 |
Ex. 2,4, pp. 121-122 |
|
p. 121, ex. 3, p.60 ex. 1,2 (WB) |
|
|||
29 |
|
Підсумковий урок. Скоро канікули! |
|
|
|
Ex.1,,2,3,4, pp. 121-122 |
Ex.5, p. 125 Portfolio Work: "My Summer Holiday Plans" |
|
|
Проект: "My Summer Holiday Plans" |
|
|||
30 |
|
Контроль читання |
Написати контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю аудіювання |
|
||
31 |
|
Контроль аудіювання
|
Написати контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю письма |
|
||
32 |
|
Контроль письма |
Написати контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю говоріння |
|
||
33 |
|
Контроль говоріння |
здійснити контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
||
34 |
|
Підсумковий урок |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене за 2 семестр |
|
||